Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon maksaiisit simo häyhän kivääristä?

Vierailija
22.11.2018 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€

Vierailija
2/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt aiemmin kuinka tunnettu Häyhä on myös Suomen ulkopuolella. Olin lomalla Moldovassa, ja hotellin nuori tarjoilijapoika aloitti pitkän keskustelun Häyhästä. Tiesi tosi paljon. Ja vanhemmat torikauppiaat kyseli mistä oon niin saatuaan tietää : ah, Mannerheim- linja!

Vierailija
4/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä moni saai kylmän kyydiin kun simo alkoi napsimaan.

Vierailija
5/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Häyhä olla kuuluisista 2. maailmansodan tarkka-ampujista ainoa joka pudotti vihollisia rautatähtäimillä?

Vierailija
6/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Pihtiputaan Pasasen kiväärin haluaisin kehyksissä seinälle

Vierailija
7/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt aiemmin kuinka tunnettu Häyhä on myös Suomen ulkopuolella. Olin lomalla Moldovassa, ja hotellin nuori tarjoilijapoika aloitti pitkän keskustelun Häyhästä. Tiesi tosi paljon. Ja vanhemmat torikauppiaat kyseli mistä oon niin saatuaan tietää : ah, Mannerheim- linja!

Mulla oli sama etelä-norjassa asuessa, ja samoin englannissa, samoin italiassa kaikki vanhemmat ihmiset tietää kyllä suomen, häyhän yms. ja on innoissaan suomalaisuudesta.

Vierailija
8/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut niille että "jättäkää mut rauhaan sotahullut".

Vierailija
9/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500€

Vierailija
10/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisessä sotaelokuvassa päähenkilö mainitsi pahoja paikkoja ja Mannerheim linjakin mainittiin mikä lämmitti mieltä.

Vierailija
11/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myynnissä?

Vierailija
12/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häyhä ja hänen komentajansa Aarne "Marokon kauhu" Juutilainen olivat kyllä miesten miehiä. Kiitos heille uroteoistaan.

Vierailija
13/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2800-

Vierailija
14/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on samanlainen, ihan normaali pystykorva oli häyhällä ja katosi sodan melskeissä.

Se pitää sanoa että pystykorvalla kun ampuu raskaita luoteja kovalla latauksella on ak47 rynkky ihan lelun tuntuinen sen jälkeen.

Vierailija
15/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3k

Vierailija
16/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häyhä ja hänen komentajansa Aarne "Marokon kauhu" Juutilainen olivat kyllä miesten miehiä. Kiitos heille uroteoistaan.

Marokon kauhulla meni sodan jälkeen aika heikosti, mutta tiesittekö että aarnen veli ilmari juutilainen oli eniten viholliskoneita alasampunut EI saksalainen lentäjä 👍

Vierailija
17/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi saatavila aito yksilo, niin on mahdolista että on laitettu sellaiseen kunton ettei pysty käyttämään. kun ei olisi alkuperäisessä kunnossa, niin laskisi hintaa.

Vierailija
18/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vielä vuosi sitten oli suunnitteilla Simo Häyhästä kertova Hollywood-elokuva The white death. En tiedä onko projekti edennyt esituotantovaiheesta vuodessa mihinkään.

Vierailija
19/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi siitä mitään, mutta löisin piipun mutkalle. 

Vierailija
20/31 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä kovasti veteraaneja ja olen kiinnostunut myös Häyhän tarinasta, mutta en ostaisi hänen kivääriään. Sen takia, että minulla ei olisi sille sopivaa paikkaa. Ruostuisi varastossa.