Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat Qsipäitä. Kerron miksi

Vierailija
03.12.2018 |

Suurin osa naisista odottanee miehen aloitetta. Minäkin haluaisin, että mies lähestyy, mutta eiväthän he ikinä lähesty. Eivät livenä eivätkä netissä sen enempää. Aina olen kuullut kehua ja saanut ihastuneita kintereille, mutta kukaan ei ikinä lähesty ja näin on ollut aikojen alusta.

No sitten kun näen miellyttävän näköisen miehen deittisivulla ja laitan viestiä, niin tämä ei edes vastaa. Kuvaton olen.

Eikö kannattaisi ottaa hyöty irti siitä että nainen lähestyy?! Ikinä et voi tietää millainen helmi siellä kuvattoman profiilin takana on.

Kyllä minä itse teen samaa. En yritä valehdella. Mutta miksi? Siksi, että tiedän kyllä saavani miehiä jos en ole niin kovin ehdoton ja maalaile liikaa mielikuvia tulevasta miehestäni.

Kuvottaa tuollaiset kylmät miehet, joilla on kiva ulkokuori mutta sisus on kylmää p*skaa.

Moni on myös nähnyt kuvani ja tietenkin käyttäydyn eri tavalla sitten, kun olen oikeasti todella kiinnostunut jostain miehestä. Sitä ennen en koe mitään tarvetta esitellä kuvaa koko Suomen kansalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päällimmäinen tunne on valtava pettymys, kun taas kerran joku osoittaa olevansa kylmä qsipää. Monet varmasti luulevat myös että jos nainen ottaa kontaktia niin hän on joko trolli, mies tai haluaa vain ilkeillä. -ap

Vierailija
2/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen sekava avaus, mutta miehet ovat ku*ipäitä lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy saada sellainen kuin kuvittelet sen olevan? Mutta et saakaan. Ehkä miehilläkin on käynyt samalla tavalla. Ei saakaan sitä unelmien prinsessaa.

Mielikuvamiehet, tai -naiset eivät koskaan vastaa todellisuutta. Karu totuus.

Vierailija
4/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia yleistyksiä sieltä! Kuvaton henkilö ei saa miehiltä viestiä deitti-sivuilta. Empä itsekkään vastaisi kun mahdollisuus on suuri siihen että sen kuvattoman profiilin ylläpitäjä onkin mies tai joku trolli. Mikset oo laittanu naamastasi kuvaa? Varmasti saisit enemmän kiinnostusta niiltä deittipalvelun miehiltä.

Toisekseen miehet eivät tee aloitteita siksi, koska 

a) Miehen "sinkkututka" kertoo, että olet varattu, joten sinua ei parane lähestyä 

b) Et vaikuta kiinnostuneelta miehestä. Voisit vaikka osoittaa kiinnostustasi hymyilemällä, katsomalla tjs.

Vaikeaahan sitä on mennä naista treffeille pyytämään jos nainen katsoo sinua vihaisesti eikä niin että tule mies ja pyydä mua ulos. Saat myöntävän vastauksen varmasti. 

Vierailija
5/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei saa yleistää. Eivät KAIKKI miehet ole tuollaisia. Osa varmaan on mutta osa ei. On todella väärin haukkua miehet laumana muutaman ääliön vuoksi.

Vierailija
6/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
7/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuusipää. Päässäni kasvaa tosi hieno kuusi ja kaikki kadehtivat minua varsinkin näin joulun aikaan, kun koristelen sen oikein hienoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi