Sinkku, joka et ole missään nettideittipalvelussa. Miksi et ole?
Kommentit (151)
Miksi pitäisi? Parisuhde ei ole mikään saavutus ja viihdyn sinkkuna vallan mainiosti. Tutustun ihmisiin mielelläni kasvotusten muutenkin kuin netin välityksellä.
Koska naamani on liian ruma deittipalveluihin. Naiset saisivat lähinnä painajaisia. Parempi olla aiheuttamatta traumoja :-)
Tehdä itseään naurunalaiseksi kun jotkut etsii vain mielenkiinnosta tuttuja ja kertoa sitten eteenpäin.
En usko et tapaan miestä joka ei tahdo asua yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ihkuja luonteeltaan enkä haluaisi asua ei-ihkun kanssa samassa taloudessa. En piittaa seksistä.
No, tässä se oli tiivistettynä. :D
Miehet ovat aivan söpöjä ja heitä on kiva tuijotella, mutta siihenpä se heidän ihkuutensa sitten jää. Menee hyvä illuusio pilalle, kun lähemmin tutustuu.
Niin samaa mieltä naisista :D
M35
En lainkaan ihmettele! Minusta tuntuu silti kurjalta, että miehet koettavat sitten saada naiselta seksiä siitä huolimatta, että nainen ihmisenä ei kiinnosta. Ei minulla tulisi mieleenkään alkaa vongata mieheltä pelkkää pissivehjekosketusta.
Tämä!!!! Ei tarvitse vongata kun ei muuten sitä arvostusta tule.
En halua hakemalla hakea ketään. Kumppanin hakeminen netistä kuulostaa työläältä ja ahdistavalta, jopa epätoivoiselta ja samalla tosi pinnalliselta, kun potentiaalisen kumppanin voi sivuuttaa vain sillä perusteella, mikä vaikutelma jostain sanavalinnasta tai epäedullisesta kuvasta ilmoituksessa tulee. . Voi sopia jollekin, ei sovi minulle. Parisuhde ei kuulu minusta ihan ehdottomiin välttämättömyyksiin onnellisuuden kannalta, joten katson mieluummin tapaanko ketään IRL.
Silloin kun olin, löytyi siltä jotain juntteja, vanhuksia tai pikkupoikia vain, tai elämän pudokkaita. Yhden ihan ookoon kanssa sovittiin jo reffit, mutta hän jonain ihmerasvan myyjänä loukkaantui pahoin kun en halunnut diagnosoituun ihosairauteeni käyttää hänen ihmevoidettansa, joka kuulemma parantaisi minut. Jäi sitten sekin.
Takana on yksi pitkä, onnellinen parisuhde. Oli niin hyvä, että pidän epätodennäköisenä että vastaavaa enää osuu omalle kohdalle ja vähempään en tyydy. Vielä epätodennäköisempänä pidän että löytäisin nettideittailun kautta, koska omalle luonteelle se tuntuu todella vieraalta ja jos jonkun kanssa synkkaa poikkeuksellisen hyvin niin luultavasti hänellä olisi sama.
Olin hetken, mutta miestarjonta oli huonoa +/-50- ikähaarukassa. Tosin olin kuvattomana ja sain vastauksia vain luonteeni perusteella, mitä tavallaan halusinkin, mutta pitäähän miehenkin silti miellyttää ulkonäöllään edes vähän. Pyysin miehiltä kuvan, mutta omaani en antanut, koska ei ollut yhtään koeahkoa edes.
Voi kun uskaltaisi livenä jutella tuolla jollekin komealle, mutta kun ei uskalla paitsi baarissa, missä taas ei juuri silloin satu ikinä olemaan ketään sopivaa, kun sinne joskus eksyn. Olisi kiva, jos miehet juttelisivat mulle edes, mutta Suomi on Suomi. Ei tällä kukaan puhu tuntemattomille, ettei pidetä hulluna tai ahdistelijana. N49
Olen ruma, joten ulkonäköön perustuva seuranhaku ei sovi. Olen Tinderiä kokeillut ja sain kymmenen kuukauden aikana neljä mätsiä, joista kaksi ei vastannut mitään, yksi halusi pelkkää seksiä ja yksi sopi treffit ja teki oharit.
Siksi että kaipaan exääni, jonka kanssa olin tosi kauan. Hän asuu joka solussani edelleen, eikä tilaa tunnu löytyvän muille. Mikähän mussa on vikana?
Koska ne palvelut on jo täynnä sontaa, ei sitä tartte enempää niihin työntää.
En tykkää tuosta tavasta etsiä kumppania.
En ole ikinä hakemalla hakenut ketään, viihdyn hyvin yksinkin. Jos löydän jonkun se saa luvan tapahtua sattumalta.
En jaksa lukea päivästä toiseen sitä pervoilua. En ole etsimässä seksiä, mutta sitä tyrkytetään jatkuvasti. Alkoi ärsyttää kaikki miehet, joten lopetin ja toivon kohtaavani jonkun epäpervon jossain muualla, normaalissa maailmassa.
Olin vuosia sitten Tinderissä ja jossain nettitreffijutussa. Tinderistä sain viikossa 7 mätsiä mutta kukaan heistä ei vastannut mitään joten aika nopeasti poistuin Tinderistä. Nettijuttua kokeilin ja viikon verran viestittelin yhden naisen kanssa, joka näytti kuvissa normaalipainoiselta ja ihan tavalliselta mutta sitten kun tapasimme niin tämä olikin reippaasti plussan puolella eikä naamakaan ihan vastannut sitä mitä kuvissa oli. Olin aika naiivi kun niihin kuviin luotin (ei minulla mitään suuria odotuksia ollut, tavallinen nainen olisi ollut enemmän kuin osaisin pyytää) mutta kun en itseäni hirveästi dokumentoi kuviin niin en ehkä osannut odottaa että kuvat ja todellisuus voi olla niin kaukana toisistaan. Ehkä luulin erheellisesti, että vain mallit ja instagram-ihmiset muokkaavat kuviaan mutta näin ei ilmeisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, joten ulkonäköön perustuva seuranhaku ei sovi. Olen Tinderiä kokeillut ja sain kymmenen kuukauden aikana neljä mätsiä, joista kaksi ei vastannut mitään, yksi halusi pelkkää seksiä ja yksi sopi treffit ja teki oharit.
Tätähän se on tavallisen miehen elämä. Naiset ei ymmärrä, niillä kun ei näitä ongelmia ole.
Siksi en ole, koska vaalin ajatusta romanttisesta sattumasta, joka sinkauttaa elämääni sen ihanan naisen kuin salaman kirkkaalta taivaalta. Siihen yhtälöön ei mikään tarkoitushakuinen deittitouhu sovi =)
No ei oo mitään hyötyä kun asun täällä pikkupaikkakunnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on tavallisen miehen elämä. Naiset ei ymmärrä, niillä kun ei näitä ongelmia ole.
Samoja ongelmia on naisillakin. Ehkä jotkut saavat enemmän seksiehdotuksia, mutta siitä ei ole mitään iloa, kun ei sellaisia halua.
Viihdyn yksinäni erinomaisen hyvin. Toki parisuhde olisi myös kiva jos kohtaisi jonkun miehen, jonka kanssa oikein kaikki natsaisi kohdalleen. Mutta en tunne tarvetta etsimällä etsiä parisuhdetta, enkä halua suhdetta suhteen vuoksi. Olen ihan mielelläni yksin kunnes osuu kohdalle sellainen ihminen, jonka kanssa tosissaan haluaa olla.
Nettideittitouhu on minusta niitä ihmisiä varten, joille se parisuhteen löytyminen on erittäin tärkeää, jotka eivät halua olla yksin. Minä en ole niitä ihmisiä. Minä tykkään yksin olosta niin paljon, ettei haittaa vaikken enää kumppania löytäisikään. Takana on kaksi pitkää parisuhdetta sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta hirveästi yhteistä ollut. Enää en suostu sellaiseen. Minusta on tullut vaativa siinä suhteessa, että en enää ala suhteeseen, jollen tunne erityistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa.