Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena yritin lähestyä naisia ensimmäisiä kertoja niin fiksusti kuin suinkin osasin. Jatkuvien pakkien ja tylyn asenteen jälkeen tällainen herkkä nuorimies lopetti yritykset kokonaan. Vähän enemmän arviointikykyä voisi toivoa naisilta. Jos joku tulee nätisti juttelemaan, niin ehkei se ole välttämättä se pahin häirikkö.
Sepä se kun mikään ei takaa sitä ettei se kiltin näköinen ja aluksi kohtelias muutu maanvaivaksi tavalla tai toisella. Tai sano jotain rumaa kun tulee torjutuksi. Mulle on kaikkein ilkeimmän asian sanonut koko elämäni aikana tällainen muka kiva mies kun en kiinnostunut hänestä.
Tämän takia siis röyhkeät ja kestojännät ovat naisten mieleen... Ei tule yllätyksiä kiltin taholta, joka joskus sanookin suoraan.
Normaalit ihmiset ei loukkaa toisiaan normaalissa keskustelussa. Saati kiltit. Oikeasti kiltti sanoisi tuohon tapaukseen että kurjasti toimittu. Mutta sinä oletkin ainoa ihminen joka kuvittelee että olet kiltti.
Munä olenkin ratkaissut miehenä tämän sillä, etten yritä edes iskeä ketään ja tinderissäkin kerään vaan matchejä siinä toivossa, että joku niistä tekis aloitteen, mutta harvassa on ja näin ollen olen pysynyt sinkkuna.
Kisuttelija kirjoitti:
Ehkä miettisin myös miksi vetäisin puoleeni juuri tuollaisia miehiä..
Näin voisi ajatella, mutta havaintojeni mukaan ne ahdistelevat ja muutoin epäkunnioittavasti käyttäytyvät miehet härppivät lähinnä kiltin, viattoman tai epävarman oloisia naisia.
Kaikki naiset ei tosiaan ”saa” osakseen minkäänlaista ahdistelua, mutta toisin kuin monesti luullaan, se ei juurikaan korreloi esim. naisen pukeutumisen tai flirttailevan käytöksen kanssa vaan sen, vaikuttaako nainen epävarmalta, ujolta, sinisilmäiseltä, yli käveltävältä, liian kiltiltä ym.
Tai jos on kovin lapsekkaat piirteet tai pienikokoinen, on myös ahdistelijoiden silmiin helpompi ja kiinnostavampi kohde.
Ahdistelua harrastavat miehet on tosi ällöjä ahdistelun lisäksi myös siksi, että ne haluaa mahdollisimman helpon kohteen joka ei uskalla tai osaa pitää puoliaan.
Haluavat nöyryyttää ja hallita niitä, jotka ovat jo valmiiksi heikompia.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Joo, ei kaikki miehet ole limaisia ahdistelijoita, mutta tarpeeksi moni on, että jokaisella naisella on jonkinlainen ahdistelukokemus miehen taholta. Ahdistelijat ei kanna valomerkkiä mukanaan, me ei voida tietää kuka on hyvä mies ja kuka ei. Sen takia me varotaan kaikkia miehiä. Eihän kaikki punkitkaan kanna borrelioosia, mutta silti me suojaudutaan niiltä.
Valtaosa naisistakin kuitenkin pariutuu jossakin vaiheessa elämäänsä. Mikä voisi olla kiinnostavampaa ja mielekkäämpää kuin pohtia onko naisilla joitakin mahdollisuuksia tehdä itse valintoja jotka edesauttavat miellyttävää pariutumista. Jos naiset sanovat että siilipuolustus on tarpeen niin se on hyväksyttävä. Mutta mitä ovat ne tavat joilla he pariutuvat. Turhaanhan me keskustellaan asian vierestä sivutolkulla tavoista joilla he eivät pariudu ja heistä jotka eivät edes tahdo pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Joo, ei kaikki miehet ole limaisia ahdistelijoita, mutta tarpeeksi moni on, että jokaisella naisella on jonkinlainen ahdistelukokemus miehen taholta. Ahdistelijat ei kanna valomerkkiä mukanaan, me ei voida tietää kuka on hyvä mies ja kuka ei. Sen takia me varotaan kaikkia miehiä. Eihän kaikki punkitkaan kanna borrelioosia, mutta silti me suojaudutaan niiltä.
Valtaosa naisistakin kuitenkin pariutuu jossakin vaiheessa elämäänsä. Mikä voisi olla kiinnostavampaa ja mielekkäämpää kuin pohtia onko naisilla joitakin mahdollisuuksia tehdä itse valintoja jotka edesauttavat miellyttävää pariutumista. Jos naiset sanovat että siilipuolustus on tarpeen niin se on hyväksyttävä. Mutta mitä ovat ne tavat joilla he pariutuvat. Turhaanhan me keskustellaan asian vierestä sivutolkulla tavoista joilla he eivät pariudu ja heistä jotka eivät edes tahdo pariutua.
Naiset ovat nyt jo varmaan tuhat kertaa puhuneet täällä palstamiehille mikä tekee pariutumisesta molemmille osapuolille miellyttävämpää. Samaa sanoo ne satunnaiset pariutumiskykyiset miehet jotka tänne eksyy. Mutta kun vastaanotto ei ole päällä. Lähesty naista joka osoittaa mielenkiintoa paikan talenttia kohtaan. Yritä päästä naisen kanssa ensin katsekontaktiin ja haistele reaktiota. Vaan kun ei käy. Palstamiehen mielessä pariutuminen tapahtuu ilmeisesti siten että mies pomppaa naisen eteen kuin vieteriukko ja sanoo anna p***** johon nainen vastaa selvä ja sitten mennään panemaan. Kaikki muu on hirveä pettymys ja liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Jos noita idioottikommentteja lainaa, ne taitaa jäädä poistonkin jälkeen elämään. Ehkä ne kannattais vaan jättää huomiotta tai ainakin lainaamatta.
-Miehenä sanon, että jos kaikkein rehellisimmät(olkoonkin että samalla karkeimmat) miesten kirjoittamat kommentit poistetaan naispalstalta, se kertoo naisesta tasan samaa kuin mitä keskustelun avaaja kokee omaksi ongelmakseen:
Koska osa miehistä on moukkia, kaikki miehet ovat. Niinpä naista ei kiinnosta koko mieslaji ylipäätään vaan parempi keskittyä "omasukupuoliseen" toimintaan, niin seksissä kuin muussakin sosiaalisessa elämässä. Jos joku lapsia kaipaa, niitä saa adoptiotoimistosta.
Kun sitten mies tekee omassa viitekehyksessään täsmälleen samoin, ollaan saavutettu se mihin nykykulttuurissa tuntuu kova pyrky olevankin: Sukupuolineutraaliin eli suomeksi sukupuolisuuden kieltävään maailmaan. Siinä maailmassa ei ole enää meetoota, alistamista eikä seksuaalista väkivaltaa siitä yksinkertaisesta syystä, ettei niistä voida enää syyttää miessukukuntaa, kun sellaista ei määritelmän mukaan ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.
Tämä pätee kyllä myös toisinpäin.
Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus.
No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?
Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa.
Sorry.
(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin).
Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.
Millaista on seksikäs meikkaus? Entä millaista on sinusta seksikäs pukeutuminen? -eri
Kiitos kysymyksestä. Seksikäs meikki on käytännössä normaalia vahvemmin rajatut silmät, kirkkaan punainen huulipuna ja punertavat posket. Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja.
Kovasti olen kuullut haukuttavan suomalaisia naisia miesmäisiksi, meikkaamattomiksi ja vain tuulipukuihin ja lenkkareihin pukeutuviksi rumiluksiksi. Ihmetteletkö vielä, miksi?
Pitää pukeutua väljiin marimekkokaapuihin ja meikkiä saa laittaa ripsarin ja puuterin. Muuten miehillä on oikeus puristella ja ehdotella.
Sellaista toksista feminiinisyyttä sieltä sitten, olkiukkoilusta puhumattakaan.
Kai olet käynyt katsomassa hunkseja lavalla ja naistyöpaikallasi on palomieskalenteri seinällä?
Kerropa nyt sitten, millaista on pukeutuminen ja meikkaaminen, joka EI ole tällaista: "Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy."
Sellaista, mikä saa miehen sanomaan sinua luonnonkauniiksi kaikesta meikistä huolimatta.
Entä vaatetus, kun ei saa olla tätä: "Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja." Marikaapu ei kelvannut, jote mitä sitten? Riittävän väljä toppatakki?
En tiedä mikä on marikaapu, enkä ymmärrä miksi tästä pitää tehdä niin mustavalkoista? Lantion seudulta löysä vaate on yleensä epäseksikäs. Se että isot rinnat väkisin ovat huomattavissa ei ole itsessään "houkuttelevaa" pukeutumista. Eikä tylsä vaatetus pelasta, jos ruumiinkieli muuten viestitää halukkuutta.
"ruumiinkieli muuten viestitää halukkuutta"???
Ruumiinkieli viestii...?
Mulla on nyt häiritseviä mielikuvia jostain naisesta baarijakkaralla minihameessa ilman alushousuja reidet levällään, lähettämässä lentosuukkoja ja nipistämässä takapuolesta jokaista ohikulkijaa.
Huh... - idi00ttia väkeä..
Kaikki r unkkarit täällä vetistelemässä kun ei pääse p ukille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nyt jo varmaan tuhat kertaa puhuneet täällä palstamiehille mikä tekee pariutumisesta molemmille osapuolille miellyttävämpää. Samaa sanoo ne satunnaiset pariutumiskykyiset miehet jotka tänne eksyy. Mutta kun vastaanotto ei ole päällä. Lähesty naista joka osoittaa mielenkiintoa paikan talenttia kohtaan. Yritä päästä naisen kanssa ensin katsekontaktiin ja haistele reaktiota. Vaan kun ei käy. Palstamiehen mielessä pariutuminen tapahtuu ilmeisesti siten että mies pomppaa naisen eteen kuin vieteriukko ja sanoo anna p***** johon nainen vastaa selvä ja sitten mennään panemaan. Kaikki muu on hirveä pettymys ja liikaa vaadittu.
Ei suinkaan. Hyvin vastenmielestä ja typerää tuollainen käyttäytyminen.
Kysyn uudelleen, mitä naiset voivat tehdä oma-aloitteisesti, he jotka tahtovat pariutua, ja jota he voivat suositella muilla naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena yritin lähestyä naisia ensimmäisiä kertoja niin fiksusti kuin suinkin osasin. Jatkuvien pakkien ja tylyn asenteen jälkeen tällainen herkkä nuorimies lopetti yritykset kokonaan. Vähän enemmän arviointikykyä voisi toivoa naisilta. Jos joku tulee nätisti juttelemaan, niin ehkei se ole välttämättä se pahin häirikkö.
Sepä se kun mikään ei takaa sitä ettei se kiltin näköinen ja aluksi kohtelias muutu maanvaivaksi tavalla tai toisella. Tai sano jotain rumaa kun tulee torjutuksi. Mulle on kaikkein ilkeimmän asian sanonut koko elämäni aikana tällainen muka kiva mies kun en kiinnostunut hänestä.
Tämän takia siis röyhkeät ja kestojännät ovat naisten mieleen... Ei tule yllätyksiä kiltin taholta, joka joskus sanookin suoraan.
Normaalit ihmiset ei loukkaa toisiaan normaalissa keskustelussa. Saati kiltit. Oikeasti kiltti sanoisi tuohon tapaukseen että kurjasti toimittu. Mutta sinä oletkin ainoa ihminen joka kuvittelee että olet kiltti.
Miehiä loukkaavissa ja tylyttävissä kommenteissa on usein vain yläpeukkuja, ehkä paria alapeukkua lukuunottamatta. Ihan mielenkiintoista olisi nähdä millaiset ihmiset niitä peukuttaa...?
Ymmärrän ERITTÄIN hyvin aloittajaa. Itse olen ottanut sen linjan, että jos mulle puhutaan asiallisesti, vastaan asiallisesti takaisin. Heti, kun lähtee törkylinjalle, sanon ettei minulle puhuta noin ja käännän selkäni. Jos on oikein törkeä, en sano mitään, vaan häivyn. Kohteliaampaa, mutta olen joutunut tämän vuoksi kuulemaan paljon ällöttävää, röyhkeää, törkeää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudelleen, mitä naiset voivat tehdä oma-aloitteisesti, he jotka tahtovat pariutua, ja jota he voivat suositella muilla naisille?
Ihan samaahan myös naiset tekee. Katselee miehiä sillä silmällä ja jos jonkun kiinnostavan kanssa on lupaavaa silmäpeliä mennään juttelemaan. Moni nainen kokee että miehelle täytyy jättää varsinainen metsästys ettei vaikuta "helpolta". Todella kypsä ilmiö mutta turha on yhdenkään palstamiehen väittää etteikö esim täällä olisi seksuaalisesti aktiivisten naisten sheimausta ja PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin otin opiskelutoverini. Tunsimme pitkän aikaa toisemme tuosta yhteydestä. Eräissä laskareissa vietettiin pienemmällä porukalla aikaa ja tutustuttiin toisiimme. Pikkuhiljaa siitä sitten muut tippui pois ja mentiin kahdestaan elokuviin, pizzalle, kävelylle, sänkyyn ja aika pian asuttiin yhdessä. Nyt naimisissa ja kolme lasta. Kumpikaan ei iskenyt toistaan vaan tilanne edistyi omalla painollaan.
En oikein usko, että nykyisin jostain baarista sitä elämänkumppania löytää, kyllä se tapahtuu helpommin ihan siellä arjessa. Toki jotkut nettitreffit ovat siinä mielessä helpompia, että siellä kaikki on suhdetta hakemassa. Ongelma onkin siinä, että erottaa ne pelkät seksinhakijat.
Vierailija kirjoitti:
Kullankaivajat eivät kanna valomerkkiä mukanaan, ei me miehet voida tietää kuka on vain elättäjän perässä. Sen takia me suhtaudutaan epäluuloisesti kaikkiin naisiin, me ei voida tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaahan myös naiset tekee. Katselee miehiä sillä silmällä ja jos jonkun kiinnostavan kanssa on lupaavaa silmäpeliä mennään juttelemaan. Moni nainen kokee että miehelle täytyy jättää varsinainen metsästys ettei vaikuta "helpolta". Todella kypsä ilmiö mutta turha on yhdenkään palstamiehen väittää etteikö esim täällä olisi seksuaalisesti aktiivisten naisten sheimausta ja PALJON.
Olkoon täällä. Mutta toivottavasti ei kuitenkaan elävässä elämässä? Jos tuo käyttäytymismalli on ollut toimivaa ja palkitsevaa kannustavatko naiset keskuudessaan tuollaiseen? Jos niin tuohonhan kannattaa kannustaa todella. Se syö ahdistelijoiden, sekä naisten että miesten, motiiveja.
Hyvä asia jos naiset tekevät aloitteita. Aika tarkkaan on saanut tämän keskustelun kyllä lukea, että tämä tulee ilmi. Ylipäätään nainen tai mies joka tekee aloitteita on kyllä rohkea yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullankaivajat eivät kanna valomerkkiä mukanaan, ei me miehet voida tietää kuka on vain elättäjän perässä. Sen takia me suhtaudutaan epäluuloisesti kaikkiin naisiin, me ei voida tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.
:D. Joo sun täytyy tosissaan varoa naisia jotka tappelevat päästäkseen loisimaan sossuntuellesi :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.
Tämä pätee kyllä myös toisinpäin.
Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus.
No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?
Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa.
Sorry.
(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin).
Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.
Millaista on seksikäs meikkaus? Entä millaista on sinusta seksikäs pukeutuminen? -eri
Kiitos kysymyksestä. Seksikäs meikki on käytännössä normaalia vahvemmin rajatut silmät, kirkkaan punainen huulipuna ja punertavat posket. Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja.
Kovasti olen kuullut haukuttavan suomalaisia naisia miesmäisiksi, meikkaamattomiksi ja vain tuulipukuihin ja lenkkareihin pukeutuviksi rumiluksiksi. Ihmetteletkö vielä, miksi?
Pitää pukeutua väljiin marimekkokaapuihin ja meikkiä saa laittaa ripsarin ja puuterin. Muuten miehillä on oikeus puristella ja ehdotella.
Sellaista toksista feminiinisyyttä sieltä sitten, olkiukkoilusta puhumattakaan.
Kai olet käynyt katsomassa hunkseja lavalla ja naistyöpaikallasi on palomieskalenteri seinällä?
Kerropa nyt sitten, millaista on pukeutuminen ja meikkaaminen, joka EI ole tällaista: "Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy."
Sellaista, mikä saa miehen sanomaan sinua luonnonkauniiksi kaikesta meikistä huolimatta.
Entä vaatetus, kun ei saa olla tätä: "Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja." Marikaapu ei kelvannut, jote mitä sitten? Riittävän väljä toppatakki?
En tiedä mikä on marikaapu, enkä ymmärrä miksi tästä pitää tehdä niin mustavalkoista? Lantion seudulta löysä vaate on yleensä epäseksikäs. Se että isot rinnat väkisin ovat huomattavissa ei ole itsessään "houkuttelevaa" pukeutumista. Eikä tylsä vaatetus pelasta, jos ruumiinkieli muuten viestitää halukkuutta.
"ruumiinkieli muuten viestitää halukkuutta"???
Ruumiinkieli viestii...?
Mulla on nyt häiritseviä mielikuvia jostain naisesta baarijakkaralla minihameessa ilman alushousuja reidet levällään, lähettämässä lentosuukkoja ja nipistämässä takapuolesta jokaista ohikulkijaa.
Ette kai te nyt oikeasti luule, että luule ettei' naisen pukeutuminen ja käytös vaikuta mitenkään siihen mitä miehen päässä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei näy mitenkään käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän asiat ovat juuri niin kuin pitääkin. Te hu9rittelette automaattisesti kaikkia kukkankai--- naisia ja me kullankaivajat suhtaudumme teihin tylysti. Valtakunnassa kaikki hyvin.