Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Joo, ei kaikki miehet ole limaisia ahdistelijoita, mutta tarpeeksi moni on, että jokaisella naisella on jonkinlainen ahdistelukokemus miehen taholta. Ahdistelijat ei kanna valomerkkiä mukanaan, me ei voida tietää kuka on hyvä mies ja kuka ei. Sen takia me varotaan kaikkia miehiä. Eihän kaikki punkitkaan kanna borrelioosia, mutta silti me suojaudutaan niiltä.
Kullankaivajat eivät kanna valomerkkiä mukanaan, ei me miehet voida tietää kuka on vain elättäjän perässä. Sen takia me suhtaudutaan epäluuloisesti kaikkiin naisiin, me ei voida tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.
No sittenhän asiat ovat juuri niin kuin pitääkin. Te hu9rittelette automaattisesti kaikkia kukkankai--- naisia ja me kullankaivajat suhtaudumme teihin tylysti. Valtakunnassa kaikki hyvin.
Paitsi etten hu0rittelisi naista joka antaa pakit, vaikka tylyt sellaiset. Toki se kertoo paljon naisen luonteesta jos ensikohtaaminen olisi pelkkää v*ttuilua naisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Joo, ei kaikki miehet ole limaisia ahdistelijoita, mutta tarpeeksi moni on, että jokaisella naisella on jonkinlainen ahdistelukokemus miehen taholta. Ahdistelijat ei kanna valomerkkiä mukanaan, me ei voida tietää kuka on hyvä mies ja kuka ei. Sen takia me varotaan kaikkia miehiä. Eihän kaikki punkitkaan kanna borrelioosia, mutta silti me suojaudutaan niiltä.
Kullankaivajat eivät kanna valomerkkiä mukanaan, ei me miehet voida tietää kuka on vain elättäjän perässä. Sen takia me suhtaudutaan epäluuloisesti kaikkiin naisiin, me ei voida tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.
Miksi tämä ei näy mitenkään käytännössä?
Ei näy mitenkään? Paljonko pääkaupunkiseudulla on sinkkuja? Uskotko tosiaan että kaikki hyvät miehet ovat menneet, tai niitä ei edes ole?
Niitä miehiä toki löytyy helposti jotka ovat pelkän seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tää menee aina niin samalla kaavalla tää keskustelu. Joku sanoo että on kokenut ahdistelua, sitten tulee yksi huutamaan että kaikki akat ootte äl utkia, sit tulee pari naista sanoon ettei mua oo ainakaan puristeltu ikinä ja sit tulee miehet sanoon että siihen vois itsekin vaikuttaa että ahdistellaanko ja sit vielä tuplamansplaining isoilla ranskalaisilla: "Mä olen mies ja mä en oo nähnyt kuin kerran että naista puristettiin, joten oma on vikas."
Tämä :D Joka ikinen kerta. Tässäkin suurin piirtein jo ekalla sivulla käyty läpi tuo "h***uorat luulee olevansa kaiken keskipiste"-"Mä olen nainen eikä mua ole koskaan ahdisteltu"-"Ei kaikki miehet"-"Oma vika"-kaari. Itse taidan jatkaa vain töykeilyä miehille kun kerran vuorovaikutteinen keskustelu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin basic bit-ch ettei tosikaan. Ensin 10 vuotta ku.llikarusellissa, sen jälkeen etsimässä jotain be.taa perustamaan perhettä ja maksamaan kulut. 100€ vetoa että et tylyttänyt niitä kuumimpia uroksia jotka pyrkivät iholle siellä tanssilattialla. Päinvastoin, annoit heidän tehdä mitä halusivat sinulle.
Onko sinulle oikeasti vaikea tajuta, että nainen saa ihan oikeasti itse päättää, kuka saa hänelle tehdä ja mitä. Ja se, joka ei saa, ei oikeasti saa sen jälkeen käyttää asiatonta kieltä tai yrittää käydä käsiksi?
Nainen saa päättää, mutta se on eri asia kuin pyörtää puheensa.
eri
Eihän tässä kukaan ole pyörtänyt puheitaan? -eri
Jos sanotaa että tietynlainen käytös ei ole hyväksyttävää, mutta suvaitaan se komean miehen kohdalla, niin kyllä se on puheiden pyörtämistä.
Että kaikkien pitää saada jos yksi saa? Sinä kutsut kaverin illalliselle, niin kyllä sun minullekin on pakko tarjota koska sille toisellekin tarjoat, muuten se onnouheiden pyörtämistä!!!1!!1@
Miehen logiikka. 😑
Naisen logiikka on ilmeisesti sitten summeaa logiikkaa, vai mitä? Vertauksesi on väärin, pätevässä verrannossa sanoisit ettei miehillä ole illalliselle tulemista, mutta ottaisit kuitenkin joitakin miehiä vastaan.
Ja millä perusteella minulla ei olisi siihen oikeutta? Jos olen sanonut sinulle "ei", se ei suinkaan tarkoita että sanoin niin myös sille naapurin mukavalle pertille.
Ehkä tuo jankkaava mies-oletettu tarkoittaa tätä:
miksi nainen sanoo ettei etsi seuraa, jos hän tarkoittaa "sorry, en kelpuuta naamaasi"
-mies joka tunnustaa itsemääräämisoikeutesi
Eli nyt te yhtäkkiä haluatte että nainen sanoo sorry en kelpuuta naamaasi? Ja tämäkö ei ole tylyä 😁. Nyt pyörii tuuliviiri niin vinhaa vauhtia ettei perässä pysy.
Miksi mikään olennainen osa ap:n kirjoituksesta ei mene näille jankkajopeille perille? Jos naisena käyt ulkona tai lataat vaikka tinderin, niin isoin osa kaikista lähestymisistä on just näiltä onneaan kokeilevilta urveloilta, jotka irl tarraavat perziiseen jonkun rivon ja alentavan läpän kera tai sit näitä suorasukaisia p a n o ehdotuksia tai d i c k p i c c e j ä sovelluksissa. Jos 2/3 osaa sinua lähestyvistä miehistä ei osaa lainkaan käyttäytyä kuin ihmisten yleensä pitäis, niin siihen 1/3 osaan alkaa suhtautua yhtä skeptisesti kuin niihin kaikkiin muihinkin juntteihin.
Ilmeisesti liki kaikki ketjun miehet ovat näitä "yhyy-akat-aina-antaa-pakit-kun-klähmin-niitä-tavalla- tai-toisella-väkisin -tyyppejä", joiden pieneen mieleen ei mahdu muuta kuin ne omat tarpeet ja omat johonkin esihistoriaan perustuvat mielipiteet naisista ja miehistä, joissa varmaan joku sormien napsautus ja panokäsky on jo myönnytys naisten suuntaan sen tukasta luolaan raahaamisen sijaan. Jos joku nainen lähtee baarista tolla tavalla käyttäytyvän itseänne komeamman miehen matkaan, niin todennäköisesti ko pari tunsi toisensa jo ennestään. Tuiki tuntemattoman miehen julkeisiin lähestymisyrityksiin nainen harvemmin suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän asiat ovat juuri niin kuin pitääkin. Te hu9rittelette automaattisesti kaikkia kukkankai--- naisia ja me kullankaivajat suhtaudumme teihin tylysti. Valtakunnassa kaikki hyvin.
Paitsi etten hu0rittelisi naista joka antaa pakit, vaikka tylyt sellaiset. Toki se kertoo paljon naisen luonteesta jos ensikohtaaminen olisi pelkkää v*ttuilua naisen osalta.
En usko että kukaan ensisijaisesti vittuilee. Kyllä se vaatii sen ettei ensimmäiset pakit mene perille. Itsellä tyyli sanoa jotain neutraalia naama peruslukemilla ja sitten päättäväinen kääntyminen kaverin puoleen tms. Eli katkaisee momentumin vonkaamiselta / ilkeilyltä läpän varjolla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää menee aina niin samalla kaavalla tää keskustelu. Joku sanoo että on kokenut ahdistelua, sitten tulee yksi huutamaan että kaikki akat ootte äl utkia, sit tulee pari naista sanoon ettei mua oo ainakaan puristeltu ikinä ja sit tulee miehet sanoon että siihen vois itsekin vaikuttaa että ahdistellaanko ja sit vielä tuplamansplaining isoilla ranskalaisilla: "Mä olen mies ja mä en oo nähnyt kuin kerran että naista puristettiin, joten oma on vikas."
Tämä :D Joka ikinen kerta. Tässäkin suurin piirtein jo ekalla sivulla käyty läpi tuo "h***uorat luulee olevansa kaiken keskipiste"-"Mä olen nainen eikä mua ole koskaan ahdisteltu"-"Ei kaikki miehet"-"Oma vika"-kaari. Itse taidan jatkaa vain töykeilyä miehille kun kerran vuorovaikutteinen keskustelu ei kiinnosta.
Siinähän jatkat, mutta mitä haluat? Että miehet myöntävät että kus*päitä löytyy? Onhan niitä, miehissä ja naisissa. Pyrin pitämään huolen siitä etten ole sellainen. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miesten loogisessa ajattelussa vikana, kun ei ymmärretä yhteyttä yllä kuvatun törkykäytöksen ja naisten tylyyden välillä?
???Varmaan ihan sitä että kyse on ylihysterisoinnista, jossa halutaan nähdä törkyraiskaajia joka kadunkulmassa. Joku heikkohermo vielä ottaa nuo väitteet tosissaan. Tässä ketjussa on nyt aika monta sivua lietsottu paniikkia ja sekasortoa. Jotain rajaa pitäisi tällaisilla äärimmäisen miesvihamielisillä propagandapläjäyksilläkin olla. Mikä lienee agenda tällaisen takana? Yritetäänkö tässä kääntää huomio taas pois jostakin akuutimmasta? Suomimies paha, muunmaalainen ei-paha?
Miesten tuntuu yleensä kookkaampana ja vahvempana olevan täysin mahdoton käsittää miten pelottavia ja ahdistavia nuo sinun hysteriaksi leimaamasi tilanteet naiselle voi olla. Kun muutaman kerran kokee sen, että mukavan ja tavallisen tuntuinen ihminen muuttuukin käytökseltään uhkaavaksi, niin mistä sen voi tietää, ettei se seuraavakin yrittäjä käyttäydy samoin. Tuntuu turvallisemmalta varmistaa tylysti että jokainen ymmärtää ettei tästä mihinkään ryhdytä.
Et tanssi miesten kanssa etkä flirttaa, miksi edes menet baariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miesten loogisessa ajattelussa vikana, kun ei ymmärretä yhteyttä yllä kuvatun törkykäytöksen ja naisten tylyyden välillä?
???Varmaan ihan sitä että kyse on ylihysterisoinnista, jossa halutaan nähdä törkyraiskaajia joka kadunkulmassa. Joku heikkohermo vielä ottaa nuo väitteet tosissaan. Tässä ketjussa on nyt aika monta sivua lietsottu paniikkia ja sekasortoa. Jotain rajaa pitäisi tällaisilla äärimmäisen miesvihamielisillä propagandapläjäyksilläkin olla. Mikä lienee agenda tällaisen takana? Yritetäänkö tässä kääntää huomio taas pois jostakin akuutimmasta? Suomimies paha, muunmaalainen ei-paha?
Miesten tuntuu yleensä kookkaampana ja vahvempana olevan täysin mahdoton käsittää miten pelottavia ja ahdistavia nuo sinun hysteriaksi leimaamasi tilanteet naiselle voi olla. Kun muutaman kerran kokee sen, että mukavan ja tavallisen tuntuinen ihminen muuttuukin käytökseltään uhkaavaksi, niin mistä sen voi tietää, ettei se seuraavakin yrittäjä käyttäydy samoin. Tuntuu turvallisemmalta varmistaa tylysti että jokainen ymmärtää ettei tästä mihinkään ryhdytä.
Sinnehän ei voi mennä esim. viettämään aikaa ystäviensä kanssa tai kuuntelemaan musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisistakin kuitenkin pariutuu jossakin vaiheessa elämäänsä. Mikä voisi olla kiinnostavampaa ja mielekkäämpää kuin pohtia onko naisilla joitakin mahdollisuuksia tehdä itse valintoja jotka edesauttavat miellyttävää pariutumista. Jos naiset sanovat että siilipuolustus on tarpeen niin se on hyväksyttävä. Mutta mitä ovat ne tavat joilla he pariutuvat. Turhaanhan me keskustellaan asian vierestä sivutolkulla tavoista joilla he eivät pariudu ja heistä jotka eivät edes tahdo pariutua.
Naiset ovat nyt jo varmaan tuhat kertaa puhuneet täällä palstamiehille mikä tekee pariutumisesta molemmille osapuolille miellyttävämpää. Samaa sanoo ne satunnaiset pariutumiskykyiset miehet jotka tänne eksyy. Mutta kun vastaanotto ei ole päällä. Lähesty naista joka osoittaa mielenkiintoa paikan talenttia kohtaan. Yritä päästä naisen kanssa ensin katsekontaktiin ja haistele reaktiota. Vaan kun ei käy. Palstamiehen mielessä pariutuminen tapahtuu ilmeisesti siten että mies pomppaa naisen eteen kuin vieteriukko ja sanoo anna p***** johon nainen vastaa selvä ja sitten mennään panemaan. Kaikki muu on hirveä pettymys ja liikaa vaadittu.
Ei suinkaan. Hyvin vastenmielestä ja typerää tuollainen käyttäytyminen.
Kysyn uudelleen, mitä naiset voivat tehdä oma-aloitteisesti, he jotka tahtovat pariutua, ja jota he voivat suositella muilla naisille?
No minä ainakin otin opiskelutoverini. Tunsimme pitkän aikaa toisemme tuosta yhteydestä. Eräissä laskareissa vietettiin pienemmällä porukalla aikaa ja tutustuttiin toisiimme. Pikkuhiljaa siitä sitten muut tippui pois ja mentiin kahdestaan elokuviin, pizzalle, kävelylle, sänkyyn ja aika pian asuttiin yhdessä. Nyt naimisissa ja kolme lasta. Kumpikaan ei iskenyt toistaan vaan tilanne edistyi omalla painollaan.
En oikein usko, että nykyisin jostain baarista sitä elämänkumppania löytää, kyllä se tapahtuu helpommin ihan siellä arjessa. Toki jotkut nettitreffit ovat siinä mielessä helpompia, että siellä kaikki on suhdetta hakemassa. Ongelma onkin siinä, että erottaa ne pelkät seksinhakijat.
Hienoa! Antoiko millaisia eväitä aloittajan kertomus sinulle? Olitko itse mieluummin avoimin mielin vai tarkoituksellisen töykeä? Jos olit avoimin mielin niin onko tämä keskustelu saanut sinut epäilemään suhteellisuuden tajuasi?
Olen kyllä aina ollut luonnoltani kyyninen ja epäluuloinen, enkä ennen miestäni päästänyt ketään lähelleni. Jos hän olisi tullut kylmiltään vaikkapa opiskelijabileissä iskemään niin todennäköisesti olisi pakit saanut. Meillä se tutustuminen kävi pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole velvollisuutta tanssia tai flirtata sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ilmainen liikeidea: naisten baarit / yökerhot.
Sehän on jo todettu, että asiakkaat saa valita sukupuolen perusteella jos kyseessä on palvelu vain naisille.
Parturi miehille = rikos ihmiskuntaa vastaan.
Kuntosali naisille = jatkakaa, ei mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo todettu, että asiakkaat saa valita sukupuolen perusteella jos kyseessä on palvelu vain naisille.
Unohdit Pörssiklubin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin basic bit-ch ettei tosikaan. Ensin 10 vuotta ku.llikarusellissa, sen jälkeen etsimässä jotain be.taa perustamaan perhettä ja maksamaan kulut. 100€ vetoa että et tylyttänyt niitä kuumimpia uroksia jotka pyrkivät iholle siellä tanssilattialla. Päinvastoin, annoit heidän tehdä mitä halusivat sinulle.
Onko sinulle oikeasti vaikea tajuta, että nainen saa ihan oikeasti itse päättää, kuka saa hänelle tehdä ja mitä. Ja se, joka ei saa, ei oikeasti saa sen jälkeen käyttää asiatonta kieltä tai yrittää käydä käsiksi?
Nainen saa päättää, mutta se on eri asia kuin pyörtää puheensa.
eri
Eihän tässä kukaan ole pyörtänyt puheitaan? -eri
Jos sanotaa että tietynlainen käytös ei ole hyväksyttävää, mutta suvaitaan se komean miehen kohdalla, niin kyllä se on puheiden pyörtämistä.
No eihän ole. Jos haluat olla xn kanssa tekemisissä niin se ei tarkoita sitä että sinun pitäisi suhtautua yhyn samallatavoin vaikka et halua hänen kanssaan olla missään tekemisissä. Kyllä sitä saa ihan itse valita.
Mistä johtuu harhaluulo, että komealle miehelle olisi eri säännöt? Ei ole. Ja törkyt*rpa lakkaa olemasta millään tavalla viehättävä.
Joo, samat säännöt Axl Smitheillä, Cheekeillä ja raksan Ranella.
Mistä hemmetin säännöistä sinä puhut? Aika pihalla olet poika rukka, jos kuvittelet että on jokin sääntötoimisto, jossa päätetään kenen kaveri kenekin pitää olla ja kenen kanssa on pakko leikkiä. Nuo säännöt jäivät hei sinne päiväkodin ja alakoulun pihalle.
Ps. Miehethän sitten kelpuuttavat (parishuteeseen, ei vastentahtoiseen seksiin, suom. huom.) niin Scarlett Johanssonssonit ja Charlize Theronit kuin naapurikämpän mielenterveysongelmaisen ja ylipainoisen hikiliisan.... Tietysti, koska miehet ovat reiluja ja noudattavat SÄÄNTÖJÄ.
😂
Miksiköhän Axel Smith vedetään aina mukaan tällaiseen, niin kuin toisia salakuvaava mies olisi joku joka naisen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mikään olennainen osa ap:n kirjoituksesta ei mene näille jankkajopeille perille? Jos naisena käyt ulkona tai lataat vaikka tinderin, niin isoin osa kaikista lähestymisistä on just näiltä onneaan kokeilevilta urveloilta, jotka irl tarraavat perziiseen jonkun rivon ja alentavan läpän kera tai sit näitä suorasukaisia p a n o ehdotuksia tai d i c k p i c c e j ä sovelluksissa. Jos 2/3 osaa sinua lähestyvistä miehistä ei osaa lainkaan käyttäytyä kuin ihmisten yleensä pitäis, niin siihen 1/3 osaan alkaa suhtautua yhtä skeptisesti kuin niihin kaikkiin muihinkin juntteihin.
Ilmeisesti liki kaikki ketjun miehet ovat näitä "yhyy-akat-aina-antaa-pakit-kun-klähmin-niitä-tavalla- tai-toisella-väkisin -tyyppejä", joiden pieneen mieleen ei mahdu muuta kuin ne omat tarpeet ja omat johonkin esihistoriaan perustuvat mielipiteet naisista ja miehistä, joissa varmaan joku sormien napsautus ja panokäsky on jo myönnytys naisten suuntaan sen tukasta luolaan raahaamisen sijaan. Jos joku nainen lähtee baarista tolla tavalla käyttäytyvän itseänne komeamman miehen matkaan, niin todennäköisesti ko pari tunsi toisensa jo ennestään. Tuiki tuntemattoman miehen julkeisiin lähestymisyrityksiin nainen harvemmin suostuu.
En halua mädättää itseäni edes noilla ajatuksilla. Se kauhistuttaa mitä nämä ahdistelut ja haitallinen käytös aiheuttaa ihmisissä. Ja olen kyllä niin naivi, valitettavasti, että oletan että kukaan, siis kukaan, ei oleta minusta sellaista. Pätee oletettavasti valtaosin, toisin kuin väität, ketjun miehiin. Eivät sortuisi ikimaailmassa häirintään, eivätkä oikein voi ymmärtää miksi heitä sellaisesta edes oletusarvoisesti epäillään. Valtaosa ihmisista, miehistäkään, ei häiritse eikä ahdistele ketään koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mädättää itseäni edes noilla ajatuksilla. Se kauhistuttaa mitä nämä ahdistelut ja haitallinen käytös aiheuttaa ihmisissä. Ja olen kyllä niin naivi, valitettavasti, että oletan että kukaan, siis kukaan, ei oleta minusta sellaista. Pätee oletettavasti valtaosin, toisin kuin väität, ketjun miehiin. Eivät sortuisi ikimaailmassa häirintään, eivätkä oikein voi ymmärtää miksi heitä sellaisesta edes oletusarvoisesti epäillään. Valtaosa ihmisista, miehistäkään, ei häiritse eikä ahdistele ketään koko elämänsä aikana.
Miksi, oi miksi nämä miehet sitten kuluttavat valtavasti aikaa naisten kokemusten vähättelyyn ja huonosti käyttäytyvien miesten puolusteluun ja metoo-liikkeen lyttäämiseen? Tämä sun viesti saattaa jopa olla palstan historiassa ensimmäinen, jossa sanotaan että ahdistelu ja sen vaikutukset on kamala asia.
Kisuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Pörssiklubin :)
Se ei taida olla yritys vaan nimensä mukaisesti klubi. Voinhan minäkin perustaa kavereitteni kanssa klubin johon emme päästä naisia, sillä vain ei ole yhteiskunnallisesti mitään merkitystä. Eivätkös he muuten vihdoin ota naisiakin jäsenikseen?
Tivian alla toimii muuten ICT ladies, en mene vannomaan, mutta en usko että miehillä on oikeasti pahemmin asiaa vaikka sivuilla toivotetaankin "tervetulleeksi", ainakaan meitä tuskin katsottaisiin hyvällä pikkujouluristeilyllä hyttijaon aikana :) Teemana leideillä siis "antaa tietotekniikka-alalla toimiville naisille mahdollisuuden kehittää itseään ammatillisesti ja luoda uusia, hyödyllisiä kontakteja." Eikä minulla siis ole mitään tällaista yhdistystoimintaa vastaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole velvollisuutta tanssia tai flirtata sinun kanssa.
Mietin vain mitä ihmettä baareissa ja klubeilla nykyisin tapahtuu, olen melkein nelikymppinen perheellinen mies enkä ole käynyt niissä vuosikausiin. Nuoruudessani uskaltauduin juttelemaan ja tanssittamaan kymmeniä kertoja eikä _koskaan_ kukaan ollut minulle tyly. Näiden paikkojen koko pointti oli vuorovaikutus sukupuolten välillä
Ehkä tuo jankkaava mies-oletettu tarkoittaa tätä:
miksi nainen sanoo ettei etsi seuraa, jos hän tarkoittaa "sorry, en kelpuuta naamaasi"
-mies joka tunnustaa itsemääräämisoikeutesi