Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Neuvoisin kaikkia miehiä pitäytymään kaukana naisesta, joka
A. Väittää, että tulee aina ja kaikkialla ahdistelluksi
B. Perustelee ja oikeuttaa omaa huonoa käyttäytymistä, koska A.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että joku osa miehistä on totaalisen empatiakyvyttömiä ja niitä on tosi vaikeaa saada ymmärtämään mikä se naisen kokemus on kun läpi elämänkaaren joutuu aivan liian usein julkisella paikalla varautumaan siihen että seuraan saattaa liimautua joku pelottava tai ahdistava joka joko käy heti käsiksi tai saattaa käydä kohta käsiksi. Ja tällä pelottavalla ihmisellä on useimmiten myös fyysinen kokoetu jonka avulla pystyy satuttamaan pahastikin. Jos mies ei pysty yhtään edes hetkeksi pysähtymään ja kuvittelemaan miltä naisista saattaisi tuollaisissa tilanteissa tuntua, hän on sitten vain tosi loukkaantunut kaikille naisille, kun ovat häntä kohtaan välillä tylyjä.
Mä lopetan tän ketjun lukemisen nyt tähän. Toivon todella että täällä ei ole lukumäärällisesti kovin montaa näitä empatiakyvyttyömiä miesasiamiehiä liikkeellä. Maailma ei ihan oikeasti ole mikään sukupuolien sota. Me pärjätään täällä kaikki aivan mainiosti kun noudatetaan normaaleja käytöstapoja, ollaan ystävällisiä toisillemme ja koitetaan joskus asettua vähän toistenkin asemaan. Ahidstelun kohteeksi joutuneen ihmisen reaktiosta ei ole ahdistelijalla oikeutta loukkaantua. (Jos et tiedä, mikä on ahdistelua, ole hyvä ja selvitä se. Asia ei ole vaikea.) Joskus nainen on saattanut joutua kokemaan niin paljon ahdistelua, että se on ihan trauman asteella, ja jokainen lähestyvä mies pelottaa. Se on kauhean väärin, mutta ei edelleenkään uhrin vika.
Jos sitä huomaa jossain vaiheessa syyttävänsä jotain fatalistista aakkosteoriaa tai kokonaista sukupuolta omasta onnettomuudestaan, kannattaa TODELLA hakeutua avun piiriin.
Ap
Etpä sinä näytä ymmärtävän sitä toista näkökulmaa yhtään sen paremmin. Minäminäminä uhri... minä.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että joku osa miehistä on totaalisen empatiakyvyttömiä ja niitä on tosi vaikeaa saada ymmärtämään mikä se naisen kokemus on kun läpi elämänkaaren joutuu aivan liian usein julkisella paikalla varautumaan siihen että seuraan saattaa liimautua joku pelottava tai ahdistava joka joko käy heti käsiksi tai saattaa käydä kohta käsiksi. Ja tällä pelottavalla ihmisellä on useimmiten myös fyysinen kokoetu jonka avulla pystyy satuttamaan pahastikin. Jos mies ei pysty yhtään edes hetkeksi pysähtymään ja kuvittelemaan miltä naisista saattaisi tuollaisissa tilanteissa tuntua, hän on sitten vain tosi loukkaantunut kaikille naisille, kun ovat häntä kohtaan välillä tylyjä.
Mä lopetan tän ketjun lukemisen nyt tähän. Toivon todella että täällä ei ole lukumäärällisesti kovin montaa näitä empatiakyvyttyömiä miesasiamiehiä liikkeellä. Maailma ei ihan oikeasti ole mikään sukupuolien sota. Me pärjätään täällä kaikki aivan mainiosti kun noudatetaan normaaleja käytöstapoja, ollaan ystävällisiä toisillemme ja koitetaan joskus asettua vähän toistenkin asemaan. Ahidstelun kohteeksi joutuneen ihmisen reaktiosta ei ole ahdistelijalla oikeutta loukkaantua. (Jos et tiedä, mikä on ahdistelua, ole hyvä ja selvitä se. Asia ei ole vaikea.) Joskus nainen on saattanut joutua kokemaan niin paljon ahdistelua, että se on ihan trauman asteella, ja jokainen lähestyvä mies pelottaa. Se on kauhean väärin, mutta ei edelleenkään uhrin vika.
Jos sitä huomaa jossain vaiheessa syyttävänsä jotain fatalistista aakkosteoriaa tai kokonaista sukupuolta omasta onnettomuudestaan, kannattaa TODELLA hakeutua avun piiriin.
Ap
Miksi eritoten te naiset sitten haluatte rahdata tänne lisää tuolla tavalla käyttäytyviä miehiä? Muslimeista niitä nimittäin löytyy ihan tilastollisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui baarissa lauantaina.
Olimme poikaporukalla viettämässä iltaa ja hain meille juotavaa. Vein ystävilleni juoman pöytään ja lähdin itse etsimään vessaa. Tila oli ahdas ja takaisin tullessani kiersin pienen naulakon kautta. Joku nainen siinä etsi maasta jotain ja kysyinkin "että tarvitseeko hän apua?" Hänellä oli takki kateissa ja jäin häntä auttamaan etsinnöissä, satuin sen löytämään ja annoin sen hänelle. Kysäisin häneltä että miten on ilta mennyt ja onko ollut mukavaa, naisen vastaus oli "mä seurustelen et en eti täältä mitään."
Kysyin sitten naiselta suoraan että ihanko tosissaan oon antanut merkkejä siitä, että yrittäisin häntä iskeä kun muutaman sanan hänen kanssaan vaihdoin ja yritin auttaa takin etsinnässä. Kerroin että seurustelen, ja yritin vain olla avulias ja ettei kaikki miehet yritä heti iskeä.
Nainen suuttui minulle tästä kommentista. :D
En halua vihata ketään, mutta mielestäni miehillä ja naisilla olisi molemmilla parannettavaa käytöksessään. Miehet ovat usein joko liian suoria tai päällekäyviä. Naiset puolestaan tylyttävät heti miehen joka heitä tervehtii. Mielestäni molemmat ovat typerää käytöstä. Ei ole iso asia heittää jotain pientä small talkia ja toivottaa sen jälkeen mukavaa illanjatkoa ja poistua omien ystävien luokse.
Tässähän oli kyse juuri siitä mitä AP aloituksessa kertoi, eli että hän on tylyttänyt ihan ok miehiäkin turhaan. Eli kurja juttu. Toisaalta ymmärrän tarinasi naistakin, koska narikalla tai ovella seuraan lyöttäytyvä "saattaja" on varmaan yksi niistä pelätyimmistä epätoivotuista seuralaista. "Onko ollut mukavaa" ei myöskään ole niitä parhaita small talkin aiheita...sitä on vähän vaikea selittää, mutta omaan korvaani se kuulostaa vähän tungettelevalta, ja se voidaan ymmärtää keskustelun avaukseksi pikemminkin kuin small talkiksi. Eli juu, ennakkoluuloistahan siinä on kyse niin kuin AP:llakin, mutta ennakkoluuloilla on taustansa. Lisäksi loukkaantunut vastaus henkilöltä, jonka on ehtinyt luokitella potentiaaliseksi (huom. siis vain potentiaaliseksi) ahdistelijaksi kuulostaa helposti uhkaavalta, loukkaantuneen sijaan. Eli ei nainen välttämättä sinulle suuttunut, halusi vain päästä tilanteesta pois.
Kuulostat ihan ok kaverilta, et sellaiselta joka tarkoituksella tekisi naisille epämukavan olon - sellaisiakin ON, usko pois, jotkut saavat kiksejä nimenomaan siitä, vaikka eivät tosissaan yrittäisi iskeä - mutta kommunikaatio on taitolaji ihan puolin jos toisinkin eikä aina mene nappiin. Joskus kuitenkin auttaa kun aavistaa jotain asioiden taustoista, eli miksi toinen reagoi niin kuin reagoi. Tsemppiä!
t.nainen 40 v.
Voi jestas! "Onko ollut mukavaa" on tungettelevaa
Ja "ei small talkia, vaan keskustelunavaus"
Alkaa mennä naurettavaks jo...
N37
Sen sijaan että valitatte miehistä, voisitte itse miettiä mistä käytös johtuu ja mitä voitte tehdä asialle. Se on ainut älykäs toimintatapa. Jos valitat että kaikki miehet kohtelevat sinua tietyllä tavalla se johtuu sinusta eikä kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sitten ihmetellään miksi naisia ei kiinnosta :D
Oletko koskaan miettinyt miksi miehiä ei kiinnosta panostaa lähestymisyrityksiinsä? Liian usein tulee tylyt/nolaavat pakit siitä huolimatta miten lähestyy. Joskus taas käy tuuri, eikä sekään tunnu riippuvan aloitteesta vaan naisen asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme poikaporukalla viettämässä iltaa ja hain meille juotavaa. Vein ystävilleni juoman pöytään ja lähdin itse etsimään vessaa. Tila oli ahdas ja takaisin tullessani kiersin pienen naulakon kautta. Joku nainen siinä etsi maasta jotain ja kysyinkin "että tarvitseeko hän apua?" Hänellä oli takki kateissa ja jäin häntä auttamaan etsinnöissä, satuin sen löytämään ja annoin sen hänelle. Kysäisin häneltä että miten on ilta mennyt ja onko ollut mukavaa, naisen vastaus oli "mä seurustelen et en eti täältä mitään."
Kysyin sitten naiselta suoraan että ihanko tosissaan oon antanut merkkejä siitä, että yrittäisin häntä iskeä kun muutaman sanan hänen kanssaan vaihdoin ja yritin auttaa takin etsinnässä. Kerroin että seurustelen, ja yritin vain olla avulias ja ettei kaikki miehet yritä heti iskeä.
En halua vihata ketään, mutta mielestäni miehillä ja naisilla olisi molemmilla parannettavaa käytöksessään. Miehet ovat usein joko liian suoria tai päällekäyviä. Naiset puolestaan tylyttävät heti miehen joka heitä tervehtii. Mielestäni molemmat ovat typerää käytöstä. Ei ole iso asia heittää jotain pientä small talkia ja toivottaa sen jälkeen mukavaa illanjatkoa ja poistua omien ystävien luokse.
Tässähän oli kyse juuri siitä mitä AP aloituksessa kertoi, eli että hän on tylyttänyt ihan ok miehiäkin turhaan. Eli kurja juttu. Toisaalta ymmärrän tarinasi naistakin, koska narikalla tai ovella seuraan lyöttäytyvä "saattaja" on varmaan yksi niistä pelätyimmistä epätoivotuista seuralaista. "Onko ollut mukavaa" ei myöskään ole niitä parhaita small talkin aiheita...sitä on vähän vaikea selittää, mutta omaan korvaani se kuulostaa vähän tungettelevalta, ja se voidaan ymmärtää keskustelun avaukseksi pikemminkin kuin small talkiksi. Eli juu, ennakkoluuloistahan siinä on kyse niin kuin AP:llakin, mutta ennakkoluuloilla on taustansa. Lisäksi loukkaantunut vastaus henkilöltä, jonka on ehtinyt luokitella potentiaaliseksi (huom. siis vain potentiaaliseksi) ahdistelijaksi kuulostaa helposti uhkaavalta, loukkaantuneen sijaan. Eli ei nainen välttämättä sinulle suuttunut, halusi vain päästä tilanteesta pois.
Kuulostat ihan ok kaverilta, et sellaiselta joka tarkoituksella tekisi naisille epämukavan olon - sellaisiakin ON, usko pois, jotkut saavat kiksejä nimenomaan siitä, vaikka eivät tosissaan yrittäisi iskeä - mutta kommunikaatio on taitolaji ihan puolin jos toisinkin eikä aina mene nappiin. Joskus kuitenkin auttaa kun aavistaa jotain asioiden taustoista, eli miksi toinen reagoi niin kuin reagoi. Tsemppiä!
t.nainen 40 v.
Moni nainen tuntuu saavan kiksit siitä, että saa miehen tylytettyä oikein kunnolla.
Miehet ei voi koskaan ymmärtää sitä määrää, kuinka paljon nainen saa tätä törkyä miehiltä kestää elämänsä aikana. Ja kun se alkaa jo alaiässä... 12-vuotiaana suunnilleen alkoi ekat ehdottelut, seksiviritteiset kommentit ym. Tottakai siinä kohtaa kun olet 18v, olet jo aseet pystyssä valmiiksi, että kun taas seuraava viisurinheiluttaja tulee juttujaan halkomaan niin tyssäät sen alkuunsa. Ihan normimenoa oli tuolloin että ensin bussissa joku tuli sentin päästä naamaa hönkimään kännissä jotakin kommenttejaan ja ehdotuksiaan, siitä kun pääsit irti ja ravintolan ovelle niin siellä on seuraava sankari kommentoimassa että "hymyilisit vähän beibi, kyllä toi perse mulle kelpais" - ihan ilman mitään seuraa tai kontaktia tai kommenttia häneltä pyytämättä.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mukavat, kohteliaat ja erittäin ystävälliset miehet on kivoja kavereita. Se on se kuuluisa fried-zone mihin sitten jäädään. Huonot tavat nyt on aina huonoja, mutta kuten isot pojat jo mulle pojan koltiaisena opetti: "on parempi olla mieluummin vähän mulukku, ko ikuisesti kahvikaveri". Ja niinhän se on. Nettien deittipalstat on täynnä mukavia ja kivoja miehiä, jotka toimivat hyvänä olkapäänä naisille joiden idioottimies on taas käyttäytynyt tuhmasti. Mutta siihen se niillä miehillä sitten jääkin, eikä se heidän vikansa ole.
Isot pojat kiusasivat ja valehtelivat sinulle. Naiset menevät naimisiin niiden mukavien miesten kanssa, joiden kanssa ollaan ensin kavereita. Eli niillä miehillä on koti, vaimo, perhe. Sinulla on vain isojen poikien sadut ja yksinäinen koti.
Kiltit kunnolliset betat odottelevat sinne 30v saakka vuoroaan kun tuleva morsio pyörii..tiedätte kyllä missä. Sitten sen jälkeen on betan vuoro ja heti panokset nousee. Pitää ostaa asunto ja tehdä lapset. Sitten kun näiden uutuudenviehätys on ohi, joutuu beta taas vaihtopenkille.
Selvennäpä vielä tätä k*llikarusellin määritelmää. Kuinka monta poikaystävää on karuselli? Onko vastaavaa halventavaa termiä miesten toimista, vai onko useiden naisten kanssa seksaillut vain "alfa" tai panomies?
Käytännössä juuri noin, sillä naiset sen sseman viimekädessä näille miehille suo ja siksi ei halventavaa nimitystä ole.
Mitenniin suo? Kyllähän mieskin päättää kenen kanssa sitä seksiä suostuu harrastamaan ja kenen kanssa ei sitä halua. Kys. mies ja nainen molemmat suostuvat harrastamaan toistensa kanssa, ei voi sanoa että vain toinen osapuoli suostuu.
Ärsyttää tämä vastuun sysääminen kokonaan naisille.Naisten silmin se näyttäytyy noin koska käytännössä kaikki kelpaavat irtoseksiin. Miehistä vain noin 20% kelpuutetaan siihen touhuun.
No sitten sulla on pari vaihtoehtoa:
opettele käyttäytymään niin että saat sitä irtoseksiä tai hanki naisystävä/vaimo.. äläkä sano ettei jälkimmäistä saa, on vaikka minkä näköistä miestä parisuhteessa/naimisissa.Irtoseksiin pitää olla komea ja pitkä. En ole kumpaakaan. Parisuhteeseen taas päädyin juuri karuselliveteraanin kanssa. Siksi on myös oma kokemus taustalla.
Olet siis katkera naiselle siitä että hänellä on ollut seksielämää ennen sinua ja kateellinen "alfoille" jotka ovat sitä hänen kanssaan harrastaneet. Ja tämä syö miestä niin että on parempi haukkua kaikki naiset k*llikaruselin pyörittäjiksi, varmuuden vuoksi. Menikö oikein?
Olet oikeasti avun tarpeessa.
On siinä kateuttakin, mutta enemmän se, että meikäläiset kelpaa vasta kun on aika ikään kuin pistää työvaihe silmään ja aikuistua. Olen siis se mihin tyydytään, kun ei niistä hauskanpito miehistä saanut ketään sitoutettua.
Älä ole niin munaton jätkä. Petä sitä. Käy hu orissa. Hanki kehitysmaasta kokematon alaikäinen nainen.
Näin teenkin toveri hyvä. Olen tästä usein täällä kirjoittanutkin. Eli kuinka kääntää betaus voitoksi! Jotkut fanini ehkä muistavatkin muutamista legendaarisista ketjuista miten tama tapahtuu.
Vastaa nyt lopultakin, tunsitko vaimosi jo nuorena? Oliko hänellä mahdollisuus valita sinut, mutta valitsi sen karusellin?
Ellei, teet juuri samaa kuin ap. Kostat viattomalle. Miksi täällä paheksut naisia, kun itse olet kymmenen kertaa pahempi?
Nyt tarttis muistaa ettei kyse ole kostamisesta vaan itsensä suojelusta. Huomiotta jättämisessä tai tylyttämisessä ei siis ole kyse miesten mielen pahoittamisesta ihan ilkeyttään. Ahdistelun kohteeksi joutuminen on usein ihan mielettömän pelottavaa ja kuka tahansa varmaan valitsee mielummin tylyn käytöksen kuin välittömän uhan turvallisuudelle, hengelle tai terveydelle. Ihan turha yrittää tehdä tästä jotain naisten luonne- tai asenneongelmaa. Kyse on ihan oikeasti pelosta. Se pitää nyt tajuta. On aika ankeaa ulista siitä että tuli paha mieli tylystä käytöksestä kun toinen pelkää siinä henkensä edestä.
Eli olet aina viihteellä pelkäämässä henkesi edestä?
Kyllä minä luulen, että se hengen menettämisen mahdollisuus on tiettynä mahdollisuutena olemassa ja naisten mielessä usein tuntemattoman lähestyessä. Ei minään hysteerisenä pelkona, vaan yhtenä mahdollisuutena. Siksi esim naiset neuvovat toisiaan tapaamaan uudet tyypit aina julkisilla paikoilla turvallinen poistuminen mietittynä.
Joo. Ja esim julkisissa kulkuvälineissä ahdistelussa on se elementti että entä jos mies lähtee perään. Miten toimia ettei jää yksin sen kanssa. Kaikki tajuaa että tällaiset on harvinaisia tapauksia mutta se tieto on aina takaraivossa että näitä joutuu miettimään.
Olen minäkin saanut tuntemattomilta ja kerran puolitutultakin nyrkistä ihan vain siksi, että olen sattunut tulemaan paikalle. Kyllä minä tiedostan, että miehenä minulla on riski saada turpaani julkisilla paikoilla - varsinkin ilta/yöaikaan. Ei se silti tarkoita, että suhtautuisin jokaiseen vastaantulijaan sillä ajatuksella, että hänen tarkoitus voi olla juuri minun hakkaaminen. Vähän suhteellisuuden tajua. On eri asia tiedostaa, että jotain voi tapahtua kuin kohdella kaikkia lähtökohtaisesti syyllisinä.
En jaksa uskoa että saat täysin ilman syytä nyrkkiä naamaan vain siksi että ilmestyt paikalle. Jotain jätät nyt kertomatta.
Pientä uhrin syyllistämistä?
Miten suhtaudut miehiin, jotka sanovat, ettei niitä ahdistavia lähestymisiä ihan tyhjästä tule?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei voi koskaan ymmärtää sitä määrää, kuinka paljon nainen saa tätä törkyä miehiltä kestää elämänsä aikana. Ja kun se alkaa jo alaiässä... 12-vuotiaana suunnilleen alkoi ekat ehdottelut, seksiviritteiset kommentit ym. Tottakai siinä kohtaa kun olet 18v, olet jo aseet pystyssä valmiiksi, että kun taas seuraava viisurinheiluttaja tulee juttujaan halkomaan niin tyssäät sen alkuunsa. Ihan normimenoa oli tuolloin että ensin bussissa joku tuli sentin päästä naamaa hönkimään kännissä jotakin kommenttejaan ja ehdotuksiaan, siitä kun pääsit irti ja ravintolan ovelle niin siellä on seuraava sankari kommentoimassa että "hymyilisit vähän beibi, kyllä toi perse mulle kelpais" - ihan ilman mitään seuraa tai kontaktia tai kommenttia häneltä pyytämättä.
N33
Vastaavasti jo alakouluikäisenä pojat alkaa kuulla syyttelyä siitä miten ovat pervoja ja ajattelevat vain munallaan. Se ei välttämättä kannusta hyvään käytökseen kun tuomitaan jo heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Vastaavasti jo alakouluikäisenä pojat alkaa kuulla syyttelyä siitä miten ovat pervoja ja ajattelevat vain munallaan. Se ei välttämättä kannusta hyvään käytökseen kun tuomitaan jo heti kättelyssä.
No rohkenen epäillä, kenen taholta? Ja eipä se silti oikeuta ahdistelemaan muita.
35 ja sinkku. Useimpien miesten mielestä et enää ole vaimoainesta. Sinua ei netissä sellaiset lähestykään vaan ne samat perseestäpuristelijat kuin nuoruudessasi.
lehdistä näkee, että kaikki kauniit naiset ovat kevytkenkäisiä ja epäluotettavia ja yleensä myös riidankylväjiä, joten näiltä halutaan seksiä mutta ei parisuhdetta
ihan itse ovat naiset tämän kuvan itsestään luoneet, ja melko samoilla linjoilla rupeaa olemaan jo pääministerimmekin
Taitaa kuulua soidintanssiin, että mies tekee hieman jotain törkeetä herätääkseen naisen, että tosi olisi kyseessä jos mielet ja biologia kohtaavat. Huumorintajujen olisi jossain mielessä kohdattava. Aika nopeasti näkee onko kipinää vai ei. Tosin olen minäkin hairahtunut väärään naistyyppiin. Juu ja toisin kun luulette niin naisen pitää olla feministi ainakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a.. enpä voi sanoa samaistuvani kun miehet ei koskaan lähesty minua. Ja jos pääsen juttusille niin niitä ei kiinnosta koskaan mikään syvempi. Ajattelin luovuttaa kun itsetunto vaan menee rikki joka kerta ja tulee paha mieli.
N25
Miehillä Suomessa on tosi heikko itsetunto. Tykkäävät alkuvaiheessa ihan perus läpän heitosta. Älä ala siteeraamaan mitään kirjallisuuden klassikoita.
Esitä että oot vähän huppelissa niin takaan että kiinnostus herää. Jos olet siis viihteellä.
Huumori auttaa. Lycka till.
Nimimerkki onni osuu silloin kun olet jo luopunut toivosta.
Vierailija kirjoitti:
N33
Ulkoasulla eli vaatetuksella jo viestit paljon. Peilin äär4een miettimään mitä viestität alitajuisesti. Sosiaalipsykologia ja freudismit on ilmeisesti täyttä tuutilullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a.. enpä voi sanoa samaistuvani kun miehet ei koskaan lähesty minua. Ja jos pääsen juttusille niin niitä ei kiinnosta koskaan mikään syvempi. Ajattelin luovuttaa kun itsetunto vaan menee rikki joka kerta ja tulee paha mieli.
N25
Miehillä Suomessa on tosi heikko itsetunto. Tykkäävät alkuvaiheessa ihan perus läpän heitosta. Älä ala siteeraamaan mitään kirjallisuuden klassikoita.
Esitä että oot vähän huppelissa niin takaan että kiinnostus herää. Jos olet siis viihteellä.
Huumori auttaa. Lycka till.
Nimimerkki onni osuu silloin kun olet jo luopunut toivosta.
Sinä stereotypialla uskon-linnakeesi rakensit. Kauanko harhakuvasi luulet kestävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.nainen 40 v.
Voi jestas! "Onko ollut mukavaa" on tungettelevaa
Ja "ei small talkia, vaan keskustelunavaus"Alkaa mennä naurettavaks jo...
N37
No nuo komentisi huutavat kitkeryyttä ja pikku kuoppia elämässä. Ajoittain saa olla kitkerä ja hapan, mutta elämän kastikeeksi siitä ei ole.
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Ulkoasulla eli vaatetuksella jo viestit paljon. Peilin äär4een miettimään mitä viestität alitajuisesti. Sosiaalipsykologia ja freudismit on ilmeisesti täyttä tuutilullaa.
Kuule ihan sama vaikka ois pieruverkkarit päällä. Ahdistelijoita löytyy aina.
Perus vähättelyä taas...