Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako mies naisesta että on seksiä harrastettu, huomaako paikoista esim

Vierailija
24.11.2018 |

Kotiin menossa ja nyt huolettaa eiliset hölmölyt. Mies haluaa heti kuitenkin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa ellet kerro

Vierailija
2/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän turpeahko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa sillipurkki ja ryntää keittiöön vetelemään sillilepiä naamaan valitellen nälkää. Sano miehellesi että olisipa kiva sekstailla pitkästä aikaa. Kyl se siitä

Vierailija
4/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolison pettämisestä kysymys ja asiasta väännetään viitsiä. Minä en ainakaan tällaista suhdetta haluaisi.

Vierailija
5/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puolison pettämisestä kysymys ja asiasta väännetään viitsiä. Minä en ainakaan tällaista suhdetta haluaisi.

Kyllä minulla naisena on oikeus harrastaa seksiä ja kumia käytettiin. Joten ei hätää! Mietin vaan näkeekö mies minun saaneen juuri?!

Vierailija
6/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat nuolla niin tietää.

Vierailija
7/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätkö itse kun mies tulee kotiin että kävi kotimatkalla sutaisemassa Pirjoa tai/ja Peraa?

Vierailija
8/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tulevan vaimoni waginasta alkuaikoina, että oli jotenkin avoin ja pyöreä se reiän kohta, kun viikonloppuna menin käymään. Epäilen että viikolla oli ISO mies käynyt sisällä, vähän ennen kuin tulin kylään, koska enää se reiän kohta ei ole samalla tavalla avoin ja pyöreä.

Vierailija
9/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla naisena on oikeus harrastaa seksiä ja kumia käytettiin. Joten ei hätää! Mietin vaan näkeekö mies minun saaneen juuri?!

Toki hyväksyt senkin, että miehesi pettää sinua. eihän se minua koske, mutta ennakoin, että suhteenne ei kestä. Pettäminen, valehtelu merkkeinä. Mutta sinullahan on oikeus harrastaa seksiä.

Vierailija
10/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin tulevan vaimoni waginasta alkuaikoina, että oli jotenkin avoin ja pyöreä se reiän kohta, kun viikonloppuna menin käymään. Epäilen että viikolla oli ISO mies käynyt sisällä, vähän ennen kuin tulin kylään, koska enää se reiän kohta ei ole samalla tavalla avoin ja pyöreä.

Voi taivas, tätä palstaa!

Vierailija
11/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki hyväksyt senkin, että miehesi pettää sinua. eihän se minua koske, mutta ennakoin, että suhteenne ei kestä. Pettäminen, valehtelu merkkeinä. Mutta sinullahan on oikeus harrastaa seksiä.

Jos mies pettää minua jonkun s-marketin kassahutsun kanss niin suhde on poikki heti! Huomaan miten ennen iltamaidon ostot kestäneet 23 minuuttia ja nyt siihen menee 27 miinuuttia! Joten suhinaa mukana! Minulla naisena on oikeus saada seksiä ja siitä tyydytystä mutta teille se on vaikea käsitys!

Vierailija
12/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä näe. Ei meillä ainakaan. Mutta mä käytän ainaa kylmää ennen kotiutumista, joko ihan lunta tai sitten tosi kylmää vettä. Kortsu kyllä haisee, joten suosittelen kunnon huuhtomista ja kylmää ja jos mies haluaa heti, niin sanot, että pitää käydä vessassa pissalla. Peset muka sitä varten saippualla, niin menee läpi ku kuuma veitsi voihin.

Vierailija
13/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa huomata ylimääräistä turvotusta ja punoitusta, mikäli kyseessä ei ollut vain pikainen sutaisu. Todennäköisesti seksin jälkeen mies haistaa iholta haihtuvat feromonit, eli voipi olla että alitajuisesti hän myös tämän vuoksi ohjautuu vonkumaan "jälkiliukkaille". Biologista perua ajoilta, jolloin kilpailevan uroksen jälkeen oli tärkeätä päästä mahdollisimman pian päästä siitosyritykselle itsekin. Onnea matkaan!

Vierailija
14/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällä palstalla, kun lapset pieniä. Asiallista, kivaa jutustelua ja neuvoja ja monellekin kotiäidille kiva henkireikä jutella muiden kanssa.

Kun silloin tällöin vilkaisen, niin ällistyn, kuinka taso laskenut. Tämäkin ketju täysin mauton..kyllä minulla on naisena oikeus harrastaa seksiä..just joo.

Vierailija
15/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui tosiaan mainita tuo kondomin pistävä kumintuoksu, joka voi imeytyä ihoon öljymäisen liukasteen mukana. Käytä siis vahvasti tuoksutettua saippuaa pesulla.

Vierailija
16/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkireikä... hih hih...

Vierailija
17/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tällä palstalla, kun lapset pieniä. Asiallista, kivaa jutustelua ja neuvoja ja monellekin kotiäidille kiva henkireikä jutella muiden kanssa.

Monelle pettäjälle tämä voi olla ainoa henkireikä jakaa kokemuksia ja vinkkejä. Että vedäpä henkeä ja rauhoitu, tiukkapipo.

Vierailija
18/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsunhaju voi kyllä pistää nenään. muuten varmaan riippuu siitä kuinka iso siellä kynti ja kuinka pitkään.

Vierailija
19/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummemmin kun huomaisi sitäkään, jos olet leikkinyt dildon kanssa. Kondomin haju voi tietenkin viipyillä, mutta siitä selviä pesemällä. 

Vierailija
20/41 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlos70 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle pettäjälle tämä voi olla ainoa henkireikä jakaa kokemuksia ja vinkkejä. Että vedäpä henkeä ja rauhoitu, tiukkapipo.

Kun suhteessa olevat pettäjät jakavat kokemuksia ja vinkkejä, pitäisi luopua parisuhteesta. Silloin toimii väärin kumppaniaan kohtaan. Tämä on ihan kuin jotenkin vajakkien juttua.