Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
. nättinä naisena ei todellakaan kannata hymyillä miehille... Saa vaikka ketä peräänsä
.....jaa? Monta mahdollisuutta ja kohtaloa meikä hukannu jos tuo pitää paikaansa. Yleensä katson leikin alkaneeksi, kun vastapuoli leikkisästi lätkäsee. En allekirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.
Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?
Siihen huomioon voisi suhtautua myös vähän kevyemmin, eikä olla aina naama norsunpimpillä. Jos naiset olisivat yhtä kiimaisia kuin miehet, tämäkin ongelma olisi paljon lievempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa nyt siitä huomiosta, kun sitä vielä saatte. Vielä koittaa sekin päivä, kun kukaan ei enää vilkaisekaan, saati että puristaisi tyhjiä, roikkuvia nahkapusseja.
Miksi yhdenkään naisen tulisi uhrata kukkein nuoruutensa ja vain sietää epätoivottua etovaa vonkaperseilyä?
Patriarkaalista alistamista. Ulialistajan halut ainoa merkityksellinen asia ja uhri(t) kestäköön kiitollisena.
Hei alapeukku! Ateneumissa on ajoittain Picasso-näyttely! Mene katsomaan omin silmin!
Yksi suorasukaisimista.
https://edition.cnn.com/style/article/picasso-marie-therese-walter-soth…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen huomioon voisi suhtautua myös vähän kevyemmin, eikä olla aina naama norsunpimpillä. Jos naiset olisivat yhtä kiimaisia kuin miehet, tämäkin ongelma olisi paljon lievempi.
Naiset ovat niin kiimaisia kuin ovat ollakseen, mutta ehkä se kiima ei kohdistu kaltaisiisi ruikuttajareijoihin.
Paljastavaa, miten yrität miesselittämisellä käskyttää naisuhreja ja jopa määrätä tunteensa ja reaktionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos r a i s k a t t u/uhri voisi suhtautua myös vähän kevyemmin jaadijaauliuliuu niin ei rikosta eikä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaalista alistamista. Ulialistajan halut ainoa merkityksellinen asia ja uhri(t) kestäköön kiitollisena.
Teinipissis on lukenut femmari-totuuksia. Ikävin tapaus on se jos olet valinnut VÄÄÄÄRIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin kiimaisia kuin ovat ollakseen, mutta ehkä se kiima ei kohdistu kaltaisiisi ruikuttajareijoihin.
Paljastavaa, miten yrität miesselittämisellä käskyttää naisuhreja ja jopa määrätä tunteensa ja reaktionsa.
Tämän takia arvostan maksullisia naisia enemmän kuin tavallisia. Eivät kiukuttele, ymmärtävät antaa sitä piirakkaa eikä ole pelkoa siitä, että jälkikäteen syyteltäisi raiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia arvostan maksullisia naisia enemmän kuin tavallisia. Eivät kiukuttele, ymmärtävät antaa sitä piirakkaa eikä ole pelkoa siitä, että jälkikäteen syyteltäisi raiskauksesta.
Oletko sinä feministi joka leikkii olevansa MIES! SXXXssä on aina taustalla se perheen tai ystävyyden perustaminen. Tyhjentää voi vaikka kahden koivun rakoon.
Yhteiskunta ja naisten ristiriitaiset odotukset asettaa miehet todella skitsofreenisten paineiden alle.
Ei saisi olla kilttipoika, joka nostaa naisen jalustalle. Kaikissa muka pitäisi olla jotain "pahaa poikaa". Itse haluan vain ihanan tyttökaverin, jota arvostaa, jos ei nyt palvoa niin aika lähelle.
Suoraviivaiset lähestymisyritykset voi johtua siitä, että mies olettaa että jos on superkohtelias ja varovainen, nainen leimaa heti kilttipojaksi ja friend zonettaa. Olen itsekin leikkinyt "roisimpaa" tyyppiä kuin olen, haluaisin olla vain kohtelias ja välittävä mutta en halua paljastaa miten kiltti oikeasti olisin, koska kokemukseni mukaan silloin jää friendzonelle.
Ihmeen kummallista puoliesittämistä kaikki tapaukset, missä olen edennyt johonkin
Homoilla tuskin on elämässä helppoa, mutta ainakin en usko että heidän suhteissaan on mitään tuollaista ihmeen kummallista "kilttipoika pahapoika" dynamiikka. Molemmat on vaan ihmisiä, kummankaan ei tarvitse olla parempi kuin toinen "kyllä miehen pitäisi olla sitä ja tätä" vaan jos he vaativat jotain kumppaniehdokkailta (vaikka urheilullisuus, tulotaso) homojen on tasan vaadittava sitä myös itseltään
Itse en ole koskaan lähestynyt naista baareissa, tai jos olen niin olen sen tehnyt jotenkin vaivihkaa ja nainen onkin keskustelun aloittaja.. Eipä ole tarvinnut pakkeja kuunnella tai epäonnistumista kokea.. Kyllä sen natseista jo huomaa ketkä ovat kiinnostuneita ja no niitä sitten kannattaakin varmaan lähestyä, ahdistelua ja lääppimistä julkisella paikalla en ymmärrä kyllä yhtään.
Homojen perheriidan jäänteet lasketaan tikeistä naamassa. Ainakin jos molemmat on ns miespuolisia homppeleita.
Neanderthalensis kirjoitti:
Homojen perheriidan jäänteet lasketaan tikeistä naamassa. Ainakin jos molemmat on ns miespuolisia homppeleita.
Se on varmasti totta. Mutta tasapuolista siinäkin kohtaa. Ei kannata riidellä tai alkaa haukkumaan toista, kun voi tulla nenään. Varmasti monet homot elävät tasapuolisesti arvostavassa suhteessa, jossa ei lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ja naisten ristiriitaiset odotukset asettaa miehet todella skitsofreenisten paineiden alle.
Ei saisi olla kilttipoika, joka nostaa naisen jalustalle. Kaikissa muka pitäisi olla jotain "pahaa poikaa". Itse haluan vain ihanan tyttökaverin, jota arvostaa, jos ei nyt palvoa niin aika lähelle.
Suoraviivaiset lähestymisyritykset voi johtua siitä, että mies olettaa että jos on superkohtelias ja varovainen, nainen leimaa heti kilttipojaksi ja friend zonettaa. Olen itsekin leikkinyt "roisimpaa" tyyppiä kuin olen, haluaisin olla vain kohtelias ja välittävä mutta en halua paljastaa miten kiltti oikeasti olisin, koska kokemukseni mukaan silloin jää friendzonelle.
Ihmeen kummallista puoliesittämistä kaikki tapaukset, missä olen edennyt johonkin
Homoilla tuskin on elämässä helppoa, mutta ainakin en usko että heidän suhteissaan on mitään tuollaista ihmeen kummallista "kilttipoika pahapoika" dynamiikka. Molemmat on vaan ihmisiä, kummankaan ei tarvitse olla parempi kuin toinen "kyllä miehen pitäisi olla sitä ja tätä" vaan jos he vaativat jotain kumppaniehdokkailta (vaikka urheilullisuus, tulotaso) homojen on tasan vaadittava sitä myös itseltään
Itsekin olen pakotettu usein ottamaan sellaisen melko itseriittoisen kusipään roolin, mikäli haluan, että nainen kiinnostuu yhtään minusta. Tämä on kuitenkin pidemmän päälle henkisesti hyvin raskasta, sillä olen luonteeltani oikeastaan täysin päinvastainen eli hyvin herkkä ja (liian) kiltti.
Olen myös huomannut, että monesti ns. toksisen maskuliinisuuden takana on se rankka kokemus ettei kelpaa omana itsenään, vaan on pakotettu esittämään aivan jotain muuta tullakseen hyväksytyksi. Tällöin herkkä ja empaattinen mies helposti katkeroituu ja muuttuu myrkyllisiseksi koko maailmaa kohtaan.
Tarkoitus ei ole kritisoida naisia millään tavoin. He saavat tietenkin preferoida ihan minkälaisia miehiä tahansa itse haluavat, eivätkä ole millään tavoin "velvollisia" huomioimaan sellaisia miehiä, jotka eivät heitä viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Se on varmasti totta. Mutta tasapuolista siinäkin kohtaa. Ei kannata riidellä tai alkaa haukkumaan toista, kun voi tulla nenään. Varmasti monet homot elävät tasapuolisesti arvostavassa suhteessa, jossa ei lyödä.
Kyllä sekin on totta, nutta yllättäen ollaan samassa tilanteessa kuin hetero-pareissa. Ei me oltukkaan niin erilaisia homot vs heterot.
Kuten todettua, antaa naisten tehdä itse aloite niin eipähän tule väärinkäsityksiä. Itse vastaan jos huvittaa. Ja saatan jopa alkaa keskustelemaan, jos nainen on fiksu. Känniset länkyttäjät, feministi kanat yms skippaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Kuten todettua, antaa naisten tehdä itse aloite niin eipähän tule väärinkäsityksiä. Itse vastaan jos huvittaa. Ja saatan jopa alkaa keskustelemaan, jos nainen on fiksu. Känniset länkyttäjät, feministi kanat yms skippaan heti.
Tuolla lähestymistavalla saattaa tosin joutua odottamaan maailman tappiin asti.
Se on valitettavaa että soppaa hämmentää se kun moni nainen vaikuttaa profiilinsa puolesta etsivän vakavassa mielessä kumppania, mutta todellisuudessa toivoo kuitenkin helppoa seksiä. Tämän lisäksi jos mies alkaa valikoida esimerkiksi tinderissä kumppaneita, hän saattaa saada mätsin kenties 1/100 pyyhkäisyä ja 1/1000 on aidosti kumppanimateriaalia, joista 9/10 antaa ennen pitkää pakit jonkun toisen takia., paremman ja ronskimman ehdokkaan takia joka vain sattuu vetämään puoleensa enemmän.
Tämän seurauksena moni miehistä kokee ettei tuota jaksa käyttää vakavalla mielellä, laittaa kaikille tykkäyksen ja tekee kaikille matalatasoisen ehdotuksen seksiin. Koska todennäköisyyksien lailla joku kyllä suostuu kun kysyy riittävän monelta eikä ole nirso. Näin käy aina, ja tuloksena on että se kannattaa. Sama toistuu esimerkiksi jodelissa, valtava määrä miehiä laittaa joka postaukseen ehdotuksen ja jotkut tarttuvat näihin ehdotuksiin. Luonnollisesti tulos ei ole hyvä ja myöhemmin saa lukea kun joku on taas päättänyt ettei harkitse enää ketään miestä, edes niitä hillitympiä "kunnollisia" kavereita, koska on tarttunut näihin matalimman vaivan henkilöihin.
Ongelma on siis omanlaisensa noidankehä missä naiset eivät anna kellekään miehelle mahdollisuutta, ja osa näistä kunnollisemmin lähestyvistä turhautuu siihen ettei asiallinen käytös ja tavoitteet johda mihinkään, ja muuttuu myös matalan vaivan tyypeiksi saadakseen edes jotain tapahtumaan, ja jälleen joku nainen lakkaa antamasta mahdollisuuksia kellekään. Miksi nähdä vaivaa jos tulos on sama kuin työmarkkinoilla - työnantajat eivät edes vastaa hakemuksiin että sinua ei valittu tällä kertaa ja kulutit aikaa ja vaivaa ja henkisiä voimia ollaksesi erottuva? Jos et panosta niin et voi satuttaa itseäsi jatkuvasti torjutuksi tai hylätyksi tulemisen tunteella, ja luultavasti saat siitä huolimatta tuloksia.
Itsekin huomasin jossain kohtaa kun jäin aina toiselle sijalle tai vain kaveriksi, että jos on suorempi, ronskimpi ja törkeämpi niin yllättäen tuloksia alkoikin tulla. Naiset alkoivat kiinnostua enemmän kuin kaverina ja se lässytys siitä että haluaisi ihanan ja lempeän ja kohteliaan ja hyväkäytöstapaisen miehen hävisi kuin tuhka tuuleen, ilmeisesti kaikesta huolimatta halusivat jonkun jännän ja rohkean. Ilmeisesti ainoa ero oli se että kuka sen lähestymisen teki, jos oli oikea tyyppi niin sama lähestymistapa oli erittäin toivottua, väärä tyyppi niin se oli ahdistavaa. Naiset itse eivät koskaan lähestyneet niin se oli sitten nopanheittoa josta tuli ihan hyviä tuloksia. Toki huomautettakoon että en ole kähminyt ketään, mutta ollut aika suorasukainen.
Jossain menee kyllä raja jossa miehen pitää olla pikkuisen sika. Se hetki vaan pitää tuntea. Katsokaa vaikka Pablo Picasson maailmaa. Käykää näyttelyssä missä Picasso kuvaa itseään patsailla ja maalauksilla. Meikä on liikaa smooth operatorf räf räf.