Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä kommentti baarissa. :(

Vierailija
02.12.2018 |

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ventovieraan kommenteista välittää?

Jos äijä roikkuu samassa baarissa joka perjantai, käske paikan miesten pitää sille

isällinen puhuttelu röökipaikalla

Sympatiaa haluavaan aloitukseen tyhmiä vastauksia.

On niitä portsareita heittånyt ravintolaan miestä seuranneen naikkosen pois häiritsemästäkin.

Pst. Jospas ne meikit näyttivät todella valuneiltacja muistuttavat jotain muuta? Usein saattaa jokin henkilö muistuttaa myls jotain toista. Mitäs oikein sitten odotat paikassa jossa käyt sitten?

Vierailija
82/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan kivan näköinen mies baaritiskillä kysymään, että "mitä neiti juo". Siis totta kai oletin, että hän haluaa tarjota. Vastasin, että "no vaikka lasillisen punaviiniä".

Mies katto mun kädessä olevaa lähes juotua siiderilasia ja totesi "ai mä luulin että toi olis siideriä" ja sitten se tilas vain itsellensä.

Tää on ihan paras!

Repesin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala, nyt on naista loukattu niin johan pitää tänne keskustelupalstalle tulla siitä itkemään. Todennäköisesti ap on saanut ihan ansionsa mukaan, nykyään jokapaikassa törmää naisiin jotka kuvittelee, että kaikki maailman miehet haluaa heitä ja käytös on sen mukaista.

Vierailija
84/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on ihan järkyttävän törkeitä humalassa(ja ilman humalaa). Muistan eräänkin asiakkaan joka haukkui minut pystyyn siitä syystä että koki saavansa huonoa palvelua. Huono palvelu oli sitä kun en heti ymmärtänyt mitä halusi.. piinasi koko illan ja oli niin törkeä että rupesin itkemään kun äijä katosi näköpiiristä.

No olisit antanut hyvää palvelua, se kuuluu sun työhön. Tee työsi paremmin niin ei tarvitse kuunnella vittuilua ja alkaa sitten itkemään kun ei osaa työtä mistä palkka maksetaan. Mikä siinä on niin vaikeeta.

Vierailija
85/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neggaaja tai törppö. Unohda.

Vaikutti kohteliaalta. Olin todella äimistynyt ja sen kyllä huomasi, silti ei pyytänyt anteeksi tms.

ap

Kuulostaa siltä, että oli joku veto, että kehtaako mennä heittämään noin tyhmän läpän ...tai oli hävinnyt jonkun vedon ja siitä toi läppä palkinnoksi...

Läppähän se oli.

Ei auta, jos sanon, että älä välitä...välitä vaan, mutta mieti alkuperä.

Typerää käytöstähän se on. Toisaalta niin absurdi juttu, että naurattaa....sori vaan...enempi naurettava kuin itkettävä,

Vierailija
86/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kuvittele sille persereikä naamaksi. Ja sieltä nyt vaan puhaltaa miten sattuu. Ei merkitse yhtään mitään.

Vierailija
87/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen voi nostaa kulmakarvojaan ja kysyä 466 Iltalypsyn karjakkoilmeellä "ja sä kerroit ton mulle siksi, että..?"

Vierailija
88/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Minkä ikäinen olet? Onko sinulle kehittynyt vielä itseluottamusta? Minulle on sanottu vieläkin hurjempia juttuja ja loukattu. Eikä tunnu missään. Enää. Ehkä joskus 20-vuotiaana olisin itkenyt viis viikonloppua. Nykyään mikään ei tunnu enää missään. Ei mikään.

Elämä opettaa.

Vierailija
89/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran tullut ventovieras mies huomauttamaan baarissa, että mul on rumat kynnet!? Olen sairaanhoitaja joten lyhyet mutta siistit, muutenkin olen ihan nätti. Olen jäänyt miettimään että mikä äijällä oli vaikuttimena tuohon sanomiseen. Tuli siis vaan luokse ja tokaisi tuon. Hölmistyneenä sanoin jaa, ja jatkoin matkaa.

Vierailija
90/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gegerer kirjoitti:

Haukotus. Minkä ikäinen olet? Onko sinulle kehittynyt vielä itseluottamusta? Minulle on sanottu vieläkin hurjempia juttuja ja loukattu. Eikä tunnu missään. Enää. Ehkä joskus 20-vuotiaana olisin itkenyt viis viikonloppua. Nykyään mikään ei tunnu enää missään. Ei mikään.

Elämä opettaa.

En ole ap mutta mikä pakko on tottua kusipäiseen käytökseen? Jos ei mikään tunnu missään niin joko on väsynyt elämään tai teeskentelee. Toki voi leikkiä kyynistä mutta kun se teeskentely on ihan joutavaa.

Itseluottamus ei ole sitä, että menee joka paikkaan kivikasvona, se on vähän tankeros love. Itseluottamus on sitä, että menee joka paikkaan omana itsenään eikä näe tarvetta teeskennellä jotain muuta kuin on.

Jollekin huonon läpän heittäjälle voin sanoo et huono läppä tai jos se on hyvä niin sitten voin nauraa. Ei tarvitse keksiä sekunnissa nasevaa vastausta kun ei ne yleensä tule. Ja jos joku sanoo tosi rumasti niin voi irvistää ja häipyä niin ihanan ihmisen läheisyydestä.

En jaksa uskoa, että enemmistö porukasta pitäisi ilkeitä ihmisiä mukavina tyyppeinä, tai huonoa käytöstä suotavana. Taitaa kusipäät olla vähemmistössä nykyään.

Vierailija
91/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..

En käy baareissa, mutta jos kävisin, mulle varmaan sanottais noin. Olen mahaläski.

Vierailija
92/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut esimerkiksi isolle ja pönäkälle kovalla äänellä: "Kuulin, että säkin sitten tulit ulos kaapista. On varmaan iso kaappi ollutkin".

Pienelle sanoisin isoon ääneen: "Kuulin, että säkin sitten tulit ulos pikkukaapistasi". 

Vierailija
93/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot on urpoja. Noi on niitä miehiä jotka kokemuksesta tietävät, ettei tule onnistumaan. Siksi he haluavat että muilla olisi yhtä kurja olo. Sitä en ymmärrä, että miksi ne edes menevät ravintolaan, säästäisi senkin rahan seksinukkeen, oikeaa naista eivät tule saamaan.

Hupaisaa on, että noi tyypit pitävät itseään mukavina tyyppeinä. 

Vierailija
94/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasivallus samantien takaisin. Kukaan ei ole täydellinen. Munattomia ja aivottomia miekkosia olivat, eivät muuta.

Voi teitä primitiivejä. Tuolla tavoinko luulette pärjäävänne 😝

Vierailija
95/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..

No huhhuh tuo on jo suoraa vttuilua!! Mikä miehiä vaivaa?

ap

Ehkä ovat saaneet tarpeekseen tylyihin ja välillä jopa henkilökohtaisuuksiin menevistä kommenteista, joita monilta naisilta saa vastaukseksi vaikka menisi kohteliaasti keskustelemaan. Sen johdosta sitten ovat ottaneet tavaksi mitä sylki suuhun tuo välittämättä hyvistä tavoista.

Vierailija
96/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neggaaja tai törppö. Unohda.

Vaikutti kohteliaalta. Olin todella äimistynyt ja sen kyllä huomasi, silti ei pyytänyt anteeksi tms.

ap

Kuulostaa siltä, että oli joku veto, että kehtaako mennä heittämään noin tyhmän läpän ...tai oli hävinnyt jonkun vedon ja siitä toi läppä palkinnoksi...

Läppähän se oli.

Ei auta, jos sanon, että älä välitä...välitä vaan, mutta mieti alkuperä.

Typerää käytöstähän se on. Toisaalta niin absurdi juttu, että naurattaa....sori vaan...enempi naurettava kuin itkettävä,

Tai sitten huomasikin yhtäkkiä ettei ap ollutkaan sitä, mitä hän etsi ja antoi pakit tylysti ihan vaan varmuuden vuoksi, että pääsee varmasti eroon.

Vierailija
97/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus sanonut tuon tyyliseen yllättyneenä "Oho ai luulin että oot okei muttet oo. Sori erehdyin, jes hyvää illanjatkoa!" Burn. spontaani vahinko-onnistuminen

Vierailija
98/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..

Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Joskus kauan sitten kuulin jossain baarissa tällaisen: (mies naiselle) "Hei, mitä sulta roikkuu hameen alta?" (nainen kiirehtii etäämmälle tarkistamaan) johon mies "ai, ne olikin jalat." 

Vierailija
99/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, voin sanoa mielipiteeni vaikka joku toinenkin olisi jo aiemmin ollut samaa mieltä.

Jos sinulla on silmäpussit, niin mitä epäkohteliasta sen toteamisessa on? Tietyssä valossa silmäpussit varmaankin voivat näyttää levinneeltä meikiltä. Mies ehkä ajatteli ystävällisesti huomauttavansa, että tiedät korjata. Ja sitten jatkoikin, että ne olikin silmäpussit.

Tiedän ihmisiä, joilla on nuoresta saakka ollut silmäpussit ja joille ne sopii. Näitä on sekä miehiä että naisia. Yksikn Satu, joka varmaan jo syntyi silmäpussien kanssa, oli ja on ehkä vieläkin tosi kaunis. Silmäpussit oli persoonalliset ja sattuivat sopimaan hänen kasvonpiirteisiinsä.

En minäkään loukkaannu, jos joku sanoo, että sinulla on tuossa jotain likaa - ai, se onkin pigmenttiläikkä. Mulla on pigmenttiläikkiä, saa sen sanoa.

Vierailija
100/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin kerran yhteen raavintolaan. Tykkäsin käydä tanssimassa siellä, vaikka olinkin paikkaan yli-ikäinen. Tanssin siis teknoa :),  jotenkin vaan viehätyin siitä tanssiessa tulevasta transsimaisesta olosta (ilman huumeita siis).  Enkä ollut koskaan millään iskumielellä, tanssi oli tärkeämpää :) Ja osasin tanssiakin silloin. Jonossa oli perässäni pari kolme nuorta kaveria, jotka kai yrittivät saada minut suuttumaan tai jopa poistumaan. Sellaisia ikään liittyviä "kohteliaisuuksia" sieltä kuului. Olin itsekin jo sen verran humalassa, että täytyi puristaa vaan kädet nyrkkiin ja olla kuin ei kuulisikaan. Niin, sitähän me naiset ollaan saatu tehdä, koska humalaisille miehille nyt ei kannata vastata, vaikka kuinka loukkaavia vastauksia tekisi mieli - ja osaisikin antaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi