Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
1621/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden päästä hää valittaa, että mikä on kun miehet eivät vilkaisekaan, puhumattakaan tissien puristelusta. Mieli tekisi mutta ei ole kaveria.

Ei meillä ole koskaan hyvä

Onneksi meillä on unelmamme ......ja paljon hyviä paristoja yöpöydällä!

Sieltä se unelmiemme prinssi luoksemme ratsastaa.....ja sähkömoottori surisee.

Unelmieni kukkuloille saavun mä,,,,,,ja jo nyykähtää se paristo.

Vierailija
1622/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman miesnäkökulmaa... Olen ollut, ainakin omasta mielestäni, sellainen herrasmies ja hienotunteinenkin. Kokemukseni on, ettei kannata.  Itseään ei kuitenkaan voi muuttaa, ainakaan kokonaan, ja pitää kärsivällisesti etsiä niitä harvoja naisia, jotka herasmiesmäisyyttä vielä arvostaa. On heitäkin vielä.

Kun tällainen kohtelias mies, ehkä ujokin, saa ns. märkää rättiä päin naamaa, muuttuu hän pikku hiljaa kyynisemmäksi, pahimmassa tapauksessa alkaa tuntea jopa vihaa naisia kohtaan. 

Samanlaista ongelmaa näyttäisi siis olevan molemmin puolin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman miesnäkökulmaa... Olen ollut, ainakin omasta mielestäni, sellainen herrasmies ja hienotunteinenkin. Kokemukseni on, ettei kannata.  Itseään ei kuitenkaan voi muuttaa, ainakaan kokonaan, ja pitää kärsivällisesti etsiä niitä harvoja naisia, jotka herasmiesmäisyyttä vielä arvostaa. On heitäkin vielä.

Kun tällainen kohtelias mies, ehkä ujokin, saa ns. märkää rättiä päin naamaa, muuttuu hän pikku hiljaa kyynisemmäksi, pahimmassa tapauksessa alkaa tuntea jopa vihaa naisia kohtaan. 

Samanlaista ongelmaa näyttäisi siis olevan molemmin puolin. 

Kuten ensimmäisestä aloitusviestistä kävi selväksi, naiset ovat muuttuneet kyynisiksi niiden jatkuvien puristelujen ja häiriköinnin takia. Ikinä ei tiedä mikä mies on miehiään, vaikka miten kohteliaasti lähestyisi naista. Siitä saattaa kuoriutua 5 min tai 5h päästä se puristelija. Pahimmillaan tulee raiskatuksi.

Tämä on asia, jota me naiset joudutaan miettimään joka ikisen miehen kohdalla. Aina ja iänkaikkisesti. Jos kulhossa on 25 namia, joista 3 on myrkytettyjä, joihin pahimmassa tapauksessa kuolee, miten innolla mätät noita karkkeja naamaasi?

Eli, suunnatkaa kyynistyneet miehet vihanne oikeaan osoitteeseen. Osoite ei ole naiset, jotka yrittävät pitää itsensä turvassa, vaan miehet, jotka ovat katsoneet oikeudekseen puristella, lääppiä, valokuvata ja häiritä muutoin.

Ennen kuin näiden häirikkömiesten käytös muuttuu, ei naistenkaan käytös muutu.

Vierailija
1624/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lyhyesti siis; muut miehet ovat pilanneet kaikkien TUNTEMATTOMIEN miesten maineen.

Vierailija
1625/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sen mielenkiintoisen tatuoidun pikkurikollisen ja häirikön, joka on pilannut kunnon miestenki maineen, matkaanhan sitä sitten lähdetään?

Vierailija
1626/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Lyhyesti siis; muut miehet ovat pilanneet kaikkien TUNTEMATTOMIEN miesten maineen.

Juuri näin. Jos miehillä olisi munaa puuttua kavereidensa törkeään käytökseen, tilanne paranisi kaikille. Myös sille törkeälle tyypille, joka toivottavasti oppisi käytöstapoja.

Vierailija
1627/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä annan naisten aina tehdä kaikki lähestymiset

Sama täällä. Tulkoon naiset itse juttelemaan jos on asiaa tai haluavat lähestyä tutustumis tarkoituksessa. Ilmeisesti niiden huonot kokemukset miehistä tai sitten nämä itseensä kyllästyneet palstamammat ovat tehneet tilanteesta tämän.

Suosittelen samaa kaikille miehille.

Jostain syystä naisten käytös yleensä paranee iän myötä. Ehkä kysynnän ja tarjonnan laki tekee sen kysyjän fiksummaksi?

Vierailija
1628/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ap:n viestistä.

Miehen näkövinkkelistä tuossa on sellainen ongelma ettei tylytys ole suorassa suhteessa käytöstapoihin. Eikä kyse ole vain yleistämisestä, eli kiltit miehet saavat maksaa k*sipäiden törkeyksistä.

Kyse on myös siitä että itsevarma mies saa valtavasti anteeksi (samoin kuin komea tai korkean statuksen omaava). Kun taas kiltti mutta epävarma saa lokaa niskaansa saman tien. Ja usein k*sipäät ovat itsevarmoja. Nämä miehet myös usein saavat naisia, vaikka tulisi rumia pakkejakin silloin tällöin.

Naisten kannattaisi miettiä kriteerejään palautteen antamisen ja reisien avaamisen suhteen. Miehen on parempi olla itsevarma k*sipää kuin epävarma kilttis.

Huomaatko, että sinä yrität nyt määritellä, millaisista miehistä naiset saavat pitää.

Tiedoksi, että se on jokaisen oma asia.

Minulle miehissä on 90% tärkeintä ulkonäkö. En kiihotu rumista miehistä. En kiihotu siitä, että joku on mukava kaveri. Sori siitä.

Mää kun luulin Kaffepullaa empaattiseksi entiseksi terkkariksi. Sori siitä.

Vierailija
1629/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

. nättinä naisena ei todellakaan kannata hymyillä miehille... Saa vaikka ketä peräänsä

Vierailija
1630/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.Ne limaiset miehet pilaa kaikkien miesten maineen. On niitä mies helmiäkin joukossa mutta vaikeampaa löytää.

Vierailija
1631/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos miehillä olisi munaa puuttua kavereidensa törkeään käytökseen, tilanne paranisi kaikille. Myös sille törkeälle tyypille, joka toivottavasti oppisi käytöstapoja.

Eipä ole tommosta tilannetta ollut koskaan (että olisi ollut syytä puuttua jonkun käytökseen). Vaikka nuorena tuli oltua viihteellä jossakin vaihessa useammin kuin olematta.

Tämäkään ei tietenkään ole hyvä asia vaan tarkoittaa vain sitä, että törkeää käytöstä tapahtuu ehkä eniten suuren yleisön ja kaveriporukan katseilta piilossa.

Vierailija
1632/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan puristellut naisia missään ravintoloissa, eikä kukaan kaverinikaan sellaista tee.

Ehkä vedät puoleesi sellaisia miehiä tai hakeudut sellaisten lähelle itse.

Vierailija
1633/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on tosi vaikeaa muistaa että on olemassa myös hyviä ja fiksuja miehiä.

Korjaan oman kokemukseni perusteella:

Välillä on vaikea muistaa, että on olemassa myös hyviä ja fiksuja IHMISIÄ.

Hämmästyttää välillä ihmisten inhottava toiminta, ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
1634/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. nättinä naisena ei todellakaan kannata hymyillä miehille... Saa vaikka ketä peräänsä

Tai edes jutella ihan perusystävällisesti,ikuisen riesan saat perääsi!

Vierailija
1635/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole päivän selvää mistä tämä johtuu?

1. Miehistä 20% saa 90% pimpistä. On todistettu, että lähes kaikki naiset haluavat tuota noin. 20% parhaista miehistä. Tottakai he kohtelevat sinua(kin) lihanpalana, koska pitävät sinua lihanpalana. Jos mies saa helposti naisilta niin miksi oletat, että se 85. mahdollinen pano vaatisi erikoiskäsittelyä? Ellei sulta natsaa, huomiota on tarjolla joka puolella, voit huoletta käyttäytyä sovinistisesti, koska saat silti.

2. Miehistä 80% ei ole naisten ensisijainen halun kohde. Näin ollen he tuppaavat saamaan pakkeja, jota ei ainakaan helpota, että naiset on tylyjä. Näin he lopulta eivät lähesty enään niin helposti. 

= Mitäs tästä jää käteen? Ne miehet, jotka eivät kunnioita sinua kuin lihanpalana lähestyvät sinua useimmiten ja naiset luulevat siksi, liioitellusti, että "kaikki miehet ovat tämänlaisia"

PS. Kyllä iso osa niistä 20% parhaistakin kunnioittaa sitten henkillä (ainakin enemmän), jos haluavat pidempää suhdetta

PPS. Sanoisin, että olen turvallisesti tuossa 20% joukossa, mutten koskaan ole ollut kummonen baaripokaaja, mutta naisystäväksi saan sitten yleensä juuri sen naisen, jonka kaikki muut haluaisi.

Vierailija
1636/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku osoittaa missä nämä sikamiehet oikein on?

Tiedän monta rauhallista työssäkäyvää miestä, jotka ovat ihan ypöyksin kun jokainen eteen tuleva nainen mulkaisee, että kuinka "tuokin kehtasi kahville pyytää ja varmasti vinkuu seksiä jos suun avaa".

Vierailija
1637/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ystävällinen ja kunnioittava naisia kohtaan. Minusta kiinnostutaan usein... hetkeksi. Sitten rikotaan, kun huomataan, ettei kiltteys ja kunnollisuus sytytä pidemmän päälle.

Minua EI ole tehty rikottavaksi, vaikka olen riskitön jätettäväkin enkä perään kysele.

Vierailija
1638/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.

Vierailija
1639/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ystävällinen ja kunnioittava naisia kohtaan. Minusta kiinnostutaan usein... hetkeksi. Sitten rikotaan, kun huomataan, ettei kiltteys ja kunnollisuus sytytä pidemmän päälle.

Minua EI ole tehty rikottavaksi, vaikka olen riskitön jätettäväkin enkä perään kysele.

Aito kiltteys on turn on, mutta jos on vain kiltti ja lisäksi persoonaton tusinatylsimys niin ei sillä pitkälle pötkitä.

Vierailija
1640/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.

Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi