Keski-ikäisten naisten ylifiltteröidyt somekuvat
Naurettava ilmiö. Keski-ikäiset naiset lataavat someen överifiltteröityjä (snapchat, fb:n miltä näyttäisin Hollywood-kaunottarena jne.) kuvia ja sitten jotkut hehkuttavat ylitsevuotavasti kuinka "jumalaisen kaunis" jne. tyyppi kuvassa onkaan. Eihän niillä kuvilla ole MITÄÄN tekemistä todellisuuden kanssa.
Itseä lähinnä naurattaa ja tulee myötähäpeä.
Kommentit (43)
Ja sitten joku kansakoulun käynyt Pekka 60-v. perähikiältä vaikuttaa oikeasti vielä uskovan, että henkilö näyttää siltä miltä kuvassa. Kommentoi tyyliin "upea kaunotar.kelepaisit malli kuviin,,".
Minulla on sumuinen kuva fb:ssa. Kännykässä se on terävä, mutta meni epätarkaksi, kun snipping toolilla leikkasin.
Toivottavasti kukaan ei ajattele, että yritän näyttää nuoremmalta....
Kertokaapa keski-ikäiselle naiselle, miksi niitä omia kuvia pitää laittaa muiden arvosteltavaksi someen? Ja miksi niitä pitää selata? Erityisesti, miksi arvostella, verrata itseä noihin muihin? Ja kysyn ihan vakavasti, en ymmärrä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten joku kansakoulun käynyt Pekka 60-v. perähikiältä vaikuttaa oikeasti vielä uskovan, että henkilö näyttää siltä miltä kuvassa. Kommentoi tyyliin "upea kaunotar.kelepaisit malli kuviin,,".
"Tolta kaikkien suominaisten tulis näyttää, mutta ne on rumia läskejä. Sä oot seksikäs ja tosi kaunis, upee, upeet rinnat. Reijo 66v"
Vierailija kirjoitti:
Huutisreaktio kun näkee ryppynaamaisen turvotuksen tosielämässä :D
Tämä, ero on niin suuri. Kyse ei ole mistään omien parhaiden puolien korostamisesta, vaan koko homma menee komiikan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Huutisreaktio kun näkee ryppynaamaisen turvotuksen tosielämässä :D
Sullakin on vielä joku päivä ryppynaamainen turvotus. Tosi typerää naureskeĺla sille.
Hassu juttu on myös se, etten ole koskaan ajatellut niistä kuvista mitään aloittajan kaltaista. Yksi hauska kuva muiden joukossa. Vaikka itse olen reilusti sen keski-iän puolella. Yhtään kästeltyä kuvaa en ole someen laittanut
Vierailija kirjoitti:
😂
En tiedä mitä filttereitä ihmiset käyttää, kun ei meinaa aina edes tunnistaa samaksi henkilöksi. Iho on kuin muovia ja silmiä levitetty suuremmiksi. Tätä tekee kaiken ikäiset, mutta keski-ikäisen luulisi jo hyväksyneen oman naamansa.
T: ylpeästi 40 v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tolta kaikkien suominaisten tulis näyttää, mutta ne on rumia läskejä. Sä oot seksikäs ja tosi kaunis, upee, upeet rinnat. Reijo 66v"
Reijo on hyvä tyyppi, koitas nyt.
T. Mauri 68v
En tunnista ainuttakaan tuollaista naista omasta ystäväpiiristäni, joten taitaa kertoa ihan vain siitä, millaisessa porukassa liikut ja mihin kuulut.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista ainuttakaan tuollaista naista omasta ystäväpiiristäni, joten taitaa kertoa ihan vain siitä, millaisessa porukassa liikut ja mihin kuulut.
Tulihan tämäkin kommentti jo. Yhtä nolo, kuin nuo aloituksessa mainitut kuvat :D Kateuskorttia odotellessa.
Kokeilin kerran yhtä snapchat filtteriä ja lopputulos näytti Cristal Snowilta. Voi kettu kun huvitti.
-M 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan tämäkin kommentti jo. Yhtä nolo, kuin nuo aloituksessa mainitut kuvat :D Kateuskorttia odotellessa.
Oon eri, kuin tuo ensimmäinen kommentoija, mutta ei kyllä minunkaan tuttavapiiriin kuulu tuollaisten kuvien laittajia. Suomessa taitaa olla pari miljoonaa keski-ikäiseksi laskettavaa, joten eiköhän siihen ryhmään mahdu kaikenlaisia. Joillekin ulkonäkö on tärkeä läpi koko elämän ja toisia ei taas vähempää vois kiinnostaa. Ei siis ole mitään noloa siinä, että kaikkien ystäväpiirissä ei kyseisiä ihmisiä todellakaan ole. Itse en ole koskaan laittanut itsestäni yhtään ainokaista kuvaa nettiin, en muokattua enkä muutakaan. Ei vaan kiinnosta.
Huvittavaa kun poseerataan huulet törröllään ja oikeasti tyyppi on täysi viivahuuli luonnossa. Myötähäpeä nousee aina kun näkee näitä viisikymppisten aikuisten naisten posekuvia. Yleensä nämä onkin tätä vähemmän koulutettua porukkaa.
Kaveri muokkaa jokaisen kuvansa. Nuorentaa ja kaunistaa itsensä 20v. nuoremmaksi ja tää on jatkuvaa.
Joo, mua ällöttää.
Paljon mukavampaa on katsella nuoria ja läskin turvottamia naamoja ja ruhoja. :)
Juuri samaa olen tuumaillut.