(kenenkään) miehen antama suuseksi ei tunnu miltään. Missä vika?
Olen 25-vuotias nainen. Minulla on ollut 5 seksikumppania, joista 4:n kanssa olen harrastanut suuseksiä. Ongelmani on se, että en oikein saa mitään nautintoa suuseksistä. Ei se pahaltakaan tunnu, mutta vain sellaiselta lipittelyltä, aika laimealta oikeastaan. Kostun kyllä , mutta esim. orgasmi on kaukana, enkä tunne oloani mitenkään erityisen kiihkeäksi kun saan suuseksiä.
Luulen että ongelma on minussa, sillä suuseksi on ollut yhtä laimean tuntuista jokaisen miehen kanssa. En usko heidän olevan "huonoja" antamaan suuseksiä, ainakin parilla on ollut paljon seksikokemusta.
Saan orgasmin itsetyydyttämällä vibraattorin avulla. Onkohan klitorikseni jotenkin tavallista tunnottomampi, sillä orgasmi tulee vain vibralla, joka on siis paljon voimakkaampi stimulaatio kuin miehen kieli. Ja sitä vibraakin suorastaan painan klitorikseen juuri ennen orgasmia.
Itsetyydytän ehkä noin kerran viikossa, joten en uskoisi, että olen itse aiheuttanut tunnottomuuden liiallisella vibran käytöllä.
Ihmettelen aina kun luen naisten kommentteja suuseksistä, että kuinka taivaallista se on ja kuinka sitä himoitaan. Mikä minussa on vikana??
Kommentit (29)
Puolisoni pitää enemmän sormetuksesta kuin suuseksistä, juuri sen takia ettei suuseksi oikein kuulemma tunnu miltään. Mutta hän ei pidä vibraattoreistakaan, Satisfyer on ainoa klitorispöristin mistä pitää ja siitäkin vain pienimmällä teholla. Eli ei ole kiinni siitäkään, että olisi jotenkin tunnoton. Ihmiset ovat erilaisia.
Olen hyvin seksuaalinen nainen ja saan helposti orgasmi myös yhden illan suhteessa. (En harrasta kännissä baaripanoja, mutta netistä lyhyen viestittelyn jälkeen hankittua seksiseuraa). Suuseksi tuntuu todella hyvälle, mutta en itsekään saa siinä orgasmia tai jos saan, se ei edes tunnu kovin hyvälle. Sormilla tai panemalla saan aivan käsittämättömän hyviä orgasmeja, myös sarjaorgasmeja. En tiedä mikä suuseksissä on niin eri, oisko joku riittämätön paine. Ja on totta, että kannattaa vältellä suristimia. Orgasmit paranevat selvästi. Mutta todennäköisesti tuo on vain ominaisuus josta ei kannata välittää jos muuten saa orgasmin
Vaimoni ei ole koskaan saanut pelkällä suuseksillä tai klitoriksen sormetuksella orgasmia. Mutta hyvällä sormetuksella ja suuseksin yhdistelmällä aina helposti. Sormetus ja se miten sen on toteuttanut varsinkin ratkaisevassa merkityksessä. Muistan yhden synnytyksen jälkeen, kun ei jostain syystä pitänyt sormetuksesta ollenkaan, ei saanut orgasmia, joten nuolemisen jälkeen sai kumminkin aina yhdynnässä kohtuu nopeasti. Esilämmitys meni haastavaksi, koska vaimo ei ole koskaan saanut pidemmässä jyystössä eikä halunnut pidempää jyystöä.
Hyvä ja avartava aloitus sekä miehille että naisille. Erot herkkyydessä hämmentää naisihmistäkin. Saati sitten miekkosia varmaan.
Olen saanut ihan tajuttoman hyvää (teknisesti, intohimo, ajankäyttö) suuseksiä rakastamaltani mieheltä mutta vaikka saisin siinä orgasmin niin se on silti vain aktiviteetti jota tehtiin miehen mieliksi ja olen helpottunut kun nykyinen mies ei paljon nuolemisesta syty, koska en vain pidä siitä.
En ole ajatellut että minussa on mitään vikaa. Tuntui henkisesti hyvältä ja imartelevalta että ex halusi nuolla pitkään ja kiihottui siitä ja onhan se erilaista stimulaatiota mutta ei minun juttu.
Parhaan orgasmin saan yksin ihan vain hieromalla voimakkaasti klitan yläpuolelta sormin. Miehen kanssa paras orkku tulee rajulla sormettamisella (takaapäin, toisen käden sormet, 2kpl sisällä, toinen käsi hyväilee klittaa). En ole koskaan edes kokeillut vibraa niin en tiedä niistä mutta minulla se nyt ei ainakaan ole syy ettei suuseksi inspiroi.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ihan tajuttoman hyvää (teknisesti, intohimo, ajankäyttö) suuseksiä rakastamaltani mieheltä mutta vaikka saisin siinä orgasmin niin se on silti vain aktiviteetti jota tehtiin miehen mieliksi ja olen helpottunut kun nykyinen mies ei paljon nuolemisesta syty, koska en vain pidä siitä.
En ole ajatellut että minussa on mitään vikaa. Tuntui henkisesti hyvältä ja imartelevalta että ex halusi nuolla pitkään ja kiihottui siitä ja onhan se erilaista stimulaatiota mutta ei minun juttu.
Parhaan orgasmin saan yksin ihan vain hieromalla voimakkaasti klitan yläpuolelta sormin. Miehen kanssa paras orkku tulee rajulla sormettamisella (takaapäin, toisen käden sormet, 2kpl sisällä, toinen käsi hyväilee klittaa). En ole koskaan edes kokeillut vibraa niin en tiedä niistä mutta minulla se nyt ei ainakaan ole syy ettei suuseksi inspiroi.
Tällä miehellä kuulostaa todella kiihoittavalta tuo tuo sinun nautintosi saada sormetusta takaapäin kaksi sormea sisällä ja toisen käden sormin hyväilemällä. On kyllä miehesi suuri nautinto toimia noin
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa on vikana??
Ei mikään. Suuseksi ei vain toimi sinulle. Kerro miehelle ja pyydä tekemään sellaista mikä toimii. Tai jos hän tykkää kovasti antaa suuseksiä eikä se sinusta ole varsinaisesti epämiellyttävääkään, niin anna toki lipittää (ja sitten tehdä sitä mikä saa sinut voihkimaan).
Ei tää seksi niin hirveän vaikeaa ole eikä siitä sellaista pidä väkisin tehdä. Tehdään niitä juttuja mitkä tekee itselle hyvää ja niitä juttuja mitkä tekee sille toiselle hyvää.
Kiitos!
Mistähän tuollainen johtuu, että jollekin ei suuseksi toimi ja toisille se on aivan upeaa. Elättelen kyllä toiveita, että joskus vielä alkaisin nauttia siitä kunnolla.
Onko täällä ketään kohtalotovereita, vai
Seksi ei ole maailman tärkein asia vaikka iltapäivälehdet sitä joka päivä tuputtaa, milloin mikäkin on maailman parasta tai milloin sinulla on sen kanssa maailman suurin ongelma. Kannattaa nyt vaan suhtautua että meitä on moneen junaan, ja joku tykkää jostakin ja joku ei sitten millään. Otetaan ihan rennosti eikä tehdä ongelmia jonkun iltapäivälehden kyselyn takia.
Voit ap istua naamalleni ja työnnän kielen sisääsi
Toimiiko vibrat ja muut klitoris kiihottimet AP sinulle?