Auttakaa! Leivoin eilen hiprakassa pellillisen piirakkaa enkä löydä sitä mistään
Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.
Veikkauksia otetaan vastaan
Kommentit (209)
Ettekö te osaa lukea, vai ettekö viitsi?
PIIRAKKA ON LÖYTYNYT.
Se kerrottiin jo aikoja sitten.
Itse läysin kerran aamulla kännykkäni jääkaapista, eli kaikki on mahdollista kun on hiprakassa tehnyt ruokaa.
Mistä se löytyi? En jaksa selata.
Se on piirakkas pelästy kun heräs ja häipyi taka oven kautta🤣
Vierailija kirjoitti:
PIIRAKKA ON LÖYTYNYT.
MISTÄ LÖYTYI? EI JAKSETA SELATA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PIIRAKKA ON LÖYTYNYT.
MISTÄ LÖYTYI? EI JAKSETA SELATA.
Löytyi uunin alalokerosta, missä säilytetään peltejä. Oli survottu kattilaan johon folio ja kansi päälle ja tämä kattilaviritys alimmaiseksi sinne lokeroon.
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä, kutsuit kaikki av:ltä. "Hiprakka" on hieman lievä termi sille, miten ilta eteni.
Soitettiin mm. Sipilälle ja Teuvo Hakkaraiselle. Hakkarainen tuli taksilla Saarijärveltä, sillä oli karaokelaitteet mukana. Syntyi riita kun halusit laulaa Kielletyt tunteet koko ajan, karaokelaitteet rikkoutui.
Piirakka paloi siinä samalla, mutta uhosit ja söit sen silti. Peltin heitit ikkunasta ulos.
Joku sekstasi Hakkaraisen kanssa, vaadit päästä mukaan. Oli jotain liivijengiläisiä kanssa ja lopulta pizzakuski kavereineen.
Sitten tuli poliisit ja sammuit näyttävästi niiden jalkoihin. Mun lähti jatkoille liivijengin tiloihin, sua ei saatu hereille.
P.s. Turvallisuuspoliisi voi olla yhteydessä siitä Sipilä-puhelusta.
Olet ihana! :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset 72 tuntia ovat kriittiset näissä katoamistapauksissa, sen jälkeen piirakkaa ei välttämättä löydy koskaan tai sille on tapahtunut jotain kauheaa. Kannattaisi tarkistaa facebook ja puhelin logi. Jotain jälkiä piirakan katoamiseen liittyvistä henkilöistä on luultavasti jäänyt. Haastattrelisin myös naapureita. Poliisi tuskin nykyisillä vähäisillä resursseilla lähtee edes tutkimaan näitä piirakka tapauksia, jos edes suhtautuvat asiaan vakavasti. Itse en kyllä voisi tuntea oloani turvalliseksi, jos asunnostani alkaisi katoamaan piirakoita.
Yksi tapa voisi olla suoritta asunnon tutkimukset järjestelmällisesti neliö neliöltä, lattiasta kattoon. Tutkinta on laajennettava myös piha alueelle. Toivottavasti mysteeri selviää ja mahdollisimman pian.
Hyvä huomio tuo Facebook. Joillakinhan on tapana laittaa kuva lähes joka syömisestään. Jos siellä on kuva siitä piirakasta, varmistuisi edes että sellainen piirakka on todella voinut kadota.
Olette ihania <3 Nauroin kunnolla pitkästä aikaa!
Joko löytyi