Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat kauniimpia, eestiläiset vai ruotsalaiset naiset?

Vierailija
28.11.2018 |

Kysymys otsikossa ja perusteluita.

Kummat kauniimpia, eestiläiset vai ruotsalaiset naiset?

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa ja perusteluita.

No molemmat kyllä pesee Suomi naiset 100/0..

Vierailija
42/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ohis mutta juuri hetki sitten tuli miespuolisen ystävän kanssa tästä samasta aiheesta juttua :D

Oli seurustellut aiemmin suomenruotsalaisen tytön kanssa jonka liika naisellisuus ja hienostuneisuus, moiljoonamökki Ahvenanmaalla oli ahdistanut valtavasti.

Nykyisin seurustelee puoliksi virolaisen kanssa jonka äiti on kotoisin Mustamaesta (todella huonomaineinen alue) ja tykkää kuulemma siitä että nainen osaa sanoa ihan suoraan mitä tahtoo, niin sängyssä kuin muutenkin eikä vaan oleta että kaikki miehet on machoja ja itse on joku pelastettava prinsessa :D

Voi kuulemma olla ihan rennosti eikä tyttöystävä nalkuta esim juomisesta laisinkaan.

Ei se mustamäki ole mikään " tosi" huonomaineinen tai paha paikka. Huhupuheita sanon minä.. ja se on kintlasti nii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

talvi kirjoitti:

aasialaiset on kaikkista kauniimpii

No ei tod..kaikki saman näköisiä ja kokoisia,pieniä ja hikisiä kiristys luomineen

Tällä foorumilla razismi hyväksytään jos se koskee aasialaisia naisia

Se mitää rasismia ole,se on mielipide,aivan samalla tavalla kuin se että arvostellaan suomalaisia.

Vierailija
44/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaisilla naisilla on kauniit, vahvat hiukset.

Useilla luonnostaan isot tissit. Mutta valitettavasti takapuoli on litteä.

Ruotsalaiset naiset ovat maailman kauniimpia. Ei niin vahvoja hiuksia kuin virolaisilla mutta ruotsalaiset osaavat laittaa niitä.

Ruotsalaiset naiset osaavat myös meikata ja vartalot ovat sopusuhtaisia. Kasvot ovat kauniit. Ruotsalainen nainen on kaunis vielä nelikymppisenä, virolainen ei väkttämättä.

Ruotsalaisnaiset osaavat pukeutua, virolaisten naisten kuten kaikkien entisten neuvostotasavaltojen naisten tyyli on vähän vanvahtava, verrattuna esim tanskalaisiin ja italialaisiin.

Ruotsalailla naisilla ei myöskään ole viiksiä.

Virolaiset häviävät tämän taistelun.

Tän on ihan pakko olla joku av mamman heitto!😂

Vierailija
45/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset kotkat vs. ruotsalaiset haukat.

Vs suomalaiset av.mammat...

Vierailija
46/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svensk tjej ! Nam  :)

Vierailija
47/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa on kyllä todella paljon sellaisia luonnonkauniita, söpöllä tavalla seksikkäitä naisia. Kuten joku täällä mainitsikin, ruotsalaisten naisten kauneus ja seksikkyys on hyökkäävämpää. Molemmista maista löytyy kaunottaria. Niin toki Suomestakin, varsinkin Helsingistä ja Turusta.

Mua vähän mietityttääkin tässä kysynyksenasettelussa se, että miten se maa määritellään. Kansalaisuuden vai perimän perusteella? Suomessakin näkee kauniita naisia, olet oikeassa - mutta mistäs tiedät, mitä naisia ne on?

Olen itse sukujuuriltani täysruotsalainen. En siis suomenruotsalainen, vaan Ruotsista Suomeen muuttaneiden jälkeläinen kolmannessa polvessa. Minuun ei ole sekoittunut muita etnisyyksiä, molemmin puolin on pelkkää ruotsalaisuutta. En kuitenkaan äidinkielenäni puhu ruotsia ja näytän kaiketi ihan suomalaiselta naiselta tuolla katukuvassa. Olenko nyt siis suomalainen vai ruotsalainen esimerkiksi tämän kyselyn tiimoilta?

Mikä sen maan määrittää?

Vierailija
48/48 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa maissa kauniita naisia, mutta ruotsalaiset on tasokkaamman ja terveemmän näköisiä, joten tästä syystä mun ääni menee Ruotsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän