Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä kommentti baarissa. :(

Vierailija
02.12.2018 |

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pellejä. Yksikään nainen ei olisi parisuhteessa, ellei olisi suuri humoristi.

Ja kääntäkää toisin päin, pellet ❤

Vierailija
122/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan ihan tärkeä aihe ja päällimmäisenä verrattaessa Oulun tapahtumiin.

Prioriteetit on palstalaisilla kunnossa.

Sinulla ei logiikka oikein toimi. Rinnastat tutustumisyrityksen seksuaalirikokseen.

Kasvapa vähän ja lue paljon, ehkä opit näiden eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia miehiä, jotka kuvittelee, että tuo on hyvä iskurepliikki - siis "keskustelun" avajaisena - mutta ymmärrän hämmennyksen, kun ensin puhutaan mukavia, ja sitten tulee tuo. Toivottavasti et ole kyseisen ihmisen kanssa jatkuvasti tekemisissä, koska näin jos on, niin sitten sinuna ottaisin jalat alleni. Tuollaisten tyyppien seura ei ole koskaan sen suuren mielipahan arvoista, mitä läheisempi tutustuminen tuottaa.

Vierailija
124/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, voin sanoa mielipiteeni vaikka joku toinenkin olisi jo aiemmin ollut samaa mieltä.

Jos sinulla on silmäpussit, niin mitä epäkohteliasta sen toteamisessa on? Tietyssä valossa silmäpussit varmaankin voivat näyttää levinneeltä meikiltä. Mies ehkä ajatteli ystävällisesti huomauttavansa, että tiedät korjata. Ja sitten jatkoikin, että ne olikin silmäpussit.

Tiedän ihmisiä, joilla on nuoresta saakka ollut silmäpussit ja joille ne sopii. Näitä on sekä miehiä että naisia. Yksikn Satu, joka varmaan jo syntyi silmäpussien kanssa, oli ja on ehkä vieläkin tosi kaunis. Silmäpussit oli persoonalliset ja sattuivat sopimaan hänen kasvonpiirteisiinsä.

En minäkään loukkaannu, jos joku sanoo, että sinulla on tuossa jotain likaa - ai, se onkin pigmenttiläikkä. Mulla on pigmenttiläikkiä, saa sen sanoa.

No miksi se pitää sanoa? Ihan varmasti kaikki normaalijärkiset tietää, että kommentit tyyliin onpa sulla isot silmäpussit/punainen naama/iso luomi/liikaa rasvaa koetaan ilkeilynä, ihan turha selittää että ei millään pahalla. Jos ei ole mitään kivaa sanottavaa, ei tarvitse sanoa yhtään mitään.

Vierailija
125/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

146 jatkaa: Joskus festareilla törmäsin vonkaajaan, joka aikansa hilluttuaan ja kiehnättyään totesi, että "voisit sinäkin laihduttaa" kun osoittauduin immuuniksi hänen känniselle viehätysvoimalleen. Kyllä sitä kaikenlaisia kolleja tuolla kuleksii, mutta niiden hönkäilyihin ei ole pakko lähteä mukaan.

Vierailija
126/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼‍♀️

Lautahan sä olet ja itsekkin sen tiedostat.

Jaaha, ylilautajonne eksyi keskusteluun. Kirjoittaisit edes oikein.

En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.

Ylilautajonne puhuu oikein sivistyksestä! Eikä osaa yhä edelleenkään kirjoittaa oikein. Lisäksi taidat olla koulukiusaajakin. Ei ole häävi tulevaisuus sinullakaan edessä.

-eri (ja kyllä, tiedän mitä aiot vastata :D)

Vai semmosta.

Vierailija
127/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harmittaa, ettei keksi siinä tilanteessa mitään nokkelaa, niin voi ihan asiallisesti kysyä: "Miksi olet noin ilkeä / miksi puhut noin ilkeästi?"

Jos ei keksi mitään nokkelaa sanottavaa, niin parasta on sanoa toiselle vaan, että hän on ihan paska ihminen ja lähteä pois.

Vierailija
128/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan ihan tärkeä aihe ja päällimmäisenä verrattaessa Oulun tapahtumiin.

Sinulla ei logiikka oikein toimi. Rinnastat tutustumisyrityksen seksuaalirikokseen.

Kommenttisi henkilöityy. Miksi?

*aivan eri

Vierailija
129/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei oikein nappaa aihe, jossa käsitellään tyttölapsen raiskausta. Tärkeintä on, ettei suomalainen mies katso pahasti, tai mikä pahinta, puhu rumia!

Tuo ei ollut tämän ketjun aihe. Ei sinunkaan tarvitse joka ketjuun tulla spämmäämään omia agendojasi, jos ketjussa puhutaan jostain ihan muusta. 

Vierailija
130/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä! Mulle tuli kerran yks ukko tokaiseen että:”ootpa sinäkin lauta!” Haha nauroin hälle vaan 😄 Huomiota oon saanut liikaakin miehiltä, jos joku tulee tuolla tavalla tokaisemaan, kertoo se vain hänen omasta epävarmuudestaan/tarpeesta tylyttää mielestään kaunista naista, jota ei voisi saada. Joo mäkin oon laita, voijoi, b-kupin tissit mutta siro ja erittäin hoikka kroppa 48kh johon ei isommat tissit oikeen sopisikaan. Älä jää miettimään pidemmälle, tuo mullekin tokaissut oli eka siigaillut mua pitkään ja mä kaselin tarkoituksellisesti muualle joten tuli ehkä ”kostamaan”. Ei sun itsetunnon kannata/eikä pidä perustua siihen mitä joku random känninen ukko päättää sulle alistusmielessä sanoa. Sisko, oot varmasti kaunis 💁🏼‍♀️

En tiedä mitä tarkoittaa ylilautajonne. Mitä tuohon kirjoittamiseen tulee, en ottaisi puheeksi tuolla koulunkäynnillä ja sivistyksen tasolla. Olet lauta, tämän itsekkin myönsit ja nyt kiukuttelet koska olet lauta. Selvä homma.

Ylilautajonne puhuu oikein sivistyksestä! Eikä osaa yhä edelleenkään kirjoittaa oikein. Lisäksi taidat olla koulukiusaajakin. Ei ole häävi tulevaisuus sinullakaan edessä.

-eri (ja kyllä, tiedän mitä aiot vastata :D)

Vai semmosta.

Taisi olla tuo aiempi ihka oikea ennustajaeukko. 

Vierailija
131/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin saanut kuulla olevani ruma, läski ja jopa h***a, kun en ole lämmennyt jonkun ääliön iskuyrityksille. Olen vain nauranut päälle ja käskenyt painua h**vettiin mun läheltä. Yleensä nämä miehet eivät ole niitä baarin halutuimpia miehiä ja epätoivo saa haukkumaan naisia, jotka eivät lähde mukaan.

Vierailija
132/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*aivan eri

Yhden typerän henkilön kirjoittamahan tuo on ja hänelle vastaus näin ollen osoitettu henkilökohtaisesti.

- tooooodellakin eri

Vierailija
133/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei oikein nappaa aihe, jossa käsitellään tyttölapsen raiskausta. Tärkeintä on, ettei suomalainen mies katso pahasti, tai mikä pahinta, puhu rumia!

Tuo ei ollut tämän ketjun aihe. Ei sinunkaan tarvitse joka ketjuun tulla spämmäämään omia agendojasi, jos ketjussa puhutaan jostain ihan muusta. 

En käy ketjuissa spämmäämässä. Eikö tämä aihe ole jo puhki luultu, joten voi hieman laajentaa näkökulmaa miesten moittimisen sijasta muuhun tärkeämpään moittimiseen? Vai eikö oikein sekään maita?

PS. Agendani on muuten mikä? Älä vaan sano sitä mitä jo aavistelen!

Vierailija
134/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan nauranut ja sanonut, että ehdit jo säikähtää meikkien valumista. Hymyillyt ja jutellut hetken ja poistunut.

Vierailija
135/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*aivan eri

Yhden typerän henkilön kirjoittamahan tuo on ja hänelle vastaus näin ollen osoitettu henkilökohtaisesti.

- tooooodellakin eri

Mutta henkilöityy kommenttisi kuitenkin ja jälleen. Miksi näin tehdään niin usein. Eikö se kuulukaan vain ja ainoastaan jonnepalstalle? 

*täysin sama

Vierailija
136/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy ketjuissa spämmäämässä. Eikö tämä aihe ole jo puhki luultu, joten voi hieman laajentaa näkökulmaa miesten moittimisen sijasta muuhun tärkeämpään moittimiseen? Vai eikö oikein sekään maita?

PS. Agendani on muuten mikä? Älä vaan sano sitä mitä jo aavistelen!

Tee oma ketju, oli agendasi mikä hyvänsä.

Vierailija
137/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*aivan eri

- tooooodellakin eri

Mutta henkilöityy kommenttisi kuitenkin ja jälleen. Miksi näin tehdään niin usein. Eikö se kuulukaan vain ja ainoastaan jonnepalstalle? 

*täysin sama

Tästä palstasta on nimenomaan tullut jonkinlainen jonnepalstan sivukonttori. Valitettavasti.

Vierailija
138/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, en ole edes alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ja jos et ylilautajonne olekaan, niin ainakin joku pakkomielle lautoihin sinulla selvästi on.

Vierailija
139/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tuttua. Kunpa silloin parikymppisenä olisi osannut suhtautua mieshirviöiden loukkauksiin toisin. Itse jätin vuosiksi kanssakäymisen miesten kanssa, ku noli riittävästi kuullut hu..rittelua, läskiksi, rumaksi haukkumista, peräänhuutamista miten hirveä olen jne. Ei pelkästään baareissa, vaan jopa kaupassa. Siis olin ihan nätti parikymppinen tyttö, hieman pyöreä mutta pitkä, niin eihän se edes näkynyt, kaverini olivat pyöreämpiä, mutta ei heitä haukuttu (onneksi, en olisi halunnut kenenkään menettävän itsetuntoa sillä tavalla kuin minä menetin). ja nykyisin olen nätti nelikymppinen nainen. Ymmärsin myöhemmin, että koska en suostunut vilkaisemaan juntteja päinkään, se nosti tuota käsittämätöntä vihaa minua kohtaan. Oliko olemassaoloni loukkaus heille, ken tietää. Ei se kyllä normaalia käytöstä ole miehiltä, 

Nykyisin jo vuosia parisuhteessa normaalin miehen kanssa. HIeman harmittaa, että jäi nuoruudenrakkaus kokematta, koska tosiaan en kuullut yhtään mitään kaunista sanottavaa miehiltä enkä sitten uskaltanut edes puhua vastapuolelle. 

Nykyään en edes korvaani lotkauttaisi idioottien puheille, tosin ei sitä aikuisena kuullekaan, tai ehkä edes kuule, koska ei huomoi vieraita miehiä sillä tavalla kuin nuorena tyttönä, kun sydän toivoi rakkautta ja vastaan tuli vain sontaa.

Vierailija
140/163 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on joidenkin käyttämä iskutaktiikka: ensin ollaan mukavia ja sitten heitetään yllättäen vyön alle joku todella loukkaava kommentti. Pointtina on saada iskukohde epävarmaksi itsestään. Ei tuollaisia kannata kuunnella. Haistata paskat typerykselle ja ole tyytyväinen itseesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä