Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!

Vierailija
26.11.2018 |

Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaksi leikkimielinen Mr. ja Miss AV-palsta - kilpailu, tuomaristossa ainakin Sössö, lyhytmieshullu ja silmien etäisyys toisistaan -hullu.

Vierailija
62/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä työtön sairas 7 lapsen yh. Ei ole varaa tulla mutta lapset toivoo teiltä lahjaksi iPadin, iPhone 3 kpl ja pleikkaripelejä 3kpl. Muuten meillä jää joulu viettämättä. Koiramme toivovat luita ja kissat kalaa. Löydymme kartalta Porvoon kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N6 kirjoitti:

Olin tuomassa tonttuoven, mut päädyin 1:1 kokoiseen ihmisoveen ja tajusin että kartanossa lienee jo sellainen! En siis vielä tiedä, mitä tuon :/

Tuo koirankopin etuseinä. Tarkista ensin, ettei kopissa oo koiraa jos naapurin koppia alat purkaan. Päädyt pian puuhun, etkä Porvooseen.

Vierailija
64/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toimia baarihenkilönä. Saatavilla drinkit : ferritiini ylös & elämänhallinta sekä varakkaammille osallistujille drinkki nimeltä keskituloisen kaukomatka.

Vierailija
65/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ilmiannan teidät kaikki kartanon emännälle kun tuotte omat ruuat! Siellä saa syödä pelkkiä kartanon herkkuja!

Vierailija
66/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaanko kartanon vuokra perhekunnittain?

Vierailija
67/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi kysymys:

Aiotteko kasvattaa karvat l*intuunne joulusaunaa varten? Yläluokkaiset naiset pitävät pyypyynsä luonnollisena. 

Vierailija
68/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu ja saavun paikalle akateemisen vartin myöhässä. Liikun sulavasti joukossa ja keskustelen kaikenlaisten ja kaiken tasoisten ihmisten kanssa. Minua ihaillaan, en ole mikään hepsankeikka.

Saatan poistua moottoripyörän tarakalla paikalta.

Vierailija
69/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Uusi Päävalmentaja Niemi?

Vierailija
70/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.

Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?

Vierailija
71/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Uusi Päävalmentaja Niemi?

Tai Johan? Siis se joka hiljeni kun mies teki katan koivuun.

Vierailija
72/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.

Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?

Sinne saunaan tuodaan norppa selänpesuun. Mitään sekasaunairstailua en kyllä hyväksy!

Vierailija
73/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuodaanko jokainen myös pieni lahja tyyliin "ken lahjan tuo, se lahjan saa"?  Onko 10€ sopiva summa?

Mielellään ei, palsta räjähtäisi, kun mammat tekisivät avaukser saamistaan surkeista lahjoista.

Vierailija
74/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kaikille pikkujoulupiparia

Vierailija
75/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aikoo telakoitua siellä joulusaunassa. Millä verukkeella voisin jättää sen kotiin?

Vierailija
76/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä kun anoppi kuuli tästä ja nyt sen on pakko päästä mukaan.

Vierailija
77/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kutsu avec? Otan jokatapauksessa mukaan 5 lastani, äitini ja isoäitini, paras kaverini tulee myös ja 3 exää. Onhan siellä tarpeeksi ruokaa varattuna meillekin. Itse en voi osallistua tarjoiluun kun kaikki meni elämähulinaksi-kerhon pikkujouluihin. Muuten kyllä olisin osallistunut.

Vierailija
78/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä imetän proteeseista huolimatta julkisesti ja julkeasti 12-vuotiaita albanialaisia kaksosiani.

Vierailija
79/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni aikoo telakoitua siellä joulusaunassa. Millä verukkeella voisin jättää sen kotiin?

Jätä se sika.

Vierailija
80/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä eivät ole mitkään örvellyspikkujoulut, joissa joku nolaa itsensä juomalla kaksi lasia viiniä ruoan kanssa. Meillä ei-wt-piireissä syödään joulutorttu tai rivi suklaata ja keskustellaan humoristisesti kaikenlaisten ihmisten kanssa ja tanssahdellaan sirosti koko ilta ja yö. Kukaan ei halua juoda mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän