Miehen törkeä kommentti baarissa. :(
Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''
Olen ollut maassa tuon jälkeen.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on joidenkin käyttämä iskutaktiikka: ensin ollaan mukavia ja sitten heitetään yllättäen vyön alle joku todella loukkaava kommentti. Pointtina on saada iskukohde epävarmaksi itsestään. Ei tuollaisia kannata kuunnella. Haistata paskat typerykselle ja ole tyytyväinen itseesi!
Joo niin on, niiden kummallisten luuserimiesten, jotka ottavat oppinsa sekopäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on joidenkin käyttämä iskutaktiikka: ensin ollaan mukavia ja sitten heitetään yllättäen vyön alle joku todella loukkaava kommentti. Pointtina on saada iskukohde epävarmaksi itsestään. Ei tuollaisia kannata kuunnella. Haistata paskat typerykselle ja ole tyytyväinen itseesi!
Joo niin on, niiden kummallisten luuserimiesten, jotka ottavat oppinsa sekopäiltä.
Nimenomaan luusereiden iskutaktiikka! Kyllä naurattaa!
Mulle on huomautettu töissä ja koulussa silmäpusseista. Tuntuu pahalta, mutta olen yrittänyt päästä yli. En enää edes meikkaa niitä piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala, nyt on naista loukattu niin johan pitää tänne keskustelupalstalle tulla siitä itkemään. Todennäköisesti ap on saanut ihan ansionsa mukaan, nykyään jokapaikassa törmää naisiin jotka kuvittelee, että kaikki maailman miehet haluaa heitä ja käytös on sen mukaista.
Törmäätkö? Vaihda paikkaa. Liikut väärässä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..
No huhhuh tuo on jo suoraa vttuilua!! Mikä miehiä vaivaa?
ap
Olen mies ja en voisi sanoa kenellekään noin. Suoraan sanottuna minua v*tuttaa monien miesten käytös, aivan uskomattoman juntteja ja tyhmiä otuksia ja sitten nuo ihmettelevät kun naiset eivät viihdy heidän seurassaan.
Ja yksi miesryhmä on erityisen rasittava. Nimittäin näsäviisastelijat. Heillä on ihmeellinen tarve nostaa itseään jotenkin älyllisesti naista ylemmäksi. Tykkäävät yrittää lytätä naista. Heikko itsetunto, vai mikä ajaa tuohon käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun siinä hetkessä pystyisi salamana löytämään hänen ulkonäöstään sen vian, vaikka naiselliset kädet, huonot hampaat, harvenevat hiukset, leveän lantion tms. haisevan hengityksen. Kaikista löytyy vikaa aika nopeastikin. Mutta kun nuo tilanteet tulee yllättäin ja itse on positiivisella mielellä niin ei ehdi.
Se mies on katsellut sinua ja suunnitellut temppuaan jo hetken aikaa ja pääsee yllättämään, aika mätämuna on kyllä ihmiseksi.
Ei se takaisin sivaltaminenkaan niin fiksua ole.
Ei kai tuollaiselle tarvitse fiksu ollakaan. Se jatkaa seuraavalle kohteelle, eikä saisi pysäyttää. Oikeasti nuo kyllä saattaa alkaa kostamaan itse aiheuttamaansa tilannetta, että siinä mielessä vaarallisia ehkä. Oliko sinula jokin muu perustelu tälle ansaitsemattoman korkealle moraalille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼♀️
Lautahan sä olet ja itsekkin sen tiedostat.
Jaaha, ylilautajonne eksyi keskusteluun. Kirjoittaisit edes oikein.
En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.
Hah hah, en ole edes alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ja jos et ylilautajonne olekaan, niin ainakin joku pakkomielle lautoihin sinulla selvästi on.
Hän ei saanut sitä lautaakaan. Heilläkin on hyviä ottajia, ei tarvitse tyytyä huonoimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on huomautettu töissä ja koulussa silmäpusseista. Tuntuu pahalta, mutta olen yrittänyt päästä yli. En enää edes meikkaa niitä piiloon.
Huomauttelija tiesi et sua saa kutsua miss sianoksennukseksi.
Oink Oink
Ihan käsittämättömän huonosti voivaa porukkaa täällä taas paikalla näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa naiset joskus joutuisivat miehen asemaan tekemään aloitteita. Kun olet lyönyt päätäsi seinään 100 kertaa ja joutunut naisporukan naureskelun kohteeksi jo kymmenennen kerran, alkaa asenne naisia kohtaan olla hyvin agressiivinen. Enää ei kiinnosta olla se kiltti poika, joka yrittää voittaa naisen sydämen mukavalla jutustelulla.
Agressiivinen päällekäyminen ja törkeät jutut tuntuvat tehoavan kaikista parhaiten.
T. Onnellisesti parisuhteessa 8 vuotta
Miksi edes pitää lähestyä naisia jos on jo alkujaan aggressiivinen ja vihainen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..
ap
Olen mies ja en voisi sanoa kenellekään noin. Suoraan sanottuna minua v*tuttaa monien miesten käytös, aivan uskomattoman juntteja ja tyhmiä otuksia ja sitten nuo ihmettelevät kun naiset eivät viihdy heidän seurassaan.
Ja yksi miesryhmä on erityisen rasittava. Nimittäin näsäviisastelijat. Heillä on ihmeellinen tarve nostaa itseään jotenkin älyllisesti naista ylemmäksi. Tykkäävät yrittää lytätä naista. Heikko itsetunto, vai mikä ajaa tuohon käytökseen?
Nämä näsäviisaat ovat niitä rasittavimpia! Paasaavat vaan omaa erinomaisuuttaan ja pitävät itseään naista parempina tai fiksumpina.
Näitä loukkaajia on aina välillä liikenteessä. Taannoin poikkesin paikallisessa pubissa yhdellä, en normaalisti käy siellä koskaan. Eräs itseäni selvästi vanhempi herrasmies istui pöytään ja alkoi jutella. Olen kohtelias ihminen ja en torju huonojakaan yrityksiä rumasti. En ollut kyllä seuraa hakemassa millään tasolla, minähän olen naimisissakin. Mies yhtäkkiä kysyi, että minkä ikäinen olen. Vastasin siihen rehellisesti, että 38. Mies herähti nauramaan, että "nyt puijaat, 58?" Sanoin, että 38 ja mielestäni olen aika ikäiseni näköinen. Mies vaan ravisteli päätään ja naureskeli, että vaikea uskoa, kun olen kuulemma ulkoisesti samaa ikää kuin hänen ex-vaimonsa, joka täyttää pian 60... Se tilanne kyllä hämmensi. Ilkeähän tuo halusi olla, en tiedä miksi. Olin mielestäni kohtelias häntä kohtaan. Toisaalta eipä tuo nyt maailmaani kaatanut.
Ei niin huonoa provoa, ettei sillä saisi mammapalstalla aikaiseksi miesvihaketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja jos taas on heidän mielestään kaunis nainen, niin osoittavat tämän mm. puristamalla perseestä tai muulla halventavalla tavalla.
Mutta on herrasmiehiäkin onneksi tullut baarissa nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nämä näsäviisastelijat ovat melkein pahimpia. Ainakin ärsyttävyydessä. Opiskelupiireissäni tällaisia miehiä oli monia, huomasi kyllä, ettei heillä ollut sosiaalisia taitoja naisten suhteen, tai oikein muutenkaan. Heidän keinonsa kommunikoida oli sitten ala-astetasoinen viisastelu ja sanojen vääntely.
Eräskin yhtä aikaa kanssani opiskellut puolituttu mies julisti itseään aina "humaaniksi, kivaksi tyypiksi" ja korosti sitä, kuinka kaikki ovat samanarvoisia ja aina pitää olla mukava. Hänen käytöksensä ei aina mennyt yksiin näiden väitteiden kanssa, ja jossain kohtaa hänelle muodostui tavaksi tulla ylimielistelemään Facebook-päivityksiini. Kerrankin ihmettelin julkaisussani erään ruokapakkauksen älytöntä muovikääreiden määrää, ja hän kommentoi "ootko vähän ajastasi jäljessä, tuotahan tässä ollaan ihmetelty jo viimeiset parikymmentä vuotta". Lopulta poistin hänet kavereista.
Mikähän pointti tuollaisessa käytöksessä on?
Kusipää luuseri, joka todennäköisesti sai jonkinlaista tyydytystä nähdessään pöyristyneen ilmeesi.
Kokemukseni mukaan, naiset eivät suhtaudu rakentavasti seuraavaan lauseeseen: ole hyvä ja poistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin huonoa provoa, ettei sillä saisi mammapalstalla aikaiseksi miesvihaketjua.
Eikä ketjua ilman miesvihasta itkevää nassikkaa.
Kyse oli yhdestä miehestä, tämän tökeröstä käytöksestä. On oma asiasi vetää palkokasvi sieraimeen, ellet ole juuri tuo mies.
Hyvin käyttäytyvän fiksun miehen ei ole syytä loukkaantua tai yleistää, mutta sinuun kalikka kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼♀️
Lautahan sä olet ja itsekkin sen tiedostat.
Jaaha, ylilautajonne eksyi keskusteluun. Kirjoittaisit edes oikein.
Tiedostan, tiedostan, mutta kaunis tällaisenä. Kuvitteleppa C-D- tissit 162/48kg siroon kroppaan (joillekin muille sopii, en kiellä). Onneksi mulla on pieni vyötärö josta levenee mukavasti lantioon, joten en ole muodoton. Eli eipä mua tuo B-rintojen koko haittaa yhtään - eikä niitä miehiä, jotka musta on vuosien varrella kiinnostunut ja mieheni rakastaa mun terhakoita pieniä rintoja, joten mikäpä mua haittaisi? Mies koitti loukata, mutta sai naurut päälle, mun itsetuntoa ei noin helposti horjuteta. Ukko kännikäkalanen tiesi itsekin ettei mitään mahdollisuuksia ole - joten koitti satuttaa mua jollain itsestäänselvyydellä ilkiästi sanottuna. Vai onko kohteliasta eka tujottaa tunti ja tulla tokasemaan niin että sylki roiskuu naamaan että: ”Ootpa sinäkin lauta!” Joku vika piti löytää kun ei kiinnostusta herunut. Vinkki miehille: tuo horjuta toisen itsetuntoa - iskutaktiikka ei oikein toimi. Ja sinäkin koitit ilkeillä - eipä haitannut yhtään mittään 💁🏼♀️ Ap —> Ymmärrä arvosi kaunis siskoni! Näitä k-päitä riittää, mutta se että tuo ukko raahautui luoksesi loukkaamaan kertoo siitä että häntä kiinnosti tulla puhumaan (piti sinua kauniina), mutta sosiaaliset taidot pyöreä 0 ja naisvihaa kauneimmillaan (kauheimmillaan).
Kamoon älkää ottako baarielämää niin vakavasti. Ei sinne mennä itsetuntoa testaamaan ja kaikenlaiset tyypit näyttäytyvät sellaisina kuin ovat. Hyvä ympäristö psykologisiin kokeiluihin ja tutkailuihin kaikki vaan vastaan paitsi nyt karkeimmat kourimiset ja yllättävät pussailut, tarkoittaa kaikkia sukupuolia. Itse on niinkuin parhaaksi näkee. Pl.työntekijät arvossaan he ovat töissä eivät vapaalla.