Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos meillä huomenna ois ne Aihe vapaan pikkujoulut?

Vierailija
22.11.2018 |

Olisi jo aika .

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen. Missä ne pidetään? Monelta alkaa?

Miten pitää pukeutua, miten ruokailu ja onko jotain ohjelmaa?

Arpajaiset ainakin pitää olla.

Ruokailu ja juomat ovat omavalinteiset ja omakustanteiset. Mutta promillerajaa ei näihin kekkereihin ole. Flunssaisenakin voi osallistua aivan hyvin. Bittivirtojen mukana ei pääse tarttumaan niin helposti.

Pidetään ne nimittäin täällä palstamaailmassa. Pukeutua voi parhaaksi katsomallaan tavalla. Munsalan kansallispuku passaa täydellisesti. Samoin kuin nakuasu, tai yöpuku.

Voidaan arpoa illan jäätävin kommentti.  Ohjelmassa on seurustelua mielenkiintoisten ja aina tiukkaa palautetta antavien palstalaisten kanssa.

Nää oli ennen oikeasti hauskoja. Nykyisin menee palsta kiinni just kun tunnelma alkaa nousta :(

Vierailija
22/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sen yhden aggressiivinen mies kännissä tulee tekemään katoja pitkin poikin? Apua, sori, mä stressaan aina ennen juhlia hirveesti.

No ne palstan val-vo-ja-tontut poistaa kyllä hänet yhtä nopeasti, kuin senkin viestin jossa käytin ensin heistä oikeaa nimeää. Ei ikinä ilmaantunut tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokailu ja juomat ovat omavalinteiset ja omakustanteiset. Mutta promillerajaa ei näihin kekkereihin ole. Flunssaisenakin voi osallistua aivan hyvin. Bittivirtojen mukana ei pääse tarttumaan niin helposti.

Pidetään ne nimittäin täällä palstamaailmassa. Pukeutua voi parhaaksi katsomallaan tavalla. Munsalan kansallispuku passaa täydellisesti. Samoin kuin nakuasu, tai yöpuku.

Voidaan arpoa illan jäätävin kommentti.  Ohjelmassa on seurustelua mielenkiintoisten ja aina tiukkaa palautetta antavien palstalaisten kanssa.

Nää oli ennen oikeasti hauskoja. Nykyisin menee palsta kiinni just kun tunnelma alkaa nousta :(

Pitää aloittaa ajoissa. Pääsee sit ajoissa petiinkin

Vierailija
24/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan AMK, n käyneille jotain seurapelejä mukaan, kun eivät tiedä osallistuako akateemisiin keskusteluihin vai duunareiden juttuihin, niin voivat leikkiä jotain kivaa keskenään. Eivät pärjää oikein kummankaan porukan kanssa.

Vierailija
25/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess sain juuri mänkkipyyhehameen valmiiksi! Hankin jo sellaisen urheilutapahtuman jättipeukunkin tänään.

Haittaa läikkyneet vanukkaat ja sidut sit yhtään päällä.

Hopeaketutus here we come, hear me roam!!

Vierailija
26/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää aloittaa ajoissa. Pääsee sit ajoissa petiinkin

Wow, pääsenkö viimein pikkujouluissa sänkyyn? Kova lupaus. Tulen alasti.

Vierailija
27/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kiillottaa juhlapaikan hanat pimpulilla. Kivempi juhlia, kun paikat kiiltää!

Vierailija
28/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun joskus alkuillasta sitten huhuilemaan teitä tähän ketjuun, kun olette juoneet itsenne mukaviksi.

Enkä pahastuisi vaikka voitaisiin jutella silloin ilman av-läppääkin.

Vierailija
29/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse palstalle huomenna, sillä liikehdin sirosti työpaikkani pikkujouluissa. Tyylini on klassinen. Olisin varmasti muuten pyörähtänyt taas jakkupuvussani paikalle, kykenen näet keskustelemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa niin karskeista, ironisista kuin humoristisista jutunaiheista.

Vierailija
30/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun joskus alkuillasta sitten huhuilemaan teitä tähän ketjuun, kun olette juoneet itsenne mukaviksi.

Sun pitää juoda meidät mukaviksi.

Joo, mäkin osallistun. Laitan mustat legginssit ja crocsit on vaihtokenkinä, röökillä pitää kuitenkin ravata.

Vierailija
31/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sen yhden aggressiivinen mies kännissä tulee tekemään katoja pitkin poikin? Apua, sori, mä stressaan aina ennen juhlia hirveesti.

No ne palstan val-vo-ja-tontut poistaa kyllä hänet yhtä nopeasti, kuin senkin viestin jossa käytin ensin heistä oikeaa nimeää. Ei ikinä ilmaantunut tänne.

Tää on eri kata-mies. Sille ei kukaan ryppyile. Tyyliin: Chuck Norris doesn't flush the toilet; he scares the shit out of it.

Vierailija
32/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää juoda meidät mukaviksi.

Joo, mäkin osallistun. Laitan mustat legginssit ja crocsit on vaihtokenkinä, röökillä pitää kuitenkin ravata.

Toki. Nappaan töistä tullessa kotimatkalla vähän Blossaa mukaani .

Vierailija
33/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä lauletaan.

Vierailija
34/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin jo jauhenlihan valmiiksi.

Vierailija
35/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi osallistua, ei ole rahaa ostaa mitään enkä omista yhtään vaatekappaletta. Minulle ei ole tuotu juomaakaan. Hanasta saisi vettä, mutta se on keittiössä asti eikä ole kuskia. Juhlikaa te vain keskenänne.

Vierailija
36/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveä stressi punnita makaroneja, kasvissuikaleita (kokonainen pala painaa enemmän kuin sama määrä raastetta?) ja miettiä soveliasta pukeutumista. Introverttiminä ahdistuu, en aktiivisesti osallistu, mutta kurkin ikkunoista.

Vierailija
37/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin introvertille autistille sopivat bileet :)

Vierailija
38/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Hopeakettu pyöräilyhousuissa?

Sais kyllä pikkujoulun kunniaksi jonkun Ruman joulupaidan laittaa myös.

Vierailija
39/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan piparkakkutaloni ja tonttuoven mukaan.

Vierailija
40/66 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maisterin paperit ammattikorkeakoulusta.

Voinko tulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme