Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako sinua minkään ostoksen ostaminen kaupasta?

Vierailija
19.07.2008 |

Vai ostatko kaiken nolostelematta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakattu niin jumalattoman kokoiseen laatikkoon, että luulisi kantavansa parkettipakettia kainalossaan.

Vierailija
2/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on ikää yli 40v. Ihan hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia tai tupakkaa, niin hävettäis tosi paljon, koska en itse käytä kumpaakaan.

Vierailija
4/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa: olutta, herkkuja, tupakkaa.

Vierailija
5/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku "naistenlehti", mutta ikinä ei ole tarvinnut. Jos joku kaveri pyytäisi tuomaan kaupasta vaikka me naiset, käskisin hakea itse.

Minua ei yhtään nolota ostaa alkoholia, monesti ostan pari siideriä tai lonkeroa, mutta pullojen palauttaminen on painajaiseni! Ehkä kun silloin pulloja on enemmän kuin 2 ja kaikki alkoholijuomien, kopska limuja meillä ei juoda.

Vierailija
6/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaminen nolotti aivan törkeesti kun 2 kk vanha tytär sattu olemaan mukana:)

Vierailija
7/41 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joskus poikakaveri, jota ei kyllä yhtään nolottanut ostaa olutta, mutta tyhjien pullojen palauttaminen nolotti. Minä niitä sitten joskus vein kauppaan ja pidin rahat, kun alkoi häiritä ne pullovuoret. Luulisi, että olisi helppoa vaikka niin, että jos ostaa mäyräkoiran ja juo sen 12 pulloa, niin sitten veisi 12 pulloa takaisin ennen kuin ostaa seuraavan. Vaan ei, hirveät vuoret oli niitä pulloja aina ja sitten olisi saanut melkein pakettiautolla viedä, jos olisi vienyt kaikki kerralla.

Minua ei yhtään nolota ostaa alkoholia, monesti ostan pari siideriä tai lonkeroa, mutta pullojen palauttaminen on painajaiseni! Ehkä kun silloin pulloja on enemmän kuin 2 ja kaikki alkoholijuomien, kopska limuja meillä ei juoda.

Vierailija
8/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana enkaehdannut ostaa siteitä ja kondomeja,mutta siitäkin olen jo kasvanut yli.

Vierailija
9/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "jahas, äiskällä on karkkipäivä" tjsp. Siis ei varsinaisesti nolota minkään ostaminen, mutta v*tuttaa tuo kommentointi jonkun verran. :/

Vierailija
10/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitään tuoretta. Tekisi mieli alkaa kassaneidillekin selittämään, että oikeasti meillä on kotona kasapäin vihanneksia ja hedelmiä... :)

Muuten ei hävetä ostaa mitään!

Vierailija
11/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin megaisoja siteitä tai todella imukykyisiä tamponeja.

Jotenkin kehtaisin ostaa paremmin niukkaan vuotoon tarkoitettua tavaroita, mutta nää megapakkaukset mua kyllä kassahihnalla vähän nolottaa. Toivon, että kukaan tuttu ei tule samaan jonoon.

Vierailija
12/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy aina ostamassa ne.

Vierailija
13/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin synnytystä varten peräruiskeen (vai mitä ne nyt on, joka tapauksessa siis että kakkaisin asiallisesti kotipönttöön enkä synnytyspöydälle), ja se nolotti niin paljon että melkein juoksin hyllylle ja sieltä kassalle.

Vierailija
14/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos lapset on mukana, silloin hävettää ostaa alkoholia (ja tupakkaa). Ei yksi tai kaksi sidupulloa nolostuta, mutta jos menee ostaa kunnon lastin. Alkossa en kehtaa käydä lasten kanssa.

Vierailija
15/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun komea mies katseli vieressä.

Vierailija
16/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä varuilta jo niin apteekissa pyysin hienosti että "rektaalivoidetta, kiitos"... apteekin täti sitten kailotti kovaan ääneen, että "ai niin, peräpukamiinko???" =DDD

Nyt jo naurattaa, mut sillon nolotti!

Vierailija
17/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin se, jos hihnalla sattuu olemaan megalasti karkkia.

Mutta minkäs teet, kun raskaana ollessa virtsa tuppaa lirahtelemaan ja makeaakin tekee välillä niin pirusti mieli ;D

Vierailija
18/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käytän pikkuhousunsuojia, vaikka virtsankarkailusta kärsinkin (tosi lievästä tosin)... muuten ostan mitä vaan

Vierailija
19/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä lähikaupassa oli juuri tuollainen "äidin karkkipäivä, hehheh"-ämmä ja vihaksi pisti+nolotti kun joskus ostin esim. pakkaseen enemmän jätskiä kerralla.

Vierailija
20/41 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tavallisen pikkuhousunsuojan kokoinen, mutta miljoona kertaa parempi!

vaan käytän pikkuhousunsuojia, vaikka virtsankarkailusta kärsinkin (tosi lievästä tosin)... muuten ostan mitä vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä