Pakkasaamu ja nuorilla naisilla nilkat paljaina kangaskengissään, koska muoti!
Akillesjänteet koetuksella, yksityisortopedit kiittävät!
Kommentit (84)
Koska lämmin syksy. Ap huolissaan, koska muoti. Miksi ei mieti, miten lause? Koska suomen kieli.
Onneksi olen jo vanha! Kukaan ei kiinnitä huomiota eikä arvostele, vaikka taapertaisin perze paljaana.
Ne, jotka käyttävät liian lyhyitä housuja tai käärivät ne nilkan yli nyt talvella, ovat jo ihan muodista jäljessä. Enää se ei ole muotia, vaan nimenomaan vähän löysät, kokopitkät housut ovat tämän talven ja ensi vuoden trendi.
Tänään nuori nainen juoksulenkillä nilkat paljaina, pakkasta -9c.
Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nuori nainen juoksulenkillä nilkat paljaina, pakkasta -9c.
Ei hyvää päivää.
On se jännä juttu, että näille himourheilijoille löytyy vaatteet päälle, kun menevät armeijaan todistamaan pärjäämistään.
Ennen housuja piti nostaa puoliperseestä, nyt ne on vedetty liian ylös :D Itse olin yläasteella kymmenen vuotta sitten ja sillon naureskeltiin opettajalle joka suu vaahdossa huusi aivokalvontulehduksista ja ties mistä vaivoista, kun ei voitu käyttää pipoa ettei tupeerattu tukka mennyt lyttyyn, tai sitten vastaavasti ei saanut pitää pipoa tunnilla ja voi sitä itkun ja porun määrää "kun kerrankin se pipo ois päässä!" Nykyään tulee kylmä jo katellessa koko nilkka-/vaatteettomuusilmiötä mutta eipä tuo jaksa kiinnostaa kun voin ylemmyydentunteessa todeta että luojan kiitos mulla on sentään kohtuullisen lämpönen olo villasukkinen ja riittävän pitkine housuineni ja pipoineni.
Tätä on ollut jo monta vuotta mutta vieläkin se näyttää kauhealta kun on ohuet kangaskengät ja paljaat nilkat lumisella kadulla pakkasessa. Sisätiloissa on sitten kylmästä porsaapunaisia nilkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on ollut jo monta vuotta mutta vieläkin se näyttää kauhealta kun on ohuet kangaskengät ja paljaat nilkat lumisella kadulla pakkasessa. Sisätiloissa on sitten kylmästä porsaapunaisia nilkkoja.
Ei voi mitään, koska muoti.
Vierailija kirjoitti:
Koska lämmin syksy. Ap huolissaan, koska muoti. Miksi ei mieti, miten lause? Koska suomen kieli.
Ah teitä mukaälykkäitä ihmisiä
Eikö tännekään saa tehtyä turhempia alotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen kulkee armeijan maihareissa.
Onko se parempi?
On muuten lämpimät ja kestävät jalkineet. Harmittaa kun kaikissa markettimaihareissa on vetoketju, pitäis pulittaa hävytön hinta jos haluaa pelkillä nauhoilla.
Hävytön hinta? Satanen esim?
Vieläkö joku pukeutuu noin? Sehän on jo vanhanaikaista ja epämuodikasta. Sedät ja maalaiset, sekä lähiöleenat pukeutuu enää noin.
Tänään nähty paljaat nilkat ja kangaskengät. Oli hyytävä aamu.
Myös Espoossa nähty, vaikka pakkasta -8C.
Alaikäisten vanhempien pitäisi laittaa lastensa tennarit ja varrettomatsukat talveksi lukolliseen kaappiin.
Eikö nuo 365/7 kengät löyhkää kamalalle?
Katselepa vaihteeksi poikien paljaita nilkkoja. Minä ainakin näen kosolti niitä, koska olen heteronainen.
Ei se mitaan haittaa. Ei ne lopulta palellu, ja jos paleltaa pasee kylla sisaan. Kas kun ei posket ja silmat.
Tai suu ja huulet.........
Niin se on.
Järkyttävää tämä muodin voima!