Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä kommentti baarissa. :(

Vierailija
02.12.2018 |

Olin hyvillä fiiliksillä ja joku mies tulee jutteleen mulle..
Kesken keskustelun kysyy : ''onko sun meikit valunu?'' Olin vaan että eikai, kunnes tuo mies korjasi ''ai ne olikin vaan sun silmäpussit''

Olen ollut maassa tuon jälkeen.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Ja tähän vielä jotkut lankeaa

:(

Vierailija
42/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin mielikuvitus rajana, miten värikkäin sanankääntein naiset itse jaksavat vttuilla baareissa vähän rohkaisua saatuaan. On kokemusta hyvin monelta baarireissulta. Tämän takia arvioin aina hyvin tarkkaan, kannattaako ylipäätään aloittaa keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Vastareaktio kun voi olla, laidasta aitaan, ihan mitä tahansa. On todella surullista huomata, että niin monilla aikuisilla ihmisillä ei ole yhtään minkäänlaisia käytöstapoja, tai ylipäätään sosiaalisia taitoja.

Lue tuolta toisesta ketjusta syitä siihen MIKSI naiset tylyttävät miehiä baareissa. Monta kymmentä sivua syitä.

Ei kiinnosta. Ei kiinnosta tippaakaan kenenkään selittelyt sivistymättömälle käytökselleen. Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta huono käytös on AINA oma valinta.

Jaa. Että itse jaksaisit ihan viilipyttynä kuunnella vaikka kuinka kauan h*urittelua, lehmittelyä, kysymyksiä kuinka paljon maksaa... No en ihan usko.

Sanovatko nämä äidit tappeleville ja riiteleville lapsilleenkin, että lyö vaan aina takaisin entistä kovemmin, tai hauku vaan aina takaisin entistä julmemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin mielikuvitus rajana, miten värikkäin sanankääntein naiset itse jaksavat vttuilla baareissa vähän rohkaisua saatuaan. On kokemusta hyvin monelta baarireissulta. Tämän takia arvioin aina hyvin tarkkaan, kannattaako ylipäätään aloittaa keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Vastareaktio kun voi olla, laidasta aitaan, ihan mitä tahansa. On todella surullista huomata, että niin monilla aikuisilla ihmisillä ei ole yhtään minkäänlaisia käytöstapoja, tai ylipäätään sosiaalisia taitoja.

Lue tuolta toisesta ketjusta syitä siihen MIKSI naiset tylyttävät miehiä baareissa. Monta kymmentä sivua syitä.

Ei kiinnosta. Ei kiinnosta tippaakaan kenenkään selittelyt sivistymättömälle käytökselleen. Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta huono käytös on AINA oma valinta.

Jaa. Että itse jaksaisit ihan viilipyttynä kuunnella vaikka kuinka kauan h*urittelua, lehmittelyä, kysymyksiä kuinka paljon maksaa... No en ihan usko.

Sanovatko nämä äidit tappeleville ja riiteleville lapsilleenkin, että lyö vaan aina takaisin entistä kovemmin, tai hauku vaan aina takaisin entistä julmemmin?

Se riippuu tilanteesta. Jatkuvaa lyttäämistä ei tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
44/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset äijät kestä takaisinsivaltamista (vaikka toki sen ansaitsevat). Koettu on, kun kerran baarissa vastasin samalla mitalla takaisin törkeään kommenttiin, ja meinasin saada turpaani. Siis isolta äijänköriläältä, minä itse pieni, vain vähän päälle 20-vuotias tyttönen :D

Vierailija
45/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten törkeistä kommenteista tuli mieleen episodi Ruotsin laivalta viime kesänä. Kuulin kun laivan myymälässä joku kalapuikkoviiksinen vanhempi mies solvasi ohimennessään kahta nuorta tyttöä, ilmeisesti näiden painosta.

Tytöt olivat kovasti pahoillaan olevan näköisiä ja heidän äitinsä tyrmistynyt, yritti kysyä äijältä tämän heitosta mutta ukko luikki pakoon. Tuommoiset inhottavat solvaukset ulkonäöstä voivat saada pahaa jälkeä aikaan herkän nuoren mielessä. Osuin tuon vastenmielisen äijän kanssa samaan kassajonoon ja yritin mulkoilla mahdollisimman pistävästi, taisi huomatakin sen kun pakkasi äkkiä viinansa ja häippäsi paikalta, ennen kuin ehdin sanoa mitään.

Vierailija
46/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi auttaa se, että menee siihen itse mukaan, tietysti sarkastisella äänensävyllä. Eli sanojalle voi tulla hämmentynyt olo kun et näytäkään loukkaantuneen sanomisesta.

Vierailija
47/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut jo pari kertaa miehiltä kommentteja isosta takapuolestani - ja onhan se isohko, olen melko leveälanteinen. Ensimmäisillä kerroilla hämmennyin, loukkaannuin enkä osannut sanoa mitään. Edellisellä kerralla vastasin iloisesti "joo kiitos, mä tiedän! Miehet onkin kovasti tykänneet mun isosta perseestä". Silloin se negaaja puolestaan hämmentyi, eikä osannut enää sanoa mitään.

Vierailija
48/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset äijät kestä takaisinsivaltamista (vaikka toki sen ansaitsevat). Koettu on, kun kerran baarissa vastasin samalla mitalla takaisin törkeään kommenttiin, ja meinasin saada turpaani. Siis isolta äijänköriläältä, minä itse pieni, vain vähän päälle 20-vuotias tyttönen :D

Ihan sama pätee riitaa haastaviin naisiinkin. Jäävät monttu avonaisena toljottamaan, kun sivaltaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
49/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin sanonu et "Noin mun 3-vuotias poikanikin sanoi,te taidatte olla älyllisesti jotenkin samalla tasolla!"

Vierailija
50/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä koskevien kommenttien ja solvauksien heittely on selkeästi sukupuolittunut asia. Useimmat naiset saavat kuulla sitä nuoresta pitäen, kadulta kapakkaan. Miehet pitävät jotenkin oikeutenaan tölviä ja huomautella naisten ulkoisesta olemuksesta. Sitä on vaikea sanoa, mistä tuollainen ikävä käytöskulttuuri kumpuaa. 

Vierailija
51/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä kaverini kanssayökerhossa ja seuraamme liittyi melko selväpäisen ja mukavan oloinen mies. Tanssimme ja ja juttelimme koko illan.

Yllättän tyyppi ehdotti hyvin suorasukaisesti seksiä. Kerroin etten harrasta yhden illan suhteita. Tästäkös tyyppi hermostui, oli kovasti pettynyt ja sanoi olleensa seurassani vain seksin takia. Olin ihan äimän käkenä ja ärsyynnyin jo minäkin ja pahoittelin kovasti aiheuttamaani väärinymmärrystä. En raukka tajunnut, minkä lahjan maailman naisille päästin menemään. Tyyppi sanoi tietävänsä kyllä syyn siihen, miksi kieltäydyin hänen mahtavasta seurastaan; olen lesbo. Kyllä, ehdottomasti, myöntelin. Totesin myös että mulla on miehille pituusraja ja että valitettavasti tyyppi ei pääse lähellekään sitä. Mies oli mua kymmenisen senttiä lyhyempi....

Siis ihan käsittämätöntä käytöstä!

Vierailija
52/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laivalla pitkästä aikaa, joten en tiennyt että kävijämäärä on 90% wt-juntteja.

Vietin iltaa kavereiden kanssa jossain baarissa missä oli joku purtilon bändi, kun joku kotkanaama tuli viereen röhisee "mmhun kaverit sano että oot MS homo". Olin että juu, oon kyllä ihan naimisissa ja että voit toivottaa kavereillesi terveisiä että ei kiitos. No eihän sille mennyt toi viesti perille "njooh mut näin ne shano".

Olen siis mies ja pukeutunut siististi, joten "homo". Aika yleistä.

Vierailija
53/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus joskus 23-vuotiaana. Seisoskelen kadulla odottelemassa ystävääni illanviettoon, kun paikalle tulee kaksi minun ikäistä tuntematonta miestä.  On talvi ja olen toppautunut korvia myöten.

Mies 1: Moi!

Minä: Moi!

Mies 1: Hei, kato, tässä on mun kaveri Masa. Sano moi Masa!

Masa: Moi!

Minä: Moikka.

Mies 1: Kuule, mun kaverilla Masalla on isommat tissit ku sulla.

Minä: ----- Okei...

Mies 1: Kato nyt, selkeesti paljon isommat! Sulla ei oo tissejä ollenkaan! Ihan pikku likka oot!

Minä:  ....No onhan toi Masa nyt selkeesti mua isompi niin kai ne tissitkin on sitten isommat.

Mies 1: Mihin sä oot menossa tänään?

Minä: Baariin X, oottelen kavereita.

Mies 1: Mut hei, mekin ollaan menossa sinne! Oli ihan tosi kiva jutella, voidaan varmaan törmätä vielä siellä baarissa! Tuu juttelee, jos näät meidät! Heippa!

Minä: ----Okei...? Heippa...?

Ja ihan selvinpäin olevia miehiä ja täysin, täysin vakavissaan selitetty, että loukkausten jälkeen ois vielä ihan tosi natsaa viettää iltaa yhdessä.

Vierailija
54/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysääliö ja noitahan riittää..anna olla keharin.

Vierailija
55/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut jo pari kertaa miehiltä kommentteja isosta takapuolestani - ja onhan se isohko, olen melko leveälanteinen. Ensimmäisillä kerroilla hämmennyin, loukkaannuin enkä osannut sanoa mitään. Edellisellä kerralla vastasin iloisesti "joo kiitos, mä tiedän! Miehet onkin kovasti tykänneet mun isosta perseestä". Silloin se negaaja puolestaan hämmentyi, eikä osannut enää sanoa mitään.

Minulla toimi tämä sama yläasteella kiusaajiin! Yritin ensin kaikkea muuta, mutta kun ryhdyin olemaan samaa mieltä kiusaajien heitoista ja selittämään niitä auki ihan vakavalla naamalla, minut jätettiin rauhaan vuosien kiusaamisen jälkeen. 

Esimerkiksi "Hirveet pullonpohjalasit sulla, karseet!"

Minä: "Joo niin on! Pakko olla, mähän olen oikeesti sokea kuin lepakko. Et arvaakaan, miten hankalaa on elää lasien  kanssa, varsinkin talvisin. Oon miettiny piilolinssejä, mutta en sitten tiedä, ne ei välttämättä sovi mulle".

Esimerkki: "Sä oot ihan v itun tyhmä!"

Minä: "Sanopa muuta! Ihan itseänikin vituttaa tämä tyhmyys! Pääsisin helpommalla, jos olisin fiksumpi, mutta ei voi mitään, pakko mennä tällä."

Toisin sanoen kannattaa esittää tyhmää. Tyhmää niin, ettei "tajua", että se toisen sanoma asia on loukkaus, vaan ottaa sen ihan vakavana keskustelun avauksena ja lähtee selittämään siitä vakavalla naamalla ummet ja lammet. Voi ehkä vielä nauraa siihen päälle, että VOI KUULE HAHA ET OLIS VOINU PAREMMIN SANOA! TÄÄ LEVEE PERSE ON IHAN KAUHEE KUN YRITÄT OSTAA HOUSUJA! 

Vierailija
56/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kertoo tää, kun se tästä ketjusta tuli mieleen: olin ystävän kanssa baarissa ja ystävää tuli iskemään mies, jolle ystäväni ei lämmennyt. Sitten mies siirtyikin minun puoleeni ja kysyi, olenko ystäväni äiti. Tuo vähän sieppasi, olinhan kuitenkin aika nuori nainen ja ystäväni kanssa saman ikäinen. Ehti siinä käydä melkoiset ajatuskuviot päässä läpi, että olenko oikeasti niin rupsahtanut, että näytän samanikäisen ystäväni äidiltä. Sanoin vain naureskellen, että en ole hänen äitinsä. Noh, en tiedä mitä tämä iskureissulla ollut mies ajatteli, mutta näiden "keskustelujen" ja ystäväni pokaamisen jälkeen hän alkoikin iskemään minua... hohhoijaa, no en lämmennyt.

Mutta mitä kuvittelee mies, joka tulee ensin iskemään naisen kaveria ja sanoo kautta rantain sinun näyttävän iäkkäämmältä naiselta ja lopuksi yrittää vielä "päästä housuihin"?

Vierailija
57/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi miehet on lukenut pelimiehen käsikirjaa. Naiselta pitää ottaa luulot pois negauksella ja sitten kuitenkin säälistä uhrautua harrastamaan pikaseksiä sen kanssa. Naisen ajatellaan haluavan todistaa että kelpaa kuitenkin vielä jollekin miehelle huolimatta rumuudestaan, jonka ko. mies on ystävällisesti ensin tuonut naisen tietoisuuteen. Eli on yksi iskutapa.

Vierailija
58/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGH!

Vierailija
59/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neggaaja tai törppö. Unohda.

Vaikutti kohteliaalta. Olin todella äimistynyt ja sen kyllä huomasi, silti ei pyytänyt anteeksi tms.

ap

Osaavat teeskenellä ystävällistä.

Tuollaisia ihmsiä on. Osaavat lannistaa kauniinkin ihmisen.

Jos eivät muuten, niin keksivät omasta päästään hullunkurisia väitteitä toisen ulkonäöstä.

.

Vierailija
60/163 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi miehet on lukenut pelimiehen käsikirjaa. Naiselta pitää ottaa luulot pois negauksella ja sitten kuitenkin säälistä uhrautua harrastamaan pikaseksiä sen kanssa. Naisen ajatellaan haluavan todistaa että kelpaa kuitenkin vielä jollekin miehelle huolimatta rumuudestaan, jonka ko. mies on ystävällisesti ensin tuonut naisen tietoisuuteen. Eli on yksi iskutapa.

Ja maailman surkein sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän