Miehen törkeä kommentti baarissa. :(
Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''
Olen ollut maassa tuon jälkeen.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan nauranut ja sanonut, että ehdit jo säikähtää meikkien valumista. Hymyillyt ja jutellut hetken ja poistunut.
Kuules, vaikka näin tapahtuisi näissä naisteniskeminen-alentamalla itsetuntoa FANTASIOISSA, ei se tule koskaan toimimaan oikeassa elämässä. Vinkki vaan 😏😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼♀️
Lautahan sä olet ja itsekkin sen tiedostat.
Jaaha, ylilautajonne eksyi keskusteluun. Kirjoittaisit edes oikein.
En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.
Hah hah, en ole edes alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ja jos et ylilautajonne olekaan, niin ainakin joku pakkomielle lautoihin sinulla selvästi on.
Hän ei saanut sitä lautaakaan. Heilläkin on hyviä ottajia, ei tarvitse tyytyä huonoimpiin.
Juu, kauneus tai kropan muodokkuus ei riipu rintojen koosta :) Että ottajia on ollut paljon, siro ja pikkuinen mutta muodokas muualta (kun B-kupin tisseistä - jotka muuten istuu mun vartaloon aika hyvin) vaikka olenkin. Muuten vähän alentava viestisi sävy: ei saanut edes lautaakaan. Olen muuten pienistä rinnoista huolimatta kaunis ja siro, joten en ole vain lauta. Minullakin on tosiaan ollut hyviä ottajia; kunhan seuloin ja löysin maailman ihanimman, joka rakastaa kehoni jokaista osaa erityisen paljon ja tykkää kun olen pienikokoinen. 🙃 Naiset: älkääpä antako rintojen, silmäpussien, reisien, masun tai minkään muunkaan koon määritellä itseänne ! Luonne tulee ja hehkuu ensimmäisenä ja sitten seuraavaksi sopusuhtainen keho joka sopii juuri meille, yksi kohta ei määritä kokonaisuutta 😉🙅🏼♀️
Itsevarmuus myös näkyy ja kiinnittää huomion; ja myöskin suojaa näiltä alistan-naisen-petiin urpoilta !
Voijoi ihana ystäväni, nyt erehdyit henkilöstä. Joku toinen vastasi sinun vastaukseeni viestiini, että olet ylilautajonne, minun vastukseni sinulle voit lukea tämän sivun vastauksista. Katsos kun, tällaisella vilkkaalla keskustelualueella voi olla monta kommentoijaa. Missähän kohtaa kiukuttelen, että olen lauta 😅 Olen mielestäni kertonut, että olen erittäin tyytyväinen siroon 162/48 kroppaani, jossa on ohut vyötärö ja leveämpi lantio, ja olen saanut tarpeeksi ellen liikaakin huomiota. Aika suuret luulot sinulla, jos luulet että kiukkuisin SINULLE koska minulla on B-kupin tissit. Vaikka muiden naisten tissit määrittelisivät sinulle mikä on kaunista, monet monet muut JÄRKEVÄT ja KOMIAT miehet ovat rakastaneet siroa vartaloani, joten jonkun random naisvihaaajan kommentit eivät paljon hetkauta. 😅 Suuret luulot (mitähän kompensoi?) itsestään much? T. Alkuperäisen lauta-viestin kirjoittaja