Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on "vaimomatskua" nainen? Miehet?

Vierailija
02.12.2018 |

Sellainen jota ette voi päästä käsistänne? Miten käyttäytyy, millainen ulkonäkö? Miten tärkeä osa ulkonäkö on tässä? entäs Luonne? Kertokaa, miehet.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön on tietenkin oltava itseä miellyttävä, mitään universaaleja ominaisuuksia siihen ei voi nimetä.

Näin muuten vaimomatskua oleva nainen osoittaa uskollisuutta, valmiutta tehdä myönnytyksiä (jopa uhrauksia) kodin ja tulevan perheen eteen, osattava hoitaa kotia ja tuettava miestä. Lisäksi terve järki on suotavaa, tätä ei pitäisi joutua mainitsemaan mutta niin harvinaista se tuntuu tänä päivänä olevan.

Vierailija
2/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitäisi katsella 24/7/365, niin tottakai ulkonäöllä on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jonka kanssa synkkaa, sen huomaa hyvin nopeasti kun nainen vieressä.

Vierailija
4/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota rakastan ja etenkin sellainen joka rakastaisi minua. Jälkimmäinen ei ole vielä toteutunut. Oolen kelvannut vain laastarimieheksi, jonka voi heittää roskiin kun parempi alfa kävelee vastaan

Vierailija
5/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka on kova panemaan ja herättää minut keskellä yötä hyräilemällä Ritari Ässän tunnusmusiikkia jos ei saa unta.

Vierailija
6/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällinen nainen joka ei helposti suutu ja ala valittamaan

Vierailija
7/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Parempi olla oma itsensä, kuin teeskennellä jotain pikkuvaimoa, jonka kuvittelee vetoavan miehiin.

Vierailija
8/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sitten jos joskus tapaan sellaisen, vaikuttaa siltä en sellaista koska tapaa.

Tähän asti olen löytänyt romutuskuntoisia naisia :(

Vierailija
9/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka on kova panemaan ja herättää minut keskellä yötä hyräilemällä Ritari Ässän tunnusmusiikkia jos ei saa unta.

Sinähän hauska Veikko olet :) senkin kiimainen höpönassu.

Vierailija
10/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön on tietenkin oltava itseä miellyttävä, mitään universaaleja ominaisuuksia siihen ei voi nimetä.

Näin muuten vaimomatskua oleva nainen osoittaa uskollisuutta, valmiutta tehdä myönnytyksiä (jopa uhrauksia) kodin ja tulevan perheen eteen, osattava hoitaa kotia ja tuettava miestä. Lisäksi terve järki on suotavaa, tätä ei pitäisi joutua mainitsemaan mutta niin harvinaista se tuntuu tänä päivänä olevan.

Mikähän mammoilla menee tunteisiin kun noin paljon alapeukutetaan? Uskollisuus? Miehen tukeminen? Valmius myönnytyksiin?

Vierailija
11/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on itsensä kanssa sinut ja ottaa muut huomioon. Ulkomuoto voi herättää kiinnostuksen tutustumisvaiheessa mutta myöhemmin sillä ei ole suuremmin väliä. Luonne on tärkein.

Vierailija
12/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ominaisuus pitää nimetä niin sellainen joka ei lue palstaa

Vierailija
13/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettu, älykäs ja sivistynyt, työssäkäyvä, hyväitsetuntoinen ja rennosti asioihin suhtautuva. Harrastaa jotain liikunnallista ja taiteellista

Vierailija
14/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt, huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään mutta ne eivät ole kuitenkaan elämän keskipiste, ei nalkuta, ymmärtää seksin päälle mutta ei jakele toosaansa jokaiselle, ei sekoita päätänsä feministien propagandalla.

Vierailija
15/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu asiallisesti, käyttäytyy asiallisesti, ei ole mitään itsetunto-ongelmia eikä mitään komplekseja. Semmonen jonka kanssa arvomaailma (esim. lapset vai ei, asumismuoto, monet arkiset asiat) kohtaa. Semmonen joka on kasvanut aikuiseksi ja jonka kanssa on mukava viettää aikaa. 

Vierailija
16/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ulkonäkö, itselläni siis pääasioina hoikka, pitkät hiukset, kauniit kasvot.

Luonne tietenkin tärkeämpi. Saisi olla kiltti, luotettava, huomaavainen ja rakastava. Pitäisi kuitenkin särmääkin olla, ettei vain tylsä miellyttäjä olisi. (Ei tarkoita siis mitään draamakuningattaria, vaan vähän pilkettä silmäkulmassa). Kelpaisi sellainen rento tyyppi, ei kauhean tyttömäinen. Sellainen, joka lähtee mielellään vaeltamaan, telttailemaan, voi mennä pussikaljalle, valmis pihatöihin. Eli ei siis tällaista "siis hyi kun likaista. Mun kynsi katkes! En tosiaan käy ulkohuussissa" -naista.

Kokkaustaidot saisi olla hyvät, perus-siisti, lapsirakas, liikunnallinen. Kiinnostunut muistakin kuin omista asioistaan, haluaisi oppia uutta ja kokeilla uusia asioita.

Lisänä vielä, että tulisi miehen läheisten kanssa toimeen.

Vähän pitkä tuli,mutta siinä olisi aika unelma.

17/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on minulle sopiva on vaimomatskua minulle🤓

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka hymyilee. Hyväntahtoinen, ei kateellinen muille MISTÄÄN. Noilla pääsee jo pitkälle.

Vierailija
19/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, käytännöllinen mutta seikkailunhaluinen, kaunis, hauska ja huomaavainen. 

Vierailija
20/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastakohta, ainakin ex-mieheni mielestä. Minä olen tumma, kaunis, hoikka, koulutettu, ihan ok kiva, mutten mikään kovin ulospäinsuuntautunut, en nalkuta, mutta välillä komennan lapsia (joskus jopa korotan ääntäni), urheilullinen, hyvässä työssä, mutta olin uskoton. Eli muut ominaisuudet varmaan ihan ok ”vaimomatskua”, mutta uskottomuus pitkä miinus.

Tosiasiassa vaimomatskua ei ole olemassa. Jos oikein lähdetään kaivelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi