Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!
Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.
Kommentit (129)
Olen köyhä työtön sairas 7 lapsen yh. Ei ole varaa tulla mutta lapset toivoo teiltä lahjaksi iPadin, iPhone 3 kpl ja pleikkaripelejä 3kpl. Muuten meillä jää joulu viettämättä. Koiramme toivovat luita ja kissat kalaa. Löydymme kartalta Porvoon kohdalta.
N6 kirjoitti:
Olin tuomassa tonttuoven, mut päädyin 1:1 kokoiseen ihmisoveen ja tajusin että kartanossa lienee jo sellainen! En siis vielä tiedä, mitä tuon :/
Tuo koirankopin etuseinä. Tarkista ensin, ettei kopissa oo koiraa jos naapurin koppia alat purkaan. Päädyt pian puuhun, etkä Porvooseen.
Voin toimia baarihenkilönä. Saatavilla drinkit : ferritiini ylös & elämänhallinta sekä varakkaammille osallistujille drinkki nimeltä keskituloisen kaukomatka.
Minäpä ilmiannan teidät kaikki kartanon emännälle kun tuotte omat ruuat! Siellä saa syödä pelkkiä kartanon herkkuja!
Jaetaanko kartanon vuokra perhekunnittain?
Anonyymi kysymys:
Aiotteko kasvattaa karvat l*intuunne joulusaunaa varten? Yläluokkaiset naiset pitävät pyypyynsä luonnollisena.
Olen akateemisesti koulutettu ja saavun paikalle akateemisen vartin myöhässä. Liikun sulavasti joukossa ja keskustelen kaikenlaisten ja kaiken tasoisten ihmisten kanssa. Minua ihaillaan, en ole mikään hepsankeikka.
Saatan poistua moottoripyörän tarakalla paikalta.
Tuleeko Uusi Päävalmentaja Niemi?
Vierailija kirjoitti:
Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.
Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Uusi Päävalmentaja Niemi?
Tai Johan? Siis se joka hiljeni kun mies teki katan koivuun.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuren osanottaja määrän vuoksi pikkujoulusaunavuorot jaetaan arpomalla ( 10 min / löylyissä ja 5 min suihkussa) Paitsi kyykkyvatkaajat saavat ylimääräiset 2min suihkuaikaa.
Onhan paikalla joku tomera nainen saunassa pesemässä miesten selät yläosattomissa?
Sinne saunaan tuodaan norppa selänpesuun. Mitään sekasaunairstailua en kyllä hyväksy!
Vierailija kirjoitti:
Tuodaanko jokainen myös pieni lahja tyyliin "ken lahjan tuo, se lahjan saa"? Onko 10€ sopiva summa?
Mielellään ei, palsta räjähtäisi, kun mammat tekisivät avaukser saamistaan surkeista lahjoista.
Minä annan kaikille pikkujoulupiparia
Mieheni aikoo telakoitua siellä joulusaunassa. Millä verukkeella voisin jättää sen kotiin?
Minä en kestä kun anoppi kuuli tästä ja nyt sen on pakko päästä mukaan.
Onko kutsu avec? Otan jokatapauksessa mukaan 5 lastani, äitini ja isoäitini, paras kaverini tulee myös ja 3 exää. Onhan siellä tarpeeksi ruokaa varattuna meillekin. Itse en voi osallistua tarjoiluun kun kaikki meni elämähulinaksi-kerhon pikkujouluihin. Muuten kyllä olisin osallistunut.
Miä imetän proteeseista huolimatta julkisesti ja julkeasti 12-vuotiaita albanialaisia kaksosiani.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni aikoo telakoitua siellä joulusaunassa. Millä verukkeella voisin jättää sen kotiin?
Jätä se sika.
Toivottavasti nämä eivät ole mitkään örvellyspikkujoulut, joissa joku nolaa itsensä juomalla kaksi lasia viiniä ruoan kanssa. Meillä ei-wt-piireissä syödään joulutorttu tai rivi suklaata ja keskustellaan humoristisesti kaikenlaisten ihmisten kanssa ja tanssahdellaan sirosti koko ilta ja yö. Kukaan ei halua juoda mitään.
Ohjelmaksi leikkimielinen Mr. ja Miss AV-palsta - kilpailu, tuomaristossa ainakin Sössö, lyhytmieshullu ja silmien etäisyys toisistaan -hullu.