Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei hyväksy naisen lapsia

Vierailija
30.11.2018 |

Minä olen ollut sinkkuna useamman vuoden, pitkän avioliiton jälkeen. Tästä avioliitosta minulle jäi kaksi lasta, molemmat alakouluikäisiä ja ovat vuoroviikoin isänsä luona.
Olen tavannut muutamia potentiaalisia miehiä, mutta ensimmäisten treffien jälkeen en ole miehistä kuullut enää mitään, kyllä, olen kertonut lapsistani. Yksi mies on ollut lapseton, muilla on ollut lapsia kuten minullakin.
Viimeisimmältä mieheltä vaadin saada selityksen, miksi lopetti yhteydenpidon vaikka meillä oli mukavat ja omasta mielestäni onnistuneet treffit - sovimme myös että nähdään uudelleen. Sain vastauksen, ettei hän ole valmis suhteeseen naisen kanssa, jos mukana tulee lapsiakin! Hänellä on myös lapsia. Mikä saa miehet olettamaan että uusi nainen hyväksyisi miehen aikaisemman suhteen lapset, mutta naisen lapset on miehelle ongelma? :(
En ole enää parikymppinen, joten en edes oleta että kukaan luulisi minun olevan lapseton. Harmittaa.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin jotka hyväksyy. Ei se muutenkaan taida olla sukupuolikysymys, vaan kummassakin sukupuolessa on niitä jotka ei halua lapsia kuvioihin. Esim. itse olen vela enkä tykkää lapsista, joten selvää on ollut ettei isät ole parisuhteisiin kiinnostavia kumppaneita, ellei sitten lapset ole jo aikuisia.

Vierailija
2/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama yksittäistapaus, älä nyt sen takia yleistä että jokainen mies ei hyväksyisi sinua lapsinesi.

Tietysti on selvää että se kyllä tulee automaattisesti karsimaan osan miehistä pois mutta ei kaikkia.

Ehkä sinun kannattaisi vain lähtökohtaisesti etsiä vain miehiä joilla on jo lapsi/a ja se luku täynnä, niin ainakin olisi paremmat mahdollisuudet saada uusi parisuhde.

Ruuhkavuosien(muotisana) aikana eri ihmisten elämät voivat olla erittäin hankalat yhteensovittaa kun on lapsia ja exiä jne. Pääsee helpommalla sinkun kaa jolla ei ole lapsia vaan kissa. Ei kukaan mies ihan vapaaehtoisesti halua etsi lisää haasteita/rajoitteita uudessa parisuhteessaan jos vaihtoehtona on myös lapsettomia naisia.

Reilua tai ei mutta niin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma koska "kukaan mies ei ole valmis katsomaan toisen miehen äpäröitä". Itse olen yh-äiti ja mieluummin yksin.

Vierailija
4/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma koska "kukaan mies ei ole valmis katsomaan toisen miehen äpäröitä". Itse olen yh-äiti ja mieluummin yksin.

Rumasti sanottu, mutta rehellinen totuus ja siitä pisteet 5/5

Vierailija
5/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suosii enemmän lapsettomia naisia , "kevyempi paketti ilman rajoituksia"

Vierailija
6/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yks pitää hauskaa ja pääsee jatkamaan sukuaan. Oletko itse valmis pyöräyttämään JA vähintään yhtä hyvän elämän tarjoamaan samalle määrälle uuden miehen jälkikasvua?

Vierailija
7/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapset usein miehellä vain pari päivää kuussa, naisella melkein koko ajan.

Vierailija
8/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sovi minun huumorintajuuni.

Vierailija
9/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä saa miehet olettamaan että uusi nainen hyväksyisi miehen aikaisemman suhteen lapset, mutta naisen lapset on miehelle ongelma?"

Kuulostaa samalta mitä naiset soveltavat aina pituuden suhteen :D

Vierailija
10/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa koska edellinen mies on mukana kuvioissa. Jos mies olisi kuollut niin asia voisi olla toinen.

Vierailija
11/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi suostunut vilkaisemaankaan sellaiseen mieheen päin, joka ei olisi hyväksynut lapsiani! Lapset olivat ja tulevat aina olemaan ykkösprioriteettini ja tein sen selväksi jo deittiprofiileissani.

Vierailija
12/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt aivan niinkään mene. Siihen liittyy kuitenkin melkoisia riskitekijöitä kun lapset eivät ole omia. Jos suhteessa tulee jotain ongelmia niin suurella todennäköisyydellä miehelle koittaa kipeä ero lapsiin jotka otti omikseen mutta eivät ole sitä juridisesti.

Vierailija
13/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 10-20 vuotta.

Vierailija
14/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja jolla pari vinkulelua, ei kiitos.

Vierailija
15/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en mä ole huomannut. Mun nykyinen aviomieskin oli aikanaan tyytyväinen valmiiseen pakettiin, koska en todennäköisesti ala vaatia lapsia, kuten hänen exänsä (ja minun exäni) teki. Oli oikeassa.

Vierailija
16/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska edellisessä suhteessa mies ei tuntenut olevansa lasten jälkeen enää mitään. Haluaa olla uudessa suhteessa se tärkein, eikä ainainen kakkonen. Tällaista olen kuullut... ei välttämättä yleistä silti.

Vierailija
17/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sinkkuna useamman vuoden, pitkän avioliiton jälkeen. Tästä avioliitosta minulle jäi kaksi lasta, molemmat alakouluikäisiä ja ovat vuoroviikoin isänsä luona.

Olen tavannut muutamia potentiaalisia miehiä, mutta ensimmäisten treffien jälkeen en ole miehistä kuullut enää mitään, kyllä, olen kertonut lapsistani. Yksi mies on ollut lapseton, muilla on ollut lapsia kuten minullakin.

Viimeisimmältä mieheltä vaadin saada selityksen, miksi lopetti yhteydenpidon vaikka meillä oli mukavat ja omasta mielestäni onnistuneet treffit - sovimme myös että nähdään uudelleen. Sain vastauksen, ettei hän ole valmis suhteeseen naisen kanssa, jos mukana tulee lapsiakin! Hänellä on myös lapsia. Mikä saa miehet olettamaan että uusi nainen hyväksyisi miehen aikaisemman suhteen lapset, mutta naisen lapset on miehelle ongelma? :(

En ole enää parikymppinen, joten en edes oleta että kukaan luulisi minun olevan lapseton. Harmittaa.

Minulla on lapset puolet ajasta myös, enkä missään nimessä halua lisää. Tämän vuoksi etsin (ja löysin) vastaavassa tilanteessa olevaa naista.

Varmaan tuo lapsiasian panttaaminen ensitreffeille ketuttaa ja aiheuttaa ihmetystä ja epäluuloisuutta: mitä muuta sieltä joutuu väkisin kaivamaan esiin. Minulla oli ainakin ihan deittiprofiilissa maininta lapsista, kun vaikuttavat niin paljon elämään ja mahdollisuuksiin (matkustelu, tapaamiset), että koin sen kaikkein reiluimmaksi ja suoraselkäisimmäksi lähestymistavaksi.

Vierailija
18/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lapsista ennen treffeja. Ei se lasten olemassaolo ole mikään oletus, päinvastoin. Jos niistä ei mainitse mitään, niin kyllä useimmat olettavat ettei niitä silloin ole! Ei ihmekään ettei toisia treffeja tule, jos tuota tietoa panttaat.

Vierailija
19/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja ukkoja olet tapaillut.

Minullakin on paljon lapsia ja Ruotsissa asti sekä Argentiinassa tiedettävästi. Kaikkien kanssa olen tekemisissä ja on naisia joilla on lapsia ja kasvatan ja rakastan heitä tasa-arvoisesti ominani.

Haluan antaa elämänkokemukseni kaikille ja jos rakastan naisiani niin rakastan myös naisteni lapsia sillä muuten rakkauteni olisi vaillinaista. Tiedän isänä itse sen miten paljon vanhempana aika ja ajatus pyörii jälkeläisissä ja jos en huomioisi naisteni lapsia lahjoin, huomioin, taloudellisesti, niin en en voisi sanoa rakastavani naisiani.

Vierailija
20/112 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen nainen, lapsia itselläkin. Otin miehen jolla lapsia. Ei suju mikään. Ex on tehnyt kaiken kiusan mitä on keksinyt. Mies ei jaksa itsekään lapsiaan, niitä on ihan liikaa hänelle, ei ole rahaa tehdä lasten kanssa mitään, lapset ihan hirveessä kunnossa kun tulevat äidiltään. Miehen lastenhoitohommat on valovuoden päässä omistani. Että kyllä tässä ihan tosissani mietin et tätäkö todella elämältäni haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme