Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
1661/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.

Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?

Siihen huomioon voisi suhtautua myös vähän kevyemmin, eikä olla aina naama norsunpimpillä. Jos naiset olisivat yhtä kiimaisia kuin miehet, tämäkin ongelma olisi paljon lievempi.

Naiset ovat niin kiimaisia kuin ovat ollakseen, mutta ehkä se kiima ei kohdistu kaltaisiisi ruikuttajareijoihin.

Paljastavaa, miten yrität miesselittämisellä käskyttää naisuhreja ja jopa määrätä tunteensa ja reaktionsa.

Tämän takia arvostan maksullisia naisia enemmän kuin tavallisia. Eivät kiukuttele, ymmärtävät antaa sitä piirakkaa eikä ole pelkoa siitä, että jälkikäteen syyteltäisi raiskauksesta.

Et sinä mitään seksityöläisiä arvosta, vaan i n k k e l i n ä häikäilemättä hyväksikäytät huonompiosaisia.

Vierailija
1662/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jo pitkästi päälle puolivuosisataa elänyttä miestä on naisetkin ehtineet jo useammasti lähestyä. Yhteistä näissä on ollut se, että ei kunnioituksen häivääkään miestä kohtaan. Suoraan muniin kiinni, oletuksella, että mies on aina halukas. Törkein verbaalisesti ehkä tanssiinhaku: mitä sinäkin siinä seisot kuin jäykkä pSka, tule tanssimaan!

Selvinpäin naiset eivät lähesty, kännissä ovat törkeitä ja itse odottavat, että lähestyvät miehet kiinnostavat heitä, tai latovat taas törkeyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tietää kokevatko myös naiset, että heidän on esitettävä itselleen vierasta ja jopa epämiellyttävää roolia herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen? Vai riittääkö se, että he ovat vain oma itsensä ja käyttätyvät sen mukaisesti?

Vierailija
1664/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.

Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?

Siihen huomioon voisi suhtautua myös vähän kevyemmin, eikä olla aina naama norsunpimpillä. Jos naiset olisivat yhtä kiimaisia kuin miehet, tämäkin ongelma olisi paljon lievempi.

Naiset ovat niin kiimaisia kuin ovat ollakseen, mutta ehkä se kiima ei kohdistu kaltaisiisi ruikuttajareijoihin.

Paljastavaa, miten yrität miesselittämisellä käskyttää naisuhreja ja jopa määrätä tunteensa ja reaktionsa.

Tämän takia arvostan maksullisia naisia enemmän kuin tavallisia. Eivät kiukuttele, ymmärtävät antaa sitä piirakkaa eikä ole pelkoa siitä, että jälkikäteen syyteltäisi raiskauksesta.

Et sinä mitään seksityöläisiä arvosta, vaan i n k k e l i n ä häikäilemättä hyväksikäytät huonompiosaisia.

On aika ongelmallista väittää, että kaikki seksinmyyjät olisivat hyväksikäytettyjä ja huono-osaisia. Monet tekevät sitä ihan vakaan harkinnan seurauksena täysin vapaaehtoisesti.

Vierailija
1665/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin säälittävä, että yrittää jostain deittipalstalta hakea vakavampaa seuraa, niin vika ei löydy vastakkaisesta sukupuolesta vaan peilistä.

Vierailija
1666/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jo pitkästi päälle puolivuosisataa elänyttä miestä on naisetkin ehtineet jo useammasti lähestyä. Yhteistä näissä on ollut se, että ei kunnioituksen häivääkään miestä kohtaan. Suoraan muniin kiinni, oletuksella, että mies on aina halukas. Törkein verbaalisesti ehkä tanssiinhaku: mitä sinäkin siinä seisot kuin jäykkä pSka, tule tanssimaan!

Selvinpäin naiset eivät lähesty, kännissä ovat törkeitä ja itse odottavat, että lähestyvät miehet kiinnostavat heitä, tai latovat taas törkeyksiä.

On kyllä törkeää, olen pahoillani saamastasi kohtelusta. Törkimykset on törkimyksiä, oli sukupuoli kumpi vain. Minua te miehet olette onneksi kohdelleet pääsääntöisesti todella kauniisti ja ritarillisestikin tähän 35v ikään mennessä, ja ystävälliseen eleeseen on helppo vastata hymyllä ja kiitoksella. Kaikille tulee parempi mieli.

Kunpa elämässä olisi enemmän kepeyttä ja mukavaa puhetta ja ajattelua toisista. Itse pyrin sitä edistämään arjessa.

Vierailija
1667/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä annan naisten aina tehdä kaikki lähestymiset

Oletko ruma?

Keskitasoa rumempi, mutten sirkuskamaa. Tämäkin tuo tiettyjä etuja, kun tietää naisten lähestyvän, koska kokevat luonteiden mätsäävän

Tämä! Itse olen keskitasoa rumempi nainen, ja voi luoja siitä on ollut hyötyä! En käytännössä ole koskaan kokenut häirintää. Olen kyllä aina ollut ystävällinen, mutta jämäkkä, jos en jonkun lähestymisestä ole välittänyt. Eipä niitä ole niin kovin montaa ollut vuosien varrella, ja ovat uskoneet kerrasta.

Vierailija
1668/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hyvä mies mene maksullisiin sitten äläkä täällä ulise! Olet hienosti jo tuohon ylle miettinyt, että mitä naiselta haluat (piirakkaa), ja miten sen saat (rahalla), ei muuta kuin toteuttamaan!

Jos ei se naisen lähestyminen tai rajojen kunnioittaminen suju, etkä halua opetella, niin sitten ei kannata haaskata meihin tavallisiin naisiin aikaa. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja joku ei opi eläessäänkään.

Vierailija
1669/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hyvä mies mene maksullisiin sitten äläkä täällä ulise! Olet hienosti jo tuohon ylle miettinyt, että mitä naiselta haluat (piirakkaa), ja miten sen saat (rahalla), ei muuta kuin toteuttamaan!

Jos ei se naisen lähestyminen tai rajojen kunnioittaminen suju, etkä halua opetella, niin sitten ei kannata haaskata meihin tavallisiin naisiin aikaa. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja joku ei opi eläessäänkään.

Tässä nyt ollaan pääsemässä asian ytimeen. Kun vielä naisetkin ymmärtäisivät, ettei kukaan ole keskiluokkainen syntyessään ja jotkut ei koko elämässään niin ihmiset voisivat elää rauhassa. Meinaan, ettei tartte tulla tyrkyttämään sitä tussuaan sen toivossa, että pääsisi miehen keskiluokkaiseen elämään mukaan. Tehkää itse rahanne ja eläkää sen mukaan.

Vierailija
1670/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai heillä nyt varaa ole maksullisissa käydä? 

Vierailija
1671/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan AP perheen perustettua vai menikö juna jo ohi

Vierailija
1672/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika ongelmallista väittää, että kaikki seksinmyyjät olisivat hyväksikäytettyjä ja huono-osaisia. Monet tekevät sitä ihan vakaan harkinnan seurauksena täysin vapaaehtoisesti.

Ongelmallisinta on tuo itseriittoinen pää syvällä omassa per-C:ssä hymistely, toisten suulla puhuminen (omaksi edukseen), valkopesu ja moraalittoman, epänormaalin ja surullisen lieveilmiön normalisointiuli.

Olisi toksiselle töksäyttelijälle toki ok, että äitisi, tyttäresi, vaimosi, sukulaisesi, ystävänaisesi (joita sinulla ei ole) toimisivat "arvostamassasi" ammatissa ihan vakaan harkinnan seurauksena täysin vapaaehtoisesti?

Vierailija
1673/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ollaan pääsemässä asian ytimeen. Kun vielä naisetkin ymmärtäisivät, ettei kukaan ole keskiluokkainen syntyessään ja jotkut ei koko elämässään niin ihmiset voisivat elää rauhassa. Meinaan, ettei tartte tulla tyrkyttämään sitä tussuaan sen toivossa, että pääsisi miehen keskiluokkaiseen elämään mukaan. Tehkää itse rahanne ja eläkää sen mukaan.

Niinhän me tehdäänkin. Golddiggereille ei mikään keskiluokkaisuus riitä, ne tähtää paljon korkeammalle. Lakkaa sinä yrittämästä tehdä vaikutusta rahoillasi. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
1674/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän syntyy se harha, että tytöillä ja naisilla olisi velvollisuus suhtautua suopeasti kehen hyvänsä random tyyppiin, joka tulee kapakassa lätisemään ja tunkemaan seuraan?

Ei ole. Harvoin on kiinnostunut höpisemään tuntemattomien kanssa, eikä siihen tarvita minkäänlaista perustelua.

Koettakaa miehet takoa tämä kaaliinne.

Vierailija
1675/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevitosena tinderissä ettimässä miestä perheen perutamiseen :D sinä olet aika pahasti myöhässä nainen aikataulusta.

Vierailija
1676/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei voi koskaan ymmärtää sitä määrää, kuinka paljon nainen saa tätä törkyä miehiltä kestää elämänsä aikana. Ja kun se alkaa jo alaiässä... 12-vuotiaana suunnilleen alkoi ekat ehdottelut, seksiviritteiset kommentit ym. Tottakai siinä kohtaa kun olet 18v, olet jo aseet pystyssä valmiiksi, että kun taas seuraava viisurinheiluttaja tulee juttujaan halkomaan niin tyssäät sen alkuunsa. Ihan normimenoa oli tuolloin että ensin bussissa joku tuli sentin päästä naamaa hönkimään kännissä jotakin kommenttejaan ja ehdotuksiaan, siitä kun pääsit irti ja ravintolan ovelle niin siellä on seuraava sankari kommentoimassa että "hymyilisit vähän beibi, kyllä toi perse mulle kelpais" - ihan ilman mitään seuraa tai kontaktia tai kommenttia häneltä pyytämättä.

N33

Ulkoasulla eli vaatetuksella jo viestit paljon. Peilin äär4een miettimään mitä viestität alitajuisesti. Sosiaalipsykologia ja freudismit on ilmeisesti täyttä tuutilullaa.

Kuule ihan sama vaikka ois pieruverkkarit päällä. Ahdistelijoita löytyy aina.

No rohkenen epäillä, kenen taholta? Ja eipä se silti oikeuta tylyttämään muita.

Vierailija
1677/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Mua on nuorempana puristelleet ja lääppineet lukuisat naiset, ja jos olen äärikohteliaasti antanut pakit, on tullut todella rumaa v**ttuilua päin näköä. Sekä ravintolassa, että työpaikalla. Ei silti ole käynyt edes mielessä, että ryhtyisin todella tylyksi KAIKKIA naisia kohtaan.

Onko naisten oikeasti vaikea ymmärtää, että ei pitäisi yleistää, kaikki miehet, naiset, ihmiset eivät ole samanlaisia? Ja vielä, jos siitä närkästyy, että nettideittipalstalla ehdotellaan seksiä, niin elämä voi muodostua aika kovaksi kokemukseksi ylipäätään. Lohdutukseksi, useimmat miehet eivät saa koskaan minkäänlaisia ehdotuksia keneltäkään. Siinä sitten vaan mietitään, että olenko yksin lopun ikääni, vai haluanko tulla nöyryytetyksi yhä uudelleen.

Miehenä epäilen tämän tarinan todenperäisyyttä. Maailma ei vaan toimi noin.

Kyllä muuten toimii. Eräs vanhempi ravintola-alalla toiminut nainen sanoi nuoresta (komeasta nuoresta) miehestä, joka aloitti samassa paikassa töissä, että "ihme jos kestää pidempään kuin muutaman kuukautta". Hän tiesi vuosikymmenten kokemuksesta, miten naisetkin käyttäytyvät ravintoloissa.

Ja oikeassa oli. Ikävä kyllä.

Mutta olet hyvä esimerkki siitä, että miesten kokemuksia ei koskaan uskota. Ei usko naiset eikä miehet.

Vierailija
1678/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisena täytyy tunnustaa, että moni nainen on ihan jäätävä kaksinaismoralisti. Eikä siinä nähdä tietenkään mitään ongelmaa.

Nämä sinkuiksi jääneet tuttavat ovat niitä, joita "aina" ahdistellaan ja halutaan joka paikassa niin hemmetisti. Jännä kun ei muille näyttäydy samalla tavalla.

Sanomattakin selvää, ettei yksikään noista, jotka tylyttää miehiä, huolisi ikinä miestä, joka puhuis ollenkaan edes murto-osan yhtä yleistäen ja kohtelis yhtä tylysti naisia kuin he kohtelevat miehiä.

On se todellinen ihme, että miehetkin viihtyy pidemmän päälle mukavien ja reilujen seurassa naisten seurassa, jotka ei koko ajan ole uhriutumassa joka asiassa ja elä kaksoisstadardien mukaan

Terkuin mies. Sä et ole nainen.

Jos olisit nainen, ymmärtäisit, että se ei ole mikään kaksoisstandardi että naiset joutuvat kohtaamaan käsiksi käymistä, seuraamista ja pahempaakin. Se on ihan todellisuutta.

Olen nainen, eikä sun sölkötys sitä muuta. Lapsiakin olen synnyttänyt. Ja minuakin on ahdisteltu. Ei se oikeuta minua olemaan ikävä kaikkia miehiä kohtaan.

Jokaisella on vastuu omasta käytöksestä.

Vierailija
1679/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei voi koskaan ymmärtää sitä määrää, kuinka paljon nainen saa tätä törkyä miehiltä kestää elämänsä aikana. Ja kun se alkaa jo alaiässä... 12-vuotiaana suunnilleen alkoi ekat ehdottelut, seksiviritteiset kommentit ym. Tottakai siinä kohtaa kun olet 18v, olet jo aseet pystyssä valmiiksi, että kun taas seuraava viisurinheiluttaja tulee juttujaan halkomaan niin tyssäät sen alkuunsa. Ihan normimenoa oli tuolloin että ensin bussissa joku tuli sentin päästä naamaa hönkimään kännissä jotakin kommenttejaan ja ehdotuksiaan, siitä kun pääsit irti ja ravintolan ovelle niin siellä on seuraava sankari kommentoimassa että "hymyilisit vähän beibi, kyllä toi perse mulle kelpais" - ihan ilman mitään seuraa tai kontaktia tai kommenttia häneltä pyytämättä.

N33

Ulkoasulla eli vaatetuksella jo viestit paljon. Peilin äär4een miettimään mitä viestität alitajuisesti. Sosiaalipsykologia ja freudismit on ilmeisesti täyttä tuutilullaa.

Kuule ihan sama vaikka ois pieruverkkarit päällä. Ahdistelijoita löytyy aina.

No rohkenen epäillä, kenen taholta? Ja eipä se silti oikeuta tylyttämään muita.

Tottakai uliuuvakit, joita itseään ei ahdistella epätoivotusti tai edes lähestytä epäilevät eivätkä näe omaa nenäänsä pidemmälle - missään asiassa. Myötätunto puuttuu, mutta itse on uhri kun ei aina saa piirakkaa.

Tylyttäminen on pienempi paha kuin ahdistelu, ja ihan ok, kun tyrkkyulitohvelieläimiltä ei kerran voi edes peruskäytöstapoja vaatia, vaikka samalla naisosapuolen tulisi alistua, totella, sietää ja olla ukon mieliksi.

Äläpä ahdistele (jollei kohde syistä tai toisista sitä halua) ellet kestä mitä tahansa seurauksia. Anna rauha.

Vierailija
1680/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmevitosena tinderissä ettimässä miestä perheen perutamiseen :D sinä olet aika pahasti myöhässä nainen aikataulusta.

Et ole myöhässä vaan väärässä paikassa. Panosovelluksesta löytää panoseuraa ja omistaja vie tollojen rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi