Millainen on "vaimomatskua" nainen? Miehet?
Sellainen jota ette voi päästä käsistänne? Miten käyttäytyy, millainen ulkonäkö? Miten tärkeä osa ulkonäkö on tässä? entäs Luonne? Kertokaa, miehet.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön on tietenkin oltava itseä miellyttävä, mitään universaaleja ominaisuuksia siihen ei voi nimetä.
Näin muuten vaimomatskua oleva nainen osoittaa uskollisuutta, valmiutta tehdä myönnytyksiä (jopa uhrauksia) kodin ja tulevan perheen eteen, osattava hoitaa kotia ja tuettava miestä. Lisäksi terve järki on suotavaa, tätä ei pitäisi joutua mainitsemaan mutta niin harvinaista se tuntuu tänä päivänä olevan.
Mikähän mammoilla menee tunteisiin kun noin paljon alapeukutetaan? Uskollisuus? Miehen tukeminen? Valmius myönnytyksiin?
Veikkaan, että just se, jonka jätit listastasi pois - uhraukset. Tulee sellainen oli, että mies tosiaan kuvittelee, että vaimon pitäis esim. jättäytyä pois töistä kotiäidiksi. Tai muuten uhrata jotain itselleen tärkeää. Ei oo oikein nykypäivää tuo. Myönnytykset on toki asia erikseen, mutta "uhraus" kuulostaa isolta asialta.
Vierailija kirjoitti:
Mun vastakohta, ainakin ex-mieheni mielestä. Minä olen tumma, kaunis, hoikka, koulutettu, ihan ok kiva, mutten mikään kovin ulospäinsuuntautunut, en nalkuta, mutta välillä komennan lapsia (joskus jopa korotan ääntäni), urheilullinen, hyvässä työssä, mutta olin uskoton. Eli muut ominaisuudet varmaan ihan ok ”vaimomatskua”, mutta uskottomuus pitkä miinus.
Tosiasiassa vaimomatskua ei ole olemassa. Jos oikein lähdetään kaivelemaan.
Todella pitkä miinus. Tuo riittää helposti määrittämään, ettet ole vaimomatskua.
Olen bi-nainen, mutta pidän hyvin viattoman ja neitseellisen oloisista, kokemattomista naisista. En pidä tatuointteista tai päihteiden käytöstä tai tupakoinnista. Uskollinen ja nöyrä olisi hyvä olla ja lisäksi hyvä kotitöissä sekä halukas antautumaan seksiin. Aika hiljaistahan minulla on em. "spekseillä" naisrintamalla kyllä ollut. :)
Vierailija kirjoitti:
Joka on itsensä kanssa sinut ja ottaa muut huomioon. Ulkomuoto voi herättää kiinnostuksen tutustumisvaiheessa mutta myöhemmin sillä ei ole suuremmin väliä. Luonne on tärkein.
No olen eri mieltä. Kyllä täytyy säilyä myös himo kumppaniin. Halu harrastaa seksiä tämän kanssa. Monet eroavat juuri siksi, kun kumppaniin ei tunne enää seksuaalista vetoa.
Ei pysty vaatimaan liikoja tänä päivänä. Jo se, että edes haluaa tietää mitä vaimomatsku miesten mielestä on jo ihan hyvä alku, tuo sana nimittäin jo itsessään saa puolet naisista näkemään punaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vastakohta, ainakin ex-mieheni mielestä. Minä olen tumma, kaunis, hoikka, koulutettu, ihan ok kiva, mutten mikään kovin ulospäinsuuntautunut, en nalkuta, mutta välillä komennan lapsia (joskus jopa korotan ääntäni), urheilullinen, hyvässä työssä, mutta olin uskoton. Eli muut ominaisuudet varmaan ihan ok ”vaimomatskua”, mutta uskottomuus pitkä miinus.
Tosiasiassa vaimomatskua ei ole olemassa. Jos oikein lähdetään kaivelemaan.
Todella pitkä miinus. Tuo riittää helposti määrittämään, ettet ole vaimomatskua.
No niinhän mä sanoin. Ja tunnistan sen. Mutta ei myöskään ex-mieheni ollut aviomiesmatskua. Jollekin toiselle varmasti voin ollakin vaimomatskua ja uskollinen. Enkä tarkoita uskottomuudella, että olisin paneskellut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty vaatimaan liikoja tänä päivänä. Jo se, että edes haluaa tietää mitä vaimomatsku miesten mielestä on jo ihan hyvä alku, tuo sana nimittäin jo itsessään saa puolet naisista näkemään punaista.
Noilla naisilla on kova halu päästä sanelemaan mitä miehen tulee haluta. Ei todellakaan vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön on tietenkin oltava itseä miellyttävä, mitään universaaleja ominaisuuksia siihen ei voi nimetä.
Näin muuten vaimomatskua oleva nainen osoittaa uskollisuutta, valmiutta tehdä myönnytyksiä (jopa uhrauksia) kodin ja tulevan perheen eteen, osattava hoitaa kotia ja tuettava miestä. Lisäksi terve järki on suotavaa, tätä ei pitäisi joutua mainitsemaan mutta niin harvinaista se tuntuu tänä päivänä olevan.
Mikähän mammoilla menee tunteisiin kun noin paljon alapeukutetaan? Uskollisuus? Miehen tukeminen? Valmius myönnytyksiin?
Veikkaan, että just se, jonka jätit listastasi pois - uhraukset. Tulee sellainen oli, että mies tosiaan kuvittelee, että vaimon pitäis esim. jättäytyä pois töistä kotiäidiksi. Tai muuten uhrata jotain itselleen tärkeää. Ei oo oikein nykypäivää tuo. Myönnytykset on toki asia erikseen, mutta "uhraus" kuulostaa isolta asialta.
Omaa aikaa? On se kauheeta, jos vaikka puol tuntii illassa joutuu uhraamaan parisuhteelle.
Seksikäs. Hauska. Kaunis. Hoikka. Luotettava.
Täysi turn off on nainen, jolla aina vahva meikki. Toinen turn off on nainen, joka odottaa aina miehen tarjoavan kaiken.
Nainen, joka ei kirjoittele tällaisille palstoille on vaimomatskua 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun perhearki alkaa niin kaikki joutuvat todennäköisesti luopumaan jostain aiemmasta lapsettoman ajan elämäntyylistään. Vain av-mamma voi ottaa siitä muistuttamisen henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävä ulkonäkö, itselläni siis pääasioina hoikka, pitkät hiukset, kauniit kasvot.
Luonne tietenkin tärkeämpi. Saisi olla kiltti, luotettava, huomaavainen ja rakastava. Pitäisi kuitenkin särmääkin olla, ettei vain tylsä miellyttäjä olisi. (Ei tarkoita siis mitään draamakuningattaria, vaan vähän pilkettä silmäkulmassa). Kelpaisi sellainen rento tyyppi, ei kauhean tyttömäinen. Sellainen, joka lähtee mielellään vaeltamaan, telttailemaan, voi mennä pussikaljalle, valmis pihatöihin. Eli ei siis tällaista "siis hyi kun likaista. Mun kynsi katkes! En tosiaan käy ulkohuussissa" -naista.
Kokkaustaidot saisi olla hyvät, perus-siisti, lapsirakas, liikunnallinen. Kiinnostunut muistakin kuin omista asioistaan, haluaisi oppia uutta ja kokeilla uusia asioita.
Lisänä vielä, että tulisi miehen läheisten kanssa toimeen.Vähän pitkä tuli,mutta siinä olisi aika unelma.
Tuo oli silmiinpistävä, että tulisi miehen läheisten kanssa toimeen. Mitäs jos ne miehen läheiset yrittäisivät tulla naisen kanssa toimeen, vaihteeksi niin päin? Olen monta kertaa yrittänyt uudessa suhteessa tulla toimeen miehen läheisten kanssa, mutta sieltä suunnlat on tullut enemmän tai vähemmän kylmää kyytiä. Ei siis voi vastuutta yksistään naista tältä saralta.
Pitkät hiukset, tavalliset ok kasvot, pieni kevyt meikki,urheilullinen,hoikka tai normaalivartaloinen, kiva iloinen luonne, huumorintajuinen, historia sellainen etten järkyty, lapseton, töissä, talous kunnossa, savuton, alkoholin käyttö vähäistä, luotettava, uskollinen, on oikeasti vaan yhden miehen nainen, pitää seksistä, keskustelutaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään.
Taas näitä maailmannapa-pikkuprinsessa-diivoja jotka luulevat että heiltä ei sovi vaatia mitään yhteiseksi hyväksi.
Näettekö taas miten sovinistisia olette? Koko ajan vain NAISTEN kelpaavuutta avioliittoon pohditaan, miehiltä ei kukaan vaadi mitään. Miten kukaan voi olla noin sovinistinen? Tajuatteko miten sokeita olette tällekin ilmiölle. En ole ikinä nähnyt että pohdittaisiin miehen kelpaavuutta avioliittoon.
Missä muuten on miesten nimenvaihdot, valkoiset hääpuvut jotka symboloivat neitsyyttä? Miksi mies ei tee uhrauksia perheen eteen? Miksi mies ei luovu nimestään kuten käytännössä jokainen avioliittoon menevä nainen tekee? :)
Eivätkö miehet rakasta teitä kun eivät halua olla avioliittoon sopivia? Miksi tämä keskustelu pyörii aina naisen ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Näettekö taas miten sovinistisia olette? Koko ajan vain NAISTEN kelpaavuutta avioliittoon pohditaan, miehiltä ei kukaan vaadi mitään. Miten kukaan voi olla noin sovinistinen? Tajuatteko miten sokeita olette tällekin ilmiölle. En ole ikinä nähnyt että pohdittaisiin miehen kelpaavuutta avioliittoon.
Missä muuten on miesten nimenvaihdot, valkoiset hääpuvut jotka symboloivat neitsyyttä? Miksi mies ei tee uhrauksia perheen eteen? Miksi mies ei luovu nimestään kuten käytännössä jokainen avioliittoon menevä nainen tekee? :)
Eivätkö miehet rakasta teitä kun eivät halua olla avioliittoon sopivia? Miksi tämä keskustelu pyörii aina naisen ympärillä?
Itseäni ei kiinnosta miehet lainkaan, joten ei ole mitåän, mitä vaatia/toivoa.
Sellanen nainen, joka pystyy sekä perheeseen että parisuhteeseen panostamaan.