Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi
Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.
Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:
Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.
Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.
Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä että istut hyvällä mielellä kaverisi kanssa ja vastaat ystävällisesti ei kiitos ja saat vastaukseksi hu0r1ttelua täysin normaalin oloiselta mieheltä. Ja sitten huuli pyöreänä ihmetellään miksi suomalaiset naiset on niin tylyjä. No olisko syy "suomalainen mies"?
Ei pitäisi olla. Syynä on ihan se huoritteleva kusipää
Vierailija kirjoitti:
Yritin myydä joskus täällä palstamiehelle tuota ideaa että yrittäisi ennen lähestymistä saada naiseen katsekontaktia. Se ei käynyt koska jos jää odottelemaan joku muu ehtii ensin. Lue, yritetään sitä paikan parhaimman näköistä naista.
Kerroin aiemmin (sivu 18 viesti 283) kuinka tutustuin elokuussa mukavaan naiseen. Katse kontakti oli otettu jo aikaisemmin, ja hän mitä ilmeisemmin vältteli katsekontaktia. Tiedän kyllä syyn, mutten voi avautua siitä Siihen asti vältteli kunnes sain sanaisen arkkuni auki. Ja juu juttelimme ensimmäisellä kerralla noin puolitoista tuntia ja toisella kerralla lähemmäs kaksi. Yritätkö nyt sanoa ette hän viihtynytkään serurassani?
Kertoi sitten toisessa puhelinkeskustelussa, että tapailee jo toisen kanssa, eikä siten voi jatkaa tapailemista minun kanssani. Eipä hän menettänyt kuin muutaman tunnin olemalla ystävällinen. Kysyinkin muuten viihtyykö hän kanssani ja hän senkin myönsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ollaan syömässä, baarissa juomassa ja ja yökerhossa pitämässä hauskaa.
Eikä niin, että kaikissa noissa paikoissa on miehillä joku helvetin oikeus tulla olettamaan että annan aikaani ja huomiotani heille.
Puhutko nyt kaikkien naisten puolesta vai omasta puolestasi?
Lähinnä siis onko niin, että kukaan nainen ei hae mitään uusia tuttavuuksia mistään noista paikoista, joten miesten on näin vuonna 2018 turha tehdä muuta kuin etsiä Tinderellaa?
Hyvin monet naiset eivät ole siellä etsimässä uusia tuttavuuksia kuten tämänkin ketjun perusteella ymmärrät. Jotkut naiset voivat olla seuraa hakemassa. Normaali ihminen osaa naisen elekielestä lukea kumpaa. Jutustelu ja muut aloitteet kannattaa yrittää suunnata niihin, jotka selkeästi ottaa kontaktia katsein, hymyin jutuin muihinkin kuin omaan seurueeseen. Jos taas näyttää siltä että nainen eisinua huomio mitenkään niin todennäköisesti on turha vaiva mennä yrittämään.
Entä toisinpäin. Millaisiin miehiin kannustaisit tavallisia ja keskustelun kontekstissa varovaisia, ns. tavallisia kunnollisia, naisia ottamaan kontaktia tai menevän juttelemaan? Miehiin jotka suuntautuvat muuhunkin kuin omaan seurueeseensa vai miehiin jotka ovat huomaamattomia ja eivät vaikuta kaipaavan seuraa.
Ei ole naisten tehtävä ottaa kontaktia.
-vanha palstan totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ollaan syömässä, baarissa juomassa ja ja yökerhossa pitämässä hauskaa.
Eikä niin, että kaikissa noissa paikoissa on miehillä joku helvetin oikeus tulla olettamaan että annan aikaani ja huomiotani heille.
Puhutko nyt kaikkien naisten puolesta vai omasta puolestasi?
Lähinnä siis onko niin, että kukaan nainen ei hae mitään uusia tuttavuuksia mistään noista paikoista, joten miesten on näin vuonna 2018 turha tehdä muuta kuin etsiä Tinderellaa?
Hyvin monet naiset eivät ole siellä etsimässä uusia tuttavuuksia kuten tämänkin ketjun perusteella ymmärrät. Jotkut naiset voivat olla seuraa hakemassa. Normaali ihminen osaa naisen elekielestä lukea kumpaa. Jutustelu ja muut aloitteet kannattaa yrittää suunnata niihin, jotka selkeästi ottaa kontaktia katsein, hymyin jutuin muihinkin kuin omaan seurueeseen. Jos taas näyttää siltä että nainen eisinua huomio mitenkään niin todennäköisesti on turha vaiva mennä yrittämään.
Entä toisinpäin. Millaisiin miehiin kannustaisit tavallisia ja keskustelun kontekstissa varovaisia, ns. tavallisia kunnollisia, naisia ottamaan kontaktia tai menevän juttelemaan? Miehiin jotka suuntautuvat muuhunkin kuin omaan seurueeseensa vai miehiin jotka ovat huomaamattomia ja eivät vaikuta kaipaavan seuraa.
No jos näyttää siltä, että mies keskittyy siihen omaan porukkaansa ja on pitämässä hauskaa heidän kanssaan ,oletan ettei hän ole seuraa hakemassa enkä itsekkään tuppaannu. Jos joku istuu jossain nurkassa katse naulittuna pöytäänsä eikä edes katso minua päin ,oletan ettei hän ole seuraani hakemassa. Lähestysin miestä jonka kanssa vaihdetaan katseita ja hymyjä ja joka vaikuttaa vastaanottavaiselta eikä ole selkeästi varattu.
Millaisia tuloksia palstan naiset ovat saaneet tällaisesta lähestymistavasta? Voivatko he suositella tällaista oma-aloitteisuutta esimerkiksi omille tyttärilleen, sisarilleen ja äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin basic bit-ch ettei tosikaan. Ensin 10 vuotta ku.llikarusellissa, sen jälkeen etsimässä jotain be.taa perustamaan perhettä ja maksamaan kulut. 100€ vetoa että et tylyttänyt niitä kuumimpia uroksia jotka pyrkivät iholle siellä tanssilattialla. Päinvastoin, annoit heidän tehdä mitä halusivat sinulle.
Onko sinulle oikeasti vaikea tajuta, että nainen saa ihan oikeasti itse päättää, kuka saa hänelle tehdä ja mitä. Ja se, joka ei saa, ei oikeasti saa sen jälkeen käyttää asiatonta kieltä tai yrittää käydä käsiksi?
Nainen saa päättää, mutta se on eri asia kuin pyörtää puheensa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin basic bit-ch ettei tosikaan. Ensin 10 vuotta ku.llikarusellissa, sen jälkeen etsimässä jotain be.taa perustamaan perhettä ja maksamaan kulut. 100€ vetoa että et tylyttänyt niitä kuumimpia uroksia jotka pyrkivät iholle siellä tanssilattialla. Päinvastoin, annoit heidän tehdä mitä halusivat sinulle.
Onko sinulle oikeasti vaikea tajuta, että nainen saa ihan oikeasti itse päättää, kuka saa hänelle tehdä ja mitä. Ja se, joka ei saa, ei oikeasti saa sen jälkeen käyttää asiatonta kieltä tai yrittää käydä käsiksi?
eri
Eihän tässä kukaan ole pyörtänyt puheitaan? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä että istut hyvällä mielellä kaverisi kanssa ja vastaat ystävällisesti ei kiitos ja saat vastaukseksi hu0r1ttelua täysin normaalin oloiselta mieheltä. Ja sitten huuli pyöreänä ihmetellään miksi suomalaiset naiset on niin tylyjä. No olisko syy "suomalainen mies"?
Ei pitäisi olla. Syynä on ihan se huoritteleva kusipää
Miten tiedät kumpi on kyseessä kun normaalin näköinen mies lähestyy? Parempi vaan tarjota heti siilipuolustusta niin pääsee mahdollisimman vähällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin myydä joskus täällä palstamiehelle tuota ideaa että yrittäisi ennen lähestymistä saada naiseen katsekontaktia. Se ei käynyt koska jos jää odottelemaan joku muu ehtii ensin. Lue, yritetään sitä paikan parhaimman näköistä naista.
Kerroin aiemmin (sivu 18 viesti 283) kuinka tutustuin elokuussa mukavaan naiseen. Katse kontakti oli otettu jo aikaisemmin, ja hän mitä ilmeisemmin vältteli katsekontaktia. Tiedän kyllä syyn, mutten voi avautua siitä Siihen asti vältteli kunnes sain sanaisen arkkuni auki. Ja juu juttelimme ensimmäisellä kerralla noin puolitoista tuntia ja toisella kerralla lähemmäs kaksi. Yritätkö nyt sanoa ette hän viihtynytkään serurassani?
Kertoi sitten toisessa puhelinkeskustelussa, että tapailee jo toisen kanssa, eikä siten voi jatkaa tapailemista minun kanssani. Eipä hän menettänyt kuin muutaman tunnin olemalla ystävällinen. Kysyinkin muuten viihtyykö hän kanssani ja hän senkin myönsi.
Siis nainen vältteli katsekontaktia syystä kanssasi. Etkä sinäkään edennyt milliäkään pyrkimyksessäsi pariutua. Mikä oli viestisi pointti, jos joku muu kuin se että jos naiseen ei saa katsekontaktia, unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jos sanotaa että tietynlainen käytös ei ole hyväksyttävää, mutta suvaitaan se komean miehen kohdalla, niin kyllä se on puheiden pyörtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jos sanotaa että tietynlainen käytös ei ole hyväksyttävää, mutta suvaitaan se komean miehen kohdalla, niin kyllä se on puheiden pyörtämistä.
Mistä sinä tiedät mitä parin välillä on tapahtunut? Sinäkö seuraat niin tiiviisti kyseisen komean miehen jokaista liikettä koko illan, että tiedät varmasti ettei hän ole saanut naiselta vihreää valoa? Palstan kaappihomoilla tämä vaihtoehto voi ehkä olla mahdollisuuksien rajoissa. Melkein.
En enää käsitä millaisissa paikoissa liikutte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No eihän ole. Jos haluat olla xn kanssa tekemisissä niin se ei tarkoita sitä että sinun pitäisi suhtautua yhyn samallatavoin vaikka et halua hänen kanssaan olla missään tekemisissä. Kyllä sitä saa ihan itse valita.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiravintolassa kyllä oletusarvo on se että ihmiset ovat tulleet sinne tanssimaan ja että heitä voidaan pyytää tanssimaan.
Itse kyllästyin jatkuvaan ehdotteluun. En käy enää lainkaan baareissa, lihotin itseäni 10kg, lopetin meikkaamisen ja yritän pukeutua mahdollisimman neutraalisti. Silti saatan saada dick pic viestejä yllättäen ja pyytämättä. Nykyään välttelen miehiä. Ilmeisesti pelkkä juttelu on merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta :p
Mitä siellä baarissa nyt yleensä tehdään? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No eihän ole. Jos haluat olla xn kanssa tekemisissä niin se ei tarkoita sitä että sinun pitäisi suhtautua yhyn samallatavoin vaikka et halua hänen kanssaan olla missään tekemisissä. Kyllä sitä saa ihan itse valita.
No kun ei sanota. Sanotaan vaan että miehet älkööt vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia te v itun l utkat olette. Hajotkaa siihen omaan mahdotomuuteenne. V ittuun tuollaiset äm mät ja vaatimuksenne. Kenenkään miehen ei pitäisi lähestyä naisia millään tasolla, koska tuohonhan se johtaa, välittämättä lähestymisen fiksuusasteesta.
Odotatte passiivisina vain päästäksenne tylyttämään niitä idiootteja jotka vielä viitsivät teitä lähestyä.
Miten teidät saisi uskomaan että ette ole mitään, ette ole mitään jumalan lahjoja miehelle, ja se teidän haarojenne välissä oleva ihme reikä ei ole mikään maailmankaikkeuden keskus?
Jos kykenet tarkastelemaan omaa käytöstäsi varmasti ymmärrät miksi naiset eivät halua että suurin osa miehistä heitä lähestyy saatikka ota itse riskiä lähestyä. Kiitoksi kun tulit antamaan esimerkin jolla alleviivata apn pointti.
Ei se kykene
Kisuttelija kirjoitti:
Ehkä miettisin myös miksi vetäisin puoleeni juuri tuollaisia miehiä..
Kyllä se on se miestyyppi ,mikä lähestyy ketä tahansa naista,ketkä mahdollisesti istuvat yksin tai ovat tuon tyypin mielestä jotenkin muuten lähestyttävissä,ne yrittävät ketä tahansa missä vaan.
Samaistun. Joo, ei kaikki miehet ole limaisia ahdistelijoita, mutta tarpeeksi moni on, että jokaisella naisella on jonkinlainen ahdistelukokemus miehen taholta. Ahdistelijat ei kanna valomerkkiä mukanaan, me ei voida tietää kuka on hyvä mies ja kuka ei. Sen takia me varotaan kaikkia miehiä. Eihän kaikki punkitkaan kanna borrelioosia, mutta silti me suojaudutaan niiltä.
No jos näyttää siltä, että mies keskittyy siihen omaan porukkaansa ja on pitämässä hauskaa heidän kanssaan ,oletan ettei hän ole seuraa hakemassa enkä itsekkään tuppaannu. Jos joku istuu jossain nurkassa katse naulittuna pöytäänsä eikä edes katso minua päin ,oletan ettei hän ole seuraani hakemassa. Lähestysin miestä jonka kanssa vaihdetaan katseita ja hymyjä ja joka vaikuttaa vastaanottavaiselta eikä ole selkeästi varattu.