Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että puolisollasi on kavereina exiä ja vanhoja säätöjä?

Vierailija
22.11.2018 |

Siis entisiä seksisuhteita, mutta nykyään enää kavereita. Onko sulle ok, että he viestittelevät, ehkä myös tapaavat? Miksi on ok? Miksi ei ole ok?

Kommentit (1142)

Vierailija
381/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes sama tilanne, paitsi ettei tämän naisen puolisolla ollut mitään tietoa tästä ex miehestä.

Itse kyllä tiesin,.

Että ihan vaan kavereita jos ei omalle puolisolle voi kertoa...?

Tässä mielestäni menee se raja.

Ja tulihan sieltäkin se mennään panemaan ehdotus 😊

Vierailija
382/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähes sama tilanne, paitsi ettei tämän naisen puolisolla ollut mitään tietoa tästä ex miehestä.

Itse kyllä tiesin,.

Että ihan vaan kavereita jos ei omalle puolisolle voi kertoa...?

Tässä mielestäni menee se raja.

Ja tulihan sieltäkin se mennään panemaan ehdotus 😊

Jeps, oma puolisonkn oli yllättäen salaa nähnyt ja viestitellyt ties mitä, kuulin asiasta yhteisiltä ystäviltä. Luottamus kolisi kovaa ja ero meinasi tulla, vieläkään en luota mihinkään mikä liittyy exään, enkä tod halua että näkevät keskenään.

Puoliso tämän tietää ja ymmärtää itse mokanneensa, eli jos on tarvetta jatkaa selän takana touhuamista niin herran haltuun ja heissan vaan.

Ei todellakaan ole kaveri jos ei edes kumppanilleen voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ei. Minä pistin kyllä viestiä eteenpäin, sille ainoalle jolla ei asiasta/ pelkästä ystävyydestä ollut minkäänlaista käryä.

Joskus kopsahtaa omaan nilkkaan.

Vierailija
384/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu kissanainen?

Vierailija
385/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu kissanainen?

No nyt ei osunut... Hullu? Ehkä mutta kissoille allerginen 😂

386/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan ok. Itsekin olen parin exän kanssa ihan hyvä kaveri.

Vierailija
387/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratsaan mieheni puhelimen pöivittöin ja jos nään siellä mitään viestejä vierailta naisilta niin tulee ero.

Vierailija
388/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ratsaan mieheni puhelimen pöivittöin ja jos nään siellä mitään viestejä vierailta naisilta niin tulee ero.

Eiiiiii laisinkaan epänormaalia.

Vierailija
389/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Miksei.

Vierailija
390/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä hyväksyä jos homma olisi todellakin pelkkää kaveruutta, eikä siihen liittyisi mitään salailua.

Nyt vituttaa aika paljon et mies on käyny tämmöisen säätökaverinsa kanssa keikoilla, ostanut tälle synttärilahjan ja käynyt kahvilla yms. kertomatta mulle mitään. Lisäksi lähetellyt meidän seurustelun aikana mulle ja sille toiselle täsmälleen samoja pitkiä viestejä ja kuvia.

Mies väittää ettei ole toisesta kiinnostunut kuin kaverina ja halusi vain hoitaa heidän eronsa hyvin. Minkä eron, kun he eivät ole koskaan seurustelleet?

Vituttaa jostain syystä ihan hirveästi.

Varmaan siksi että silloin kun tutustuin mieheen, hän olisi halunnut suhteen tämän toisen kanssa. Ja alkoi tapailla mua tästä noin kuukauden kuluttua.

Miehen suhteet jotka ovat olleet mennyttä selkeästi ennen meidän suhdetta eivät vituta, mutta tämä kaikki on tapahtunut meidän suhteen aikana.

Vierailija
391/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuettävituttaa kirjoitti:

Voisin ehkä hyväksyä jos homma olisi todellakin pelkkää kaveruutta, eikä siihen liittyisi mitään salailua.

Nyt vituttaa aika paljon et mies on käyny tämmöisen säätökaverinsa kanssa keikoilla, ostanut tälle synttärilahjan ja käynyt kahvilla yms. kertomatta mulle mitään. Lisäksi lähetellyt meidän seurustelun aikana mulle ja sille toiselle täsmälleen samoja pitkiä viestejä ja kuvia.

Mies väittää ettei ole toisesta kiinnostunut kuin kaverina ja halusi vain hoitaa heidän eronsa hyvin. Minkä eron, kun he eivät ole koskaan seurustelleet?

Vituttaa jostain syystä ihan hirveästi.

Varmaan siksi että silloin kun tutustuin mieheen, hän olisi halunnut suhteen tämän toisen kanssa. Ja alkoi tapailla mua tästä noin kuukauden kuluttua.

Miehen suhteet jotka ovat olleet mennyttä selkeästi ennen meidän suhdetta eivät vituta, mutta tämä kaikki on tapahtunut meidän suhteen aikana.

Ei helv. Mä varmaan pistäisin miehen pihalle. Meillä teki tuollaista seurustelun alkuaikoina ja lopulta kertoi kun tarpeeksi kiristi (ja olin jo kuullut touhuista toisaalta).

Vierailija
392/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä tässä mietinkin, kun ei ole edes ainut asia joka rassaa hermoja. :(

Vierailija
393/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä toiseen luottamista voi sanoa myös naiiviudeksi ja sinisilmäisyydeksi, kun ihmiset kuitenkin on mitä on. Ja monesti tilaisuus tekee varkaan, joten kannattaahan sitä vähän miettiä miten elämänsä ja lähipiirinsä organisoi. Onhan näitä tapauksia nähty, että "meillä on 100 % luottamus", mutta toinen kuitenkin pettää, eikä se sinisilmäinen kumppani tiedä mistään mitään. Mutta olkoon sitten harhakuplassaan onnellisia nämä luottajat.

Onhan vähän vaikeaa olla parisuhteessa, jos tuntuu siltä ettei kuitenkaan voi täysin luottaa toiseen. Kukaan ei voi tietää satavarmasti onko kumppani uskollinen vai ei, joten on pakko joko luottaa tai olla luottamatta. Kumpi on sitten typerämpää, olla onnellinen kunnes kumppanin uskottomuus todistetaan, vai olla onneton koska uskollisuutta ei voi mitenkään todistaa?

Vierailija
394/1142 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omani kohdalla en hyväksy siitä syystä että ovat panemassa toisiaan edelleen jokaisessa mahdollisessa välissä, esim. juuri ennen kuin tapasin mieheni ekaa kertaa. Kipinää heidän välillään ei koskaan sammunut, miksi olettaisin että se on nyt yhtäkkiä sammunut kun minä olen kuvioissani?

Kuulostaa kamalalta, en pystyisi ikinä seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on kipinöitä ties mihin suuntaan.

Mistä voit tietää, että niitä kipinöitä ei ole? Tietysti se on niin, että kun huomaa, niin lopettaa suhteen. Mutta jos olet jo rakastunut ja toivot, että laantuu? Ja uusi kumppani väittää, että mitään kipinöitä ei ole, olet vain mustasukkainen? Niinhän täällä monet sanovat. Jotka pitävät yhteyttä eksiin ja kumppanin pitäisi se hyväksyä.

Kun ei voi koskaan tietää onko niitä kipinöitä vai ei. Kun alkaa seurustella uuden ihmisen kanssa ei koskaan voi tietää onko hänellä tunteita johonkin entiseen tai muuhunohdin ihmiseen.

Ei kaikki kerro sitä tai näytä ulospäin, sehän se onkin vaikeaa.

Joskus sen huomaa, jotkut menevät tarkoituksella uuteen suhteeseen juuri sen vuoksi, että haluavat unohtaa sen kipinöinnin tai luulevat, että se vaimenee.

Tässähän juuri on ihmissuhteiden kiemurat.

Kipinöinnin ja tunteiden pitäisi olla laantunut kun alkaa olla uuden ihmisen kanssa.

Mutta aina se ei niin ole.

No jos kumppanin tunteet eksää kohtaan eivät ole laantuneet, niin eikö silloin olekin parempi, että eroatte ja hän palaa yhteen eksän kanssa? Ei ongelma sillä ratkea, että kiellät yhteydenpidon eksään, jos ne tunteet ovat kuitenkin olemassa.

Vierailija
395/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola saattaa aina välillä alkaa janottamaan. Silloin on hyvä olla kaveri.

Vierailija
396/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä toiseen luottamista voi sanoa myös naiiviudeksi ja sinisilmäisyydeksi, kun ihmiset kuitenkin on mitä on. Ja monesti tilaisuus tekee varkaan, joten kannattaahan sitä vähän miettiä miten elämänsä ja lähipiirinsä organisoi. Onhan näitä tapauksia nähty, että "meillä on 100 % luottamus", mutta toinen kuitenkin pettää, eikä se sinisilmäinen kumppani tiedä mistään mitään. Mutta olkoon sitten harhakuplassaan onnellisia nämä luottajat.

Eli mitä, kyttäät toista ja sanelet kaverit?

Tiedoksi, edes se ei estä pettämästä. Jos pettää niin pettää, seuraukset sen mukaiset.

Omaa läheisriippuvuuttaan kannattaa ennemmim hoitaa, mikäli näkee kumppanin pettämisen kamalana mörkönä. Kun olet itsenäinen ja omilla jaloillasi, ei ajatus toisen hölmöilyistä tunnu kamalalta kohtalolta.

Vierailija
397/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni exät (2kpl) ovat minun parhaimmat ystäväni. :D Kylä. Piiri pieni pyörii. 

Ja tätä ettw kyllä usko, mutta minun exäni on mieheni entinen paras ystävä :D

Minä siis hyväksyn mieheni exät täysin, ovat minulle erittäin rakkaita, mutta mieheni ja minun exäni välit menivät valitettavasti. He eivät ole missään tekemisissä enää.

Ai miten niin WT (ollaan kyllä korkeakoulutettuja, mutta ei paljon auta vähentämään trashiyttä :D)

Vierailija
398/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri on mun ex. Meillä on käsittämätön henkinen yhteys, mutta seksuaalista vetovoimaa ei lainkaan. Parisuhteesta ei tulisi mitään. Koitettu on jo kaksi kertaa. Mutta itse en voisi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei hyväksi tätä mun parasta kaveria.

Vierailija
399/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä uusia kumppaneita haukutaan läheisriippuviksi, jos kakistelematta eivät hyväksy yhteydenpitoa eksiin?

Eikö silloin tällä logiikalla sitä, joka riippuu eksisään, eikä pysty irrottamaan, vaikka on jo uuden kanssa niin voi silloin kutsua eksäriippuvaiseksi?

Pitää olla uusi ja vanhastkaan ei halua luopua, pahempihan (ja kierouteneempi) tämä ihminen on?

Hmm, pata kattilaa soimaa.

Vierailija
400/1142 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä voidaan yhdessä sopia, ettei pidetä tiiviitä yhteyksiä eksiin ja samaa sukupuolta oleviin kavereihin. Ei se silloin ole mitään kyttäämistä ja epäluuloa. Selventää vain asioita ja rajoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi