Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä kommentti baarissa. :(

Vierailija
02.12.2018 |

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neggaaja tai törppö. Unohda.

Vierailija
2/163 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä joku random-urpo sanoo?

Vierailija
4/163 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neggaaja tai törppö. Unohda.

Vaikutti kohteliaalta. Olin todella äimistynyt ja sen kyllä huomasi, silti ei pyytänyt anteeksi tms.

ap

Vierailija
5/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut tuommoista parikymppisestä lähtien miehiltä, siksi en käykään baareissa

Vierailija
6/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun siinä hetkessä pystyisi salamana löytämään hänen ulkonäöstään sen vian, vaikka naiselliset kädet, huonot hampaat, harvenevat hiukset, leveän lantion tms. haisevan hengityksen. Kaikista löytyy vikaa aika nopeastikin. Mutta kun nuo tilanteet tulee yllättäin ja itse on positiivisella mielellä niin ei ehdi.

Se mies on katsellut sinua ja suunnitellut temppuaan jo hetken aikaa ja pääsee yllättämään, aika mätämuna on kyllä ihmiseksi.

Ei se takaisin sivaltaminenkaan niin fiksua ole.

Vierailija
7/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. :D

Ap mainitsi miehen vaikuttaneen kuitenkin kohteliaalta, eli saattoi olla vain tökerö heitto ilman tahallista kettuilua. Jotkut ihmiset ei vaan ajattele.

Vierailija
8/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nähdä vaivaa ja yrittää sanoa tollaiselle takaisin mitään. Sitähän ne tahtoo että joku jäisi ja antaisi heille mahdollisuuden jatkaa perseilyään.

"Olipa kiva jutella, mutta kaveri tuolla jo pyytää luokseen. Kivaa iltaa sulle." eikä mitään mikä osoittaa että se törkeä kommentti kirpaisi. Vähän  sama kuin netissä: älä ruoki trollia.

Ole teflonia kun tollaisen tapaat, älä anna hänelle lahjana yhtään reaktiota, niitä ne keräilee ja niistä ne saa kimmokkeen jatkaa. Kylmää selkää vaan, mutta sokerilla kuorrutettuna.

Vierailija
9/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan vaan kääntänyt selän ja lähtenyt pois, ei jaksa tuhlata sekuntiakaan tuollaisiin ihmisiin edes sanomalla takaisin, siinäkään kun ei mitään voita.

Vierailija
10/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mäntistä välitä! Kunpa sitä oikeasti osaisi niin välittömästi sivaltaa jotain nokkelaa takaisin, mutta kyllä tuossa tilanteessa hämmentyy.

Vierailija
11/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa haluavaan aloitukseen tyhmiä vastauksia.

On niitä portsareita heittånyt ravintolaan miestä seuranneen naikkosen pois häiritsemästäkin.

Pst. Jospas ne meikit näyttivät todella valuneiltacja muistuttavat jotain muuta? Usein saattaa jokin henkilö muistuttaa myls jotain toista. Mitäs oikein sitten odotat paikassa jossa käyt sitten?

Vierailija
12/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vain koskaan kasva ulos koulukiusaajan roolistaan, perusluonne on vain liian mätä siihen.

Anna aloittaja urpåjen urputtaa, itseäänhän he siinä loppupeleissä mainostavat. Vähemmän imartelevasti.

Vierailija
13/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa naiset joskus joutuisivat miehen asemaan tekemään aloitteita. Kun olet lyönyt päätäsi seinään 100 kertaa ja joutunut naisporukan naureskelun kohteeksi jo kymmenennen kerran, alkaa asenne naisia kohtaan olla hyvin agressiivinen. Enää ei kiinnosta olla se kiltti poika, joka yrittää voittaa naisen sydämen mukavalla jutustelulla.

Agressiivinen päällekäyminen ja törkeät jutut tuntuvat tehoavan kaikista parhaiten.

T. Onnellisesti parisuhteessa 8 vuotta

Vierailija
14/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliselle! On tosiaan paljon huonoja kokemuksia, siksi on nykyään mukavampi olla kotona ja omissa oloissaan vaan. Vaikka kaikki ei onneksi ole samanlaisia, niin nuo inhotukset ovat jossain eniten esillä ja ehtivät tehdä paljon tuhoa.

Vierailija
15/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli taas vähän lukenut pua-oppaasta pomminvarmoja konsteja iskeä nainen. Ihan kuin ei huonot sosiaaliset taidot olis tarpeeksi paha este niin tuolla sitten oikein kruunataan ikuinen poikamieheys.

Vierailija
16/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa naiset joskus joutuisivat miehen asemaan tekemään aloitteita. Kun olet lyönyt päätäsi seinään 100 kertaa ja joutunut naisporukan naureskelun kohteeksi jo kymmenennen kerran, alkaa asenne naisia kohtaan olla hyvin agressiivinen. Enää ei kiinnosta olla se kiltti poika, joka yrittää voittaa naisen sydämen mukavalla jutustelulla.

Agressiivinen päällekäyminen ja törkeät jutut tuntuvat tehoavan kaikista parhaiten.

Ai että pillua noilla silmäpussipuheilla?

Vierailija
18/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kans joskus tota. Et jos oisin mies en jaksaisi nähdä vaivaa. En pokaamisen vaivaa, enkä sitä, et sit treffeillä mun odotettaisiin maksavan aina.

Vierailija
19/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille yks mies sano, että miks raskaana pitää olla baarissa ja mulkas ja sitten se sano, ai et sä ookkaa raskaana vaan läski..

No huhhuh tuo on jo suoraa vttuilua!! Mikä miehiä vaivaa?

ap

Olen mies ja en voisi sanoa kenellekään noin. Suoraan sanottuna minua v*tuttaa monien miesten käytös, aivan uskomattoman juntteja ja tyhmiä otuksia ja sitten nuo ihmettelevät kun naiset eivät viihdy heidän seurassaan.

No mä olen nainen ja mua ihmetyttää monien naisten käytös. Junttimaisia kanoja, tyhmiä otuksia. En tiedä miten miehet kestää meitä.

Ps. Grow a pair.

T:N41

Vierailija
20/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löydät koko ajan itsesi naisporukkojen naurunalaisena olemasta isket ihan vääränlaisia naisia. Liian nuoria, sinulle temperamentiltaan sopimattomia, luultavasti aivan liian hyvännäköisiä. Ei sun oikea kohderyhmä naura sulle. Ei aikuiset ihmiset naura asialliselle kysyjälle. Jos sulle nauretaan, saattaa olla syytä miettiä mikä moisen aiheuttaa. Sanon ilman fvittuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi