Jokos meillä huomenna ois ne Aihe vapaan pikkujoulut?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maisterin paperit ammattikorkeakoulusta.
Voinko tulla?
Saat tulla, kunhan et jankuta maisterijuttuja. Irrottele vähän, hips dont lie.
Haittaako, jos ei ole juhlavaatteita ja rahaa taksiin?
Taidan repäistä ja laittaa jouluvaloja palamaan. Vähän kyllä jännittää, on niin aikaista, mutta wattahell.
Vierailija kirjoitti:
Taidan repäistä ja laittaa jouluvaloja palamaan. Vähän kyllä jännittää, on niin aikaista, mutta wattahell.
Ei oo yhtään aikaista. Kaikki firmojen pikkujoulutkin alkaa olla vietetty.
Se dippikastikeohje? Täällä oli hyvä ketju siitä, en löytäny googlella. Tekisin ison dipin, riittäis kaikille, mutta ohje on hukassa.
olen kassahenkilö ja tulen huutelemaan teidän miehillenne, että olisi vapaa kassa.
Vierailija kirjoitti:
olen kassahenkilö ja tulen huutelemaan teidän miehillenne, että olisi vapaa kassa.
Vampit kyllä saa kyytiä, miehiltä lämmintä ja naisilta kylmää. Että kannattaisko kassan vähän miettiä, missä huutelee ja kenelle. Pikkujoulurähinä käynnissä, osa 1. Jes, näistä juhlista tulee ikimuistoiset. *hekumoi etukäteen*
Mulla on menkat, pääsen käyttämään säihkyvää tamponikorua, jess, olenkin odottanut tätä tilaisuutta.
Minä tulisin mutta kun isä ei hoida lapsia.
Löysin sohvan takaa jonkun oudon kännykän, joka piippaa jatkuvasti viestejä. Mies syyttää vainoharhaiseksi kun kysyin asiasta. Otan sen mukaan niin tutkitaan porukalla mitä sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Se dippikastikeohje? Täällä oli hyvä ketju siitä, en löytäny googlella. Tekisin ison dipin, riittäis kaikille, mutta ohje on hukassa.
Tässä ohje, https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/168633/DIPPAUS%20LAUANTAI-ILLA… , mutta älä lähde soveltamaan hyvää ohjetta suuremmaksi, ellet sitten ole todellinen huippukokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohje, https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/168633/DIPPAUS%20LAUANTAI-ILLA… , mutta älä lähde soveltamaan hyvää ohjetta suuremmaksi, ellet sitten ole todellinen huippukokki.
Miksi off topic? Huomenna on perjantai!
Ei kai näistä bileistä tehdä lasua?
Vierailija kirjoitti:
Saanko ottaa gerbiilini mukaan?
Joo! Se ehkä voisi lepyttää loukkaantuneen marsun.
En ole ihan varma vielä, uskallanko jättää miehen sohvalle av-pikkujoulujen ajaksi. Vaikka olenkin fyysisesti läsnä, paljon voi tapahtua hetkessä ja pitäisi olla silmät selässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Keitä palstahulluja on paikalla?
Oksennan, jos pikkujouluissa soi Jenni Vartiaisen ”musiikkia”.
Myytiinkö niitä Prismassa?