Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!
Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kerätä myös suosituimpien joululaulujen lista yhdessä laulettaviksi, ehdotuksia!
No tietysti Joulukirkkoon! Tiedäthän, kello löi jo viisi...
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.
Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?
Saunassa on vaan Satu ja se laittaa laukun naulaan ja ottaa laukun naulasta. Sitä en tiedä, mitä tekee laukun laittamisen ja ottamisen välillä.
Anteeksi vaan, mutta Satu laittaa kyllä miehensä siihen naulaan. Tiedän, kun olen Satu.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kerätä myös suosituimpien joululaulujen lista yhdessä laulettaviksi, ehdotuksia!
Kääntyisin tässä tangoprinssi Nordinin tuotannon puoleen. "Kello löi jo viisi" on hieno tulkinta, selviää myös Miinan arvoitus samalla.
Kukahan saa mantelin valtavasta riisipuuropadasta, vai laitetaanko useampi manteli, parempi mieli!
Suosikkilauluni on "Porsaita oomme kaikki!"
Vierailija kirjoitti:
Kukahan saa mantelin valtavasta riisipuuropadasta, vai laitetaanko useampi manteli, parempi mieli!
Laitetaan kaikille mantelit.
Minä haluaisin leikitellä kuusen ympärillä. Tuletteko mukaan?
Ei mantelia kun on allergioita. Ja onkohan edes vastuullisesti tuotettuja? Tai jos on pakko laittaa, niin sitten jokaiselle oma ettei tuu kenellekään paha mieli. Ja kaikkien kanssa pitää leikkiä kuusen ympärille ettei tuu paha mieli.
Itketään ja lauletaan lopuksi kaikki yhdessä varpunen jouluaamuna. Se on ihanan surumielinen laulu jonka yhteydessä voi muistella omia menetyksiään.
Uliukkojen sydämeenkäyvä: "Heeetkeen kestäää elämäää, sekin synkkää ja ikäväääää" sykähdyttäisi sydäntä.
Minä en haluaisi sitä kesäretkeä muistella.
Tapahtui niin paljon kaikenlaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntyisin tässä tangoprinssi Nordinin tuotannon puoleen. "Kello löi jo viisi" on hieno tulkinta, selviää myös Miinan arvoitus samalla.
Minusta tangoprinssi Reino Nordin pitäisi kutsua mukaan. Hän voisi toimia samalla juhlan bändinä - niinku kaveripohjalta, ilman korvausta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Saako joululauluja laulaa?
Ainakaan mitään suomeen viittaavaa perinteisiä joululauluja.
Pitää kuitenkin varmaan sanoittaa uudestaan ettei kukaan pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mamma valmistaa tarjolle raikkaita voileipiä ja valmiiksi alumiinivuokiin pakattuja 200 gramman makaronilaatikkoannoksia. Jälkiruoaksi av-mamma ostaa vielä kaupasta jonkin verran vanukkaita. Mukaan tarttuu myös muovikassillinen käsikakkinauhoja ja tamponikoruja. Juhla-asuksi valikoituu Munsalan kansallispuku. Valitettavasti av-mamman miehelle, lapsille, eikä taostelukoiralle ei löydy hoitajaa, joten av-mamma joutuu raahaamaan ne mukaan. Lapsilleen av-mamma pukee golitsit.
Miehet viihtyy miesparkissa koko illan, kun niille antaa omat käpykakut.
Miehet voivat myös telakoitua. Onhan heille sauna tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaksi leikkimielinen Mr. ja Miss AV-palsta - kilpailu, tuomaristossa ainakin Sössö, lyhytmieshullu ja silmien etäisyys toisistaan -hullu.
Miesten kisaan myös leukahullu arvioimaan.
Naisten tunikat luonnollisesti pisteytetään. Leggareista lisäpisteitä.
Aion tuoda illan emännälle kimpun parvekkeella kasvattamiani kyrväkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.
Ja ei sitten sekasaunaa! Minä en halua että mitkään ho*ot keikistelevät miehelleni!
Illan huipentaa tähtiparin valinta. Mieheni tumma, pitkä, harteikas sekä jykeväleukainen komistus ja minä seksikäs taskuvenus blondiini olemme luonnollisesti voittaja-ainesta.
Millaisia muita pariskuntia on osallistumassa kisaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei sitten sekasaunaa! Minä en halua että mitkään ho*ot keikistelevät miehelleni!
Sun miehelles ei kukaan keikistele. Samanlainen sika se on kuin muutkin miehet, ei me naiset senkään kanssa sekasaunaan haluta. JSS
Saunassa on vaan Satu ja se laittaa laukun naulaan ja ottaa laukun naulasta. Sitä en tiedä, mitä tekee laukun laittamisen ja ottamisen välillä.