Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
1601/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisena täytyy tunnustaa, että moni nainen on ihan jäätävä kaksinaismoralisti. Eikä siinä nähdä tietenkään mitään ongelmaa.

Nämä sinkuiksi jääneet tuttavat ovat niitä, joita "aina" ahdistellaan ja halutaan joka paikassa niin hemmetisti. Jännä kun ei muille näyttäydy samalla tavalla.

Sanomattakin selvää, ettei yksikään noista, jotka tylyttää miehiä, huolisi ikinä miestä, joka puhuis ollenkaan edes murto-osan yhtä yleistäen ja kohtelis yhtä tylysti naisia kuin he kohtelevat miehiä.

On se todellinen ihme, että miehetkin viihtyy pidemmän päälle mukavien ja reilujen seurassa naisten seurassa, jotka ei koko ajan ole uhriutumassa joka asiassa ja elä kaksoisstadardien mukaan

Nainen on ostaja, mies myyjä. Silloin ei ole niin väliä, mitä nainen sanoo miehistä, mutta toisin päin se ei käy. Ei autokauppias voi alkaa sanomaan ostajalle, että: "Sä oot kyllä niin köyhän näköinen, että tätä autoa sulla ei ole varaa ostaa.."

No aika surkeesti menee, jos tämä on käsityksesi ihmisten välisistä suhteista.

Kunhan sanoin vertauskuvan. Mies ei voi arvioida naista samalla tavalla, kuin nainen voi arvioida miestä.

Tottakai voi - ja pitääkin voida tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Jossain takaperuissa kulttuureissa on se meininki, että naista liehitellään, kunnes saadaan sidottua kotiin, jossa mies päällikkönä.

Vierailija
1602/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisena täytyy tunnustaa, että moni nainen on ihan jäätävä kaksinaismoralisti. Eikä siinä nähdä tietenkään mitään ongelmaa.

Nämä sinkuiksi jääneet tuttavat ovat niitä, joita "aina" ahdistellaan ja halutaan joka paikassa niin hemmetisti. Jännä kun ei muille näyttäydy samalla tavalla.

Sanomattakin selvää, ettei yksikään noista, jotka tylyttää miehiä, huolisi ikinä miestä, joka puhuis ollenkaan edes murto-osan yhtä yleistäen ja kohtelis yhtä tylysti naisia kuin he kohtelevat miehiä.

On se todellinen ihme, että miehetkin viihtyy pidemmän päälle mukavien ja reilujen seurassa naisten seurassa, jotka ei koko ajan ole uhriutumassa joka asiassa ja elä kaksoisstadardien mukaan

Nainen on ostaja, mies myyjä. Silloin ei ole niin väliä, mitä nainen sanoo miehistä, mutta toisin päin se ei käy. Ei autokauppias voi alkaa sanomaan ostajalle, että: "Sä oot kyllä niin köyhän näköinen, että tätä autoa sulla ei ole varaa ostaa.."

Kunhan sanoin vertauskuvan. Mies ei voi arvioida naista samalla tavalla, kuin nainen voi arvioida miestä.

Jossain takaperuissa kulttuureissa on se meininki, että naista liehitellään, kunnes saadaan sidottua kotiin, jossa mies päällikkönä.

Uskot vakaasti, että esimerkiksi Juha Sipilä olisi saanut vastaavan kansanliikkeen aikaiseksi, kun olisi nuollut jonkun julkkisnaisen kaulaa ja riehunut Kesärannassa? Meinaat, että kaikki Suomen naiset ja miehet olisivat joukolla alkaneet puolustaa Sipilän oikeutta vapaa-aikaan? Epäilen vahvasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskot vakaasti, että esimerkiksi Juha Sipilä olisi saanut vastaavan kansanliikkeen aikaiseksi, kun olisi nuollut jonkun julkkisnaisen kaulaa ja riehunut Kesärannassa? Meinaat, että kaikki Suomen naiset ja miehet olisivat joukolla alkaneet puolustaa Sipilän oikeutta vapaa-aikaan? Epäilen vahvasti...

En usko. Pitäisi kohdella kaikkia samojen sääntöjen mukaan. Mutta nyt ei ehkä ihan puhuttu tästä...

Puhuttiin (tai ainakin minä kirjoitin siitä) miten ihmissuhteet muodostuvat ja kuinka vastakkaista sukupuolta lähestytään ja millä kriteerein.

Kukaan ei pidä sukupuoliuhriutujista, ei naiset eikä miehet. Se lienee meille kaikille yhteistä.

Vierailija
1604/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Tämä pätee kyllä myös toisinpäin.

Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus. 

Ei ehkä evoluution, mutta raamatun. Olen mies, ja minulla on viisikymppinen lihava, haiseva, sivistymätön ja sosiaalisilta taidoiltaan kehno tuttava, joka syyttää naisia pinnallisuudesta siksi, että eivät suostu hänen kanssaan avioliittoon, vaikka raamatun mukaan näin kuulemma kuuluu toimia. On myös kovasti huolissaan Suomen huoltosuhteen kehittymisestä.

Vierailija
1605/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikoinaan ravintolassa melko paljon. En kohdannut puristeluja ta törkeitä lähestymisiä kuin aniharvoin, perseestä ei puristellut kukaan. Tanssilattialla joku kavaljeeri yritti vetää liian lähelle tms. Vetäydyin kauemmas ja jos ei tehonnut sanoin napakasti, että en tykkää tuosta.

Yleensä uskoivat, jos ei niin lähdin pois.

Jos muussa tilanteessa puhui törkeitä tai oli muuten törppö, niin lähdin kaemmas ko. tyypistä.

Valokuvia ei siihen aikaa otettu, otettiinko 15 vuotta sitten?

Uskon kyllä, että nykyään on suorasukaisempaa ja monet tinder-miehet epäkohteliaita. Mutta toivottavasti on kunnollisiakin miehiä vielä olemassa.

Mutta ehkä naisetkin ovat suorasukaisempia. Ainakin täällä keskusteluissa on ollut hyvin yleistä, että mennnän sänkyyn jo ensitreffeillä tai heti kun on nipin napin tutustuttu.

Ehkä se molemminpuolinen suorasukaisuus sitten heijastuu myös miesten käytökseen. Ei osata olla enää ns. romanttisia ja käyttäytyä kauniisti. Seksi ja tapailu on arkistunut ja se heijastuu käytökseen.

Ei niin, että välttämättä pitäisi, mutta ehkä niin vain on nyt tapahtunut.

"Toivottavasti on kunnollisiakin miehiä vielä olemassa"

Tässä taas yks esimerkki miesvihasta. Toivon todella, ettet ole yhtään poikalasta kasvattanut tai kasvata.

No, kirjoitin tuon lauseen, koska moni nainen on sanonut, että miehet ovat tötkeitä tms. En voi sitä ihan ohittaakaan. Enhän minä voi tietää mitä he ovat kokeneet.

Itsehän juuri kerroin, etten ole kokenut miesten puristeluja tms.

Olen yhden pojan äiti ja kyllä mielestäni hänet kasvattanuta hyväksi perheenisäksi.

Ei kiroile, ei ole alkoholin tai huumeiden käyttäjä, on työelämässä ja omia lapsiaa hoitaa ja kasvattaa tasavertaisesti vaimonsa kanssa. Osaa pestä pyykkiä, laittaa ruokaa jne.

En sitäpaitsi tunne minkäänlaista miesvihaa. Minkäänikäisiin miehiin. Vauvasta vaariin ovat ihan ok.

Vierailija
1606/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. On paljon huonoja kokemuksia miehistä. En haluaisi olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

N25

Vierailija
1607/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikoinaan ravintolassa melko paljon. En kohdannut puristeluja ta törkeitä lähestymisiä kuin aniharvoin, perseestä ei puristellut kukaan. Tanssilattialla joku kavaljeeri yritti vetää liian lähelle tms. Vetäydyin kauemmas ja jos ei tehonnut sanoin napakasti, että en tykkää tuosta.

Yleensä uskoivat, jos ei niin lähdin pois.

Jos muussa tilanteessa puhui törkeitä tai oli muuten törppö, niin lähdin kaemmas ko. tyypistä.

Valokuvia ei siihen aikaa otettu, otettiinko 15 vuotta sitten?

Uskon kyllä, että nykyään on suorasukaisempaa ja monet tinder-miehet epäkohteliaita. Mutta toivottavasti on kunnollisiakin miehiä vielä olemassa.

Mutta ehkä naisetkin ovat suorasukaisempia. Ainakin täällä keskusteluissa on ollut hyvin yleistä, että mennnän sänkyyn jo ensitreffeillä tai heti kun on nipin napin tutustuttu.

Ehkä se molemminpuolinen suorasukaisuus sitten heijastuu myös miesten käytökseen. Ei osata olla enää ns. romanttisia ja käyttäytyä kauniisti. Seksi ja tapailu on arkistunut ja se heijastuu käytökseen.

Ei niin, että välttämättä pitäisi, mutta ehkä niin vain on nyt tapahtunut.

"Toivottavasti on kunnollisiakin miehiä vielä olemassa"

Tässä taas yks esimerkki miesvihasta. Toivon todella, ettet ole yhtään poikalasta kasvattanut tai kasvata.

No, kirjoitin tuon lauseen, koska moni nainen on sanonut, että miehet ovat tötkeitä tms. En voi sitä ihan ohittaakaan. Enhän minä voi tietää mitä he ovat kokeneet.

Itsehän juuri kerroin, etten ole kokenut miesten puristeluja tms.

Olen yhden pojan äiti ja kyllä mielestäni hänet kasvattanuta hyväksi perheenisäksi.

Ei kiroile, ei ole alkoholin tai huumeiden käyttäjä, on työelämässä ja omia lapsiaa hoitaa ja kasvattaa tasavertaisesti vaimonsa kanssa. Osaa pestä pyykkiä, laittaa ruokaa jne.

En sitäpaitsi tunne minkäänlaista miesvihaa. Minkäänikäisiin miehiin. Vauvasta vaariin ovat ihan ok.

Kyllä tuo on miesvihaa, et voi muuksi kääntää. Monilla miehillä on erittäin ikäviä kokemuksia naisista. Sekö oikeuttaa yleistämään tyyliin "toivottavasti on vielä kunnon naisia olemassa"? Miten voit sanoa noin, jos itsekin olet sellaisen kasvattanut? Et ole varma edes omasta pojastasi.

Mutta sehän tuossa onkin, että tuo kaksinaismoralismi on niin syvässä. Kuvitellaan et miehistä saa sanoa mitä vaan, koska "ikävät kokemukset". Naiset eivät ole yhtään parempia, tai aiheuta vähemmän ikäviä kokemuksia.

Vierailija
1608/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. On paljon huonoja kokemuksia miehistä. En haluaisi olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

N25

Millaisia huonoja kokemuksia? Ja selvinpäin vai kännissä?

Vierailija
1609/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Hyvä. Pysy kaukana, niin kaikki voittaa.

Vierailija
1610/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nuorempana puristelleet ja lääppineet lukuisat naiset, ja jos olen äärikohteliaasti antanut pakit, on tullut todella rumaa v**ttuilua päin näköä. Sekä ravintolassa, että työpaikalla. Ei silti ole käynyt edes mielessä, että ryhtyisin todella tylyksi KAIKKIA naisia kohtaan.

Onko naisten oikeasti vaikea ymmärtää, että ei pitäisi yleistää, kaikki miehet, naiset, ihmiset eivät ole samanlaisia? Ja vielä, jos siitä närkästyy, että nettideittipalstalla ehdotellaan seksiä, niin elämä voi muodostua aika kovaksi kokemukseksi ylipäätään. Lohdutukseksi, useimmat miehet eivät saa koskaan minkäänlaisia ehdotuksia keneltäkään. Siinä sitten vaan mietitään, että olenko yksin lopun ikääni, vai haluanko tulla nöyryytetyksi yhä uudelleen.

Vierailija
1611/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mua on nuorempana puristelleet ja lääppineet lukuisat naiset, ja jos olen äärikohteliaasti antanut pakit, on tullut todella rumaa v**ttuilua päin näköä. Sekä ravintolassa, että työpaikalla. Ei silti ole käynyt edes mielessä, että ryhtyisin todella tylyksi KAIKKIA naisia kohtaan.

Onko naisten oikeasti vaikea ymmärtää, että ei pitäisi yleistää, kaikki miehet, naiset, ihmiset eivät ole samanlaisia? Ja vielä, jos siitä närkästyy, että nettideittipalstalla ehdotellaan seksiä, niin elämä voi muodostua aika kovaksi kokemukseksi ylipäätään. Lohdutukseksi, useimmat miehet eivät saa koskaan minkäänlaisia ehdotuksia keneltäkään. Siinä sitten vaan mietitään, että olenko yksin lopun ikääni, vai haluanko tulla nöyryytetyksi yhä uudelleen.

Miehenä epäilen tämän tarinan todenperäisyyttä. Maailma ei vaan toimi noin.

1612/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkuin mies. Sä et ole nainen.

Jos olisit nainen, ymmärtäisit, että se ei ole mikään kaksoisstandardi että naiset joutuvat kohtaamaan käsiksi käymistä, seuraamista ja pahempaakin. Se on ihan todellisuutta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1613/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä nainen kävelee luokse ja työntää käden suoraan housuihin. Käynyt nuoruudessa parikin kertaa. Ei siinä pikku tuiterissa edes tajua mitä olisi pitänyt tehdä tai sanoa. Roolit toisinpäin niin johan nousisi mekkala.

Vierailija
1614/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitäisi muistaa itse ottaa vastuu käytöksestään ja luulenpa vaan, että siinä samalla kun itse olet ollut töykeä, niin on mennyt monta hyvää mahdollisuutta parisuhteeseen sivusuun.

Vierailija
1615/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerroit kaiken tuon itsestäsi. Olin jo aikeissa masentua tuohon ainaiseen tylytykseesi. En tosin nytkään jaksanut käydä läpi pitkää vuodatustasi. Varmistaisin vain, että tissisi ja peppusi on varmasti ennallaan?

Vierailija
1616/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa noitten miehiin kyllästyneitten vaan olla. Omaksi harmikseen ne vihaa pitävät mies sukupuolta kohtaan ja yksinäisiä sittemmin ovat. Heidän ongelmansa on mm tuo yleistäminen ja mahdollisesti huonossa seurassa liikkuminen tai vääränlaisen seuran houkuttelu, tekemällä itsensä tarjolle näille lähentelijöille ja ehdottelijoille.

Minä uskon, että fiksu nainen voi löytää fiksua seuraa, jos semmoista osaa arvostaa ja pitää tärkeänä. Jos ettii kevyitä suhteita tai yhden illan juttuja tai semmoista karmaa kantaa, niin sitten voi olla huonompi tuuri. Yksikin yhden illan juttu voi saada aikaan karman tulevillekin yhden illan ehdotuksille.

Vierailija
1617/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen."

Miksi ei puhuta yleisesti että tytöt haluavat parisuhteen ja perustaa perheen.

Joka paikassa kohkataan vain sitä seksiä.

Vierailija
1618/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Miehenä epäilen tämän tarinan todenperäisyyttä. Maailma ei vaan toimi noin.

Epäile rauhassa. Kyselin itse joskus tuttavapiirissä naisilta, että onko heitä ahdisteltu tai puristeltu tuntemattomien toimesta. Kaikki sanoivat, että ei koskaan, korkeintaan sinnikästä humalaisen sönkötystä olivat kohdanneet. Se ei silti tarkoita, että kenellekään muulle sellaista ei tapahtuisi. Täällä oli jokin aikaa sitten pitkä ketju, jossa miehet kertoivat ahdistelukokemuksistaan, niitä kommentteja oli satoja. Tuskin niitä kaikkia joku trolli oli kirjoittanut, olisi nimittäin näppäimistö sauhunnut, sillä vauhdilla niitä tuli luettavaksi.

Jos oikeasti luulet, että esim. nk. "räväkät" keski-ikäiset naiset eivät puristele nuoria salskeita miehiä kun on "kannat kattoon" menovaihe päällä, niin et ilmeisesti ole paljon ravintoloissa pyörinyt.

Vierailija
1619/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin mies. Sä et ole nainen.

Jos olisit nainen, ymmärtäisit, että se ei ole mikään kaksoisstandardi että naiset joutuvat kohtaamaan käsiksi käymistä, seuraamista ja pahempaakin. Se on ihan todellisuutta.

Mää voin kaataa kaiken syyn totaalisesti naisten niskaan. Jos teillä naisilla olisi ollut edes hiukan silmää valkata inhimillisempi ihmismäinen mies niin se olisi syntynyt miljoonavuotta sitten. Te naiset välitätte 100 prosenttia feno- ja genotyypit jotka johtuvat mitokondriosta. XY- kromosomi on puoleksi nainen eli oikeita miehiä ei ole olemassa vaan minäkin olen muunnos NAISESTA! Liki kaikki naisten vehkeet löytyvär surkastuneina miehestä....ja toisinpäin. Menkää vaan nurkkaan nauramaan valintojanne!

..

....

Niin tyypillistä naisille - tuli shopattua vääränlainen mies ja TUOTEPALAutUS o vähä vaigiaa.

Vierailija
1620/1756 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä hää valittaa, että mikä on kun miehet eivät vilkaisekaan, puhumattakaan tissien puristelusta. Mieli tekisi mutta ei ole kaveria.

Ei meillä ole koskaan hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme