Auttakaa! Leivoin eilen hiprakassa pellillisen piirakkaa enkä löydä sitä mistään
Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.
Veikkauksia otetaan vastaan
Kommentit (209)
Jos piirakassa on käytetty tonnikalaa ja kermaviiliä, niin kyllä luulisi hajun perusteella löytyvän, mikäli kämpässä on. Itse veikkaan samaa, mitä joku jo ehdottikin, että ap on vienyt piirakan yöllä ulkoroskikseen, ettei se haisisi sisällä. Ap on ahminut kännissä piirakkaa, ja sitten on ruvennut ällöttämään, niinpä on siivonnut jäljet ja vienyt loput ulos roskikseen.
En ole nauranut yhdellekään avaukselle näin paljon sitten sen taloon tunkeutuneen rusakon, jota täällä ihmeteltiin joskus aikaisemmin tänä vuonna.
Toivottavasti kadonneen piirakan mysteeri ratkeaa.
Ensimmäiset 72 tuntia ovat kriittiset näissä katoamistapauksissa, sen jälkeen piirakkaa ei välttämättä löydy koskaan tai sille on tapahtunut jotain kauheaa. Kannattaisi tarkistaa facebook ja puhelin logi. Jotain jälkiä piirakan katoamiseen liittyvistä henkilöistä on luultavasti jäänyt. Haastattrelisin myös naapureita. Poliisi tuskin nykyisillä vähäisillä resursseilla lähtee edes tutkimaan näitä piirakka tapauksia, jos edes suhtautuvat asiaan vakavasti. Itse en kyllä voisi tuntea oloani turvalliseksi, jos asunnostani alkaisi katoamaan piirakoita.
Yksi tapa voisi olla suoritta asunnon tutkimukset järjestelmällisesti neliö neliöltä, lattiasta kattoon. Tutkinta on laajennettava myös piha alueelle. Toivottavasti mysteeri selviää ja mahdollisimman pian.
Mulle kävi näin. Pakkasin laukkuja, ja siinä miehenkin tavaroita, koska olimme lähdössä mökille kun mies pääsisi töistä. Siivoilin, vein roskat, ja nyppäsin töpselit irti, että oltaisiinvalmiina lähtöön. Keitin vielä kahvitkin termariin mukaan. Ajattelin yllättää miehen, että kaikki olisi valmista lähtöön kun hän tulisi. Noh, mies tuli kotiin ja kysyi että mitä ihmettä täällä tapahtuu. Olinkin nähnyt unta siitä että olemme lähdössä mökille, kun kummallakin olisi pari seuraavaa päivää vapaata töistä :p
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset 72 tuntia ovat kriittiset näissä katoamistapauksissa, sen jälkeen piirakkaa ei välttämättä löydy koskaan tai sille on tapahtunut jotain kauheaa. Kannattaisi tarkistaa facebook ja puhelin logi. Jotain jälkiä piirakan katoamiseen liittyvistä henkilöistä on luultavasti jäänyt. Haastattrelisin myös naapureita. Poliisi tuskin nykyisillä vähäisillä resursseilla lähtee edes tutkimaan näitä piirakka tapauksia, jos edes suhtautuvat asiaan vakavasti. Itse en kyllä voisi tuntea oloani turvalliseksi, jos asunnostani alkaisi katoamaan piirakoita.
Yksi tapa voisi olla suoritta asunnon tutkimukset järjestelmällisesti neliö neliöltä, lattiasta kattoon. Tutkinta on laajennettava myös piha alueelle. Toivottavasti mysteeri selviää ja mahdollisimman pian.
Se on puheluloki, ei mikään logi.
Yksi vanha naapuri kertoi minulle eräänä aamuna heränneen krapulassa tyhjästä asunnosta. Oli edellisillä päättänyt humalatarmossaan viedä kaikki huonekalut varastoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole nauranut yhdellekään avaukselle näin paljon sitten sen taloon tunkeutuneen rusakon, jota täällä ihmeteltiin joskus aikaisemmin tänä vuonna.
Mikä rusakkohomma, löytääkö joku tuon keskustelun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on puheluloki, ei mikään logi.
Suomen kielitoimiston persut sitten taas sortaa ulkomaalaista g kirjainta. Log sanastahan tuo tulee.
Kyllä se piirakka löytyy sun mahastas tai varmaan jo vessanpöntöstä tai jätevedenpuhdistamolta. Onnea etsintään!
Onko keittiössäsi laatikoston sisään uppoavaa leikkuulautaa? Olisiko siellä ?
Tämä on tylsä kommentti, mutta jatkossa kannattaa tehdä ensin se suolapala valmiiksi ja sitten vasta lähteä viihteelle. Mieluusti jotain kylmänä syötävää.
Nakit ja muusi -tyyppisiä sammutuskeikkoja ja savunpoistoja on vähän liikaa. Ja niissä myös kuolee ihmisiä. Yksikin oli paistellut kännykkää teflonpannulla. Pienikin määrä savua voi tappaa hengitettynä.
Piirakka löytyi!
Se oli siellä uunin alalokerossa missä säilytetään normaalisti peltejä, mutta olin mätännyt sen piirakan kasana isoon kattilaan johon foliota ja kansi päälle :DDD Oli siellä peltien alla siis tämä kattilaviritys. Tarkistin sen lokeron kyllä heti ensimmäisten joukossa, mutten tajunnut että olin keksinyt noin hyvän jemman :D Ensi kerralla kokkaan kyllä selvinpäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tylsä kommentti, mutta jatkossa kannattaa tehdä ensin se suolapala valmiiksi ja sitten vasta lähteä viihteelle. Mieluusti jotain kylmänä syötävää.
Nakit ja muusi -tyyppisiä sammutuskeikkoja ja savunpoistoja on vähän liikaa. Ja niissä myös kuolee ihmisiä. Yksikin oli paistellut kännykkää teflonpannulla. Pienikin määrä savua voi tappaa hengitettynä.
Toki näin, mutta ei kai kukaan koskaan selvin päin suunnittele näitä hiprakkaideoita... Ja veikkaanpa, että ap:n kotona olisi ollut jotain muutakin syötävää.
"Pikku hiprakka" paljastui todellisuudessa olleen tuhannen tumuissa. Onneksi piirakka on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Piirakka löytyi!
Se oli siellä uunin alalokerossa missä säilytetään normaalisti peltejä, mutta olin mätännyt sen piirakan kasana isoon kattilaan johon foliota ja kansi päälle :DDD Oli siellä peltien alla siis tämä kattilaviritys. Tarkistin sen lokeron kyllä heti ensimmäisten joukossa, mutten tajunnut että olin keksinyt noin hyvän jemman :D Ensi kerralla kokkaan kyllä selvinpäin.
ap
Hienoa että löytyi! Tuli varmaan nälkä etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rusakkohomma, löytääkö joku tuon keskustelun :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/3204987/apua-rusakko-tuli-sisalle?chang…
Mä olen seurannut tätä ketjua aamusta saakka, ja vilpittömästi toivon, että löydät sen piirakan! Tää on aika piinaavaa odotella, jotta mistähän se torttu lopulta löytyy. :D