Pakkasaamu ja nuorilla naisilla nilkat paljaina kangaskengissään, koska muoti!
Akillesjänteet koetuksella, yksityisortopedit kiittävät!
Kommentit (84)
Kyllä Suomalainen tämmöset kelit kestää. Eihän tämä ole edes vielä pakkanen, eli ihan hyvin voi t-paita päällä olla ulkona, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen kulkee armeijan maihareissa.
Onko se parempi?
On. Saksalaisjääkärien talvimaiharit on parhaat.
N43
Onko vielä tietoa talven 2019/20 muodista?
menin viimetalvena nilkat paljaana -25 asteen pakkasessa... ei hävetä ei. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen kulkee armeijan maihareissa.
Onko se parempi?
Kyllä on.
Mammojen lihaisissa nilkoissa on paljon verisuonia. Hoikat nuoret eivät hirveästi palele nilkoista.
Vierailija kirjoitti:
On niin hupaisaa katsoa ulkona kulkevia teinejä kun he ovat kaikki identtisen näköisiä. Kaikilla samat vaatteet, hiukset samalla tavalla, nilkat paljaina ja kaikilla rumat Kånkenit selässä. Miten noistakin oman lapsensa joukosta erottaisi?
No mut onneks sä oot niin ihanan persoonallinen ja lämmin ihminen. Varmaan ostat vaatteita niin, ettei ne ole vahingossakaan muodissa, voit sitten netissä tuntea paremmuutta, kun päihitit nuo hölmöt teinit.
Sama alkaa jo ala-asteella. Muistan, että pakkasella cooleimpia oli ne tytöt, joilla ei ollut toppahousuja. Oma äiti pakotti laittamaan ja kyllä kiitän nykyään, vaikka olinkin talvella hylkiö. Se mikä maailmalla on muotia ei korreloi Suomen talveen. Joo, ne nilkkafarkut on niin ihqut, mutta ei, ne ei lämmitä.
Itse aloin lukioikäisenä ymmärtää, että lämmin on parempi kuin kylmä ja aloin pukeutua sään mukaan. Huomasin, että suositut tytöt joskus nauroi ja pitkään katseli, mutta hei. Mulla oli mukava ja lämmin olla.
Näin eilen vähän vanhemman ladyn nilkat ja hieman pohkeetkin paljaina kangaskengissä. Pyöräili ohitseni. Varmaan haluaa olla nuorekas.
Tänään on ollut vähän kipakammat pakkaset, mutta yhä näkyy nuoria naisia nilkat paljaina. Säälittää.
Kiitospäivän aamuna ohitseni käveli tällainen muotinukke ja meinasin sanoa, että eipä erotu kalkkuna koivista sinun nilkkasi. Olivat ihan punapilkulliset.
Miettikääpä, miten ne kengät alkaa haista.?
Nyyh nyyh, tyhmät tytöt. Olen nähnyt jannuja pakkasella ilman takkia, paukkupakkasilla ilman pipoa ja hanskoja, aikuisia miehiä tuulisessa talvisäässä takki auki ja ilman kaulahuivia, täti-ihmisiä ohuissa sormikkaissa vaikka oli pitänyt olla kintaat ja plaaplaaplaa. Mutta! Kyllä ne nuoret tytöt on tyhmiä! Tyhmiä!
Eiköhän ne ihan itse tiedä mitä tekevät. Monilla on selvästi paksut ihonväriset sukkahousut, se viisi senttiä ihoa on oikeasti viisi senttiä sukkahousua, lyhyillä matkoilla lämmittää ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut vähän kipakammat pakkaset, mutta yhä näkyy nuoria naisia nilkat paljaina. Säälittää.
Kesä helteellä oltiin sitten umpikengissä. Kun olin tuon ikäinen kaikki kulkivat helteellä läpsyissä.
Teinejä pilkkaan
Pakkanen puree paljaaseen nilkkaan
On selässä Kånkken heiluva
Jopolla on kiva keulia
Teinin yllättää musta jää
Potta suojaa hauraan pään
Kauhea löyhkä noissa 365/7 tennareissa.
Lukiolaisilla edelleen ykkösjalkineina.
Vierailija kirjoitti:
On niin hupaisaa katsoa ulkona kulkevia teinejä kun he ovat kaikki identtisen näköisiä. Kaikilla samat vaatteet, hiukset samalla tavalla, nilkat paljaina ja kaikilla rumat Kånkenit selässä. Miten noistakin oman lapsensa joukosta erottaisi?
Nytkö sen vasta huomasit?
Kautta aikojen teinit ovat olleet massapukeutujia.
Ap jättää otsikossa lauseen kesken, koska se on muotia!
Tänään Helsingissä aamulla -8C ja katukuvassa paljaita nilkkoja nuorilla naisilla. OMG!
Onko näillä paljasnilkkavosuilla muuten karvatupsupipot vielä päässä, vai onko jo out ja heitetty menemään.