Eihän noi pizzat nyt NIIN lihottavia ole.
Kävin katsomassa Kotipizzan sivuilta ja kalorit 850 - 1000 per pizza. Jos ei syö muuta sinä päivänä, niin sehän menee ihan normaalin sapuskoinnin piikkiin. En minä pizzapäivänä ainakaan juuri muuta syö, aamiaisen ja ehkä hiukan iltapalaa. Pizzan kanssa juon aina Maxia, joten ei siitäkään tule kaloreita. Itse asiassa jos nyt menen pizzalle enkä syö koko päivänä muuta (ehkä illalla hedelmän), voi mennä jopa laihdutuksen puolelle, koska tuli syötyä kevyt aamiainen.
Kommentit (13)
Kuin vain yhden kerran ja yhden pissan.
Salami-pepperoni-aurajuusto-kinkkupizza extrajuustolla ei todellakaan ole kevyttä, mutta joku tonnikala-herkkusieni-ananas-paprika esim taas ei kovin paljoa energiaa sisällä.
Mutta silloin tällöinhän tuo ei oikeasti edes lihota! Mulla on kyllä pizzan jälkeen niin maha täynnä koko päivän, etten oikeasti tarvitse muuta.
Oikeasti ap on yllättynyt (tuntenut hirveitä tunnontuskia aina Kotipizzassa käytyään). Nyt lähden syömään lounaaksi/päivälliseksi/iltapalaksi pizzaa!!!! Jiiiiiiiiiihaaaa!!!!!!!!!
Vierailija:
Salami-pepperoni-aurajuusto-kinkkupizza extrajuustolla ei todellakaan ole kevyttä, mutta joku tonnikala-herkkusieni-ananas-paprika esim taas ei kovin paljoa energiaa sisällä.
laskeskelin että siinä olis kaloreita 1400 eli ihan normipäivän kalorit laihduttajalle...
Jos syö aamupalan ja menee klo 12 lounaalle pizzalle, niin mulla on seuraavan kerran nälkä joskus illalla, silloin leipä ja jugurtti tms. ja siinä se. Ei varmasti nouse kalorit liian korkealle.
kotipizzan pitsoissa nimenomaan on paljon rasvaa. enemmän kuin muissa.
saarioisen roiskeläpäski jo 1200kcal ja normi pizza ainakin 2x isompi! ja vertailun vuoks: hesen kerroshampparis noin 900kcal ja pizzassa takuu varmasti enemmän!
Kokonaisuus ratkaisee ruokavaliossa. Jos syöt enemmän kuin kulutat -> lihot. Jos taas kulutat enemmän kuin syöt ->laihdut.
Ja saarioisen roiskeläpässä ei tod. ole 1200 kaloria.
Saarioisten kinkkupizzan
Ravintosisältö 100 g:ssa :
Energia (kcal): 230 kcal
Ja koska se on 200g läpyskä niin kaloreita 460.
Vierailija:
saarioisen roiskeläpäski jo 1200kcal ja normi pizza ainakin 2x isompi! ja vertailun vuoks: hesen kerroshampparis noin 900kcal ja pizzassa takuu varmasti enemmän!
Ehkä muuten Kotipizzan pizzat ei ole niin rasvaisia kuin monen muun pizzapaikan?