Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on "vaimomatskua" nainen? Miehet?

Vierailija
02.12.2018 |

Sellainen jota ette voi päästä käsistänne? Miten käyttäytyy, millainen ulkonäkö? Miten tärkeä osa ulkonäkö on tässä? entäs Luonne? Kertokaa, miehet.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö taas miten sovinistisia olette? Koko ajan vain NAISTEN kelpaavuutta avioliittoon pohditaan, miehiltä ei kukaan vaadi mitään. Miten kukaan voi olla noin sovinistinen? Tajuatteko miten sokeita olette tällekin ilmiölle. En ole ikinä nähnyt että pohdittaisiin miehen kelpaavuutta avioliittoon.

Missä muuten on miesten nimenvaihdot, valkoiset hääpuvut jotka symboloivat neitsyyttä? Miksi mies ei tee uhrauksia perheen eteen? Miksi mies ei luovu nimestään kuten käytännössä jokainen avioliittoon menevä nainen tekee? :)

Eivätkö miehet rakasta teitä kun eivät halua olla avioliittoon sopivia? Miksi tämä keskustelu pyörii aina naisen ympärillä?

LOL,

mies ei kuule pääse lähellekään naista ellei seuloudu noin tuhatkohtaisen vaatimuslistan lävitse. Sen voi estää yksikin väärä sana väärässä paikassa mieheltä. Jopa vääränväriset sukat. 

Enpä ole ikinä kuullut sanottavan, että joku mies saisi naisia liian kevein perustein :D

Vierailija
42/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö taas miten sovinistisia olette? Koko ajan vain NAISTEN kelpaavuutta avioliittoon pohditaan, miehiltä ei kukaan vaadi mitään. Miten kukaan voi olla noin sovinistinen? Tajuatteko miten sokeita olette tällekin ilmiölle. En ole ikinä nähnyt että pohdittaisiin miehen kelpaavuutta avioliittoon.

Missä muuten on miesten nimenvaihdot, valkoiset hääpuvut jotka symboloivat neitsyyttä? Miksi mies ei tee uhrauksia perheen eteen? Miksi mies ei luovu nimestään kuten käytännössä jokainen avioliittoon menevä nainen tekee? :)

Eivätkö miehet rakasta teitä kun eivät halua olla avioliittoon sopivia? Miksi tämä keskustelu pyörii aina naisen ympärillä?

Otahan sukunimipelle taas ne lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön on tietenkin oltava itseä miellyttävä, mitään universaaleja ominaisuuksia siihen ei voi nimetä.

Näin muuten vaimomatskua oleva nainen osoittaa uskollisuutta, valmiutta tehdä myönnytyksiä (jopa uhrauksia) kodin ja tulevan perheen eteen, osattava hoitaa kotia ja tuettava miestä. Lisäksi terve järki on suotavaa, tätä ei pitäisi joutua mainitsemaan mutta niin harvinaista se tuntuu tänä päivänä olevan.

Hoitaa kotia ja tuettava miestä, siis eihän kodinhoito kuulu yksin naiselle. Ja molempien kuuluu tukea toinen toistaan.

Vierailija
44/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiaahan tuo kirjoitti, hieman kärjistetysti tosin. En tajua minäkään että nainen luopuu nimestään, tosin onneksi oman nimen säilyttäminen on yleistynyt.

Vierailija
45/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-nainen, mutta pidän hyvin viattoman ja neitseellisen oloisista, kokemattomista naisista. En pidä tatuointteista tai päihteiden käytöstä tai tupakoinnista. Uskollinen ja nöyrä olisi hyvä olla ja lisäksi hyvä kotitöissä sekä halukas antautumaan seksiin. Aika hiljaistahan minulla on em. "spekseillä" naisrintamalla kyllä ollut. :)

Itse olisin kahta tatuointia lukuunottamatta melkoisen kokematon. Olisiko kaksi pikkuista kuvaa hirveä este?

Vierailija
46/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiaahan tuo kirjoitti, hieman kärjistetysti tosin. En tajua minäkään että nainen luopuu nimestään, tosin onneksi oman nimen säilyttäminen on yleistynyt.

Jos toistaa samaa levyä vuodesta toiseen, niin jossain vaiheessa on syytä hakea diagnoosia pakkomielteelleen.

Vierailija
47/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin monesti sinkkuna, että olen vaimomatskua.

Olen aika tavallinen, korkeintaan pikkusievä naamasta, perus 165 cm, hiukan pyöreä, isot rinnat, vaalea pitkä tukka. Hyvin työllistävä ammatti, sellainen perus. Hillitty vaatetus, ei tatuointeja eikä värejä tukassa. Olen myös ulospäin suuntautunut, reilu, kiva, nauravainen, tykkään tanssia. Otan ja otin välillä reilusti, mutta en ole koskaan sikakänneissä. Mulle sanoi moni, että mut näki helposti hyvänä äitinä :)

Sain ihan valita useammasta miehestä, moni minua selkeästi kauniimpi nainen ihmetteli miksi. Olen ollut jo pitkään naimisissa ja lapsia on, ei ole tarkoitus erota.

Vierailija
48/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin monesti sinkkuna, että olen vaimomatskua.

Olen aika tavallinen, korkeintaan pikkusievä naamasta, perus 165 cm, hiukan pyöreä, isot rinnat, vaalea pitkä tukka. Hyvin työllistävä ammatti, sellainen perus. Hillitty vaatetus, ei tatuointeja eikä värejä tukassa. Olen myös ulospäin suuntautunut, reilu, kiva, nauravainen, tykkään tanssia. Otan ja otin välillä reilusti, mutta en ole koskaan sikakänneissä. Mulle sanoi moni, että mut näki helposti hyvänä äitinä :)

Sain ihan valita useammasta miehestä, moni minua selkeästi kauniimpi nainen ihmetteli miksi. Olen ollut jo pitkään naimisissa ja lapsia on, ei ole tarkoitus erota.

Tuollaiset juuri ovat vaimomatskua. Ne "kauniimmat" voivat olla liian pitkiä, nirson oloisia tai lutkahtavia.

Vierailija
49/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millaisen miehen haluat. Jos lähtee elämään siitä kulmasta, miten kelpaisi muille, saa miehen, jolle mikään ei koskaan ole riittävästi. Tai joka etsii vain ominaisuuksia.

Tai sit elää omana itsenään, arvostaen sitä, kuka on ja ketä muut ovat. On yksin, jos sopivaa ei löydy, elää kumppanina toiselle, kun sopiva on.

Vaimomatsku on aivan karmiva termi. Tästä mielipiteestäni huolimatta mua ei oo koskaan jätetty vaan perään aina itketty, ja oon ollut 15 vuotta uskollisessa suhteessa. Terve itsetunto on viehättävin piirre, joka ihmisellä voi olla.

Vierailija
50/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, millaisen miehen haluat. Jos lähtee elämään siitä kulmasta, miten kelpaisi muille, saa miehen, jolle mikään ei koskaan ole riittävästi. Tai joka etsii vain ominaisuuksia.

Tai sit elää omana itsenään, arvostaen sitä, kuka on ja ketä muut ovat. On yksin, jos sopivaa ei löydy, elää kumppanina toiselle, kun sopiva on.

Vaimomatsku on aivan karmiva termi. Tästä mielipiteestäni huolimatta mua ei oo koskaan jätetty vaan perään aina itketty, ja oon ollut 15 vuotta uskollisessa suhteessa. Terve itsetunto on viehättävin piirre, joka ihmisellä voi olla.

Tuo on totta. Itselläni on ollut vain huonoja ja pinnallisia miehiä, jotka ovat valittaneet ominaisuuksistani, vaikka tein kaikkeni kelvatakseni. Sain myöskin huonoitsetuntoisia miehiä, joille nainen oli vain egon jatke ja tokihan he sitten olivat minuun tyytymättömiä ja vahvistivat omaa huonoa itsetuntoani samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme