Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Itse tajusin tämän vähän parinkympin jälkeen. Välillä yritin olla avoimin mielin mutta aina lopulta päätyi taas siihen oloon ettei miehet minusta välitä kuin lihanpalana ja osa jopa haluaa satuttaa tai nöyryyttää joten aina palaisin takaisin olemaan töykeä varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
oot liian myöhään liikkeellä perhettä ajatellen
Juu, tästä voidaan sitten keskustella toisessa ketjussa. Kaikki meistä eivät voi valita itse koska perustavat perheen. Ei jatketa tästä tässä ketjussa.
Välillä kun näitä kommentteja lukee, (poistunee kohta, ilmiannettu, en lainaa tähän ettei jää kiertämään) on tosi vaikeaa muistaa että on olemassa myös hyviä ja fiksuja miehiä.
Jos noita idioottikommentteja lainaa, ne taitaa jäädä poistonkin jälkeen elämään. Ehkä ne kannattais vaan jättää huomiotta tai ainakin lainaamatta.
Nyt sit iltalääkkeet ja nukkumaan. Toivottavasti huomenna on parempi päivä!
Vierailija kirjoitti:
Itse tajusin tämän vähän parinkympin jälkeen. Välillä yritin olla avoimin mielin mutta aina lopulta päätyi taas siihen oloon ettei miehet minusta välitä kuin lihanpalana ja osa jopa haluaa satuttaa tai nöyryyttää joten aina palaisin takaisin olemaan töykeä varmuuden vuoksi.
Ei mulla ole koskaan ollut tuollaista kokemusta miehistä, tosin en ole liikkunut ravintolamaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koskaan ollut tuollaista kokemusta miehistä, tosin en ole liikkunut ravintolamaailmassa.
No hyvä juttu. Aika monella kuitenkin on. Ihan liian monella.
Jaa a.. enpä voi sanoa samaistuvani kun miehet ei koskaan lähesty minua. Ja jos pääsen juttusille niin niitä ei kiinnosta koskaan mikään syvempi. Ajattelin luovuttaa kun itsetunto vaan menee rikki joka kerta ja tulee paha mieli.
N25
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä annan naisten aina tehdä kaikki lähestymiset
Oikein! *siemaisee sidua*
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma?
Hän on erittäin komea. *varma tieto*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä juttu. Aika monella kuitenkin on. Ihan liian monella.
Kyllä, jopa vaikkei juurikaan olisi liikkunut ravintoloissa.
Itse varmaan tuossa tilanteessa miehenä lähestyisin rauhallisen ja mukavan näköisiä naisia. Sellaisia jotka eivät ole semiaggressiivisesti hakukeikalla. Onhan heitäkin. Olisi outoa vetäytyä -pelkästään- kaveriporukkaan. Tuliko itselle mieleen mitään muita vaihtoehtoja?
Kirjoitin asiallisen tekstin. Mutta kommentti julkaistaan tai siis ei julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma?
Keskitasoa rumempi, mutten sirkuskamaa. Tämäkin tuo tiettyjä etuja, kun tietää naisten lähestyvän, koska kokevat luonteiden mätsäävän
Joo. Tosi ikävää että nämä asiat kaatuvat niin usein käytöstapojen puutteeseen.