MC AV-Mammat: Kertokaa työtehtävistänne niin että kuulostatte rikollisilta
Nyt kaikki rikolliset ajatukset kehiin, millaista on normaali työsi "huonosti" selitettynä?
Minä hankkiudun eroon kaikesta fyysisestä todistusaineistosta.
Kommentit (79)
Minä kovistelen, painostan ja uhkailen ihmisiä. Pakotan heidät sanomaan tiettyjä asioita juuri minulle edullisilla sanoilla.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Laitan ihmiset puukon alle.
Ohjaan ihmisiä kuulemaan viimeisen tuomion.
Laitan aineet ruiskuun.
Joskun katselen kun sänkyyn sidottu herää pitkästä unesta. Tai sitten ei herää.
Vakoilen Eurooppaa satelliitin avulla.
Pakotan ihmiset laulamaan kerran vuodessa, lapsetkin.
Raavin koukuilla ihmisten kudoksia ja pakotan heitä pitämään suutaan auki pitkiä aikoja kerrallaan. He eivät näe kasvojani eivätkä voi puhua kun teen työtäni. Saan halutessani raavaimmankin miehen itkemään kivusta ja he vielä maksavat siitä ja tulevat käsittelyyni uudelleen.
Sorkkaraudalla ja piikkauskoneella seinästä läpi ja kamat säkkiin. Päivä pulkassa.
Olen tekemisissä vähäpukeisten nuorten, tyttöjen ja poikien, kanssa.
Perin velkoja, ja jos ette maksa niin lähetän pojat viemään teiltä autot.
Huh sentään - näin joskus painajaisunia, olin siivoojana tosielämässä, ja sitten mukamas unessa jossain peitetehtävässä, välillä jouduin johonkin sisäpuutarhaan mopin kanssa.
Sitten vielä jossain kerrostalojen saunoissa asiattomasti ja välillä nukuttiin työpaikan kahvihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä diilaan mm. subuja, teemua, pameja ja oxyja. Oikeastaan, kaikkea löytyy.
Joo, mä kans! Voin hommata ihan mitä vaan kenen nimellä vaan. Asia jää vain meidän väliseksi eikä tuu turhia kyselyjä.
Lisäksi mulla on omat avaimet pariin sataan kämppään ja voin pakottaa asukkaat tekemään vastentahtoisesti eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Pidän nuorison lukittuna tiettyyn tilaan koko päivän. Ja pakkosyötän keksimääni propagandaa päivästä toiseen.
Kollega!
Suljen parikymmentä teiniä aamuisin huoneeseen kanssani ja alan kuulustella heitä. Kerään puhelimet pois ja välillä he joutuvat tekmään pistämään toisiinsa neuloja ja kyselemään sattuuko. Niskoittelijat voin käskyttää ulos.
Konkreettisesti töissä p edofilian uhrien, itsemurhahakuisten, nistien ja muuten vaan hullujen kanssa sosiaalialalla.
Käytin vaan "kansankielen" nimityksiä.
Mä nukuin äsken päikkärit ja näin painajaista näistä. 😅
Kontaktieni avulla huolehdin et kama saapuu ajallaan ja saadaan se jakoon
Käsken uhrien ryömiä märässä suossa kylmässä, pimeässä 3,5 kilon raudanpala käsissään päiväkaupalla ilman ruokaa ja mahdollisuutta nukkua vailla pienintäkään kiinnostusta heidän hyvinvoinnistaan.
Olen vain pikkutekijä. Mutta tarvittaessa hallitsen isojakin joukkoja ja vahdin samalla, ettei kukaan tee mitään kohtalokkaan typerää. Pitelen useita lankoja käsissäni, eikä monikaan tiedä, mihin kaikkeen kulisseissa vaikutan. Välitän myös tietoa ja pidän kirjaa kaikenlaisista "asioista". Esitän yleensä ystävällistä ja vaaratonta, mutta sopivan tilaisuuden tullen pelottelen ihmisiä.
Suojaan kasvoni ja laitan uhrin penkille makaamaan, työnnän partnerini kanssa kidutusvälineitä hänen suuhunsa.