Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!

Vierailija
26.11.2018 |

Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan huipentaa tähtiparin valinta. Mieheni tumma, pitkä, harteikas sekä jykeväleukainen komistus ja minä seksikäs taskuvenus blondiini olemme luonnollisesti voittaja-ainesta.

Millaisia muita pariskuntia on osallistumassa kisaan?

Tulen punatukkaisena sinkkuna mutta lähden tumman, pitkän, harteikkaan ja jykeväleukaisen komistuksen kanssa sen jälkeen kun meidät on valittu illan tähtipariksi.

Vierailija
122/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Janna pääesiintyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tuoda illan emännälle kimpun parvekkeella kasvattamiani kyrväkkeitä.

Miten olet saanut ne säilymään? Ei ole pakkanen puraissut? Mun paleltuivat, ihan pieniä ja kurtistuneita ressukoita.

Vierailija
124/129 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarrellaan pikkujoulussa joulukuuseemme kierrätysmateriaaleista valmistettuja kuusenkoristeita, ehkä himmeliryhmä valmistaa nostalgisia olkikoristeita. Ideoita kehiin!

Vierailija
125/129 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluumme on lupautunut porvoolainen julkkispukki. Voi ilmoittautua vapaaehtoisesti auttamaan säkkien tyhjennystä.

Vierailija
126/129 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin juuri gluteenittomia ja laktoosittomia joulupipareita pikkujouluun, mutta kärähtivät pellillä, kun unohduin nettiin. Voihan per...

Vierailija
127/129 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin valmistaa itse glögiä, johon keitän ensin mausteseoksen: kokonaisia neilikoita, pala inkivääriä, kardemummaa, pari kanelitankoa, 2dl vettä, 0,5 dl sokeria. keitellään hiljakseen n. 10 min. Lämmitetään 1 pl halpaa punaviiniä, (rikkaammat kalliimpaa) ja 2dl mustaherukkamehua. Kuumaan liemeen siivilöidään mausteliemi. Juoma sopii vaativaankin makuun ja nostattaa pikkujoulutunnelmaa!

Vierailija
128/129 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla, koska täältä lähtee bussi niin, että ehtisin sinne puoli tuntia myöhässä. Takaisin taas lähtee bussi niin, että joutuisin lähtemään tunnin ennen muita ja pitäisi vaihtaakin kahdesti. Miten järjestän lapsen hoidon tällaisilla aikatauluilla? Mukaanko se pitäisi ottaa? 

Vierailija
129/129 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vilinää vilskettä, helinää melskettä pienten mammojen, on pulleita massuja,  pyöreitä peppuja, häntiä vilisten. Nythän on joulu ja nythän on joulu, arvannet kai sen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi