Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä kommentti baarissa. :(

Vierailija
02.12.2018 |

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotin kerran yhteen raavintolaan. Tykkäsin käydä tanssimassa siellä, vaikka olinkin paikkaan yli-ikäinen. Tanssin siis teknoa :),  jotenkin vaan viehätyin siitä tanssiessa tulevasta transsimaisesta olosta (ilman huumeita siis).  Enkä ollut koskaan millään iskumielellä, tanssi oli tärkeämpää :) Ja osasin tanssiakin silloin. Jonossa oli perässäni pari kolme nuorta kaveria, jotka kai yrittivät saada minut suuttumaan tai jopa poistumaan. Sellaisia ikään liittyviä "kohteliaisuuksia" sieltä kuului. Olin itsekin jo sen verran humalassa, että täytyi puristaa vaan kädet nyrkkiin ja olla kuin ei kuulisikaan. Niin, sitähän me naiset ollaan saatu tehdä, koska humalaisille miehille nyt ei kannata vastata, vaikka kuinka loukkaavia vastauksia tekisi mieli - ja osaisikin antaa. 

Hups:) "raavintolaan :) ei vaan ravintolaan...

Vierailija
102/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, voin sanoa mielipiteeni vaikka joku toinenkin olisi jo aiemmin ollut samaa mieltä.

Jos sinulla on silmäpussit, niin mitä epäkohteliasta sen toteamisessa on? Tietyssä valossa silmäpussit varmaankin voivat näyttää levinneeltä meikiltä. Mies ehkä ajatteli ystävällisesti huomauttavansa, että tiedät korjata. Ja sitten jatkoikin, että ne olikin silmäpussit.

Tiedän ihmisiä, joilla on nuoresta saakka ollut silmäpussit ja joille ne sopii. Näitä on sekä miehiä että naisia. Yksikn Satu, joka varmaan jo syntyi silmäpussien kanssa, oli ja on ehkä vieläkin tosi kaunis. Silmäpussit oli persoonalliset ja sattuivat sopimaan hänen kasvonpiirteisiinsä.

En minäkään loukkaannu, jos joku sanoo, että sinulla on tuossa jotain likaa - ai, se onkin pigmenttiläikkä. Mulla on pigmenttiläikkiä, saa sen sanoa.

Se lohkaisu oli suoraan listalta, missä on vastaavia heittoja, joten se ei ollut mikään ystävällinen huomautus vaan tökerö läppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuota loukkauskuormaa on kertynyt minunkin reppuuni, kun on tähän ikämiessarjaan ehtinyt... pottunokkana taivaltaen. Ei niitä enää juuri muistakaan. Ja itsensähän nuo laukojat loppujen lopuksi nolaavat. Eivät siis ole mitään kaverimatskua, joten ei niissä mitään menetä.

Täytyy palttoutua maailmaa vastaan, kuten jossakin Pentti Haanpään romaanissa sanottiin. (Siis tulee kovettaa itsensä.)

Vierailija
104/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli miehen puolelta läppä niin mies ei sitten ollut niin fiksu että ois tajunnut heittää läppää itsestään?Jotain ois varmaan keksiny kun ois hetken katsellu itseään peilistä

Vierailija
105/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kyllä vähän harmittamaan, kun olin baarissa kerran melko änkyrässä että siinä sumuissani katsoin miten tanssilattialla pyörähteli ihan passeli muikkeli. Sittenku se tuli samaan pöytään niin se olikin naamaltaan aika vanhan näköinen ja siinä sitten örisin kaverin korvaan että "näytti kauempaa paljo paremmalta" ja samalla nainen meni vähän nolon näköiseksi, luultavasti kuuli vaikka muka kauhean vaivihkaa yritin kuiskailla puolihuutamalla. Osaa sitä kännissä vaan olla ääliö.

Vierailija
106/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..

Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Joskus kauan sitten kuulin jossain baarissa tällaisen: (mies naiselle) "Hei, mitä sulta roikkuu hameen alta?" (nainen kiirehtii etäämmälle tarkistamaan) johon mies "ai, ne olikin jalat." 

Nauroin tälle ääneen :D Jos joku tulis sanoon mulle noin niin en kyllä loukkaantuisi vaan ehkä tarjoaisin juoman,

Vierailija
107/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin hahah. Sori vaan jos et osaa ottaa vitsillä.

Vierailija
108/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotin kerran yhteen raavintolaan. Tykkäsin käydä tanssimassa siellä, vaikka olinkin paikkaan yli-ikäinen. Tanssin siis teknoa :),  jotenkin vaan viehätyin siitä tanssiessa tulevasta transsimaisesta olosta (ilman huumeita siis).  Enkä ollut koskaan millään iskumielellä, tanssi oli tärkeämpää :) Ja osasin tanssiakin silloin. Jonossa oli perässäni pari kolme nuorta kaveria, jotka kai yrittivät saada minut suuttumaan tai jopa poistumaan. Sellaisia ikään liittyviä "kohteliaisuuksia" sieltä kuului. Olin itsekin jo sen verran humalassa, että täytyi puristaa vaan kädet nyrkkiin ja olla kuin ei kuulisikaan. Niin, sitähän me naiset ollaan saatu tehdä, koska humalaisille miehille nyt ei kannata vastata, vaikka kuinka loukkaavia vastauksia tekisi mieli - ja osaisikin antaa. 

En sano, että tuo käytös oli miehiltä ok, mutta sitähän te naiset olette saaneet tehdä, me miehet saamme kuulla kännisten miesten haukkuja ihan samalla lailla, toki astetta törkeämpänä, ja myös käsiksi käymisiä.

Vierailija
109/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa naiset joskus joutuisivat miehen asemaan tekemään aloitteita. Kun olet lyönyt päätäsi seinään 100 kertaa ja joutunut naisporukan naureskelun kohteeksi jo kymmenennen kerran, alkaa asenne naisia kohtaan olla hyvin agressiivinen. Enää ei kiinnosta olla se kiltti poika, joka yrittää voittaa naisen sydämen mukavalla jutustelulla.

Agressiivinen päällekäyminen ja törkeät jutut tuntuvat tehoavan kaikista parhaiten.

T. Onnellisesti parisuhteessa 8 vuotta

Sillon pokaajassa on jotain vikaa aidosti jos joutuu eri porukoiden naureskelun kohteeksi. Se, että yks sanoisi, niin saattaa olla virhe ja hänelle ei kelpaa, mutta jos eri ryhmät on samaa mieltä, niin sillon pitää mennä peilin eteen ja katsoa itseä päästä varpaisiin. Turha muuttuu agressiiviseksi, kun selkeästi on jotain vikaa. Kyllä minä huolestuisin jos enemmistö olis tota mieltä, koska enemmistö ei ole väärässä.  Mulla on kaveri, joka ei saa edes sokeaa naista. Enkä ihmettele yhtään. Kulkee baareissa verkkareissa ja sukat rikki crocseissa. Paskaset kynnenaluset ja kehuu perseitä ja daisoja. Sitten se haukkuu naiset meille muille, kun kaikki on ylimielisiä pihtareita.

Siinä on tyypillinen esimerkki miksi ei natsaa ja ei itse tajua sitä. En minäkään ottaisi hieltä haisevaa naista joka kulkee melkein paskat housussa. Ei sellanen sytytä.

Eli sinun logiikallasi, kun naisia ahdistellaan ja enemmistö ei siihen puutu siihen, se tarkoittaa sitä, että se on oikein.

Ei vaan jos joku pokailee ja eri ryhmät naureskelee sille, niin siinä pokaajassa on sillon vikaa jos pitää päätä lyödä seinään 100 kertaa ja kymmenet naureskelee. Pokaaminen ei ole ahdistelua jos sen tekee oikein. Eikä tarvi edes heittää törkeää läppää. Riittää jos kulkee paskasissa vaatteissa suoraan metsästä tulleena. Ei sellanen sytytä ketään jos on ihmisten ilmoilla viettämässä iltaa. Jos ei panosta edes sinne baariin, niin se kertoo aika paljon.

Kokeilepa vastata omaan väitteeseesi: onko enemmistö oikeassa vai ei?

Sinä vaikutat juuri sellaiselta tyypiltä, joka ei ymmärrä miksi et ole kiinnostava. Luin itse ketjun läpi ja ihmettelen miten et ymmärrä viestejä, kun hoet onko enemmistö oikeassa vai ei. Taidat olla juuri samanlainen crocks mies mitä kirjoittaja tuossa kuvaa. Ei ymmärrä ja haukkuu sitten kaikki pihtareiksi.

Kannattaa lukea ne viestit, jos aikoo osallistua keskusteluun.

Vierailija
110/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa naiset joskus joutuisivat miehen asemaan tekemään aloitteita. Kun olet lyönyt päätäsi seinään 100 kertaa ja joutunut naisporukan naureskelun kohteeksi jo kymmenennen kerran, alkaa asenne naisia kohtaan olla hyvin agressiivinen. Enää ei kiinnosta olla se kiltti poika, joka yrittää voittaa naisen sydämen mukavalla jutustelulla.

Agressiivinen päällekäyminen ja törkeät jutut tuntuvat tehoavan kaikista parhaiten.

T. Onnellisesti parisuhteessa 8 vuotta

Sillon pokaajassa on jotain vikaa aidosti jos joutuu eri porukoiden naureskelun kohteeksi. Se, että yks sanoisi, niin saattaa olla virhe ja hänelle ei kelpaa, mutta jos eri ryhmät on samaa mieltä, niin sillon pitää mennä peilin eteen ja katsoa itseä päästä varpaisiin. Turha muuttuu agressiiviseksi, kun selkeästi on jotain vikaa. Kyllä minä huolestuisin jos enemmistö olis tota mieltä, koska enemmistö ei ole väärässä.  Mulla on kaveri, joka ei saa edes sokeaa naista. Enkä ihmettele yhtään. Kulkee baareissa verkkareissa ja sukat rikki crocseissa. Paskaset kynnenaluset ja kehuu perseitä ja daisoja. Sitten se haukkuu naiset meille muille, kun kaikki on ylimielisiä pihtareita.

Siinä on tyypillinen esimerkki miksi ei natsaa ja ei itse tajua sitä. En minäkään ottaisi hieltä haisevaa naista joka kulkee melkein paskat housussa. Ei sellanen sytytä.

Eli sinun logiikallasi, kun naisia ahdistellaan ja enemmistö ei siihen puutu siihen, se tarkoittaa sitä, että se on oikein.

Ei vaan jos joku pokailee ja eri ryhmät naureskelee sille, niin siinä pokaajassa on sillon vikaa jos pitää päätä lyödä seinään 100 kertaa ja kymmenet naureskelee. Pokaaminen ei ole ahdistelua jos sen tekee oikein. Eikä tarvi edes heittää törkeää läppää. Riittää jos kulkee paskasissa vaatteissa suoraan metsästä tulleena. Ei sellanen sytytä ketään jos on ihmisten ilmoilla viettämässä iltaa. Jos ei panosta edes sinne baariin, niin se kertoo aika paljon.

Kokeilepa vastata omaan väitteeseesi: onko enemmistö oikeassa vai ei?

Sun kykysi ymmärtää mitä sulle yritetään kommunikoida on niin häiriintynyt ja rajoittunut, että se on hyvin huolestuttavaa, kommunikointi on avainasemassa ihmisten toimeen tulemisessa. Kukaan ei tehnyt mitään kaiken kattavaa "enemmistö on aina oikeassa"-väitettä vaan huomautettiin, että jos kenellekään ei seura kelpaa niin ehkä kannattaa katsoa peiliin ja yrittää muuttaa käytöstään tai jopa itseään.

Kannattaa lukea ne viestit, jos aikoo osallistua keskusteluun. Tai ethän sinä halua keskustella, vaan pelkästään päteä.

Vierailija
111/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼‍♀️

Lautahan sä olet ja itsekkin sen tiedostat.

Jaaha, ylilautajonne eksyi keskusteluun. Kirjoittaisit edes oikein.

Vierailija
112/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kirjoitti:

Sarjamasentaja. Jotkut impot harrastaa tuollaista. Saavat siitä jonkun pikkukiksin säälittävää elämäänsä.

Sarjamasentaja :D ihana, tuo nimitys vie heti 90% tehoo pois niiden sanoista

Vierailija
113/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on ihan järkyttävän törkeitä humalassa(ja ilman humalaa). Muistan eräänkin asiakkaan joka haukkui minut pystyyn siitä syystä että koki saavansa huonoa palvelua. Huono palvelu oli sitä kun en heti ymmärtänyt mitä halusi.. piinasi koko illan ja oli niin törkeä että rupesin itkemään kun äijä katosi näköpiiristä.

No olisit antanut hyvää palvelua, se kuuluu sun työhön. Tee työsi paremmin niin ei tarvitse kuunnella vittuilua ja alkaa sitten itkemään kun ei osaa työtä mistä palkka maksetaan. Mikä siinä on niin vaikeeta.

Pitäis tosiaan petrata tämän ajatustenluvun kanssa. Olen vielä melkoisen surkea ymmärtämään mitä asiakas haluaa kun heittää kortin pöytään :/ valikoimaa kun on

Vierailija
114/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä nykyajan tyyliä, joka on kuin hiekkalaatikolta. Eli kiusataan/haukutaan/whatever jotain tuntematonta ihmistä siksi että on loukkaannuttu jonkun samaan viiteryhmään kuuluvan ihmisen sanomisista joskus aiemmin.

Onko tuossa minkäännäköistä logiikkaa edes?

Mattia lyö Maija pienellä muovilapiolla hiekkalaatikolla, joten Matti lyö ylihuomenna täysin syytöntä Piiaa lapiolla. Onko tällaisen äiti/isä ollut älypuhelimen kanssa somessa sillä hetkellä kun olisi pitänyt kertoa Matille että noin ei toimita?

Vierailija
115/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼‍♀️

En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.

Vierailija
116/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin toissa kesänä eräässä olutravintolassa nautiskelemassa oluttani, niin yksi vaon puutteessa oleva tulee siihen tekemään itseään tykö. Ilmoitin, etten ole seuraa vailla, mutta väkisin siihen piti tunkea ja käydä arvostelemaan meikkiäni, että miksi on tuollaiset viivat kulmakarvat. Jumalauta, että sieppaa nämä tyypit!! Meikkaan niinkuin meikkaan, en ole täällä miellyttääkseni ketään, saatana!!!

Vierailija
117/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.

Ylilautajonne puhuu oikein sivistyksestä! Eikä osaa yhä edelleenkään kirjoittaa oikein. Lisäksi taidat olla koulukiusaajakin. Ei ole häävi tulevaisuus sinullakaan edessä.

-eri (ja kyllä, tiedän mitä aiot vastata :D)

Vierailija
118/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussimies haki huumorintajuista naista, jonka itsetunto on terve. Ei näköjään löytänyt.

Vierailija
119/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin toissa kesänä eräässä olutravintolassa nautiskelemassa oluttani, niin yksi vaon puutteessa oleva tulee siihen tekemään itseään tykö. Ilmoitin, etten ole seuraa vailla, mutta väkisin siihen piti tunkea ja käydä arvostelemaan meikkiäni, että miksi on tuollaiset viivat kulmakarvat. Jumalauta, että sieppaa nämä tyypit!! Meikkaan niinkuin meikkaan, en ole täällä miellyttääkseni ketään, saatana!!!

Eli istuit juomassa koska olet alkoholisti?

Mies tyri. Hunajalla houkuttaa kumppaneita paremmin kuin paskalla, mutta kumpikaan, sinä ja hän, ette näköjään tiedä sitä. Ehkä olette kärpäsiä?

Vierailija
120/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huono iskurepliikki. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi