Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat ja työssäkäynti

Vierailija
21.11.2018 |

Aivan kauheeta joka kuukausi monta päivää eikä voi olla poissa. Ja työ on fyysistä tuntuu että koko maha kramppaa ja selkään sattuu ja se oksettava olo tuntuu että pitäisi maata sikiö asennossa suihkussa että saisi eden vähän paremman olon. Mutta ei ei voi edes istua kun koko ajan pitää olla liikkeessä.
Kerran olen pitänyt saikkua päivän kuukautisten takia ja toisen kerran hain saikkua "oksennustautiin" mutta on se ihan järjettömän inhottavaa yrittää pomolle selittaa miksi ei voi töihin tulla. Ja varsinkin kun pomo on mies, että omakohtasta kokemusta ei voinolla ja osa miehistä niinkuin ei naisistakaan tiedä että ne kivit voi olla yhtää tuskaa. Että sellasta

Kommentit (65)

1/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin kovat kuukautiskivut, niin kannattaa hankkia joko hormonikierukka tai e-pillerit, ja syödä niitä 9 viikkoa putkeen, jolloin kuukautiset ovat vain viidesti vuodessa

Vierailija
2/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs saada paremmat lääkkeet menkkakipuihin! Ps. Tiedän mistä puhun. Mutta etkai voi omia kuukautisiasi loppu elämää käyttää palkanmaksuperusteisena sairautena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Mun mielestä sulla on täysi syy saikuttaa noi kipupäivät.

Vierailija
4/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu ettei sulla ole endometrioosi?

Vierailija
5/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin sama tilanne, vuoto ekatoka päivä järjetöntä, läpi lorisee alle tunnissa vaikka isoin side. Ahdistaa taas jo valmiiksi.

Vierailija
6/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Omalla kohdallani kivut hellittivät ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, olen siitä kiitollinen.

Vierailija
7/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeet on keksitty.

Vierailija
8/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E pillereitä en voi migreenin takia syödä ja ainoa vaihtoehto on minipillerit mitkä ei auta kipuihin. Kahesti oon pitäny saikkua tän takia ja varmaan voisi pitää useamminkin mutta on se aika iso kynnys pyytää saikkua vaikka kipeähän sitä sillon on että ei se mikään tekosyy ole jos fyysisesti on niin kipeä että ei vaan pysty. Ja toiseksi en kehtaa

Vierailija
9/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun oiskin joku lääke mikä vähentäisi vuotoa ja krampoeja.buranasta ym ei oo mitään iloa.

Vierailija
10/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ne särkylääkkeetkään ei auta ku ei saa muuta ku buranaa ja paratabsia. Ja hauskaahan se olisi jos en niitä olisi keksinyt kokeilla

Vierailija
11/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo endometrioosia

Vierailija
12/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli mennä kohdunpoistoon että loppuisi.. lapset tehty,että sen puolesta ei huolta

Vierailija
13/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin olla poissa jo 2-3 päivää ennen menkkoja, koska ymmärrän, että sua pelottaa niiden alkaminen kohta.

Sitte menkkaviikko tietty pois ku on huono olla.

Ja pms:n takia vielä toinen viikko.

Käyt tekeen sen 1,5vkoa kuussa ja sit huilaat taas.

Meillä työntekijän hyvinvointi on prioriteetti no. 1.

- Työnantajasi

Vierailija
14/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikun oiskin joku lääke mikä vähentäisi vuotoa ja krampoeja.buranasta ym ei oo mitään iloa.

Voi kun on! Mutta hoitoa saadakseen pitää olla lääkärille rehellinen!

Vierailija
15/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taisin sanoa että en ole juurikaan ollut menkkojen takia pois vaikka olisin niiden takia voinut hyvästä syystä ollut

Vierailija
16/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovinkaan moni nainen on siitä syystä turhaan pois töistä yleensä ei kehdata edes pyytää saikkua menkkojen takia koska joku idiootti on kuvitellut että ne ei käy syyksi koska ne on joka kuukausi.

Vierailija
17/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeitä suosittelevat: mua ei särkylääkkeet kovimpien kipujen aikana auttanut, oksensin ne ja kaiken muun syömäni/juomani.

Vierailija
18/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minipillerit käy niin miten olis hormonikierukka? Pelkkää keltarauhashormonia. Mulla ollut 5 vuotta eikä kuukautisia ole tullut ensimmäisen kuukauden jälkeen kertaakaan.

Vierailija
19/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin kohdun poistoa samasta syystä. Kunnallisella puolella ei kriteerit täyttyvät, yksityisellä pääsisin. Mutta en uskalla mennä leikkaukseen kun pelkään laskeumia.

Vierailija
20/65 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ajatellu kans kohdun poistoa mut sit pelottaaa mitä kaikkee se tuo. Tuleeko sillon jo jotain vaihdevuosi ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi