Onko normaalia ravata aivan koko ajan vessassa kun aloittaa liikunnan?
Muutin uudelle paikkakunnalle ja olen alkanut tehdä kävely- ja juoksulenkkejä ympäri uutta kotiseutua. En ole aiemmin ollut liikunnallinen joten aineenvaihdunnan jyrkkä aktivoituminen yllätti. Onko aivan normaalia ja tuleeko tasaantumaan? En mielestäni juo liikaa vaan ennemmin pitäisi skarpata nestetankkauksen tiimoilta.
Kommentit (6)
Tervetuloa normaaliin, terveeseen elämään! Unohda aiemmat luulosi siitä, että kakka kerran päivässä on normaalia ja että se täytyy vaivalla pingertää ulos. Kun totut, alkaa tuntua ihan kivalta se, ettei oo sitä ummetusjumia suolistossa ja kaasun pinkeyttämää kuplavatsaa. :)
Vierailija kirjoitti:
on normaalia
Kuinka kauan tämän voi odottaa kestävän?
No tuo pissaamistarve ei edes haittaisi minua, vaan kun aina rankan treenin jälkeen on ripuloitava käsittämättömät määrät tavaraa!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa normaaliin, terveeseen elämään! Unohda aiemmat luulosi siitä, että kakka kerran päivässä on normaalia ja että se täytyy vaivalla pingertää ulos. Kun totut, alkaa tuntua ihan kivalta se, ettei oo sitä ummetusjumia suolistossa ja kaasun pinkeyttämää kuplavatsaa. :)
Ah olis pitänyt varmaan tarkentaa, mutta pissaaminen on se mikä on tihentynyt huomattavasti. Kakalla käyn 1-4krt päivässä muutenkin :)
Vierailija kirjoitti:
No tuo pissaamistarve ei edes haittaisi minua, vaan kun aina rankan treenin jälkeen on ripuloitava käsittämättömät määrät tavaraa!
Sama täällä. Yleensä kuitenkin liikuntani on niin kevyttä ettei tule tarvetta. Ravaan nykyään pissalla paljon useammin kuin kukaan muu esim. töissä.
on normaalia