MC AV-Mammat: Kertokaa työtehtävistänne niin että kuulostatte rikollisilta
Nyt kaikki rikolliset ajatukset kehiin, millaista on normaali työsi "huonosti" selitettynä?
Minä hankkiudun eroon kaikesta fyysisestä todistusaineistosta.
Kommentit (79)
Imoittaudun kontaktilleni 3 kk:n välein. Joudun kuulusteluun: ketä olet tavannut, ketä olet kontaktoinut. Välillä saan uhkauksia joissa määräpäivä, tee tai....
Estän ihmisten pääsyn parvekkeilleen koko kesän ajaksi, estän tuuletuksen ja päivänvalon pääsyn asuntoihin. Pidän jumalatonta meteliä aamuvarhaisesta iltapäivälle asti. Sitten kun asukkaat eivät ole paikalla menen avaimilla sisään tekemään "muutostöitä"
Laskeskelen velkoja omaan kirjanpitooni ja pakotan ihmiset maksamaan ne tililleni.
Organisoin asiat niin, että pääjehut pääsevät hieromaan diilejä edustamansa pomon puolesta. Arvokkaat paperipalaset pannaan sen jälkeen meillä säiliöön salaiseen kammioon. Vaikka vasikointi ei katsota hyvällä tietyissä piireissä, sitäkin tapahtuu, jos vastapuoli antaa siihen aihetta.
(Modelle tiedoksi, että tämä on vitsillä väännetty.)
Lähetän pahaa-aavistamattomia nuoria ympäri maailmaa muutaman "järjestön" nimissä. Pientä korvausta vasten he raportoivat minulle tapahtumista. Vaadin heiltä paljon ja heidän tulee olla lojaaleja. Kun olen saanut heistä tarpeekseni, valikoin uudet uhrit.
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Nyt tuli rajua settiä 😂
Outoa koodia tulee netin kontaktointipaikkaan, määräpäivään mennessä tuo koodi on koodattava uudelleen ja sisältö on tiukasti pidettävä salassa.
Tilailen kamaa hämäriltä kontakteilta rajan takaa ja välitän riistohintaisia erikoisspesialistien palveluja. Toimintamme lopputuloksena myrkylliset aineet piilotetaan julkisten rakennusten alle.
Lypsän rahaa ylikansallisilta organisaatioilta epäilyttäviin tarkoituksiin ja raportoin toimeksiantajilleni säännöllisesti epätarkasti ja harhaanjohtavadti hyötymistarkoituksessa.
Kalastelen muilta ihmisiltä heidän henkilötietojaan, ehkä uusi identiteetti hakusessa. Käytän toisten rahoja. Värvään välikäsiä jotka vaikuttavat muihin ihmisiin ja syöttävät heille tietoa. Määrään aikataulut, missä välissä heidän on tämä on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Päätän yhdessä kollegoiden kanssa miljoonien ihmisten asioista, nautimme kun saamme kyykyttää ja viedä tuhkatkin pesästä ja itse nauramme koko matkan pankkiin.
Kansanedustaja?
Usein on erilaisia "projekteja". Hommia voi hoitaa parhaiten yöllä, jos haluaa olla rauhassa ja pysyä näkymättömissä.
Vierailija kirjoitti:
rikon lakia levittämällä tietoja
seiskapäivää?
Katson asiakkaiden hetut ja syntymäajat.
Pesen veitsiä ja muita välineitä, joissa on ihmisverta.