Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!
Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa hei viime hetken niksejä miten saisin iskettyä siellä varatun!
Kaikki miehet pettää, joten ongelmasi on vain ajoitus. Iske, kun mamma lähtee vessajonoon. Siellä menee pitkään kun osa käsikakkaa, toiset penkovat kylppärin kaappeja ja kolmannet nuuhkivat, onko lattiakaivossa suihkupissaamisen merkkejä.
Juhlapäivänä torilla paljastetaan klo 18 AV-mammapatsas. Aluksi mietittiin näköispatsasta mutta tarkemmin asiaa mietittyään arvoisa raati päätyi abstraktiin näkemykseen. Taiteilija haluaa ymmärrettävästi pysyä tuntemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Juhlapäivänä torilla paljastetaan klo 18 AV-mammapatsas. Aluksi mietittiin näköispatsasta mutta tarkemmin asiaa mietittyään arvoisa raati päätyi abstraktiin näkemykseen. Taiteilija haluaa ymmärrettävästi pysyä tuntemattomana.
Järjestelytoimikunnan puolesta paljastan, että patsas on neljän metrin korkuinen pilttipurkki, mihin on maalattu vesiväreillä abstrakteja kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä eivät ole mitkään örvellyspikkujoulut, joissa joku nolaa itsensä juomalla kaksi lasia viiniä ruoan kanssa. Meillä ei-wt-piireissä syödään joulutorttu tai rivi suklaata ja keskustellaan humoristisesti kaikenlaisten ihmisten kanssa ja tanssahdellaan sirosti koko ilta ja yö. Kukaan ei halua juoda mitään.
Meillä paremmissa piireissä otetaan vain kulaus laihaa viiniä ja pieni pala kuivaa känttyä. Se riitti Jeesusiinan ottovanhemmille, pitää riittää myös meille. Tuollaiset suklaat ja tanssahtelut houkuttaa miehet vaan haureuteen. Sulla on varmaan kolttukin polvipituinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pettää, joten ongelmasi on vain ajoitus. Iske, kun mamma lähtee vessajonoon. Siellä menee pitkään kun osa käsikakkaa, toiset penkovat kylppärin kaappeja ja kolmannet nuuhkivat, onko lattiakaivossa suihkupissaamisen merkkejä.
Sano mamman aviomiehelle vaikka näin: "Rakas toivoisin niin, että olisit elämässäsi onnellinen mutta näytät onnettomalta. Minulle olet enemmän kuin uskallan edes toivoa, jumalat ovat määränneet, että me kuulumme toisillemme eikä mikään ulkoinen voi rakkauttamme estää. Tule tänne luokseni ihana kaivattuni, tahtoisin niin suudella sinua hitaasti, ihan kaikkialle, rakastaa sinua enemmän kuin mitään muuta, nyt ja ikuisesti...."
Vastaisitteko tähän kysymykseen ilman veetuilua?
Voiko pakastetusta makaronin keitinvedestä ja ryöpätystä jauhelihasta tethdä sellaista vegaaniruokaa, jota hopeakettu jolla on sugrr daddy suhde syödä sen seuralaisen kanssa?
Mä en voi lähtee koska miehen kanssa ollaan sovittu (mies näytti ainakin myöntyväiseltä) että ei käydä pikkujouluissa ilman toista. Ja mun mies ei siis tiedä että oon aaveellä.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.
Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?
Sinne saunaan tuodaan norppa selänpesuun. Mitään sekasaunairstailua en kyllä hyväksy!
Joo. Pullervo on jo varattu pesijäksi. Se lupas pikkuräpylöillään myös läpsiä lihasjumit veks ja pallien raapiminenhan on sen lempipuuhaa. 100kg silakoita se kyllä vaatii palkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mamman aviomiehelle vaikka näin: "Rakas toivoisin niin, että olisit elämässäsi onnellinen mutta näytät onnettomalta. Minulle olet enemmän kuin uskallan edes toivoa, jumalat ovat määränneet, että me kuulumme toisillemme eikä mikään ulkoinen voi rakkauttamme estää. Tule tänne luokseni ihana kaivattuni, tahtoisin niin suudella sinua hitaasti, ihan kaikkialle, rakastaa sinua enemmän kuin mitään muuta, nyt ja ikuisesti...."
Mun mies ainakaan ei ikinä lähtisi tuollaisen vosun matkaan. Hän haluaa vain mua.
Saunan jälkeen jokainen nainen voi kietoutua lämpimään hopeakettuun.
Täällä on epäilty, että kartanon rouva ei hyväksyisi omia tarjottavia nyyttikesteillä. On paljastettava, että kartanon emäntä olen minä. Kesällä palstalaisten Porvoo-reissulla kohtasin paikallisen ruotsinkielisen kartanonomistajan, kuten kerroin, ja pikaromanssihan siitä reissusta sikisi. Onneksi tuli opiskeltua liikeruotsia kauppaopistossa! Pitäkäähän mammat näpit irti kartanonherrastani! Jatkakaa jouluherkkujen valmisteluja!
Pitäisi kerätä myös suosituimpien joululaulujen lista yhdessä laulettaviksi, ehdotuksia!
"Mammat sammuu, kaikki väki nukkuu"...
Voisin järjestää esiintymään Tiernapojat Porvoosta. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, koska Murjaanien kuningas on värjätty kenkälankilla tummaksi. Kulttuurista lainaamistakin esiintyy, ei anneta kuitenkaan tonttulakin kiristää!
Vierailija kirjoitti:
Mukana. Päälle laitan Tokmannilta ostetun poro jumpsuitin ja otan mukaan loput vuosikerta klökit. Siis ne mitkä jäi meidän liikenneympyrä/vesitorni bileistä.
Mitkä liikenneympyrä-vesitornibileet on ollut?!
Milloin ja missä?
Kukaan ei ollut vielä listannut aaveen klassikkojouluruokaa eli katkarapukimaraa, mä voin tuoda sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään vessoista kunnolla äänieristetty, muuten joudun pidättelemään. Ahdistaa jos joku kuulee ulkopuolelle ääniä.
Käsikakka! Missä sut on kasvatettu? Opettelekin tavoille, ettei tarvi hävetä sitten. Minä tuon mukanani pimpulilla kiillotetut hopeiset kynttilänjalat.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa ollaan. Paitsi että teillä on siellä oma sisäpiiri. Minä olen yksinäinen, eikä kukaan puhu minulle kuitenkaan, kun te muut tunnette jo toisenne. En tule sittenkään. Jään kotiin katsomaan telkkaria ja suremaan sitä, ettei minua kutsuta koskaan mihinkään.
Minä voin olla sun kaa, koska munkaa kaa ei oo kukaan. Terv. Anoppi (ei hullu)
Vierailija kirjoitti:
Voisin järjestää esiintymään Tiernapojat Porvoosta. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, koska Murjaanien kuningas on värjätty kenkälankilla tummaksi. Kulttuurista lainaamistakin esiintyy, ei anneta kuitenkaan tonttulakin kiristää!
Ei käy!!! Liian väkivaltainen! Mukana lapsikultia! (puhutaan kerrassaan kauheita: poikalasten surmaamista) TRAUMATISOIVAA, varsinkin pikkupojille. Miettikää nyt vähän!