Vierailija

Mua kiinnostaa millaisia vaatteita naiset yleensä käyttää kotonaan. Onko teille tärkeintä se, että näytätte hyvältä vai että vaatteet ovat käytännöllisiä ja mukavia? Ja mielellään saa myös kertoa tarkemmin mitä se teidän kohdalla tarkoittaa. Mulle on jotenkin jäänyt mieleen joku Maria Veitolan (?) haastattelu, jossa se kertoo että ei ikinä käytä kotona mitään verkkareita, vaan sen "olohousut" on sukkahousut. En vaan voi käsittää että jonkun mielestä sukkahousut on millään tavalla mukava vaate, mutta ehkä niiden ei ollut tarkoituskaan olla. Itse olen kotona yleensä verkkareissa tai "joogahousuissa" ja varsinkin tähän aikaa vuodesta mulla on aina villapaita päällä.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?
Mukavia kotivaatteita (tärkeintä se että vaatteet tuntuvat hyvältä, ovat lämpimiä jne.)
Mukavia kotivaatteita (tärkeintä se että vaatteet tuntuvat hyvältä, ovat lämpimiä jne.)
84.9%
Minulla ei ole erikseen kotivaatteita
Minulla ei ole erikseen kotivaatteita
10.9%
Hyvännäköisiä kotivaatteita (tärkeintä se että vaatteet näyttävät hyvältä)
Hyvännäköisiä kotivaatteita (tärkeintä se että vaatteet näyttävät hyvältä)
4.1%
Ääniä yhteensä: 1999

Sivut

Kommentit (148)

Vierailija

Mulla on melkein aina joko urheilutrikoot tai legginssit jalassa. Joskus harvoin collarit. Yläosana on sitten toppi ja collaripaita tai neuletakki. Jalassa villasukat.

Vierailija

Minä käytän kyllä sukkahousuja (tai legginssejä). Olen ns. mekkotyttö, enkä edes omista housuja. Paitsi toppahousut ulkoiluun. Miksi sukkahousut ovat epämukavat?

Vierailija

Mekkoja, jotka näyttävät hyvältä, mutta ovat myös kivoja päällä. Minäkään en käytä muita housuja kuin toppahousuja ja niitäkin vain todella kylmässä ja pitkään ulkoillessa. Pitkä takki, polvipituiset villasukat ja paksut sukkahousut hameen/ mekon alla, ajavat kyllä asian.

Vierailija

Mulle tärkeintä on, että vaatteet ovat mukavia ja lämpimiä. Toisaalta mä en näe, mikseivät mukavat ja lämpimät vaatteet voisi olla ihan hyvän näköisiäkin. Mun ei aina ole, mutta ei nämä silti välttämättä ole toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

Vierailija

Nyt on päällä t-paita ja lyhyet shortsit.

Onko muilla tänne kirjoittavilla kylmät asunnot, kun tarvitaan puseroita, lämpimiä housuja ja villasukkia. Kahdenkymmenen asteen lämpötilassa ei pitäisi olla kylmä sisällä, kun kesälläkin tullaan toimeen kevyellä vaatetuksella ulkona samassa lämpötilassa.

Vierailija

Mukavat, pehmeät housut tai sortsit, toppi ja huppari. Aina on kotivaatteetkin kyllä kivan näköisiä, ehjiä ja puhtaita, en säilyttele enkä käytä mitään repaleisia tai rumiksi kulahtaneita ja venyneitä vaatteita kotonakaan.

Vierailija

Jos ei ole miesystävä tai muu ystävä-tuttu-sukulainen käymässä, saatan olla koko päivän pyjamassa ja villatakissa. Olen sairaslomalla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt on päällä t-paita ja lyhyet shortsit.

Onko muilla tänne kirjoittavilla kylmät asunnot, kun tarvitaan puseroita, lämpimiä housuja ja villasukkia. Kahdenkymmenen asteen lämpötilassa ei pitäisi olla kylmä sisällä, kun kesälläkin tullaan toimeen kevyellä vaatetuksella ulkona samassa lämpötilassa.

Meillä olisi lämmin jos ei vetäisi ikkunat ja ovet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat