Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MC AV-Mammat: Kertokaa työtehtävistänne niin että kuulostatte rikollisilta

Vierailija
01.12.2018 |

Nyt kaikki rikolliset ajatukset kehiin, millaista on normaali työsi "huonosti" selitettynä?

Minä hankkiudun eroon kaikesta fyysisestä todistusaineistosta.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitelen "kukkasia", tiedättehän... ;)

Vierailija
42/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen yksin. Kukaan ei tunne minua. Minä päätän, kuka pääsee hengestään ja kuka on likaisen työn tekijä. Pystyn vaikuttamaan ihmisten mieliin ja muokkaamaan heitä haluamallani tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän yhdessä kollegoiden kanssa miljoonien ihmisten asioista, nautimme kun saamme kyykyttää ja viedä tuhkatkin pesästä ja itse nauramme koko matkan pankkiin.

Vierailija
44/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsken uhrien ryömiä märässä suossa kylmässä, pimeässä 3,5 kilon raudanpala käsissään päiväkaupalla ilman ruokaa ja mahdollisuutta nukkua vailla pienintäkään kiinnostusta heidän hyvinvoinnistaan.

Nyt kiinnostaa, mikä ammatti tää on 😂

Vierailija
45/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kuinka saat maat ja taivaat hädän tullen mutta oikeasti sun rahat vain kiinnostaa ja kun hätä iskee olet omillasi.

Vierailija
46/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsken uhrien ryömiä märässä suossa kylmässä, pimeässä 3,5 kilon raudanpala käsissään päiväkaupalla ilman ruokaa ja mahdollisuutta nukkua vailla pienintäkään kiinnostusta heidän hyvinvoinnistaan.

Nyt kiinnostaa, mikä ammatti tää on 😂

Kuulosti armeijan vääpeliltä joka toimii alokkaiden kouluttajana maastokouluksessa.

Vierailija
47/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen tappavien kemikaalien parissa ja tiedän tarkalleen, millainen määrä ja pitoisuus mitäkin litkua riittää viemään ihmishengen. Muahhahaa

Vierailija
48/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttelen päivittäin tappavia aseita ja viime kädessä minun toiminnastani riippuu, elävätkö ihmiset vai kuolevatko tuskallisen, riuduttavan kuoleman.

Vierailija
49/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen happoja, myrkkyjä ja tulenarkoja kemikaaleja päivittäin! Tuhoan todisteita ja henkilötietoja. Tilaan tavaraa muiden laskuun ja jakelen tilaamaani tavaraa...käsittelen kemialliset jätteet tunnistamattomaan muotoon. Kätken tavaraa! Jakelen teräaseita nuorisolle ja keräilen ne myöhemmin talteen kumihanskat kädessä.

Vierailija
50/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan rutkasti kamaa, kaikkea löytyy. Riistohinnoittelen kaikken ja käärin ihmisten rahat ihan huomaamatta. Jos joku alkaa mukisemaan niin pojat vievät "kylmään" jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Oikeassa elämässä olen kylläkin ihan vaan kaupan kassa ja pojat ovat vartiamme.

Vierailija
51/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä puhu kenellekään sanaakaan koko päivän aikana, elän pääni sisällä ja tuotan todellisuutta joka mahdollisesti muuttaa radikaalilla tavalla olemassaolevaa todellisuutta.

Vierailija
52/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotan lentokoneita vaihtamaan lentosuuntaa. Joskus estän niiden lähdön maasta kokonaan.

Vierailija
53/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valan sementistä kenkiä.

Vierailija
54/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloin ihmisiä vuosikausia kestävässä prosessissa, jossa heistä muokataan uskollisia järjestelmän palvelijoita.

Vierailija
55/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valan sementistä kenkiä.

Reps. Tää oli erityisen hyvä!

Vierailija
56/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailen ja lietson joukkoja pelolla ja saan ihmiset uskomaan minua. Lopulta keräämme rahat pois ja viikon kuluttua uudelleen.

Vierailija
57/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään harvinaisia tietoja ja yhdistelen niitä salaperäisesti. Kilpailu alallani on ankaraa ja toimijat lähtölohtaisesti epäluuloisia. Kauppaan salaisuuteni "asiakkaalle". Raa`atkin visuaaliset keinot salaisuuksieni havainnollistamiseksi ovat sallittuja. Mikäli salaisuus paljastetaan kolmannelle osapuolelle, sanktiot ovat hirvittäviä.

Vierailija
58/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen ympäri maata n. 50.000l bensaa kyydissä etsien ennalta määrättyjä kohteita. 

Vierailija
59/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, nämä ovat hyviä. Kiitos ap:lle!

Vierailija
60/79 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan pulaan joutuneita tyyppejä, jotka eivät keksi enää kenen puoleen kääntyä. Luokseni tullaan vaivihkaa, usein ulkopuolisille hiiskumatta. Joskus en laita edes kattovaloa päälle, vaan käymme asiaan hämärässä. Vaihdetut tiedot säilytän paloturvallisessa arkistossa, kolmen lukon takana.

Niin kauan kuin tyypit käyttävät palveluksiani, he ovat velvollisia tekemään "hommia" muille jengiläisilleni. Osa värkkää koodia, jotkut piikittävät, jotkut viilaavat tilejä... Maksun hoitavat pääjehut, jotka hyötyvät heidän palveluksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi