Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että puolisollasi on kavereina exiä ja vanhoja säätöjä?

Vierailija
22.11.2018 |

Siis entisiä seksisuhteita, mutta nykyään enää kavereita. Onko sulle ok, että he viestittelevät, ehkä myös tapaavat? Miksi on ok? Miksi ei ole ok?

Kommentit (1142)

Vierailija
1041/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti en. Eikä ole minullakaan.

Vierailija
1042/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä exästä. Mun miehellä ja exällään on lapsia kuten myös minulla ja exälläni, joten pakko olla tekemisissä. Oman exäni kanssa olen hyvissä väleissä, mutta emme ole kavereita. Miehen ex taas halusi olla kaveria miehen kanssa. Tän kaveruuden ja lapsen varjolla sitten häirittiin meidän perhe-elämää ja juoksutettiin miestä. En ole enkä ollut mustasukkainen siinä mielessä, että olisin pelännyt pettämistä. Mutta jo se, että pyysin olemaan soittamasta tikusta asiaa ja sanoin, ettemme tee omia suunnitelmia vain exän menojen mukaan sai ex-vaimon leimaamaan minut epävarmalsi ja mustasukkaiseksi.

Ihana uusio-perhe. Olette varmaan onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen pyytää kumppaneilta hyväksyntää sille, kenen kaveri saan olla. :D

Ei sun kaltaisilla tietenkään tule mieleen ottaa huomioon muiden tunteita. "Teen mitä haluun, daa!"

Niin, en tosiaan ota muiden tunteita huomioon, kun päätän, kenen kaveri olen. Se on jotakin, mikä koskee vain minua ja on näin ollen täysin omassa päätösvallassani.

Ota vastuu omista tunteistasi ja omasta elämästäsi.

Sitten kannattaa pysyä poissa vakavista parisuhteista. Parisuhteessa kun otetaan aina huomioon toisenkin hyvinvointi.

Jos hyvinvointisi kärsii siitä, ettet pääse päättämään kumppanisi ystävyyssuhteista, suosittelen hakeutumaan mielenterveyspalveluiden piiriin. Persoonallisuushäiriöönkin saa nykyisin apua vaikka varsinaista parannuskeinoa ei olekaan.

Vierailija
1044/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kolme entistä miestäni petti minua exiensä kanssa, vaikka halusin luottaa. Onneksi nykyisellä puolisolla ei ole exiä kavereina ja eikä ole mitään pelkoa pettämisestä.

Vierailija
1045/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. En hyväksy kuviota, jossa nähdään kahden kesken eikä uutta puolisoa kutsuta mukaan. Perhetuttuna voi mennä, jos ystävyys jäänyt kun tunteet on loppuneet.

Vierailija
1046/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, ei ole itselläkään, vain samaa sukupuolta olevia kavereita miehellä pari

Vierailija
1047/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex on Sauli Niinistö, Nalle W, Stubb, Obama, Biden jr. tai joku muu vaikutusvaltainen henkilö, jonka kautta pääsee verkostoitumaan.

Vierailija
1048/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan ihmisiä, jotka pystyvät pysymään ystävinä exien kanssa. Itse ajattelen, että vaikka exät ovat syystä ex-kumppaneita, on minulla jäänyt päälle NS seks*uaalinen vetovoima. Eli itse en pystyisi. Kyllä se vanha suola janottaisi tilaisuuden tullen, vaikka nykyisessä parisuhteessa s€ksiä saisi. T. Nainen 38

Vierailija
1049/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä lähden huomenna lasteni isän kanssa lähikaupunkiin asioille. Käydään varmasti jossain syömässä myös. Ja kyllä, asiointi koskee yhteisiä lapsia. Ja myös ei-biologisesti-yhteistä, mutta joka mulle on bonusta ollut vuodesta 1997 alkaen. Erosta huolimatta bonus jatkui siinä missä yhteinen biologinen vanhemmuuskin.

Hyväksyn myös sen että ex on lastensa äidin kanssa hyvissä väleissä. Heitä yhdistää mm. isovanhemmuus. Ja se on jees. Mummi asuu lähellä pikkuisia, ja kuvia/videomateriaalia tulee säännöllisesti. Se on vaan ihanaa.

Ja mun nuoruuden poikaystävä on myös paras ystäväni ja lapseni kummi. Nyx ei olisi nyx, jos tässä asiassa olisi ollut jotain mitä ei voisi hyväksyä.

Vierailija
1050/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, siis nyx on väleissä ex kanssa.

Vierailija
1051/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä "ei-hyväksyminen" oikein tarkoittaa? Otatteko avaimet pois, kun kumppani lähtee illanviettoon, johon eksäkin osallistuu?

Vierailija
1052/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä, että joku haluaisi pitää erityisesti yhteyttä eksään. Vanhat suhteet on vanhoja, enkä halua mitään kaverisuhdetta vanhojen kumppaneiden kanssa. Mies ajattelee samalla tavalla.

Itse ajattelen, että kyseessä on jonkinlainen riippuvuuskuvio. Ei osata päästää ihmisistä irti.

Eksä on ystävä. Miksi katkaista välit ystävään?

Ei tässä puhuta nyt normaaleista ystävyyssuhteista joita jokaisella on ollut myös menneisyydessä. Nyt on kyse entisestä seurustelu/seksikumppanista! Kyllä luulisi exänkin ymmärtävän, että kun on ex niin on ex!

No siitä eksästä on tullut ihan normaaliystävyyssuhde. Erosimme sen takia, kun meistä tuli hyvät kämppikset. Toinen ei kiinnostanut seksuaalisesti yhtään.

Heh, miten täällä on niin paljon ihmisiä jotka eroavat sulassa sovussa molempien päätöksellä koska seksi ei enää kiinnosta? Omat ja ystävien erot ovat kyllä olleet ihan muista syistä, ja siihen liittynyt jos jonkinlaista tunnetta, pettymysta ja tyytymättömyyttä. Olen aidosti hämmästynyt, mihin seksuaalinen mielenkiinto katoaa ihmisiltä jotka kuitenkin pitävät toisistaan niin, että jatkavat ystävinä? Ja molemmilta osapuolilta?

Vierailija
1053/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä "ei-hyväksyminen" oikein tarkoittaa? Otatteko avaimet pois, kun kumppani lähtee illanviettoon, johon eksäkin osallistuu?

Kyllä avaimet pois eikä takaisin tarvitse tulla. Kuinka sairas pitää olla jos antaa luvan tuollaiseen? Sama kun antaisi rahaa prostituoidulla käymiseen.

Vierailija
1054/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä avaimet pois eikä takaisin tarvitse tulla. Kuinka sairas pitää olla jos antaa luvan tuollaiseen? Sama kun antaisi rahaa prostituoidulla käymiseen.

Korkki kiinni.

Vierailija
1055/1142 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkki kiinni.

Mikä korkki?

Vierailija
1056/1142 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en hyväksyisi kumppanilta, että viettää aikaa joidenkin entisten satunnaispanojensa kanssa

"En hyväksyisi." Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Mitä sinä et tuossa ymmärrä? Minulla ainakin tarkoitti sitä, että JOS mieheni olisi edelleen kaveerannut joidenkin panojensa kanssa, niin en olisi hänen kanssa jatkanut suhdetta. Ts. en hyväksy kumppaniltani tuollaista. Eri asia, jos yhteisten lasten takia on pakko pitää yhteyttä ja olla hyvissä väleissä, jotta lapset ei kärsi (onneksi meillä ei ole tällaistakaan), mutta siitä nyt ei liene kysymys.

- eri

Vierailija
1057/1142 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Sellaiset suhteet olen myös lopettanut, missä mies on tekemissiä eksiensä kanssa (poislukien yhteiset lapset ja niihin liittyvä kanssakäyminen).

En itsekään pidä eksiin mitään yhteyttä, en edes somessa. Joten voin vaatia sitä myös toiselta.

Sukupuoleen tämä ei liity, kumppaneillani on siis muuten ollut naispuolisia ystäviä ja se on ihan ok.

Vierailija
1058/1142 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. En edes huolisi kumppanikseni kuin neitsyen.

Vierailija
1059/1142 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyn

itseäni ei enää seksi kiinnosta, enkäenää kastukaan

mies saa hakea seksinautintonsa muualta

Vierailija
1060/1142 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pettäneet myös lastensa äitien kanssa. Niiltä ei voinut kieltääkkään tapaamasta exiään. Joten en halunnut enää seurustella miehen kanssa, jolla oli ennestään lapsia. Sillä ei olisi ollut väliä ilman pettämispelkoa. Nykyisellä puolisollani ei onneksi ollut lapsia (eli exänä lasten äitiä) ennestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä