Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, minulle kasvaa parta!

Vierailija
03.12.2018 |

Olen siis 31-vuotias nainen, ja jo vuosi sitten miesystävä yritti nyhräistä leukaani juuttunutta "koirankarvaa" irti ja naureskeli kun ei se lähtenytkään. Tajusin että se kasvaa naamastani! Nyppäisin sen irti ja sitten sen hautajaisiin tuli kaksi kaveria, yksi kummallekin puolen leukaa. Karvat ovat mustia ja karkeita, ja olen ihan keskivaalea suomalainen nainen.
Nyt vuosi myöhemmin saan nyppiä niitä 4-5 leuasta ja leukaperän lähettyviltä kuukausittain!
Äää, tuleeko minusta parrakas nainen?
Pitääkö mennä lääkäriin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika tarkistaa vaikka hormoonit?

Vierailija
2/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää testoo niin voit rupee sanoo äijälles. No homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks AP mut repesin tälle! Mitä mieltä miehesi oli karvasta? Tuliko ero?

Vierailija
4/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks AP mut repesin tälle! Mitä mieltä miehesi oli karvasta? Tuliko ero?

Hän sanoi että "söpö pieni karva" ja kun aloin skitsoilla niin hän huomautti sanoneensa että se oli "SÖPÖ". Sittemmin asiasta ei olla enää keskusteltu sillä olen nyppinyt ne pois jos huomaan.

ap

Vierailija
5/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele... :D Mutta joo, itselle Veet sopii. Ei tosin naamaan vaan sääriin.

Vierailija
6/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan normaalia, eikä ilman muita oireita viittaa edes mihinkään hormonihäiriöön. Useimmmille vaan alkaa jossain iässä kasvaa naamaan karvoja, joillain 30 v, jollain 50 v. Itse olen jostain 35 v alkaen ajellut naaman partaterällä joka 3. päivä, kun ylähuulen yläpuolelle ja kasvojen sivulle tulee muuten karvaa.

Vierailija
7/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan normaalia, eikä ilman muita oireita viittaa edes mihinkään hormonihäiriöön. Useimmmille vaan alkaa jossain iässä kasvaa naamaan karvoja, joillain 30 v, jollain 50 v. Itse olen jostain 35 v alkaen ajellut naaman partaterällä joka 3. päivä, kun ylähuulen yläpuolelle ja kasvojen sivulle tulee muuten karvaa.

Ihan ** ällöttävää ajatella että suomalaisen naisen hygienia on sillä tasolla että parta kasvaa!

Vierailija
8/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ** ällöttävää ajatella että suomalaisen naisen hygienia on sillä tasolla että parta kasvaa!

Kuvitteltko että karvat ei kasva jos käy pesulla?

Pitääpä sanoa kaljulle kamulle että lakkaa juoksemasta suihkussa.

Vierailija
9/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle kasvaa pitkiä nännikarvoja Harmittaa kun imeskelee nänniä pitkät karvat tunkevat nenääni Saatan jopa aivastaa

Vierailija
10/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suht normaalia, että naisille saattaa joskus ilmaantua karvoja naamaan. Hormonitasapainon heitellessä esimerkiksi. Yleensä suomalaisille naisille kasvavat karvat ovat vaaleita eivätkä ne näy jos ne huulen päälle kasvaa. Itä-Euroopassa, vaikkapa Bulgariassa, karvat taas kasvavat tummempina joten ne myös näkyvät paremmin. Jos olet huolissasi asiasta, käy keskustelemassa asiasta lääkärin tai terveydenhoitajan kanssa. Soita vaikkapa johonkin terveydenhoitajan numeroon ja kysele asiasta. 

Vierailija
11/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, jolle kasvaa parta ja joka joutuu siis aina ajamaan partansa. Ei sitä kyllä päällepäin huomaa. Hän on käynyt lääkärissä, mutta parrankasvuun ei ole löytynyt mitään syytä. Toisaalta olen kuullut toisesta tapauksesta, jossa parrankasvu naisella johtui aivokasvaimesta. Kannattaa varmaan selvittää varmuuden vuoksi, löytyykö jotain vikaa.

Vierailija
12/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut samassa iässä myös tuota. Tosi paksua tummaa karvaa puskee leuasta! Ja lääkärissä käyty, he eivät edes mitään hormoneja tarkastaneet. Sanoivat vaan että laitetaan e-pilleri ja sillä selvä.

Vierailija
14/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puskee pari haiventa tuonne leukapieliin ja niitä sitten nypin pois. Ei voi sentään parraksi sanoa ja jos niin käy niin ollan sitten parrakkaita kääpiönaisia. Mulla on kyllä Nuvaring käytössä. Kasvaisikohan haivenia enemmänkin ilman hormonaalista ehkäisyä kuka tietää.

Vierailija
15/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂 Suomalaisilla kasvaa paljon vähemmän kuin millä tahansa tummempitukkaisella naisella. Ihan normaalia keski-iässä kaikilla.

Vierailija
16/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla puskee pari haiventa tuonne leukapieliin ja niitä sitten nypin pois. Ei voi sentään parraksi sanoa ja jos niin käy niin ollan sitten parrakkaita kääpiönaisia. Mulla on kyllä Nuvaring käytössä. Kasvaisikohan haivenia enemmänkin ilman hormonaalista ehkäisyä kuka tietää.

Täällä toinen parrakas kääpiönainen! Vai vitsilläkö sanoit? :D Siis olen oikeasti lyhytkasvuinen jolla on alkanut partaa puskea. Missä on P.T. Barnum?

Vierailija
17/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCOS

tai

Liikaa testoja. Lääkäri voi määrätä lääkettä, jonka sivuoireena testosteronin eritys hieman laskee. Siinä on kyllä vaarana veren kaliumtason nousu liikaa, mutta minulla ainakin toimi alkavaan hirsutismiin ja akneen.

Vierailija
18/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan saastainen Suomi-nainen puskee karvaa leuastaan!

Vierailija
19/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan saastainen Suomi-nainen puskee karvaa leuastaan!

Sulla ei taida olla kokemusta naisista intagrammia enempää.

Vierailija
20/39 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PCOS

tai

Liikaa testoja. Lääkäri voi määrätä lääkettä, jonka sivuoireena testosteronin eritys hieman laskee. Siinä on kyllä vaarana veren kaliumtason nousu liikaa, mutta minulla ainakin toimi alkavaan hirsutismiin ja akneen.

En usko että PCOS. Mutta liikaa testoja ehkä? Ei ole muuten karvaisuutta lisääntynyt, vain tää parta,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi