Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
1701/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtelin miehiä huonosti, koska pelkäsin rakastumista. Mitä enemmän mies osoitti välittämistään, sitä enemmän harasin vastaan. Tulos: yksin olen, tosi oppini saaneena. Olisi pitänyt jo parikymppisenä käydä terapiat.

Vierailija
1702/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ongelma on miehen näkökulmasta, että saa kantaa vastuuta muiden törttöilyistä. 

"Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin."

Eli vaikka kirjoitat näinkin kattavan analyysin aiheesta, et ole loppujenlopuksi oppinut mitään. Edelleen tietyn porukan käytös laitetaan koko ikäluokan syyksi.

Eipä tarvitse välittää muiden toilailuista kun osaa itse käyttäytyä ja on valmis näyttämään sen tarpeen tullen.

Et siis vaivautunut lukemaan edes ketjun aloitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko määritelmän, minkälainen on

'Ihan hyvä mies'?

Vierailija
1704/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jokainen paljon yöelämässä juhlinut nainen tunnistaa tuon ilmiön. Kun yrität viettää tyttöjen iltaa ja aina joku tulee siihen väliin. Alkaa ärsyttää. Joskus on kyllä hävettänyt kun kaverit on tylyttäneet jotain ihan asiallista tyyppiä aika törkeästikin, itse yritän olla silti aina asiallinen, tyyliin kiitos mutta ei kiitos. Mutta nää kaverit on ehkä niitä jotka on juhlineet vielä enemmän ja kyrpiintyneet huonokäytöksisiin urpoihin vielä pahemmin, luulisin. Siispä pahoittelut kaikille miehille, että jotkut naiset käyttäytyy tylysti. Sitä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Itse en naisena viihdy tylyjen naispuolisten seurassa. Huono käytös kertoo jostakin sellaisesta persoonan vinoumasta, minkä oireet näkyy muissakin tilanteissa, ennen pitkää.

Mutta on ihan oikein ilmaista, ettei kiinnosta. Reilua jopa.

Vierailija
1705/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuori nainen on tyly lähestyvälle miehelle:

Vierailija
1706/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää aloitus on absurdi. "Jos kaikki miehet osaisivat käytöstavat" ... ei ikinä tule olemaan tilannetta että kaikki miehet jotain tai kaikki naiset jotain.

Maailmassa tulee aina olemaan pahuutta, on murhaajia raiskaajia ja kähmijöitä. Niin miehissä, kuin naisissa kuin muissakin.

On suorastaan typeryyden huippu tämän pienen kourallisen vuoksi kohdella huonosti kaikkia muita ihmisiä. Ja on pöyristyttävää että 2000 tykkää tämänkaltaisesta ajatuksesta.

Vierailija
1707/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus sopisi hyvin tuohon ryhmään Narsistin keskustelutyyli.

Vierailija
1708/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n logiikalla voin siis todeta että se on romaanien oma syy kun pidän heitä varkaina. Olen nähnyt useasti romanien varastelevan kaupasta nuorena ja kuullut tuttujeni näkevän samaa. Siksi kohtelen myös asiallisia romaneja ikävästi ja olen heille töykeä. Voi kun kaikki romaanit oppisivat käyttäytymään.

Miltäs tämä kuulosti?

Vierailija
1709/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jokainen paljon yöelämässä juhlinut nainen tunnistaa tuon ilmiön. Kun yrität viettää tyttöjen iltaa ja aina joku tulee siihen väliin. Alkaa ärsyttää. Joskus on kyllä hävettänyt kun kaverit on tylyttäneet jotain ihan asiallista tyyppiä aika törkeästikin, itse yritän olla silti aina asiallinen, tyyliin kiitos mutta ei kiitos. Mutta nää kaverit on ehkä niitä jotka on juhlineet vielä enemmän ja kyrpiintyneet huonokäytöksisiin urpoihin vielä pahemmin, luulisin. Siispä pahoittelut kaikille miehille, että jotkut naiset käyttäytyy tylysti. Sitä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Itse en naisena viihdy tylyjen naispuolisten seurassa. Huono käytös kertoo jostakin sellaisesta persoonan vinoumasta, minkä oireet näkyy muissakin tilanteissa, ennen pitkää.

Mutta on ihan oikein ilmaista, ettei kiinnosta. Reilua jopa.

Samaa mieltä. Nolotti ne kaverit jotka käyttäytyi baarissa ilkeästi miehille. Myöhemmin olen tajunnut että ne naiset on niitä joilla on heikko itsetunto. Nostattivat omaa egoaan ärisemällä tuntemattomille.

Vierailija
1710/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän syntyy se harha, että tytöillä ja naisilla olisi velvollisuus suhtautua suopeasti kehen hyvänsä random tyyppiin, joka tulee kapakassa lätisemään ja tunkemaan seuraan?

Ei ole. Harvoin on kiinnostunut höpisemään tuntemattomien kanssa, eikä siihen tarvita minkäänlaista perustelua.

Koettakaa miehet takoa tämä kaaliinne.

Ehkäpä äidit kokemusasiantuntijoina voisivat ensimmäisen 20 v aikana 'takoa tämän poikiensa kaaleihin'. Opettaa, kuinka tunnistaa ennalta henkilö tai seurue, jolla on luukut kiinni ja toisaalta kuinka avata keskustelu ja keskustella ilman, että jommalle kummalle tai molemmille osapuolille tulee paha olo. 

Itse en osaisi asiaa kouluttaa. Kuten ap kuvaa, kakkamyrskyjä tulee tasaisesti kaikille keskustelun virittelijöille, ei siinä auta käytöksen kultainen kirja, hymy tai kohteliaisuus. Ainoa mitä voisi sanoa on "älä koskaan ryhdy juttelemaan tuntemattomien kanssa," mikä vaikuttaa varsin huonolta ja takaperoiselta ohjeelta, varsinkin kun puhutaan yökerhoista, pubeista ja tanssiravintoloista. 

Mietin myös onko mahdollista, että Suomessa samat isät, äidit, koulut ja yhdistykset kasvattavat sosiaalisesti taitavia ja ystävällisiä vain keskimääräisesti joka toisesta syntyvästä lapsesta. 

Vierailija
1711/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kyllä täyttä totta. Itsekin olen huomannut, että minulla on alituiseen sellainen "puolustusvaihde" päällä, koska olen aivan liian monta kertaa ollut aluksi kohtelias ja sitten saanut kestää tungettelevia miehiä, jotka eivät usko, että ei on ei. Ilmankos siitä kehittyy sellainen mieliala, että heti kun näkee jonkun miehen lähestyvän ilmiselvästi kontaktinottomielessä, niin tulee sellainen "apua ei taas!" reaktio ja tekee mieli lähinnä karvat pystyssä sähähtää. Antaa tyyliin heti sitä kylmää olkapäätä, niin ehkä säästyy ahdistavalta tilanteelta? Valitettavasti joskus se voi kohdistua ihan kunnon tyyppeihin, jotka eivät moista ansaitse.

Vierailija
1712/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n logiikalla voin siis todeta että se on romaanien oma syy kun pidän heitä varkaina. Olen nähnyt useasti romanien varastelevan kaupasta nuorena ja kuullut tuttujeni näkevän samaa. Siksi kohtelen myös asiallisia romaneja ikävästi ja olen heille töykeä. Voi kun kaikki romaanit oppisivat käyttäytymään.

Miltäs tämä kuulosti?

Naisena kannattaa olla aina tietty pelko tuntemattomia miehiä kohtaan, koska ei voi tietää kenenkään aikeita, ja monet ihmiset on ihan vaan todella pahoja. Eli siis kannattaa pitää varansa. Mutta ei tietenkään kannata olla aggressiivinen ja töykeä aiheetta. Jos joku kiinni käy tai on sen uhka, että satuttaa, niin siinä tapauksessa kyllä.

Vierailija
1713/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on kyllä täyttä totta. Itsekin olen huomannut, että minulla on alituiseen sellainen "puolustusvaihde" päällä, koska olen aivan liian monta kertaa ollut aluksi kohtelias ja sitten saanut kestää tungettelevia miehiä, jotka eivät usko, että ei on ei. Ilmankos siitä kehittyy sellainen mieliala, että heti kun näkee jonkun miehen lähestyvän ilmiselvästi kontaktinottomielessä, niin tulee sellainen "apua ei taas!" reaktio ja tekee mieli lähinnä karvat pystyssä sähähtää. Antaa tyyliin heti sitä kylmää olkapäätä, niin ehkä säästyy ahdistavalta tilanteelta? Valitettavasti joskus se voi kohdistua ihan kunnon tyyppeihin, jotka eivät moista ansaitse.

Totta on kyl väite siitäkin, että tämä kuuluu edelleen tuohon Narsistin keskustelutyyli. Heilläkin on alituinen tunne, että heidän pitää nujertaa toisia tunteakseen tai kokeakseen arvoa itseään kohtaan.

Vierailija
1714/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tää aloitus on absurdi. "Jos kaikki miehet osaisivat käytöstavat" ... ei ikinä tule olemaan tilannetta että kaikki miehet jotain tai kaikki naiset jotain.

Maailmassa tulee aina olemaan pahuutta, on murhaajia raiskaajia ja kähmijöitä. Niin miehissä, kuin naisissa kuin muissakin.

On suorastaan typeryyden huippu tämän pienen kourallisen vuoksi kohdella huonosti kaikkia muita ihmisiä. Ja on pöyristyttävää että 2000 tykkää tämänkaltaisesta ajatuksesta.

Olen eri, mutta jokainen nainen tietää ettei kyseessä ole mikään "kourallinen".

Vierailija
1715/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten mukaan ensinäkemältä kaikkein tylyimpiä ovat olleet ne "kauniit naiset", ne jotka ovat lumoutuneet saamastaan ihailusta ja eläneet päihdyttävän pinnallisuuden ehdoin mutta myöhemmin joutuneet pettymään itse omaan käyttäytymiseen, siihen että pinnallisuus oli vain pinnallisuutta.

Vierailija
1716/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä mitään uutta, että naiset syyttävät miehiä siitä, että ovat kus**päitä itse?

Vierailija
1717/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää threadi on niin provo. Kiinnostutte vain niistä, joilla on jo vientiä. Mitä tarjoat tälläiselle miehelle muuta kuin vakipanon? Miksi henkilö, jolla on vientiä tyytyisi vain suhun?

Kannattaisko valita ihan tavallisen miehen? Edes kerran elämässä?

Vierailija
1718/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.

Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?

Siihen huomioon voisi suhtautua myös vähän kevyemmin, eikä olla aina naama norsunpimpillä. Jos naiset olisivat yhtä kiimaisia kuin miehet, tämäkin ongelma olisi paljon lievempi.

Naiset ovat niin kiimaisia kuin ovat ollakseen, mutta ehkä se kiima ei kohdistu kaltaisiisi ruikuttajareijoihin.

Paljastavaa, miten yrität miesselittämisellä käskyttää naisuhreja ja jopa määrätä tunteensa ja reaktionsa.

Tämän takia arvostan maksullisia naisia enemmän kuin tavallisia. Eivät kiukuttele, ymmärtävät antaa sitä piirakkaa eikä ole pelkoa siitä, että jälkikäteen syyteltäisi raiskauksesta.

Et sinä mitään seksityöläisiä arvosta, vaan i n k k e l i n ä häikäilemättä hyväksikäytät huonompiosaisia.

On aika ongelmallista väittää, että kaikki seksinmyyjät olisivat hyväksikäytettyjä ja huono-osaisia. Monet tekevät sitä ihan vakaan harkinnan seurauksena täysin vapaaehtoisesti.

Ongelmallisinta on tuo itseriittoinen pää syvällä omassa per-C:ssä hymistely, toisten suulla puhuminen (omaksi edukseen), valkopesu ja moraalittoman, epänormaalin ja surullisen lieveilmiön normalisointiuli.

Olisi toksiselle töksäyttelijälle toki ok, että äitisi, tyttäresi, vaimosi, sukulaisesi, ystävänaisesi (joita sinulla ei ole) toimisivat "arvostamassasi" ammatissa ihan vakaan harkinnan seurauksena täysin vapaaehtoisesti?

Minulle olisi ok. Se olisi heidän oma valintansa, ei minun. Monella naisella on tämä kuvitelma, että miehet eivät halua oman äidin, tyttären jne. olevan seksityöntekijä. Jos he sitä haluavat itse tehdä niin kuka minä olen sitä kieltämään?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61a17ab5-1347-42e8-9632-edc45ed956dd

Jaa. Jos kertoisin oman mielipiteeni seksiä myyvästä 15-vuotiaasta, se olisi väärä mielipide ja viestini menisi poistoon.

No niin, se viesti sitten meni oikeasti poistoon :D Ei hyvää päivää näitä mammoja.

Vierailija
1719/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten miehet vois pysyä pois näiltä palstoilta. Nää on tarkoitettu naisille. Miehet tuo aina omaa feminismin vastaista näkemystään esille ja arvostelee samariinia. Ne vihaa naisia ja niiden suu pitäis tukkia täysin.

Hyvä keskustelupalsta pilantuu, kun tänne tullaan esittämään kaikenlaisia miesnäkökulmaisia typeriä argumentteja!!

Vierailija
1720/1756 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35vee ja yhä sinkku.

Ja mitäs AP olikaan nuorena baareista hakemassa. Kranttuili vaan, vaikka ei saanut haluamaansa tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi