Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä, miksi mies ei saa tavata lastaan ollenkaan?!

Vierailija
25.11.2018 |

Tutulla miehellä tällainen tilanne. EI siis ole koskaan nähnyt pientä lastaan eikä omien sanojensa mukaan saa tavata häntä... Mietin, mikä voi olla tällaiseen syy?

Kommentit (199)

Vierailija
141/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oikeus käyttää jo tätä lakiuudistusta päätöksissään:

https://yle.fi/uutiset/3-10240813

Voimia taisteluun etävanhemmat, hyvä että pidätte lastenne puolia ❤

Saas nähä, miten käy, kun vieraannuttajat hakee elareita oikeudesta. Sillä kostoon ei riitä pelkkä vieraannuttaminen, vaan pitää saada rahaa.

Kauheita asioita! 😳

Vierailija
142/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta, exän vainoaminen, sanoisin. Tai Ollut tapaamisissa päihtyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näin vakavat asiat vaativat jo poliisivoimia sekä sosiaaliapua muutenkin. Jos tulee tapaamiseen päihtyneenä, siitä varmasti ilmoitetaan poliisille? Mitäs sen jälkeen tapahtuu? Vainoaminen on myös rikos, silloin varmastikaan ei järjestetä tapaamisia ilman poliisia vai miten? 

Vierailija
144/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vierottanut lapsemme isästään. Isä on vain tulonlähde ja alunperinkin oli naiselle vain siittön antaja

Vierailija
145/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näin vakavat asiat vaativat jo poliisivoimia sekä sosiaaliapua muutenkin. Jos tulee tapaamiseen päihtyneenä, siitä varmasti ilmoitetaan poliisille? Mitäs sen jälkeen tapahtuu? Vainoaminen on myös rikos, silloin varmastikaan ei järjestetä tapaamisia ilman poliisia vai miten? 

Ei poliisi valvo tapaamisia vaan sossut.

Vierailija
146/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan tavannut, niin ei ole ainakaan lapselle mitään tehnyt. Veikkaisin,että suhteet äitiin niin hankalat ettei voi tavata lastaan. Tai ei halua tavata. Kyllä Suomessa isät saa tavata lastaan, vaikka olisivat väkivaltarikollisia ym. Joskus myös äidit tekevät asiat niin hankalaksi, että miehellä ei ole mahdollisuuksia tavata lasta. 

Vierailija
147/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei poliisi valvo tapaamisia vaan sossut.

Heillä on varmasti turvallisuusalan koulutus? Miten he saavat valvoa rikollisia? Joustetaanko lasten kustannuksella, entäs jos tapahtuukin jotakin hyvin pahaa?

Vierailija
148/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei ole koskaan tavannut, niin ei ole ainakaan lapselle mitään tehnyt. Veikkaisin,että suhteet äitiin niin hankalat ettei voi tavata lastaan. Tai ei halua tavata. Kyllä Suomessa isät saa tavata lastaan, vaikka olisivat väkivaltarikollisia ym. Joskus myös äidit tekevät asiat niin hankalaksi, että miehellä ei ole mahdollisuuksia tavata lasta. 

Onkohan näissä jokin naamaraja? Rikolliset tulisi olla poliisilla tiedossa ja rikokset tutkitaan perusteellisesti. 

Vierailija
149/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poliisi voisi turvata huoltajaa jos pelkää omien lastensa puolesta eikä lastensuojelusta saa apua? Miten menetellä asioissa? 

Vierailija
150/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun exä sanoo kaikille ettei saa tavata lasta. Omasta tahdosta on tapaamatta ja minulle sen heti erossa sanoi ettei tahdo olla meidän kanssa missään tekemisissä koska on nuori ja se rajoittaisi hänen tekemisiään.. Totuuden kertominen ihmisille ei herättänyt kovin positiivisia reaktioita, niin on siirtänyt asian minun syykseni. Naiset sitten paijaavat ja voivottelevat kurjaa kohtaloa ja pesää riittää. Joitain yhteydenottoja olen näiltä pimuilta saanut kuinka karmea ihminen olen kun olen vieraannuttanut isän ja pojan toisistaan. Itse ainakin suhtaudun nykyään varauksella ihmisiin jotka eivät lastensa kanssa ole tekemisissä, jotain mätää hommassa aina on...

sama täällä, isä ei itse halua tavata, sukulaisilleen on kertonut, että minä estän tapaamiset. Oikeastaan kyllä jo arvasin asian laidan, vaatii ihmiseltä aikamoista pokkaa kertoa, että saisi tavata muttei halua. Omaa lastaan.

Vierailija
151/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mun exä sanoo kaikille ettei saa tavata lasta. Omasta tahdosta on tapaamatta ja minulle sen heti erossa sanoi ettei tahdo olla meidän kanssa missään tekemisissä koska on nuori ja se rajoittaisi hänen tekemisiään.. Totuuden kertominen ihmisille ei herättänyt kovin positiivisia reaktioita, niin on siirtänyt asian minun syykseni. Naiset sitten paijaavat ja voivottelevat kurjaa kohtaloa ja pesää riittää. Joitain yhteydenottoja olen näiltä pimuilta saanut kuinka karmea ihminen olen kun olen vieraannuttanut isän ja pojan toisistaan. Itse ainakin suhtaudun nykyään varauksella ihmisiin jotka eivät lastensa kanssa ole tekemisissä, jotain mätää hommassa aina on...

sama täällä, isä ei itse halua tavata, sukulaisilleen on kertonut, että minä estän tapaamiset. Oikeastaan kyllä jo arvasin asian laidan, vaatii ihmiseltä aikamoista pokkaa kertoa, että saisi t

Tyypillistä että esitetään muille hyvää ihmistä ja valehdellaan hyvästä toisesta huoltajasta, tällä edesautetaan lasten varastamista itselle kun mustamaalataan ensin toinen huoltaja. Munkin lasten isä ei ollut yhtään kiinnostunut mutta kun on ensin asetellut oman elämänsä järjestykseen kaikessa rauhassa, alkaakin sairas vaatiminen. Osaa esittää niin hyvin, että kukaan ei tiedä totuutta. Pidä huoli perheestäsi sinäkin.

Vierailija
152/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ruikuttaako mies sinulle nyt tätä surullista tarinaansa? Pitäisikö hälytyskellojen hieman alkaa kilkattamaan...?

Sitä juuri alkanut tekemään, pelailee lasten kustannuksella ja on alkanut käyttäytymään töissäkin kuulemma todella kummallisella tavalla. Peloittava ihminen. 

Vierailija
153/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EsaK wrote:

Vierailija kirjoitti:

Nuo luuserit, jotka sössöttävät vieraannuttamisesta, ovat sosiopaatteja joka sorkka.

Kirjoituksestasi päätellen narsistinen haavasi taisi juuri revetä.. vieraannuttaminenhan on todella yleistä.

Kerrohan miten vieraannuttaminen on mahdollista kunnolliselle isälle? Joo, äiti voi muuttaa mutta ihmiset tapaavat lapsiaan ja pitävät suhdetta yllä vaikka ulkomailta. 

Vierailija
154/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos kyse on siitä, ettei oikeasti saa tavata lasta ollenkaan, missään oloissa, edes valvotusti, se johtuu seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Nmutta aika moni mies väittää, ettei saa tavata lasta!vaika oikeasti saisi, ei vana viitsi, eikä kukaan maksa hänelle siitä.

Tämä on tuttu kuvio ettei halua nähdä mutta alkaa syyttämään jos pyytää jeesinkiä. Varo ettei ala vaatimaan itselleen ja haluaa sinulle pahaa. Saattavat narsistit muuttua yllättäen, kun laskelmoivat itselleen hyötyä lapsenkin kautta.

Vierailija
155/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

EsaK wrote:

Vierailija kirjoitti:

Nuo luuserit, jotka sössöttävät vieraannuttamisesta, ovat sosiopaatteja joka sorkka.

Kirjoituksestasi päätellen narsistinen haavasi taisi juuri revetä.. vieraannuttaminenhan on todella yleistä.

Kerrohan miten vieraannuttaminen on mahdollista kunnolliselle isälle? Joo, äiti voi muuttaa mutta ihmiset tapaavat lapsiaan ja pitävät suhdetta yllä vaikka ulkomailta. 

Äiti voi alkaa kontrolloida, lastensuojelusta saa tukea jos vähän valehtelee isästä. Kokemusta toisin päin eikä tilannetta helpota naisviha tai kiinnostava mies, lasten oikeuksista ei välitetä. Kammottavaa toimintaa kiusaamismielessä.

Vierailija
156/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juuri näin, kuinka oksettavaa lasten avulla hakea huomiota. Ihmettelin itsekin miksi minusta ei pidetä ja myöhemmin on selvinnyt tälläinen selän takana mustamaalaaminen. Nyt en tiedä mitä ajatella, sillä en halua että lapseni aikana on joku kamala tuntematon ihminen. Mistä sen tietää mitä vielä keksii kun tuollaista tekee. 

Vierailija
157/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lapsen "oikeus" nähdä vanhempiaan, myös niitä sekopäisiä, on niin vahva, että jos mieheltä on tosissaan ihan oikeus kieltänyt oman lapsen tapaamisen, niin kannattaa sinunkin harkita vielä uudelleen miehen tapailua tai mitä teillä sitten onkaan. Älä nyt ainakaan tee lapsia hänen kanssaan.

Vierailija
158/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En halunnut biologista isää elämään koska emme tulleet toimeen. Vauva oli pieni kun löin tapaamisille stopin. Lapselle parempi olla perheen keskellä eikä vieraan tyypin luona joka kutsuu itseään isäksi ja olla tappeluiden keskellä. Oikea isä on kotona oleva avomies, biologisuus ei meinaa mitään! Vähän aikaa biologinen isä ruikutti kunnes luovutti. Nyt jo menneisyyttä koko dorka. Voimia äidit! Kyllä me tiedämme mikä on parhaaksi lapsille!

Juuri tämä! On pahimmanlaatuista oman lapsen henkistä pahoinpitelyä! Jonkin sortin narsismia.

Vierailija
159/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomessa lapsen "oikeus" nähdä vanhempiaan, myös niitä sekopäisiä, on niin vahva, että jos mieheltä on tosissaan ihan oikeus kieltänyt oman lapsen tapaamisen, niin kannattaa sinunkin harkita vielä uudelleen miehen tapailua tai mitä teillä sitten onkaan. Älä nyt ainakaan tee lapsia hänen kanssaan.

Ei pidä paikkaansa, sossut tekevät mielivaltaisia päätöksiä kiusatakseen vanhempia mutta enemmän he tuhoavat lapsien elämiä. Eivät nyt ihan suostu ymmärtämään kuinka rakkaita joillekin lapsille ovat heidän omat vanhemmat. Silti paasaavat vastuusta? Sairasta. Kannattaa olla perillä asioista ja poliisiltakin vaatia apua. Luottavat liikaa lastensuojelun toimintaan ja valitettavasti peittelevät heidän virheitä, myös siksi ettei tarvisi maksaa korvauksia. Ei kannata luovuttaa helpolla.

Vierailija
160/199 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen tapauksen tiedän, tai tiesin joskus kun pyörin vielä samoissa porukoissa.

Käytti amfetamiinia ha hormoneita, oli väkivaltainen eikä minkäänlaista sairaudentuntoa.

Yritti mustamaalata lapsensa äitiä puhumalla tästä kuin hän olisi joku hullu ja mies uhri.

En minäkään olisi päästänyt kyseistä ihmistä lapsen lähelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan